Lokakuun 2007 Taaperot, Kesäkuussa/Heinäkuussa

Huomenia!
Meillä Juho vielä nukkuu, harvinaista. Itteäkin väsyttäis, mutta meille muutti maanantaina uusi perheenjäsen :D karvainen sellainen.
Masussa on pikkunen edelleen, vielähän tässä vissiin 5-6 viikkoa on laskettuun.

Juho melkosesti pölpöttää, ihan järkeviäkin jopa. pari sanaa tulee väliin peräkkäin, pääsääntöisesti kuitenkin vielä yhdellä sanalla mennään, mutta sanavarasto on jo melko laaja.

Mainille ja Joelille onnea nimistä!! :heart: :flower:

Meillä on aidan rakennuspuuhat kesken, ens viikolla varmaan päästään jo pystyttämään, sitten vähän helpottuu tuo ulkoilukin kun ei koko aikaa tarvi olla pelkäämässä että Juho karkaa tielle, toki pitää samaan tahtiin vahtia, mutta ei enään tietä tarvi niin pelätä.Alakerran remontti on viittävaille, yhden huoneen tapetti ja listat niin sitten :D ainoo vaan että me sen yhden huoneen tapetti ostettiin jo aikaa sitten ja väliin muttu vähän suunnitelma ja nyt tajuttiin että sen suunnitelman muutoksen takia sitä tapettia ei ole tarpeeksi.. ja arvatkaa vaan saako sitä enään mistään |O

Ihania kuvia oli!!

Katotaan jos jaksan nousta, hakea kameran, siirtää kuvat jne.. niin laitan teille näytille meidän karvaisen jäsenen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rontti:
Ja teillä onkin hauska ja jännä juttu tuo, kun olette malttaneet olla kertomatta raskaudesta. Odotan minäkin täällä kuulla, milloin ensimmäinen kysyy ja kuka. Ja sitten kun saatte kertoa vielä toisen yllärin, kaksosista siis :) . Joko sinulla millainen maha on?
Kai se on jonkinlaista lapsellista kiukutteluakin, kun ei kerrota :D Sukulaiset kun asuvat tuolla 300-400km päässä ja harvemmin meille viitsivät tulla kylään. Joten jos me ei mihinkään mennä, voipi olla, että tosiaan saadaan synnäriltä sitten ilmoittaa yllätysuutinen :LOL: Tai kyllähän tähän väliin osuu pojan synttärit, jos kahville kutsuis porukat, niin silloin sitten näkevät... Kaksosuus ajateltiin salata myös ellei joku suoraan kysy. Tai oma pokka petä.
Tosin mie epäilen, että syksyllä kun kerhot sun muut alkavat siellä mammat huomaavat heti. On tuo maha jo nyt sen verran pyöreä ja mie normaalisti hyvin hoikka. Ja siellä varmaan tulee paljastettua kaksosuuskin, kun siellä pari muutakin monikkoäitä on.
Tässä on kyllä alkanut hiukan miettimään, että mitenköhän ihmiset suhtautuu tälläiseen. Suuttuvatko kun on salattu? Tai eihän me olla sitä salattu, jätetty vain kertomatta ;)

Pitäs varmaan yrittää poikaa päiväunille. Meillä on päiväunille meno mennyt ihan hankalaksi. Selvästi on väsynyt ja nukahdettuaan nukkuu kolmekin tuntia. Mutta joku ihme pakko on tullu taistella sitä unta vastaan :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rontti:
Olihan se Hemulikin paikalla :D . Mites minä en muistanutkaan enää, että teilläkin on kolme lasta. Elikäs minkäikäisiä, tai siis keskimmäinen vissiin kouluun menevä, entäs vanhin? Tuon nuorimman ikä taidetaankin tietää :LOL:
Jepsulleen, kolmehan meillä näitä on! =) Vanhin neiti on 9v, menee siis kolmannelle, keskimmäinen poitsu 7v, alottaa ekan luokan nyt. Joten ei senkään puolesta oo hinkua töihin, kun poika koulunsa aloittaa, niin on kiva tulla kotiin, kun äippä on kotona.
Ja niin olen ajatellut, että töissä kerkeen olla vielä hyvän tovin, aion nauttia nyt tästä niin kauan kuin mahdollista. En väitä ettei olis ollu välistä hivenen raskastakin, kärsin unettomuudesta muunmuassa ja välistä sellaista tahkomista. Mutta silti en päivääkään pois vaihtaisi!

