lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

  • Viestiketjun aloittaja mama-83 vaasasta
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.09.2005 klo 16:54 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.09.2005 klo 07:37 höh kirjoitti:
kaikki ei näköjään ymmärtänyt,että tarkoitus on kommentoida edellisen lasten nimiä!
Ei oo eka kerta kun kaikki ei ymmärrä. En kyllä tajua miten asia on niin vaikea ymmärtää, kun on ihan selvät neuvot. :/
Ei kai tää perhena niin vakavaa ole? Vai jäikö just sun muksujen nimet kommentoimatta?
 
geminit
Todella ihania ja omaperäsiä lasten nimiä.. Meillä kaksosista tuli Neela Eveliina ja Venla Ilona.. Kun olisin käynyt vaan näillä sivuilla ennen ristijäisiä olisi voinut nimet muuttua. =)
 
Kivoja nimiä kaikilla. Jotku on kyllä niin erikoisia etten voisi lapsilleni niitä antaa. Mutta sekin on mielipide.
Omat kultani ovat: :heart: Pessi :heart: Jaro Oskari, :heart: Liinu :heart: Senja Amalia ja :heart: Jimi :heart: Tino Valtteri.

Miehen puolelta ovat kaksospojat Miro Valentin ja Rene Julius.
 
kuonolainen
Meillä tyttö 1v5kk on nimeltään Pinja Aurora, "sai" nimen jo melko alkuvaiheessa raskautta, kun se masukki vain tuntui sen nimiselle. Toinen tytteli, nyt 2vk, tulee saamaan kasteessa nimen Venla Joanna, tällekin mustatukalle on nimi ollut melko alkuvaiheesta asti, mulle kun tulee nuo nimi- yms asiat uniin, ja sitä kautta koen ahaa-elämyksiä :)
 
Sintti79
Meidän neiti sai kasteessa nimekseen Iida Maria, muita nimivaihtoehtoja ei ollut.. tulee nimi minun suvun puolelta ja tykkäsin kovasti tosta Iidasta. Pinjakin on erittäin nätti nimi!
 
nonnukka82
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.08.2005 klo 16:47 äipätti kirjoitti:
Viivi-Lotta Olivia on oikein kaunis nimi ja hyvin käy yhteen.


Meidän neiti on Milla Eerika :heart:
=) meilläkin tyttären nimi on Milla Eerika. Hyvä maku teillä! Muiden muksujen nimistä Mea jäi mieleen. Ehkäpä Milla saa joskus kaverikseen Mean...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.10.2005 klo 18:35 Safi kirjoitti:
Ihana nimi ja tämä varmaan antaa perustelut
Esikoiseni on Arttu Sebastian. :heart:
Nuorimmat ovat Roope Benjamin ja Minttu-Maria :heart:
Aivan ihania nimiä..voisin antaa omalleni minkä vaan =) !

meiltä löytyy Joonas Onni Allan, Jesper Eetu Antero ja Olivia Enni Anneli :heart: .
3.nimet kulkevat suvussa jo monen sukupolven ajan ;) .
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.08.2005 klo 08:49 ÄIBBÄ82 kirjoitti:
Vilma ja Veera ihania nimiä... Jos mulle olis yläasteen aikana tullu tyttö olisin laittanu Vilma-nimeksi.. Ite oon syntyny Veeran päivänä ja ihmettelen miksei äiti oo laittanu mun nimeks Veeraa... Muillakin on erittäin kivoja nimiä.. Meijän poika on RASMUS ARVO VILJAMI :heart: =)
Tätä on pakko vielä kommentoida, sillä jos meidän kuopus olisi ollut poika olisi hänestä tullut Rasmus Arvo Johannes =) !!
Siis aivan ihana nimi!!
 
Ihania nimiä! Tuli monta nimiehdotusta tälle meidän kuopukselle. :)
Kalle Juhana, Katri Aurora ja lauantaina nimeksi saa Taavi August.

Juhana, Aurora ja Taavi on suvun peruja. Taavi ja "Jussi" ovat olleet pappismiehiä.
 
Kauniita nimiä. jotku on kyllä aivan outoja.
Meillä rasmus eerik viljami.
Masusta on tulossa pieni poika, jos lääkäri puhui totta. olemme kaavailleet nimeä matias leo elmeri/matias teo elmeri tai jos tyttö tuleekin, niin aada malva alisa/aurora.
 
muffini84
ihania nimiä ovat !
meillä on Eetu-Matias ja veeti valtteri tälläset yleiset nimet on.
kolmannelle tulisi VENNI (on sitten tyttö tai poika)
VENNI LUUKKAS taikka VENNI emilja
 
lahetar
wau, onpas kivat nimet =) hauska käyttää jotain tommosta ideaa saduista joka on itelle tärkeä. varsinkin Mio on tosi nätti ja erikoinen, minun makuun.
oma tyttö on Wenla Hannele. toinen nimi suku perintöä ja pistin sen kiertoon.
 

Yhteistyössä