lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

  • Viestiketjun aloittaja mama-83 vaasasta
  • Ensimmäinen viesti
LAURENTII :) Anteeksi jos pahoitin mielesi :hug: En minä oikeasti sitä halunnut. Luna on oikein kaunis kun sitä olen nyt miettinyt :) Erikoisia nimet silti ovat ainakin minun mieleeni noin kokoinaisuuksina. Mielenkiintoista oli kuulla taustoja esim tuo Ea en todella tiennyt :)
 
Laurentii
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.09.2005 klo 20:50 vieras kirjoitti:
LAURENTII :) Anteeksi jos pahoitin mielesi :hug: En minä oikeasti sitä halunnut. Luna on oikein kaunis kun sitä olen nyt miettinyt :) Erikoisia nimet silti ovat ainakin minun mieleeni noin kokoinaisuuksina. Mielenkiintoista oli kuulla taustoja esim tuo Ea en todella tiennyt :)
En minä mieltäni pahoittanut, olen tottunut kauhistuneisiin ilmeisiin kun olen mukuloitten nimet kertonut... halihymiö tähän aikaan aamusta piristi päivääni, kiitos. :hug:
 


[/quote]

En minä mieltäni pahoittanut, olen tottunut kauhistuneisiin ilmeisiin kun olen mukuloitten nimet kertonut... halihymiö tähän aikaan aamusta piristi päivääni, kiitos. :hug:
[/quote]

Ea tarkoittaa myös ensiapua. Mutta teidän lasten nimillä on oikeasti joku tarina ja tausta. Se on harvinaista.
 
Laurentii
\En minä mieltäni pahoittanut, olen tottunut kauhistuneisiin ilmeisiin kun olen mukuloitten nimet kertonut... halihymiö tähän aikaan aamusta piristi päivääni, kiitos. :hug:
[/quote]

Ea tarkoittaa myös ensiapua. Mutta teidän lasten nimillä on oikeasti joku tarina ja tausta. Se on harvinaista.

[/quote]

Tarkoitat varmaankin ER?
 
Veronica
Meidän tyllerö on Venla Amanda Emilia.
Minusta kaikki nimet ovat omalla tavallaan kauniita.. Persoonallisia..
ja toiset ovat erikoisempia kuin toiset..
Jokainen muksu saa olla ylpeä nimestään!!
Eikä nimien perusteella saa arvostella ketään!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.09.2005 klo 10:09 Laurentii kirjoitti:
\En minä mieltäni pahoittanut, olen tottunut kauhistuneisiin ilmeisiin kun olen mukuloitten nimet kertonut... halihymiö tähän aikaan aamusta piristi päivääni, kiitos. :hug:
Ea tarkoittaa myös ensiapua. Mutta teidän lasten nimillä on oikeasti joku tarina ja tausta. Se on harvinaista.


[/quote]

Tarkoitat varmaankin ER?

[/quote]

Ei kun suomenkielessä ensiapu lyhennetään ea. Minulla on muuta lääkärin lausunto, johon ensiapu poliklinikka on lyhennetty ea pkl.
 
annemaaria
Tosi mielenkiintoista kuulla lasten nimiä, kaikki omalla tavallaan kauniita. Osa sellaisia, etten ole kuullutkaan :) Meidän pojat ovat Arttu Hermanni ja Aaro Elias. Molempien suvuista löytyneitä vanhoja nimiä.
 
Ihania nimiä teillä! Tosi erillaisia!!! :) :)
Meidän nassikat: Werner Voitto Wilhelm -98, Samuel Sisu Oscar -00, Saga Sofia Josefina -03 ja Axel Onni Jacob -05.

Voitto, Sisu, Sofia ja Sisu tulevat omien vanhempieni suvusta. Wilhelm, Oscar ja Jacod miehen puolelta.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.09.2005 klo 18:39 kirppu kirjoitti:
kivoja nimijä kaikilla....ainakin useimmat!
:heart: Ronja Miia Maria :heart:
:heart: Peppi Veera Auroora :heart:
siinä meiän aikaan saannokset =)
ronjasta minulle tulee mieleen ronja ryöväri...ihastuttava nimi
ja joskus olisin halunnut omalle lapselle nimeksi peppi mutta nyt on kaverit kerenny ensin..

Leevi Johannes
 
supermami


Leevi Johannes
[/quote]


Tosi kiva nimi =)
Meillä lapset alkoivat heti sanomaan tätä kuopustamme Leeviksi kun saivat tietää että poika syntyi.
Meidän kuopus syntyi 25.7. ja sai viime la nimen Peetu Toivo Aale.
Toiset lapset on nimeltänsä: Saana Jasmin, Miika Jussi Matias, Noora Jessica, ja Veeti Juho Vihtori
 

Yhteistyössä