Mutta nyt tarvii mennä ruuan valmistelupuuhiin, saapi mies sitten herkullista ruokaa kun töistä kotiutuu! :LOL: ;) Niin lapsia unohtamatta! :D
 
Hellurei,

Me ollaan kotiuduttu :wave: Reissu meni ihan kivasti ja toi mukavaa vaihtelua tähän meidän kotirikkaaseen kesälomaan :D Laitan kuvia reissusta jos jaksan tuon kameran asentaa koneelle. Apinanpoikanen on kyllä sen näköinenkin että ollaan oltu lomalla. Silmä kulma mustana ja otsassakin jonkin moinen nirhauma :whistle: Anni tykkäsi kovasti olla kylpylässä vaikka oli aika iäkäs kylpylä. Huone oli hyvä, oikein tilava, kaksi erillistä isoa huonetta. Ruokalut ei oikein meinannut poikasen kans onnistua kun ei tuo jaksa istua kovinkaan montaa sekuntia paikoillaan. :headwall: :headwall: Tänä aamunakin piti aamupalalla päästää poika kaksistaan siskon mukaan pallomereen, kun muuten ei oltais ehditty syödä ollenkaan. Ja kun menin katsomaan niin neiti leikki ihan omissa oloissa ja Aatu kuljeksi ihan muualla :headwall: :headwall: Yritettiinkin aina syödä vähän eri aikaan että toinen voi katsoa pojan perään.

Hemuli: minä ainakaan en aio fb:iin siirtyä. Haluaisin kyllä, mutta mun mies ei tykkää yhtään siitä paikasta eikä näin ollen oikein hyvällä mua ajattele jos sinne liityn. :ashamed: Tyhmää olla kirjautumatta miehen takia, mutta en jaksa niin turhan asian takia tapellakaan :ashamed:

Rontti: Teneriffan matkaa katsoin, mutta pisti tämä Alahärmän reissu taas vähän varaukset jäihin. On tuo meidän kuopus sen verran vikkelä lapsi :D Toisaalta sinne on jo mummu ja pappa varanneet matkan joten olisi apujoukkoja mukana, mutta silti. Luulen että olisi aika raskas reissu. Meidän vanhempien vastuullahan nuo tietenkin olisi, mutta ehkä isovanhemmat toisi edes jonkun sortin helpotusta. Katsotaan nyt kuinka hyvin aika kultaa meikäläisen muistot, taas jälleen kerran :LOL:

Lähden ottamaan tuosta meidän leikkimökistä kuvia, jos sitten jaksaisin tuon kameran laittaa sille mallille että saisin niitä tännekin.
 
siskon luona tuli käytyy,torstaina lähettii ja eilen tultii kotia,reilut 400km autossa,meni loistavasti.jännitin sitä matkaa että miten tyty malttaa istuu paikoillaa,mutta hyvin meni.ekat 2h nukku ja sitten katteli vaan maisemia,eikä oikeastaan edes ääntäkää päästäny,siellä sitten olikin ihmeteltävää,ankassa,kanoissa ja lampaissa :D

ja kun vanha maalaistalo oli niin jo tavaroissa,äänissä ja kaikissa ovissa oli kiva rampata :eek: mutta yöt nukku samalla tavalla ku kotona,samoin päikkärit.sitten soppailu reissu saloo,oli ihan mukava,istu nätisti rattaissa,ja katteli vaan :D sanoinkin miehelle että täänhän kanssa vois vaikka useammin lähtee johonkin :D
eli tuo oli eka pitkä reissu venlalla.

