Linkittäkää mulle KAUNIIN isokokoisen naisen kuva (en ole koskaan nähnyt)

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Noilla Idunnorin linkittämillä on kaikilla kauniit kasvot, mutta kropan takia en heitä sillä tavalla hyvännäköisinä pidä. Minun mielestä kauniilla ihmisellä on sekä kasvot että kroppa priimaa. :)
Makuja on monia :) Mä taas pidän heidän kropistaan. Ovat minusta kauniita + onnekkaita kun on muodot kohdillaan eikä roiku miten sattuu vaik kiloja on :)
 
  • Tykkää
Reactions: HEI!
Onko nämä nyt sitten isoja? Ei minusta. Tuollainenhan nainen on muodokas, ehkä rehevä. Voi kun minäkin olisin tuollainen #haaveilee#
Tällä palstalla on monesti toitotettu kuinka ne joiden bmi on hieman yli 25, tai edes 25 on jo lihavia :D Eli juu. Palstan mukaan nämäkin ovat isoja.

muoks. Ja toisaalta, onhan noilla pituutta ja muotoja joten vaatekoko mitä luultavammin jotain 40-44. Eli isoja :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
"vieras"
Noilla Idunnorin linkittämillä on kaikilla kauniit kasvot, mutta kropan takia en heitä sillä tavalla hyvännäköisinä pidä. Minun mielestä kauniilla ihmisellä on sekä kasvot että kroppa priimaa. :)
Peesi! Onhan nuo naiset kasvoistaan kauniita, mutta silti ensimmäisenä tulee mieleen, miten hyvännäköisiä olisivat ilman noita liikakilojaan. Mutta makuasioitahan nämä, omasta mielestäni vaan läski ei ikinä ole kaunista.
 
qqqqqq
[QUOTE="vieras";24164687]Peesi! Onhan nuo naiset kasvoistaan kauniita, mutta silti ensimmäisenä tulee mieleen, miten hyvännäköisiä olisivat ilman noita liikakilojaan. Mutta makuasioitahan nämä, omasta mielestäni vaan läski ei ikinä ole kaunista.[/QUOTE]

Kyse kai onkin siitä, että on "lihavaksi kaunis"
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24164687]Peesi! Onhan nuo naiset kasvoistaan kauniita, mutta silti ensimmäisenä tulee mieleen, miten hyvännäköisiä olisivat ilman noita liikakilojaan. Mutta makuasioitahan nämä, omasta mielestäni vaan läski ei ikinä ole kaunista.[/QUOTE]
Ja pakko vielä todeta, että rohkenen epäillä noiden kuvien olevan melkoisen muokattuja... Vaikea uskoa, ettei noin ylipainoisilla ole lainkaan selluliittia eikä makkaroita ja ihokin ihan sileä. Tämä pätee kyllä myös hoikempien naisten lehtikuviin. :D
 
[QUOTE="vieras";24164708]Ja pakko vielä todeta, että rohkenen epäillä noiden kuvien olevan melkoisen muokattuja... Vaikea uskoa, ettei noin ylipainoisilla ole lainkaan selluliittia eikä makkaroita ja ihokin ihan sileä. Tämä pätee kyllä myös hoikempien naisten lehtikuviin. :D[/QUOTE]

Juu. Eipä sitä ilman kuvankäsittelyä nykyjänsä mitään mainoskuvia ym. julkaista. :)
 
^vierailija^
Noilla Idunnorin linkittämillä on kaikilla kauniit kasvot, mutta kropan takia en heitä sillä tavalla hyvännäköisinä pidä. Minun mielestä kauniilla ihmisellä on sekä kasvot että kroppa priimaa. :)
Niipä. Näyttää ihan photoshopatulta. Laitettu mallien kasvot plösöruumiiden päälle. Tosin onnittelut heille että edes kasvot ovat kauniit :)

Itse pidän monia isoja latino-naisia kauniina, he jotenkin ovat kunnioitusta herättäviä (esim. Greyn anatomian Callie). Samaten joskus on tullut vastaan kaupungilla sellanen "Afrikkalainen kuningatar", sille sopi ne kilot oikein hyvin. Mutta jotenkin normi suomipulliaisilla ne kilot yleensä on juuri väärissä paikoissa...
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
[QUOTE="vieras";24164708]Ja pakko vielä todeta, että rohkenen epäillä noiden kuvien olevan melkoisen muokattuja... Vaikea uskoa, ettei noin ylipainoisilla ole lainkaan selluliittia eikä makkaroita ja ihokin ihan sileä. Tämä pätee kyllä myös hoikempien naisten lehtikuviin. :D[/QUOTE]

jep, on noita ihan selvästi muokattu :D (paitsi tota ekaa ;)
 
Samaa mieltä. Mun mielestä kroppa voi ylipainoisellakin olla kaunis. Noilla ylipainoisilla on mun mielestä parempi kroppa kuin esim. tämä: http://3.bp.blogspot.com/-bS8hXks0H1s/Tf8jeKpXJyI/AAAAAAAAALk/9aNdmPNd7Rw/s400/eva.jpg
En mäkään sitä meinaa, että laihuus itsessään tekee ihmisestä kauniin. Ei todellakaan. Laihaksi tuleminen on itseasiassa hyvinkin helppoa. Se, että sä saat itsellesi oikeasti hyvän kropan on kuitenkin kovan työn takana. Ei riitä pelkkä sumpin vetäminen ja röökin poltto. :)

Meni vähän aiheen vierestä, mutta menköön. :)
 
Juu. Eipä sitä ilman kuvankäsittelyä nykyjänsä mitään mainoskuvia ym. julkaista. :)
Tjoo. Mutta nuo oli kyllä shopattu melkein pin-up -tasolle, ei noista hirveästi näe mitään alkuperäisestä ulkonäöstä. Kuvien parantelu tuhoamatta luonnollisuutta on vielä asia erikseen tuosta rankasta airbrush-sutimisesta, jolla saa ihon kivasti muovin näköiseksi. Siinä siliää vähän isommat muhkutkin.
 

Yhteistyössä