lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

  • Viestiketjun aloittaja mama-83 vaasasta
  • Ensimmäinen viesti
Adessa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.11.2006 klo 18:36 suzu1981 kirjoitti:
Meillä JESSI MARISA KRISTIINA nyt toiselle nimeä mietitään ja haluttais että se alkaisi myös J-kirjaimella.
ihan mukava nimi tytöllä :) meidän lasten nimet alkaa kaikki j-llä, joten jos löytyis jotain mukavia ehdotuksia sieltä seuraavalle :D

Jenna Sofia (16v)
Joonas Aleksi (15v)
Jessica Katariina (14v)
Janita Juulia (10v)
Juuso Mikael (5v)
Juho Antton (2v)

:heart: jos vielä siunaantuu lapsi niin hänestä tulee Julia/Jonna tai Julius. :D
 
elin
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.11.2006 klo 20:37 Adessa kirjoitti:
Jenna Sofia (16v)
Joonas Aleksi (15v)
Jessica Katariina (14v)
Janita Juulia (10v)
Juuso Mikael (5v)
Juho Antton (2v)

:heart: jos vielä siunaantuu lapsi niin hänestä tulee Julia/Jonna tai Julius. :D
Kiva sarja! Yksilölliset nimet, sointuvat kauniisti yhteen. Kävisikö joukon jatkoksi vaikka Jade/Jadel, Josefiina, Jaakko...

Meiltä löytyy Lauri Mikael ja Artturi Johannes. :heart:
 
ei vissiin ihan edellinen mutta mulla kans toi peppi jotenkin kuuluu niihin erikoisen ihaniin nimiin.. =)
ite tykkään "kovista " kirjaimista,niinku V,R,P,K jne..

meijän rinsessa on Kiia Irene..

inhokkeja nimissä on melkein kaikki mistä löytyy c (Nico,Marco,Jessica,Janica...Listaa vois jatkaa loputtomiin...

makuja on niin monenmoisia...
 
unikuu108
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.11.2006 klo 20:15 Jessy kirjoitti:
Meillä Sini Emilia =) 11kk :heart:

kaunis nimi.

jos meille olisi tullut tyttö sille olisimme antaneet meri vimala (vimala=puhdas)
mutta tulikin poika jolle nimi teo (theodor=jumalan lahja) ilman toista nimeä.kumpikin halusimme nimen joka tarkoittaa jotain..

 
Rasimus
Nätti nimi. Itsekkin joskus Milla nimeä mietin. =) Ja olikohan se toinen nimi Emmiina...? Sekin on kaunis nimi. =)

Meidän perheessä on "isot pojat" ja "pikkuiset"

"Isot pojat" Ville Sakari 15v ja Sampsa Tapani 13v
ja "pikkuiset" Matias Eerik 6v, Jaakko Oskari 4v sekä Jemina Aliisa 2v

Halusimme kaikille ihan tavalliset nimet. Nimillä ei erityisesti ole mitään taustoja.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.12.2006 klo 20:40 LINDA kirjoitti:
TSEMPIT TEKO HOMMIIN... =) hyvä nimi kyllä vain.. meillä SOFIA BELINDA ja JULIA JOSEFIINA :heart: :heart: :heart:

Belindasta tykkään. Sofiaa niin paljon ja Julia on vain niin Julia :)

Jos meille tulee tyttö se on Liisa Maarit, ehkä keksitään kolmaskin nimi.
Poika varmaankin Roope Einari.
 
heippa
Mulla raskaus alussa vasta, mutta nimeä olen miettiny jo kauan ennekun edes olin raskaana...jos olisi tyttö niin haluasin sen nimeksi Sara Maija Emilia Tuo Maija on kulkenut suvussa..POjan nimestä ei ole havaintoakaan...Oliverin tahtoisin toiseksi nimeksi..mutta etunimeä en kyllä keksi millään =)
 

Yhteistyössä