mustikkaan pitäs lähtee,mutta hitto kun en täältä päin mitään paikkoja tiiä johon vois mennä ja jossa olis mustikoita,huomenna pitää sitten varmaan ajaa mummon ja papan luo mökille,niin siellä tiedän paikat jossa varmaan on...mustikkapiirakan toivossa elän :D

mutta nyt pitää lähtee laittamaan neiti päkkäreille,niin päästää isännän kanssa käymää kirppiksellä.
 
Hei,

Mirkku; minä en muista että olisit aikaisemmin kertonut silmän hermoviasta. Minä tosin olen ollut jonkun aikaa aika hiljakseen että voi olla että mennyt minulla ohi. Voiko tuota hermo vikaa korjata mitenkään? Iloisen näköinen kaveri tuo Micael:heart:

Minä laitan nyt leikkimökki kuvia. Tässä ensin ulkokuvia.
edestä
sivulta päin

sisäpuolelta toiselta seinältä
ja sitten toiselta seinältä
ja sitten vielä neidin kahvipöydästä :D
 
olipa kiva kuulla välillä tyttelistäkin :D
katjannalla hieno leikkimökki lapsilla B)

Meillä oli tänään ristiäiset ja neiti sai nimekseen Anni Maria. Tässä vielä kuva..pitää tulla myöhemmin kirjottaa enempi ku olisi kommentoitavaakin.

 
Voi tana..kirjotin pitkät jutut meidän reissuta ja ne hävis..... :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :kieh: :kieh:
Koitan myöhemmin uudelleen :wave:
 
Sitä kuitenkin kysäsen tässä,että onnistuuko teillä muilla miten ravintolassa syöminen näiden apinoiden kanssa? Kun tuolla reissussa ei meinannu hommasta tulla mitään varsinkaan jos ei ollu syöttötuolii :headwall: :headwall: Ite ei haluis kuitenkaan antaa neidin juosta ympäriinsä tarjoilijoiden tiellä ja muiden asiakkaiden riesana,mutta kun ei tuo paikoillaan istu,huuto on kova,jos ei saa mennä miten ite lystää *huokaus*
Mites esim.rontilla onnistui tuo puoli reissussa? Ja ketäs muita reissailijoita olikaan..
 
krisu. kirjoitinkin aikaisemmin meidän ruokaluista reissusta. Ei onnistunut :headwall: En jaksa uudestaan kertoa, mutta katsoppa mun aikaisempi kirjoitus tältä tai edelliseltä sivulta |O

Vip: kiitos =) Aivan tosi hieno nimivalinta =) Meillä asuu Anni Elsa Maria :D ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:
krisu. kirjoitinkin aikaisemmin meidän ruokaluista reissusta. Ei onnistunut :headwall: En jaksa uudestaan kertoa, mutta katsoppa mun aikaisempi kirjoitus tältä tai edelliseltä sivulta |O

Vip: kiitos =) Aivan tosi hieno nimivalinta =) Meillä asuu Anni Elsa Maria :D ;)
Oih joo,samonmoista siis teilläkin :headwall: :headwall: :headwall: mutta ei kai ne muuten opi,muuta ku menemällä niihin tilanteisiin?1 ehkä joskus sitten :D
 
Heipsan,

Krisu - me ollaan Hilman kanssa reissattu aika tavalla ja meillä on ravintoloissa vähän samaa ongelmaa. Neitiä kiinnostaa melkoisesti kaikki muu ja huuto tosiaan tulee, jos yritetään istumassa pitää. Me ollaan pidetty mukana kirjoja, paperia ja kyniä ja niiden avulla pysyy pöydässä jonkun aikaa. Mutta tosiaan aika usein juostaan sitten neidin perässä keittiöön ym.. mä oon vaan aatellut, että se helpottaa sitten neidin kasvaessa ja kun asiasta voidaan enemmän keskustella ( lue:uhkailla jollain ;)

