~LOKAKUUN lapset **2010** helmikuussa <3~

Ebba-Ilona, oon tosi pahoillani... :hug: En silti suakaan poista listalta vaan laitan tonne muisto-puolelle, joohan..?

Oon kuunnellu tätä biisiä non-stoppina tänään, ja laitan sen tähän nyt teille kaikille jotka ootte joutuneet pettymään...

~

http://www.youtube.com/watch?v=g7cHbK_mxPQ&feature=related

Bjorn Eidsvåg & Lisa Nilsson - Eg ser

(sanat norjaksi mut tässä suomennettuna)

Näen, että olet väsynyt
mutta en voi kävellä puolestasi.
Sinun täytyy tehdä se itse.
Mutta minä kävelen kanssasi.

Näen, että sinuun koskee
mutta en voi itkeä kyyneleitä puolestasi.
Sinun täytyy itkeä itse.
Mutta minä itken kanssasi.

Näen, että haluat luovuttaa
mutta en voi elää elämää puolestasi.
Sinun täytyy elää se itse.
Mutta minä elän kanssasi.

~

Vaan niin kaunis biisi... , tämä norjalainen Bjorn Eidsvåg on muuten sama mies joka on säveltänyt toisen ehkä yhden maailman kauneimmista lauluista mielestäni, eli Mysterietin jota esittävät myös Aki Sirkesalo ja Lisa Nilsson yhdessä.
 
No täällä on vähentyny,eli siis toi pahinvointi,mutta mä oonkin harjoittanut tota akupainantaa,niin pahoinvointi on hävinnyt siitä syystä.Tosin,esim tänä aamuna en oo painellut niin mulla oli äärimmäisen kevyt ja helppo olla siltikin,sit alko tulee pientä pahoinvoinnin poikasta,mut sekin meni hetkessä ohi.

Niin ja tissit mulla ei arista oikeestaan..sillon ku plussasin,niin siitä joku pari kolme päivää oli mahassa ja tisseissä todella sellanen tunne et raskaana ollaan ja vahvasti,mut sitte ne hävis,ehdin jo huolestumaan ja täälläkin hysterisoin kun mitään en tuntenut missän,kaikki oli poissa.Noh,tein sinä iltana testin ja viiva oli vahvempi kuin ensimmäinen testi jonka tein.
Niin joo,vois sanoo että mullakin tuntu jo jossai vaihees et tissit on kasvanu yms.niit nipisteli ja kolotti ikäänkuin sisältäpäin,mut enään ei,tosin nännit,ei tissit muuten siis ovat muuttuneet sellasiks pulleemmiks,niinkuin että ne ei mee enään "rusinoille" :LOL: -vaan ne pysyy koko ajan tollasina pehmeinä ja hiukka ehlä turvonneina tai jtn.
 
Sutinaa: :flower: :heart: Ihania uutisia!! Hienoa että ultrassa kaikki hyvin!!

Ebba-Ilona: :hug: Minä olen myös tosi pahoillani :'( Ei tällaisia uutisia haluaisi kenellekkään täällä =(

Kysymystä pukkaa.. Onko kellään muulla ollut kovaa jomotusta ton luun kohdalla (häpyluu?). Mulla jomotteli eilen illalla aikalailla.. Muistelen että samanlaista jomotusta oli ekan odotuksessa mut jomotteli vasta lähempänä laskettua aikaa..

On tääkin.. eilen valittelin täällä ettei mitään oireita, eilen sit noi järkyt jomotukset ja tänä aamuna oksensin eka kertaa.. :x
Mä en taidan olla koskaan tyytyväinen :LOL:
Jos ei oireita---> paniikki, jos oireita---->miettimistä, onko normaalia..

Koittakaa kestää mua B)
Kyllä tää viimeksikin meni ohi heti kun synnytys oli ohi :LOL: :LOL: :LOL:

Nyt sinne töihin...
 
Ebba-Ilona Voimia ja halauksia! :hug: Anteeksi etten aiemmin jo kirjoitellut sulle, olit ilmeisesti kirjoitellut yhtäaikaa minun kanssani. En oikein ole hyvä kirjoittamaan ikävissä uutisissa ja pelkään itse koko ajan että enkelilapsi tästäkin tulee. Mummini menehtyi reilu vuosi sitten ja ajattelen että tämä pikkuinen joko tulee tänne meille iloksi tai sitten se menee mummin iloksi taivaaseen. Mummi aina toivoi kovasti lapsenlapsenlapsia, mutta ei nitä kerinnyt näkemään. Voimia sinulle läheisillesi!
 
