Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

Kosmo Onnea!!! :heart: ja tosiaan mitä tuota etukäteen murehtii, että jos meneeki kesken, nyt vaan täysin rinnoin nautit!

Ja pisamapeikko älä ny vielä heitä kirvestä kaivoon! :)

Minä en oo vielä tehny uutta testiä, mutta aattelin lompsia apteekkiin kunhan saan aamukahvit nieltyä ja käytän koiran ulkona. Minä en kyllä usko yhtään, että raskaana olisin vaikka niin selvä viiva tuli testiin ja seuraavana päivänähän minä tein uuden testin ja ei siinä näkyny mitään... toki menkat pitäis alkaa ehkä vasta sunnuntaina, sitä ku ei ikinä tiedä minkä pituinen kierto on..
 
Kosmo varovaiset onnittelut täältä ja toivotaan että viivat vahvistuu kauniisti!

Pisamapeikko tsemppiä sulle! Se ei tuu jäämään ainoaksi plussaksi. Ihan varmana teillekin onni suodaan vaikka siltä välillä ei tunnukaan!

Täällä ollaan edelleen raskaana. Hämmentävää kyllä! Teen perjantaina sit sen digin ja jos on noussut viikot niin aikoja soittelemaan. Joskus on kuten kosmolla, hirveen rauhallinen olo, et hyvin tässä käy. Sit taas ajoittain tulee iha varma olo et kesken menee. Mä vuodan koko ajan vähemmän ja vähemmän. Kipujakin on vaan ihan satunnaisesti. Nyt mennään siis 4+5. Huomenna teen apteekin oman testin että voin verrata viivoja lauantain testiin. Onneksi saan pe varata varhaisultran jos vaavi ei vaan tuu ulos ennen sitä! Eikä kyllä saa sen pe jälkeenkään tulla :D en todellakaan uskalla siirtyä raskaana oleviin ennenkuin ultra on ohi! En luota yhtään tälläseen kipuiluun ja vuotoihin et se olis oikeassa paikassa.
 
Sofille peukkuja matkaan, toivottavasti kyytiläinen tarraa lujasti kii :)

Joo mulla kyllä testit tekee niitä melkein plussia läpikierron, mutta digi on ollut sellanen joka aina ollut negaa tai sitten plussaa kun liuskatkin.

Mietin, kun olin sillon kp15 kipee vielä, oisko voinut johtua liian tujusta pissasta.. kun noron jälkeen negaa olivat molemmat.. En tiiä.. en varmaan uskalla vielä huomenna mennä sinne progeen vaan katon nyt miten testit menee huomenna ja erityisesti lämmöt.

Terot oon kuitenkin jo alottanut, että tuskin ovista on nyt enää tulossa.
 
Sofille peukkuja, että pikkunen pysyy kyydissä!! :heart:

Kosmo ootko tehny uutta testiä? :) Täällä yks utelias jännäilee..

Mulla oli eilen ihan ihme päivä!! Itkin IHAN JOKA ASIASTA!! Koko päivä oli yhtä vollotusta.. :D Illallaki sängyssä mies kysy, että mikä mulla on ja mikä painaa mieltä ja nyyhkytykseltä sain sanottua, että en tiiä, itkettää vaan, varmaan menkat alkaa ja seki itkettÄÄ BYÄÄÄÄÄÄ!!!! :snotty: vaikutin varmaan ihan sekopäältä.. :LOL:
 
Mulla oli eilen ihan ihme päivä!! Itkin IHAN JOKA ASIASTA!! Koko päivä oli yhtä vollotusta.. :D Illallaki sängyssä mies kysy, että mikä mulla on ja mikä painaa mieltä ja nyyhkytykseltä sain sanottua, että en tiiä, itkettää vaan, varmaan menkat alkaa ja seki itkettÄÄ BYÄÄÄÄÄÄ!!!! :snotty: vaikutin varmaan ihan sekopäältä.. :LOL:
Mulla on tänään ollu vähän samat fiilikset, tekis mieli itkeä jo valmiiksi kun menkat sieltä kuitenkin alkaa.. tsemppiä :)
 

Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat


Mukana kuumeilemassa

Caro87 ya 1/14, esikoinen toiveissa. PCO diagnoosi.

Enneliina ya 2/11, toinen toiveissa. Selittämätön lapsettomuus. Takana luomuplussa, joka kohdunulkoinen jonka seurauksena toinen johdin jouduttu poistamaan, sekä ivf ja tuotesiirto, joka kemiallinen. Takana useita kemiallisia.