Tosiaan palattiin perjantaina reissusta. Kolmisen viikkoa oltiin kotoa pois - ympäri suomea ja sitten Italiassa, josta tehtiin retkiä myös Monacoon ja Ranskaan. Kivaa on ollut ja Hilman kanssa on mukava matkustaa - lennot ja automatkat sujuu upeasti ja muualla neiti ihastelee kaikkea uutta ja ihmeellistä :) Italiassa meillä oli mukana myös ystäviä ( joilla ei ole lapsia ) joten Hilman mennessä unille saatiin viettää laatuaikaa aikuisten kesken. Meillä oli siis talo vuokrattuna, joten illat kului viiniä lipitellen ja italiasta ruuista nauttien :)

Hilma on ruvennut puhumaan nyt vauhdilla ja lauseitakin tulee jo jonkun verran, lähinnä sellaisia että "hilma syö, hilma leikkii jne - oma sanotaan satoja kertoja päivässä :) ja ensimmäiset kirosanatkin on kuultu - sujuvasti tulee *ittu* ja voi *aatan* - ei auta kuin katsoa peiliin tässä asiassa :ashamed: :)

Onnittelut monista uusista nimistä!!

Mukavaa oli lukea Tyttelin kuulumisia, samoin Hemulista ja Mirkusta :)

Uhmasta
- sitä löytyy meiltäkin. Jos jotain ei neiti saa niin raivari on lähes väistämätön. Miellä huutaa naama punaisena ja tärisee. Ja nuo "kohtaukset" voi kestää pahimmillaan tunnin eikä niihin auta kuin se,että neiti itse rauhoittuu. Tilanne vaan pahenee, jos yrittää ottaa syliin tai kiinnittää huomion johonkin muuhun. Huikkaan vaan aina, että äiti on tässä lähellä ja että tulet syliin sitten, kun kiukku menee ohi. Aina jonkun ajan päästä syliin sitten kiipeää nyyhkivä neiti, joka hokee "halii äitiä" :heart:

Katjanna - ihana tuo mökki!

Nyt miehen kanssa pelaamaan carcassonnea :)
 
Ravintolassa syömisestä Onnistuu ja ei onnistu. Riippuu paljon siitä kuinka nälkäinen tai väsynyt tuo poika on. Silloin kun on ravintolassa käyty on pyritty menemään ulkoterassille. Siellä on niin paljon enemmän katseltavaa, että on hiukan kauemmin tyytyväinen. Tai sitten on jouduttu vuorottelemaan eli välillä toinen käy pikku kävelylenkillä pojan kanssa ja toinen syö sillä välin pari suupalaa rauhassa jne :LOL: Ja kerran on tehty siten, että on pyydetty jäätelöjälkkäriksi pojalle heti kun hää on syöny (jo tilatessa sanotaan, ettei sitten tarvitse kauaa odotella). Sillä on sitten saatu hetki lisäaikaa, ennen juoksentelua.
Viimeksi meni kyllä niin hienosti, että oikein hämmästyttiin itsekin :eek: Söi kaiken sotkematta (heittelemättä pitkin poikin tai syljeksimättä ) jaksoi odottaa ruokaa nätisti ja lopuksi jaksoi kiltisti odottaa kun vanhemmat söi niin hitaasti. Katseli ohiajavia autoja, pikkulintuja ja naapuripöydän pellejä :D (kaupungissa oli just lastentapahtuma ja pellet tuli sitten samaan ravintolaan syömään). Tuosta jäi sellainen olo, että eikös tässä vois useamminkin käydä ulkona syömässä (muuallakin kuin Hesessä)...
 
