lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

  • Viestiketjun aloittaja mama-83 vaasasta
  • Ensimmäinen viesti
opiskelijaäippä
kiva kun on tollaset "tavalliset" nimet!siis hyvällä tavalla!

en meinaan tykkää sellasista nykyajan keksityn kuulosista nimistä..

meidän poika on johannes mikael
 
jeps
mä tykkään "normaaleista" nimistä ja mun mielestä nimien pitää sointua toisiinsa edelliselle siis pisteet kotiin kaunis nimi.

meillä tytöt Milja-Maria Monica ja Minka-Maari Micaela

kaksiosaisuus ja toiset nimet suvun perintöä.
 
krisna
Meillä on Kasper Raimo Ensio.
Tytön jos joskus saisin niin haluaisin nimeksi Iitu.
Pojan nimeksi haluaisin Venni Wiljami tai venni Wilhelmi.
Aika hassuja nimiä ne kyl on. =)
Hassulle äidille sopis hassut lapset :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.10.2005 klo 12:21 krisna kirjoitti:
Meillä on Kasper Raimo Ensio.
Tytön jos joskus saisin niin haluaisin nimeksi Iitu.
Pojan nimeksi haluaisin Venni Wiljami tai venni Wilhelmi.
Aika hassuja nimiä ne kyl on. =)
Hassulle äidille sopis hassut lapset :)
Kasper on ihana, jos joskus tulis poika niin olis ihana nimi mies ei vain suostu.. Raimo Ensio vanhoja hyviä nimiä myös omalla tytölläni on vanhoja nimiä.. Eli meitin tyttö on Linnea Julia Maria kaikki nimet suvusta poimittu..
 
Nätti nimi edellisellä. Tuota Linneaa ei mies hyväkynyt. :)
Olemme uusperhe ja miehen lapset ovat Jarkko Petteri, Laura Maria ja Anna Matleena. Omat lapset ex-liitosta Juho Severi, Jaakko Ilari ja Arttu Santeri. Yhteiset lapset Pinja Ilona ja Hilla Alina.

Ilona on miehen äiti ja Hilla on muunnos oman mummini nimestä (HIllevi)
 
Vanhemmilla lapsilla teillä kauniita, perinteisiä, kovin yleisiä nimiä. Itse ihastuin yhteisten lastenne nimiin enemmän; myös tarinoihin niiden takana :)

Meidän neiti on Miia-Lotta Johanna. Miia oli miehen nimiehdotus jo ennen neitosen syntymää. Omasta mielestäni se oli kovin tylsä 70-luvun nimi... Jotain piti siis keksiä. Miiasta ei tuntunut löytyvän mitään kaunista muunnosta. Lopulta päätin että tehdään nimestä aivan oma, uusi yhdysnimi! Omista nimiehdotuksistani parhaiten Miian kanssa yhteen tuntui sopivan Lotta ja näin neiti sai nimen, jota ei ainakaan toistaiseksi kenelläkään muulla ole
:)
Johanna puolestaan on tullut mieheni "enkelisiskon" muistoksi.

Saas nähdä miten käy, jos joskus pojankin saamme, kun miehen suvussa kuulemma kulkee Heikki -nimi, joka mielestäni on kauhea keski-ikäisen miehen nimi...
 
niina85
Ihania tuollaset nimet, jotka kulkevat suvussa..
Me emme päässeet miehen kanssa yhteisymmärrykseen...

Pojan nimeksi tuli Jesse Elias.
Elias on isän toinen nimi. Olisin itse halunnut pojasta tulevan Jesse-Elias Wiljami.. (Wiljami, edesmennyt vaarini), mutta kaikkea ei voi saada ja olen loppujen lopuksi kuitenkin tyytyväinen pojan nimeen..

Tyttäreni nimenkin tiedän jo.. en vain kerro.. Näin näistä nimistä unta muutama vuosi sitten ja olin kirjoittanut ne unissani paperille (ainakin luulen niin), jos en minä ni sitten joku oli käynyt huoneessani...
Mitä lie sinä yönä sitten tapahtunutkaan.. :)
 
Hillamaria harmaana
Kivat nimet Jesse Elias. Meidän lähipiiristä löytyy muutama ihan kutsumanimeltään Elias ja ovat melkoisia menijöitä =) .

Meidän esikoinen on Aleksi Konsta Eemeli (Aleksi ja Eemeli kuuluneet molempien sukuun jo vuosikymmenten ajan) sekä tämä kuopus Waltteri Juuso Viljami (kaikki nimet uusia meidän suvussa). :heart:
 
elliot
miksi ihmeessä pitää pyrkiä erikoisuuksiin noiden nimien kanssa? ymmärrän kyllä, että jos samalla luokalla vaikka koulussa on monta saman nimistä, mutta onko silti nimen kanssa mentävä aivan överiksi? vai onko se juuri tuolla ikähaarukalla selittyvä tekijä...
 

Yhteistyössä