-bella Kilpirauhasen vajaatoiminta. Syytä myös gynekologisten vaivojen epäilyyn, mutta tätä ei vielä tutkittu.

Sofi12 ya1/13. Toiveissa toinen yhteinen. Laproskopia 06/14-> dg. endo + vaurioituneet munanjohtimet poistettu. 1.ivf:stä syntynyt tyttö. 2.ivf 1.PAS 02/15

Merope ya 8/13. Esikoinen toiveissa. Kilpirauhasen vajaatoiminta rasitteena. Minkäänlaisia tärppejä ei ole ollut.

esikoinenhaaveissa ya 07/2012. Esikoinen toiveissa. Miehellä on todettu oligoasthenozoospermia. Syyskuussa 2014 alkaneet ICSI-hoidot. 1. ICSI, 1. PAS 03/15.

_Lilja_ ya 6/2013. Esikoinen toiveissa. Alkuraskauden km 9/2013. Haittana loppukierron välivuodot, joita hoidettu ilman tulosta. Omat ja miehen labrat ok. Ehkä pco?!

Mandala Esikoinen toiveissa. Munajohtimet poistettu laproskopiassa, 1. ivf elokuulla nega. 1.IVF 3. PAS tulossa 02/15.

~SeaWind~ Esikoinen toiveissa. Ya 4/14. PCO, ovulointiongelmat. Ohuehko kohdun limakalvo. Taustalla yksi KU-raskaus vasemmassa munajohtimessa touko-heinäkuussa 2014. Käytössä Metformiini, Foliverit, Terolutit, ja Clomifenit.

Vilijonkka_ 31 vuotta, ensimmäinen lapsi toiveissa. Yritys aloitettu 9/2012. Lapsettomuuden syynä PCO-tyyppiset munasarjat, ovuloimattomuus sekä miehen alentunut siittiömäärä. Tutkimuksissa/hoidoissa 09/2013 asti, ovulaatoninduktiot takana tuloksettomina.

Peppermint Esikoinen toiveissa. ya 9/2013, pcos (lääkityksenä Metforem), miehellä alentunut testosteronitaso ja vähäinen sperman määrä (lääkityksenä Letrozole)

Yztlas esikoinen toiveissa, ikä 21.

Intopiukka, ya 09/13. Mfo todettu.

Yrittäjä J Esimmäinen yhteinen, ya 01/13. Yritystä haittaa juuri todettu endo ja lisäksi kohdun myoomat. Laparoskopia keväällä 2015.

Jomppe75. Neljäs toiveissa ja hoitona clomifen, terolut ja metforem. PCO.

Pisamapeikko haave neljännestä, tukena terolut/clomit. Pcos ja kilpirauhasen vajaatoiminta.

EveliinaQ Ya 12/13. Takana heikko ovulointi ja kystat munajohtimissa. Hormonihoito ja 12/14 IVF nega.

Bambini toinen yhteinen toiveissa, ya2011? Clomit, takana kkm 1-2/2012. Lapsettomuustutkimuksiin- ja hoitoihin lähete vetämässä. Monirakkulamaisuutta havaittavissa munasarjoissa.

Kadonneet/ taustalla
- vanilla lady
- Nenni88
-ninkku (plussannut ivf-hoidosta??)
- jemil
-Memmo
- Rouva Hattara




Plussanneet 2014 :heart: :heart:
Tammikuu
*Stiina la?

Helmikuu
Penni79 yk16 ja 1.clomikuuri

Maaliskuu
moon stars la 27.11 (6.clomikuuri)
kosmo la 6.12 (yritystä takana 2v, 2.clomi+metformini+terolut) KM rv9+

Toukokuu
Heilanga ya 9/11. Plussa 2.OI-hoidosta.

Lokakuu
Ricardina ya 11/2013. Plussa 1.ivf 2.PAS

Marraskuu
StellaI ya6/12. Plussa 1.ivf
bumpy ya 1/13. Plussa OI-kierrrosta.
Katjusca ya1/13. Luomuplussa.

Joulukuu
diadora ya 02/13. Plussa inssistä
Miukula ya 3/14. Plussa 4.OI-kierto

Plussanneet 2015:heart::heart:
Tammikuu
flowergirl ya 10/2013. Plussa OI.kierto
Lilja87, ya 12/13. Plussa OI-kierto

Helmikuu
kosmo Plussa OI-kierto

Ilmoitathan listaan toivomasi muutokset punaisella!