Ei voi olla totta, mihin tämä aika menee, jos Hilma-Inkerikin täyttää pian jo vuoden :eek: ! Onpa harmi, että siellä pikkuneiti saa kyytiä, mutta taitanee kuulua asiaankin :whistle: . Aika vahtimista sulla Tytteli ja muutenkin, melkoinen vuosi takana :/ . Hienosti olet jaksanut ja kiva kun taas tulit tännekin kirjoittamaan. Ja eikö toisaalta ole kumminkin parempi yksin kuin huonossa parisuhteessa? Ihanan pikkuinen Hilma-Inkeri :heart: .

Niin ja onnea tännekin Vipin tytön nimestä :heart: . Kuten jo sanoin, hyvä nimi, meiltä löytyy sama :D

Minä oon tämän aamun kuullut useempaan kertaan "Äi-ti kuuta (kulta) pieni" :heart: :LOL:

Krisu, minä myös kirjottelin, ainakin olin kirjoittavinani, miten ei syömiset ravintolassa meinaa onnistua. Aika pelleilyä ja menoa :kieh: , vaan jotenkin on selvitty ja sen takia ei ole jätetty menemättä. Eilenkin taas oltiin, tosin eilen sujui kumman hyvin, taisi olla niin nälkä ja pyttipannu maistui ihan kummasti kaikille lapsille. Mutta että melkoista peliä, kiipeämistä, sotkemista, heittelemistä, karkaamista :whistle: . Tuo keskimmäinen meillä sen kun ista törötti kiltisti paikallaan... Että niin on luonteissa eroa... Apina mikä apina... Toivottavasti Krisu jaksat vielä uudestaan reissusta kirjoittaa. Oliivialla ollut hieno reissuputki myös, hyviä kuvia fb :)

Uhmaa löytyy ja sitä on löytynyt jonkinasteisena koko tuon elämän ajan :kieh: . Kun kiellot harmittaa, läppäsee jo nykyään minua. Vie siskoilta tavaraa ja pitää ihan kamalan huudon, jos sisko yrittää ottaa takaisin. Ja ja ja. Osaa kyllä puolensa pitää ja mielensä näyttää! Joskus kun tuo läppäsee, muutun oikein surullisen ja vähän kuin itkuisen oloiseksi, äkkiä muuttuu naamassa ilme ja alkaa halailemaan :heart: ;)

Keffeliii :heart: ;)

Jaaha, pitää mennä :wave:
 
Tytteli Tuo Eemilin käytös kuulostaa ihan samalta mitä meidän poika harrastaa koiraa kohtaan :D Onneksi koiralla on pitkä pinna, mutta kyllä mie ihmettelen ettei vielä ole näykkäissyt :whistle: Sen sorttista tuo pojan häiriköinti välillä. Puree, hakkaa, repii... Ja välillä kuitenkin osaa olla ihan nätisti koiran kanssa, tykkää silitellä, leikkivät vetoleikkejä sovussa... Jäähyllä tuo poika istuukin lähinnä koiran kiusaamisesta. Joskus se tepsii hetkeksi, mutta välillä on vain helpointa laittaa olkkarin portti kiinni ja antaa koiralle omaa rauhaa. Silloinkin tosin poika huutaa portilla, kun koira on eripuolella :kieh:
Toivottavasti tuo käytös rauhoittuu *huokaus*
 
Hei,

Viimeinen lomaviikko lähti nyt :'( Tänään saan kirjastosta Enni Mustosen uusimman romaanin. =) Laitoin heti sen varaukseen kun luin Annasta että se on ilmestynyt. Nyt sitten viimeisellä lomaviikolla saan sen vasta itselle kun oli viisi varausta ennen minua. Anni menee tänään mummulaan yökylään joten aikaakin luulisi olevan enemmän lukemiselle. Ei tarvitse illalla huolehtia kuin Apinanpoikanen.

Mansikoita ajattelin myös hakea laatikollisen ja laittaa sen pakastimeen.

