lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

  • Viestiketjun aloittaja mama-83 vaasasta
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.09.2006 klo 01:15 Jemma kirjoitti:
Lumi on kaunis nimi!
Meidän prinsessa on Sara Karoliina :heart:
Sara-nimestä tykkään valtavasti, olis voinut olla meidän jomman kumman tytön nimi, mutta kun sen yhdistää sukunimeen, tulee hassun kuuloinen - joten eipä tullut Saraa meidän perheeseen. :D

Meillä on Selina Emilia ja Anni Maria. :)
 
AJRA
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.09.2006 klo 13:48 Seltsu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.09.2006 klo 01:15 Jemma kirjoitti:
Lumi on kaunis nimi!
Meidän prinsessa on Sara Karoliina :heart:
Sara-nimestä tykkään valtavasti, olis voinut olla meidän jomman kumman tytön nimi, mutta kun sen yhdistää sukunimeen, tulee hassun kuuloinen - joten eipä tullut Saraa meidän perheeseen. :D

Meillä on Selina Emilia ja Anni Maria. :)
Kauniita nimiä tytöillä!!!

Meidän lapset; Aada Melinda, Julius Sebastian, Rasmus Andreas ja Alisa Alexandra.

Julius ja Rasmus ovat kaksospojat.
 
Ihania nimiä, osa sellasia mitä on tullu omillekin lapsille mietittyä.. Aada ja Rasmus ihan ykkösiä :D Vastasin tuolla jo vuonna 2005 mut nyt perheeseen on tullut lisäystä niin vastataan uudestaan.. Meillä tyttö-04 Linnea Julia Maria ja poika-06 Lucas Dan Erik :heart:
 
TopiaksenÄiti
Nättejä nimiä. Tuo Selina on vähä vieras minulle.

Meillä on yksi poika, 2.5.2005 syntynyt Topias Erik Aleksanteri.

Erik on miehen, miehen isän ja isoisän mukaan. Aleksanteri on minun isoisoisoisä.

Tulevasta mahdollisesta pikku kakkosesta tulisi Aurora Helmi Vilhelmiina tai Luukas/Lukas Johan Benjamin.
No ei ihan vielä... Annetaan Topiaksen vielä kasvaa ja olla kaiken huomion keskipiste. =) :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.09.2006 klo 20:06 TopiaksenÄiti kirjoitti:
Nättejä nimiä. Tuo Selina on vähä vieras minulle.

Meillä on yksi poika, 2.5.2005 syntynyt Topias Erik Aleksanteri.

Erik on miehen, miehen isän ja isoisän mukaan. Aleksanteri on minun isoisoisoisä.
Selina kulkee meilläkin suvussa, isän äidin toinen nimi oli Selina. Ihastuin nimeen välittömästi! :heart:
 
mamaria
Meillä on kyllä aina ollu kamala vääntö lasten nimistä. Lopulta sitte tehty hätäpäätös just ennen ku pappi on tullu juttelemaa ristiäisistä :p

Meillä on esikko tyttö Rebekka Aada Josefin.
Mie jotenki silloin tykkäsin eniten nimestä Ronja, mutta mies ei tykänny yhtään. Mie kyllä tykkäsin Rebekasta, mutta jotenki mielsin sen sopivammaksi toiseksi nimeksi. Sitte lopulta annoin periksi kun se oli ainoita joista molemmat tykättiin. Aada tuli, kun sattui Aadan nimipäivänä syntymään ja Josefinin vain heitin siihen perään ku tulin jostain mieleen ja hyvin rimmas! :D

Pojasta tuli Santeri Elias Sebastian. Siinäki oli etunimestä kauhea vääntö. lopulta katoin kalenterin läpi ja kirjotin paperille kaikki itseä miellyttävät nimet ja annoin ukolle että merkkaa kaikki mitkä miellyttää. no oli sit loppusuoralla samuli ja santeri. päätettiin jo Samuli ja sit ku ootin pappia piti soittaa ukolle töihin, että jos sittenki Santeri kun minusta se näyttääki ihan Santerilta :D Mie alkujaan halusin laittaa toiseksi nimeksi Eliel yhden arkkitehdin mukaan, mutta mies piti sitä liian tyttömäisenä. väänsi sitte tollaseksi. Sebastianin olen aina halunnu antaa kolmanneksi nimeksi. =)

Nyt odotellaan kolmosta. kovasti tuntuu tytöltä ja haluaisin antaa nimeksi Matilda Aino Olivia. pitäs varmaan jo pudottaa ukolle kypsymään se, jos vaikka kerranki saatais sellanen nimi jota mie olen halunnu lapselle jo kauan aikaa.. pojan nimeä ei vielä tiedä.. sitä Samulia ei viitsi laittaa kun tuttavaperheessä on sen niminen. Mie haluaisin Sakarin, mutta ei se mies tykänny siitä yhtään viimeksikään..
 
Kivoja nimiä kaikilla!
Mun pikkuinen on Alec Nikolai
Meilläkin hirveetä vääntöö nimestä, mutta yksimielisyyteen päästiin kumminkin. Ja kun pojalla ruotsinkielinen sukunimi, niin on hiukan enemmän valinnanvaraa nimissä..
=)
 
kaikilla on ihania nimiä lapsillaan! =)
Edelliselle: Alec....hmm *maistelee* en tykkää mutta kyllä siitäkin oppis tykkäämään ;) Nikolai on ihan ok. :D


Meillä Roni Juhani, Peppi Alissa ja Pinja Maria :heart:
 
Eeliksen äiti
Ihan kivoja nimi edellisellä Pinja on oma suosikkini myös... :)

Meidän punatukkaiset hulivili pojat; Elmeri Otto Valdemar (2001) ja Eelis Jaakko Vilhelm (2005)

Otto on minun äitini isän nimi, Valdemar on miehen toinen nimi.
Jaakko on minun isäni etunimi ja Vilhelm miehen isän toinen nimi.

Lisäksi perheeseen kuuluu miehen -98 tytär Maria Katariina, joka asuu luonamme, mutta on äitinsä luona usein viikonloppuisin ja loma-aikana. (Äiti tekee pääasiassa reissu työtä. )

:heart: :heart: :heart:
 

Yhteistyössä