Halutessasi voit päivittää listan itse..:)
Ohjeita listan päivitykseen:
1) Hae viestiketjun viimeisin viesti, jossa päivitetty lista.
2) Klikkaa ko. viestin (listan) alapuolelta "LAINAA"
3) Listan alapuolelle avautuu uusi muokattava lista. Poista lainausta osoittavat hakasulut edellisen päivittäjän nimi nimimerkkilistan alusta ja lopusta (QUOTE). Siis kaikki se joka on ekojen ja viimeisten hakasten sisällä!
4) Voit esikatsella muokkaamaasi listaa, kun klikkaat painiketta "muokkaa ja esikatsele".
5) Sitten lopuksi painat, "Lähetä". Näin voit halutessasi päivittää joko koko listaa tai omalle kohdallesi omia tietojasi aina halutessasi.[/QUOTE]
 
Listaa päivittelin..:)

Kosmo pääsi plussalistalle taas, onnea!:) Lilja, sua en vielä laittanut, mieli teki kyllä!! Mikä sulla on tilanne, onko vuotelu yhtään helpottanut, pääsetkö ultraan tms??

pisamapeikko, mites sulla? Menitkö siihen proge-kokeeseen?

Oma olo on yhtä oireiden kyttäämistä, blaston pitäisi nopeasti kiinnittyä, joten koko ajan odotan jotain vihlaisua tms. kohdun alueelta, mutta toistaiseksi ei mitään.. Huoh...
 
Moimoi! Oon lueskellu teiän juttuja jo jonkin aikaa ja pohtinu uskallanko kirjotella tänne. Oon aiemmin ollu tuolla yrityksen odottajista yrittämään päässeissä, mut sit tuli kaikenlaista.. Ja tää alko vaikuttamaan sopivammalta.

Miehen kanssa ollaan parikymppisiä. YA 4/14. Miulla pitkät kierrot (25-55 pv), lyhenivät kahessa kierrossa kun kokeilin teroja, mut sit eivät vastanneet enää kolmannessa kierrossa mitään. En ovuloi. Prolaktiinit katossa ja kahen viikon päästä pään MRI, jossa katotaan onko prolaktinooman aiheuttamia nää hormoniongelmat. Ultrassa vasemmalla iso folli mikä ei kuitenkaan irronnu. Oikee munasarja "PCO-tyyppinen". Kunhan tässä joskus uus kierto alkaa (nyt kp32) niin SSG tehdään. Miestä ei vielä tutkittu.

Ois kiva päästä teiän kanssa juttelemaan :)

Ja tietysti Onnea Lilja ja kosmo! :)
 
Kyllähän se niin sofi on, että taas minä siellä listan plussanneissa ole :D toivottavasti ei enää uudestaan tarvitsisi tähän ketjuun tulla :)

Eli kyllä raskaustesti yhä edwlleen,tänään näytti plussaa ja selkeämpää kuin maanantai aamulla, ei vielä ihan kontrolliviivan tummuinen, mutta eihän sitä viivan tummuutta siinä testissä katsota vaan viivan määriä :D
Nyt on alkanut pieni "paniikki" nostaa päätään, yritän olla ajattelematta asiaa, mutta huomaan välillä ajattelevani, että onkohan kaikki varmasti hyvin.
Ja viime yö oli aivan kamala, kun ei sille alitajunnalleen mitään mahda,
vaikka päivällä pystyin itseni rauhoittelemaan ja pidin itseni touhukkaana,

yöllä heräsin miettimään kaikkea mahdollista niin että maha oli ihan kipeä ja nukkumisesta ei tullut mitään :(
Toivottavasti tämä tästä pikkuhiljaa helpottaisi ja kaikki menisi tällä kertaa hyvin loppuun saakka :)

Ja sofille vielä kovasti onnea, että pieni kiinnittyisi kunnolla ja pääsisit nauttimaan raskaudesta. (eikös tuo mun kuvaus kuulostakin hyvin nautinnolliselta :D )

Mites jomppe onko testiin tullut yhtään selvempää viivaa??
 