Ollivia: mikä tuo peli on mitä pelaatte miehen kans? Mekin tykätään tehdä kahdestaan jotain sen jälkeen kun lapset on saatu nukkumaan. Yleensä katsellaan vaan boxilta ohjelmia, mutta pelaaminenkin olisi varmasti mukavaa. =)

Kävin aamulla pitkästä aikaa juoksemassa. Kylläpä mulla on kunto huono enkä muutenkaan ole aamuisin parhaassa mahdollisessa vireessä. Ihan kamalaa oli juosta kun aurinko porotti ja oli vasta herännyt yöunilta. Nyt on kuitenkin hyvä olo. =)

Meillä Apinanpoikanen osaa myös lyödä, eikä pelkästään läpsäse vaan laittaa käden ihan oikein nyrkkiin ja sillä tumauttaa |O :headwall: Kovasti tuokin sitten heti perään pyytää anteeksi. Puremista tuo ei ole vielä hoksannut ja toivottavasti ei hoksaakaan :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:
Hei,

Mirkku; minä en muista että olisit aikaisemmin kertonut silmän hermoviasta. Minä tosin olen ollut jonkun aikaa aika hiljakseen että voi olla että mennyt minulla ohi. Voiko tuota hermo vikaa korjata mitenkään? Iloisen näköinen kaveri tuo Micael:heart:
Sitä ei kai voi korjata mitenkää. Mulla on jäänyt vähän avoimeksi muutama asia.
Micaelilla on siis vasemmassa silmässä joku hermo halvaantunut. Luultavasti synnynnäinen juttu. 1v neuvolasta saatiin silmälääkäriin lähetettä, kun poika karsasti mun mielestä. Alkuvuodesta käytiin siellä. Siellä huomattiin, että vasen silmä ei mene ulkonurkkaan ollenkaan. Sit saatiin lähete karsastuspolille TAYSsiin. Siel käytiin toukokuussa. Kontrolli pitäis olla nyt loppuvuodesta.
Normaalisti Micaelin silmät on ihan normaalit, katsoo hienosti suoraan yms. Pää paikalla pystyy katsomaan oikealle, molemmat silmät kääntyvät. Mut sit just vasemmalle katsoessa on toi ongelma. Vasen silmä ei mene ulkonurkkaan ollenkaan.


Ihana leikkimökki :heart:


Onnea Anni Marialle nimestä :heart:


Me ollaan kans muutamaan kertaan käyty ulkona syömässä. Tosin ravintolassa missä ollaan käyty on syöttötuoli. Helpottaa, vaikkakin toi nousee syöttiksestä ketterään ylös. Hyvin on viihtynyt kun on saanut syödä jotain omaa, tilattu siis oma lastenannos pojalle.


Meillä MIcsu puree... Ainakin mua, ärsyttävää. Onneks ainakin vielä harvinaista. Repii hiuksista... Ja välillä läpsäyttelee...


:headwall:
 
No kiva ettei kaikki mee vaan fb:iin! =) Mun kamuja pyörii siellä myöskin, mutta ittee ei kyllä yhtään kiinnosta mennä sinne. Jostain syystä...ei vaan iske. =)
No yritänpä itse sitten aktiivisemmin kirjotella tänne, jotakin vaikka ei tässä juuri mitään ihmeellistä olekkaan.

Eilen illalla tuli joku ihme tarmon puuska, kun tultiin pyörälenkiltä perheen kanssa kotiin. Pyöräiltiin visiitille mun vanhempien luokse, yhtenäismatkaa tuli n. 12,5km. Hyvin jaksoi isommatkin polkasta ja tuo neiti miun perässä huuteli ja möykkäs mukavasti, tykkää kovasti olla kyydissä. =) No sen jälkeen kun lapset män nukkumaan, miä aloin pesemään olkkarin ikkunoita! :eek: Juu on siis ikkunan pesu täällä päässä todella vaiheessa, mutta eipäs minnuu haittaa. Kyllähän ne kerkee hitaammallakin välillä pesemään! :D Jäi vielä 4 ikkunaa pesua odottamaan koko talosta, olkkarin siis pesin illalla, en koko talon ikkunoita. :LOL: Ne muut oon pessy jo aiemmin.