Nipsuliina, mä kävin kuopuksesta siellä Mehiläisessä kans varhaisultrassa, jonkun Hillen vastaanotolla. 104,20 jäi silloin maksamaan ( katsoin just papereista ). Nyt varmaan menen myös sinne, muutaman viikon päästä vasta. On nuo ultrat niin ihania!! Siis jos kaikki hyvin :heart: Ei kyllä malttaisi odottaa.
 
ebba-ilona voimia :hug:
mä ajattelin ensi viikolla soitella neuvolaan ja tilailla aikaa. täällä ainakin viimeksi sain sen varhaisultran, kun on niitä keskenmenoja ollut niin tarkistetaan tilanne et onko matkassa ketään. Mut en kyl muista millä vkolla se tarkkalleen oli, alle 10 kumminkin. ja täällä on muuttuneet käytännöt, eli lisä ultria on tullut sen jälkeen kun poika syntyi. ihan hyvä, pääsee ihan kysiin asti kunnon ultriin :D
mut nyt uimahalliin ja vesijuoksemaan :wave:
 
ebba-ilonalle ja puskajussille iso, lämmin halaus

Onnea kaikille todisteita pikku elämästä saaneille :heart:

Meillä varhaisultran saa onneksi neuvolan kautta, joskin joudun odottamaan 2.3. asti, mikä kyllä vähän syö naista...En varmaan lähtisi kotidobbleria hankkimaan. Olisihan se kiva kuunnella, mutta tosin ne liikkeet kyllä sitten kertoo jatkossa tilanteesta. Jospa se aika tulisi pian!

Ihana oli tuo mama-L:n lähettämä kappale, piti käydä "youtubettamassa"

sanna 6+6
 
ebba-ilona voimia

kylläpäs tänne tulee tekstiä tiuhaan =)
eilen siis tein sen testin, niin enköhän sit just eilen saanu tietää et voisin päästä yhteen mielenkiintoseen paikkaa töihin :( prkl, suoraan sanottuna. se ois varmaan vaan kesätyö mut jatkoaki vois olla tiedossa myöhemmin. mies heti et joo haet et hän on lasten kans kesän. mulla äippäloma loppuu ens kuussa tosta kuopuksesta. ny se painostaa mua hakeen sinne töihin...en oikein tiä mitä tekisin, varsinki ku mulla on vakipaikka (tosin paikassa jonne ei ees kiinnosta palata mut asuntolainaa on). toisaalta eihän se hakemista estä tää raskaus mut sit pitäs sanoa ittensä irti edellisestä paikasta jonku kesätyön takia ja kuitenkaan ei oo sit varmaankaan varmaa et sinne pääsis myöhemmin...arrrgggh! ja sinne oli se kesätyöhakuaikaki menny jo umpeen mut sain vihiä et sinne vois päästä. mitä teen???

mulla on vasta 24.3. ultra!

onko täällä imettäviä äitejä paikalla? onko teillä hyvin maito riittäny? meillä on menny yöt "jo" yhellä syötöllä (ikää siis kohta 8kk) mut viime yönä herättiin vissiin 3 kertaa |O kiesus ku se ei pulloo huoli...


justiina
 
Eli neljäs olisi tulossa, synnytyspaikkana K-PKS. LA 18.10 eli nyt rv.5+2.

En ihan näin nopeaa kuvitellut "palaavani" takaisin odotuspuolelle, mutta näin kävi ehkäisystä huolimatta. Kolmannelle ja neljännelle tulisi ikäeroa n.10kk!! Vieressä vaunuissa tuhisee 2kk ikäinen pikkumies :heart:

Muita jolla tulossa pienellä ikäerolla?

Ensimmäisellä ja toisella ikäeroa 1v 1p, niin hiukan jo onneksi ennestään kokemusta pienestä ikäerosta. Eli löytyy tytöt 04/06 ja 04/07. Sitten poika 12/09.
 
Ella: toivottavasti tuut perässä :flower:

apila87: meillä kuopus tulee oleen jotain 1v3kk kun vauva syntyy. miten suju aika noin pienellä ikäerolla? muistatko ajoista mitään? oon kuullu et menee ku sumussa mut sittehän sen näkee ko kokee...
 

Yhteistyössä