~LOKAKUUN lapset **2010** elokuussa <3~ 2 vauvaa syntynyt !

Onnea hirmusti Pokermamalle!! :flower:
Kukas onkaan seuraava,Lara-ko? Toivotaan sinne vielä tarrasukkia ja hyviä vointeja! :)

Paluu arkeen on koittanut,YÖK! Kiinnostus työtä kohtaan on nolla.Huomisen kun jaksan niin ehkä on aika siirtyä saikulle loppuajaksi. Soitan huomenna pissatuloksista,jotakin on häikkää tuolla alapäässä kun on verta pissassa ja "jotkut" on plussalla :snotty: Tieto lisää tuskaa.. :D

Nyt ei ajatus luista.Vatsa-olio möyrii hurjasti masussa,taitaa olla joka päivä erinpäin siellä..Nytkin tuntuis olevan poikittain.Mahtaako tajuta "asettua" joskus?? :D

Hölkynkölkyn MUKSU 32+1 :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pokermama:
Laitan linkkiä neidin tän päiväisiin kuviin :) Noista sen vasta tajuaa,kuinka pieni tyttö meillä onkaan :heart:

http://www.aijaa.com/v.php?i=6531538.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=6531554.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=6531564.jpg

toivottavasti nyt onnistuin...

-pokermama ja Irmeli-
Voi suloisuus! Saako sun kuulumisia kopioida Facebookin puolelle?
Sielläkin teitä kovasti onniteltu ja tsempattu :flower:

Voi kun kaikki menis teillä nyt oikein loistavasti! Kiitos kun viitsit tänne ilmotella teistä! Voima haleja!!! :hug: :hug: :hug:
 
Pokermamalle ja Irmelille paljon onnea!!:)

Mä juurikin oon ollut semmonen, etten mitenkään helposti apua pyydä. Nyt raskausaikana on kyllä joutunu "opetteleen" senkin ihan uudestaan. Nyt kun on huomannut, että sitä apua saa yleensä kun pyytää niin se kynnys on paljon pienempi. Varsinkin neuvolassa se varmaankin olisi paljon helpompaa kun tuttujen kohdalla. Mun koko suku on onnellisia vauvelista ja on kyllä luvannut auttaa jos tarvii, että eiköhän hoitopaikkoja ainakin löydy. Emmabellalta juurikin kuulin, että ainakin jossain neuvoloissa saa perhetyöntekijän auttamaan niin pitää kyllä siitäkin kysellä ens neuvolassa. :)
Joka päivä tuntuu olo jo vähän paremmalta niin eiköhän tää tästä mene ohi ennen kun on käärö sylissä ja sitten tuskin ehtii mitään muuta miettiäkkään:)

Multatassu 32+0 Poks!:)
 
RouvaKoivisto: meille tulee kolmas mutta ikäeroa tulee 2v 2kk. Esikolla ja kakkosella ikäeroa on 2v 11kk. Eli meillä on sitten lokakuussa 5v( täyttää syyskuussa), 2v(täyttää nyt elokuussa) ja vauva. Sitä sitten odotellessa :)

hömpiäinen ja santeri 29+5
 
Alkuperäinen kirjoittaja pokermama:
Lara- tokijottei saa..Mun piti silloin aikoinaan sinnekkin liittyä teidän seuraan,mutta jotenkin se meni ohi :)
Kiva sitten :) Laita mulle yksärinä sähköpostiosoite jos vielä haluat liittyä niin laitan kyllä kutsun!

Suloiseksi siellä Irmeliä haukkuvat :) :heart:
 
ONNEA POKERMAMMA :flower: :heart:

Meillä tulee lapsilla ikä eroa 2.v 1kk

Tänään siivoiltu niin urakalla että supistellu on pitkin iltaa ja välillä voimistuukin hieman. Perjantaina ois neuvola ja silloin varaillaan aikaa ultraan niin saadaan tietoo paremmin kummispäin tää täällä masussa oikeen on kun tuntuu että välillä on jopa poikittain ja samalla vähän painoo tiedustella.

Tiukuliina ja tinttaralla 29+3
 
Voi miten ihana pikkuinen, mutta niin täydellinen tyttö Pokermamalla. Minulla oli poika 530 grammaa painavampi, mutta varmaan pidempi aika lailla (42 cm). Keuhkot kehittyneet, kun syntyi vasta rv 36+1 SGA-diagnoosilla.

Meillä ikäeroa tulee aika tarkkaan 4 vuotta. Isot ovat jo aikuisia. Tytöllä on jo oma vauvakin. Tässä kuussa vuoden täyttävä poika. Kyllä meillä on "vauvajuttuja" riittänyt.

Kauheasti minulla on noita vauvanvaatteita. Laittelin niitä koon mukaiseen järjestykseen lauantaina. Kaikkia ei varmaan edes tule pidettyä päällä. Aina sellaiset suosikit, helpot pukea jne. tulevat esille.