Tervetuloa mukaan Spukka! :)

Onpa ihana kuulla Kosmo, että testit vahvistuu siellä! :heart:
Minä en oo nyt tehny testiä, mutta ajattelin käydä tänään hakemassa ja jos huomenna tekis ellei ala vuoto.. huomenna on kp31 ja viime kierto oli ton mittanen. Sellainen tunne on, että kyllä se vuoto alkaa taas.. :/
 
Onnea valtavasti kaikille raskaana oleville! Tarrasukkia!

Mä olen viettänyt hiljaiseloa, koska ei ole mitään uutisia. Mennään jossain kp 30 huitteilla, mutta rinnat eivät ole kipeytyneet tavalliseen tapaan eikä tuhruvuotoja, joten ovis jäi ilmeisesti tulematta ja pitkää kiertoa mennään. Parin viikon päästä on aika IVF-suunnitteluun ja mies tutkitaan. Otti aika koville tammikuun alussa kuulla, että siittiöiden määrä oli romahtanut - lääkityksestä huolimatta tai siitä johtuen. Kun lääkitys aloitettiin, tilanne oli vain hieman huonompi kuin yleensä eikä inseminaatiolle ollut mitään muuta estettä kuin lääkärien haluttomuus hoitaa. Nyt sitten ei ole enää mitään millä inseminoida. Lupailu oli, että suunnittelukäynnin jälkeen IVF:ään ei ole mitään jonoa, mutta näkee sen sitten. Tähän mennessä julkisella puolella ei ole ikinä hoidettu vaikka on luvattu. Takaraivossa jyskyttää, että minkäköhän syyn seuraavaksi keksivät, että pitää odottaa seuraavat 3-6 kk. Onneksi on niin hyvällä tavalla kiireinen ja antoisa vaihe töissä ettei ehdi näitä murehtia kun ei sitä lasta murehtimalla kuitenkaan tule.
 
Peppermint ei kuulosta kyllä yhtään kivalta teidänkään tilanne. :ashamed: Nyt vaan olette tiukkana, että saatte hyvää hoitoa ja äkkiä!

Minä teinki testin jo tänään.. (ylläri ylläri..) Ja negaa näyttää.
Tää kierto oli kai sitten tässä ja seuraavaa odotellessa. Mietin, että pitäisinkö nyt yhen tai kaks kiertoa taukoa clomeista, saa nähdä mitä keksin, vissiin pari kiertoa saisin niitä vielä syödä.. :/
 
Peppermint inhottavaa kun odotuttavat aina tollain! Toivotaan et kerrankin lupailee semmosia mitä pystyvät pitämään.

Jomppe75 pahoittelut negasta taas kerran :/ matka on pitkä ja kuoppainen! Toivotaan että päättyy pian.

Täällä ollaan edelleen raskaana. Tai no siis ainakin jotain tuolla kohdussa tai sen ulkopuolella on joka nostaa arvoja. Sain 3+ digistä ja nyt 5+3. Voi siirtää raskautuneiden joukkoon vaikka en kyll oo vielä vakuuttunut. Vuodot loppui ja nyt taas alkoi. Välillä vatsa kipee ja välillä taas ei. Tiedä nyt sit. sain 23.2. Ultran naistenklinikalle. Sen jälkeen ehkä sit parempi mieli tai no ehkä huonompi. Sen näkee sit. Mut jokaisessa hetkessä on mukana pelko keskenmenosta! Oon vielä jumalattoman kipee tällä hetkellä. Hirveen flunssan pukkasi!

Tsempit kaikille ja toivotaan pikaisia plussia!
 
Lilja toivotaan nyt, että siellä on pikkuinen matkassa oikeassa paikassa ja kaikki on hyvin. Testit ainaki on hyvin positiivisia! :heart:

Jännää, tervetuloa joukkoon harmaaseen! Teillä onkin jo pitkä matka takana.. :/ Toivottavasti nyt IVF tuo toivotun tuloksen!

Mulla on nyt menossa kp34 eikä edelleenkään tietoa menkoista. Liekkö ollut ovista ollenkaan tai sitte on vaan ollu tosi myöhään.. (nyt tietenki alkaa vuoto, ku tulee tänne märehtiin..) Ja en tiiä mistä johtuu, mutta oon koko ajan hirveen itkuinen. Eilen illalla piti taas märistä silmät päästä ja välillä en edes tiiä miksi itkettää ja välillä itkettää ihan kaikki! |O Sekopää mikä sekopää..
 

Yhteistyössä