lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

  • Viestiketjun aloittaja mama-83 vaasasta
  • Ensimmäinen viesti
pinzessa
yks tykkää yhdestä ja toinen sen äidistä, nim. elliot.
Meillä olisin halunnut esikoisen kutsumanimeksi Leone, isoisäni oli Leo, mutta mies ei ollut yhteistyö haluinen :)

Monen jahkailun jälkeen päädyimme :heart: Nea Emilia Leone :heart:

Suurin osa, mitä selailin nimiä, aika perisuomalaisia, joita en omalle lapselleni halua, mutta tosi paljon nättejä nimiä =)

 
Ootte kyllä antaneet hienoja nimiä lapsillenne!!

Mun lapsilla nämä nimet:

Joonas Juhani Andreas
Roosa Adeliina

Suunnittelin antavani pojalle nimen Pyry ja tytölle Siru, mutta mies pani hanttiin. Yhessä me kuitenkin nuo nimet päätettiin. Joonaksen nimi meni niin tiukalle että pappikin oli jo saapunu paikalle ja me pähkäiltiin vielä yläkerrassa nimeä.. No , sattuuhan sitä! :)
 
Kivoja nimiä teillä! =)

Meillä on kaks pikku prinsessaa.. Sofia Belinda (2-V) ja Julia Josefiina (6 kk) nimet vaihtuivat odotuksen aikana monta kertaa,mutta kummallekkin löytyi oikean näköinen nimi kun maailmaan putkahtivat! :heart: :heart:
 
runotar
En halua arvostella kenenkään nimiä, koska kaikilla on oma makunsa.
Tosin se täytyy sanoa, että oon sen verran perisuomalainen, että mitään kovin eisuomalaisia nimiä en omille lapsille laittaisi.

Meillä Emmi Kristiina, Marja Eliisa ja Miina Augusta.
 
Ai niin unohdin kehua edellisen nimiä. Kauniit nimet. Erityisesti Iiris on meikäläisen makuun. Olin suunnitellut, että jos tulis tyttö niin nimi olisi Iiris, mutta sitten miehen serkku antoi omalle tytölleen nimeksi Iiris. No jos tulee joskus tyttö niin sen nimeksi tulee sitten Siiri :)
 
FLO
Persoonalliset nimet.. On ihanaa, että on niin paljon erilaisia nimiä. Itse ajattelin aikanaan, että tyttöni olisivat Maria, Anna ja Emilia, ja edelleen rakastan niitä nimiä, mutta eiväthän kaikki voi olla sen nimisiä!!!

Omat kullanmuruni ovat

Lauri Artturi ja Helka Tuulia
 
Siis aivan ihana nimi!! Jos joskus saan pojan, on tuo vahva ehdokas!
Nyt meillä on tytöt: Emmiina Josefina ja Emilia Sofianna.
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.08.2005 klo 15:15 Möhköfantti84 kirjoitti:
Kauniita nimiä! Meidän poika on Mikael Luka Matias :heart: Eikä tietääkseni tätä yhdistelmää muilta löydy!
 
Mahtavia nimiehdotuksia keräsin kolme sivullista, kun vain tietäisi onko mahavauva tyttö vai poika... Tällä hetkellä kutsumme häntä Niiloksi. Neil Young:n mukaan.

Niilo Onni Eemeli pisti silmään kauniina nimenä!! Tai miltä kuulostaisi Niilo Emil Oliver? Tai Niilo Akseli Ferdinad, pappani mukaan, hänen nimensä oli Akseli Ferdinand. Eikö ole ihana? Mummo oli Helli-Sivia ja isomummo Heta-Maria. Ihastuttavia nekin. Paitsi vähän aatteellinen tuo Helli-Sivia, miusta... Mieheni ei hyväksy kumpaakaan tytön nimeksi, kelpaako muille?

Tytölle suunnitteilla ehkäpä Luna Milja-Maria. Tai Luna Milka-Maria. Saadaan aurinkoa ja kuuta perheeseen.


Isosiskon nimi on Ella-Maria Aurora

Itseä harmittaa tuo Ella, kun joka toinen vastaan tuleva on joko Emma, Ella, Elli tai siihen suuntaan kuitenkin. Toisaalta Ella on mielestäni maailman kaunein neidon nimi. Meidän Ella sai nimensä isän musiikki-innostuksen myötä Ella Fritzeraldin mukaan. Yhdysnimet ja niissä Mari tai Maria kulkee suvussa jo neljättä polvea. Myös minulla. Aurora on prinsessanimi, pitäähän pikkuneidolla olla prinsessanimikin. Oliko se Ruususesta vai mistä?

Aretha (Franklinin mukaan) oli myös mukana, kunnes äänestin sen pois kun on niin epäsuomalainen. Toisaalta meillä on saksalainen sukunimi...


*funtsaa*
 

Yhteistyössä