Käsi on ihan remppa taas. Täytyy holvata jääsalvaa, että sais vähän nukkua.

Discovery 31+2
 
ikäerosta meille tulee esikoisen ja tän nappulan välille kans 2v4kk :heart:

Pokermama ihana pieni ja pippurinen tyttö :heart: Tosi kiva kun laitoit kuviakin, niin pääsee ihastelemaan ja ihmettelee et tommonen pikku ihminen miunki sisällä kasvaa =) Lisää kuulumisia odotellessa!

Menhit ja Mr. Hyde 31+3 :heart:
 
On minulla kokemusta lyhyemmästäkin ikäerosta. Vanhemmilla pojilla oli (tai on vieläkin) ikäeroa vain 1v 1 kk. Niin ja kaksospojilla vain 1 min :).

Tytöllä oli vuosi sitten aika hankala synnytys. Vauva oli väärässä tarjonnassa niin, että kasvot tarjoutuivat ensin. Vauvaa käännettiin oikeaan tarjontaan. Epiduraali vei ponnistuspoltot. Synnytys pitkittyi ja tytölle suositeltiin sektioita. Ei suostunut ja jatkettiin imukupilla kokeiluvedon jälkeen. Kriteerinä oli myös se, että vauvan sydänäänet olivat kunnossa.

Onneksi sai nukkuttua yhtäjaksoisesti noin 3 tunnin pätkän. Uni jo voitti kivunkin.

Sateisen oloinen sää Pirkanmaalla.
 
Onnittelut Pokermamalle :flower:
Mulla olisi huomenna sokerirasitus ei kyllä yhtään nappaa mä varmaan kuolen nälkään
ja yökin tyhjää mahaa täytyy ottaa vähän evästä mukaan kun tulee syömä lupa niin rouskis
saa nähä onnaako kuiten lopulla
Mukavata kun olen nyt kesälomalla heti perään äippäloma ensi viikolla alkaa koulut
esikko menee ekalle saapi nuot tappelupukarit olla vähän erossa toisistaan
mulla mieli lepää

äiti03 30+4
 
Äiti03, en kokenut sitä sokerirasitusta mitenkään rankkana. Joillekin se ottaa voimille, toisille se ei taas ole kummoinenkaan kokemus. Minäkin luulin, että oksennan, mutta ihan hyvin se loppujen lopuksi meni.

Meillä tulee lapsille ikäeroa 3 vuotta 2 kuukautta. Enkä ollut vieläkään mielestäni ihan valmis uuteen raskauteen, vauva-aikaan ja taaperoaikaan. Meillä on lapsella perussairaus (astma), joka on vaatinut tavattoman paljon poissaoloja työstä. Lapsen hengityksen tarkkailu yö toisensa jälkeen on koetellut ihan tosissaan. Korvat on putkitettu niin monta kertaa, että olen mennyt laskuissa sekaisin. Tämän toisen lapsen kohdalla yritän sinnitellä kotona ehkä hiukan pidempään, vaikken oikeastaan pidä kotiäitinä olemisesta. Mutta on sekin helvetillistä olla joka toinen viikko töistä poissa, kun pitää olla sairaan lapsen kanssa kotona. Siinä alkaa jo työnantajallakin hermot kiristyä.
 
Nappula-10 Mulla kans ihan järkkyä tuo närästys välillä ja varsinkin nukkumaan laittaessa/makuulla ollessa. Itse käytän Gavisconia nestemäisenä ja se kyllä on mulla auttanu paljo paremmin ku Rennie. Kannattaa kokeilla, se on iha samallalailla reseptivapaa ku Rennieki ja sopii raskaana oleville. Kurja vaiva tuo närästys!

Voi ku on sulonen pikkunen pokermamalla! :heart: Voikaahan hyvin molemmat!

HayLina+Hippu 31+6
 
Discovery tuo meidän tirppa on kovin pitkä, 40cm, siksi varmasti näyttääkin tuollaiselta älyttömän hentoiselta :)

Kiitämme kaikkia onnitteluista, ja kommenteista. Täällä sairaalassa ollessa on kovin yksinäistä, ja tulee tippa linssiin koko ajan,kun teidän kannustavia onnitteluja lukee. KIITOS!

palailen taas,kunhan pääsen taas tirppaa katsomaan :)
 
Voi kun ihania kuvia Irmelistä :heart: Vielä kerran oikein paljon onnea ja voikaa hyvin molemmat!

Tuosta sokerirasituksesta, mä luulin että se olis ollut pahempi. Pelkäsin etten saisi sitä litkua alas, mutta mulla oli siinä vaiheessa jo niin kova jano ettei kyllä ollut mitään vaikeuksia juoda puolta litraa. Oikeastaan olisin voinut juoda enemmänkin B)

Sähikäinen ja Nöttis 29+0 poks (mihin tää aika menee :eek: ens viikolla tulee täyteen jo 30 viikkoa :xmas: )
 

Yhteistyössä