Nyt aattelin polkasta tuonne postitädille viemään huutispostia. Tulee siitäkin 10km lenkki...haaveissa on joo josko tässä pääsis vaikka vahingossa vähän sutjakoitumaan! :LOL: Tuntuu vaan niin kovassa olevan nuo ylikilot! :headwall: :headwall: Mutta jos vaikka vahingossa nyt tulis se tarmon puuska siihenkin hommaan!

:wave:
 
No niin.... :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:
Nyt sitten kaikkien kaipaamia uutisia :attn: :attn:

Laskettu on 1.3.2010! Viikkoja 9+? jottain... sydän lyö ja vauvan koko vastaa viikkoja... Terve pikku tytteli se siellä on ja ihmettelee maailman menoa turvassa. Ultrassa nähty ja oli jo ihan vauvan näköinen, joskin ei kokoinen :D :LOL: :LOL:
3.8 ensimmäinen neuvola tiedossa ja parin viikon päästähän tuo ultrakin sitten on jo.
Hormoonien vetäminen lopetetaan tällä viikolla ja silleen... Tuliko siinä nyt tärkeimmät?

Jutusta en ole halunnut puhua ääneen erittäin kovien mahakramppien ja verisen vuodon takia. Meidän porukat eivät vielä tiedä... Joten FB:ssä ihan hissunkissun niin kauan, kunnes sen siellä vaihdan profiiliin ja ilmoitan suureen ääneen :kieh: :kieh:
Vuoto johtunut erittäin pahasta endometrioosasta, kun ovat rakkulat puhjenneet. Mutta eivät ole tällä kertaa vieneet sikiötäkin. Tilanne on kuulema erittäin paha ja jos nuo ei nyt oikeasti häviä tämän synnytyksen jälkeen (kuten piti jo viimeksi hävitä), niin voi olla, että nyt lapsiluku on oikeasti täynnä. Jos tilanne pahenee, niin saadaan alkaa etsimään sijaissynnyttäjää tai adoptiolasta seuraavaksi... :'(
Mutta ei mennä asioiden edelle... Odotetaan nyt ensin tämä pihalle... JA SE ON SITTEN TYTTÖ!!!! Äiti yrittää psyykata jo valmiiksi :kieh: :kieh:

Mutta nyt täytyy jatkaa tätä pirun sisustamista.... Jos tästä saisi joskun jotain järkevää aikaiseksi....
 
katjanna minkä niminen enni mustosen uutuus kirja ilmestynyt?
miulla ollut nyt pitemmän aikaa sellanen fiilis että jaksasin taas jotain lukeakkin,eipä tuota venlan syntymän jälkeen ole tullut luettua juuri mitään.

ravintolassa syömisestä myö ei kauheesti olla harrastettu ulkona syömistä,mutta kun käytiin siellä eläinpuistossa niin siellä käytiin sitten kahvilla,no joo neiti kohelti niin että oli kaatua koko pöytä(terassilla) onneks isäntä sai kiinni,etei kaatunut pöytä kaikkine kahveineen,ja nyt sitten kun käytii reissussa niin kuortissa käytiin syömässä,niin siellä istu kiltisti syöttötuolissa kun sai ranskalaisia,mutta olis halunnu juoksennella siinä kassajonossa,ja kun otin kädestä kiinni niin heittäyty mahalleen lattialle :headwall: :ashamed:

meillä muuten on myös tota että kun pyytää jotain niin huutaa möskyää tai pomppii tasajalkaa,tosi ärsyttävää,olen myös kanssa yrittänyt että pyytäs nätisti,mutta taitaa olla turha toivo :eek:

nytkin se tuolla tiskipöydän ääressä huutaa mammaa(eli maitoo)..joten mentävä se on..
 

Yhteistyössä