+++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT, marraskuuta suunnittelevat+++

MG tuliko selvyyttä? toivottavasti selkeä vahvempi plussa :heart:

Täällä taidan itse sekoittaa itseni.. alkuviikosta asti rinnat arat ja erkuus "yltyy" päivä päivältä lisäksi menkka jomotukset ovat kiusanneet viikon, jomotusta yleensä tulee muutamaa päivää ennen menkkoja joten pieni pelko/toivo heräsi että se viime kuun haamut olisi avittanut tässä kierrossa uuden alkua :D tekis mieli testata mutta on aivan liian aikaista ku kierto on vasta kp 22-(30-31) mutta huomenna olisi 23 kiertopäivä... kaapissa olisi yksi liuska ja yksi apteekin oma odottamassa ;) perjantaina pitää viim testata ku olisi pippalot silloin tiedossa ja kp.t olisi jo aika hyvät et vois jo näyttää jos on mitään näytettävää.. pakko vaan malttaa mieli =)
 
Kyllä tuo aamuinen testi minusta negalle näyttää. En kylläkään saanut yhtään eilistä vahvempaa näytettä ja ehti olla rakossa nipin napin suositellun neljä tuntia, mutta oli kyllä aamun ensimmäisestä pissasta.

Fiilis on suoraan sanottuna surkea, mutta onneksi sentään miehen kanssa saatiin taas puhuttua asioista hieman lisää. Kyllä tämä onnistumisen viipyminen ja hoidot vaan on sellainen juttu, että toista on vaikea ymmärtää ja väärintulkintojakin tulee aika paljon. Oikomiseen saattaa sitten mennä paljonkin aikaa ja sillä aikaa oma olo vaan pahenee. Ei se inssi ole vaihtoehto, mutta aika umpikujassa minä pääni kanssa nyt olen. Mies on ollut tähän asti aika ulkona koko touhusta. Vaikeahan se on työreissuilta käsin ymmärtää mitä minä käyn läpi. En ole itsekään sitä tajunnut. Ehkä tässä tarjoutuu vielä tilaisuus mennä kontrolliinmiehen kanssa yhdessä. Siitä saattaisi olla molemmille apua.

Tuntuu, etten nyt kykyene ajattelemaan muuta kuin seuraavaan kiertoon asennoitumista. Illaksi on pakko mennä töihin ja se varmaan onkin hermolepoa tästä aiheesta. Maanantaina varmaan sitten vaihtuu kp1, joten aamulla jo täytyy soitella polille kontrolliaikaa. Varaan myös keskusteluajan itselleni, sillä ammattilaisen tuki tuntuisi nyt tulevan todella tarpeeseen. Olen sen verran paljon joutunut vellomaan näissä murheissani yksin, että on rakentavampaa purkaa ammattilaiselle kuin kaataa kaikki miehen niskaan. Ehkä siltä sitten löytyy voimia uudelle kierroksellekin.

Näin omanapaisesti kirjoittelen tässä vaiheessa ja kopsaanpa toiseenkin pinoon saman tilanneraportin. Toivottavasti muilla sujuu viikonloppu iloisemmissa merkeissä.

Lopetan kuitenkin positiivisuuspläjäykseen: Yöllä nukkumaan mennessäni katselin hetken ikkunasta tähtitaivasta ihastellen. Näin tähdenlennonkin pitkästä aikaa. Toivoahan sitä täytyi vaikka se taikauskoista olisikin. Oli se kaunis ja rauhoittava näky, tunnelmallinen lopetus päivälle.
 
Ellamae mikä tilanne???

MeaMinnis tervetuloa!

rontti1 voi jännitystä... Tulehan kertoilemaan lisää!

Macy Gray olen eilisestä saakka aamulla oikein kiiruhtanut koneelle lukemaan kuulumisia sydän pamppailen ja jännityksessä eläen. Harmi, kun tilanne on vieläkin avoin, ja olo surkea. Varmaan siitä ammattilaisen kanssa juttelemisesta voisi olla apua omien tuntemusten ja ajatusten selvittämisessä. On kyllä varmasti raskasta käydä asioita yksin läpi. Itsestänikin tuntuu kuukausi kuukaudelta, että tuota pettymyksen vauvakuumeiselle miehelleni, vaikka hän ei pettymystään minua kohtaan osoitakaan, vaan harmistumista siitä, kun vauvaa ei ole vielä(kään) tulossa. Mutta ihana tuo tähdenlentojuttu, itsellä samanlainen "kokemus" elokuun lopulta ja toivoahan sitä piti :) Vielä ei ole vaan toive toteutunut. Mielenkiinnosta vielä kysäisen, että saitko nyt muuten lopetettua sen tupakanpolton, kun aiemmin kerroit, että ei ole yhtään maistunut?

Täällä tänään kp 1, kierto oli tällä kertaa 38 päivää (viimeksi 40) ja luteaalivaihe 7 päivää (viimeksi 8), yk7.

Itkuhan siinä piti tirauttaa salassa tyttöä pihalla nukuttaessa. Harmittaa todella raskaasti, sillä koska tunsin ovulaation ensimmäistä kertaa oikein kunnolla, ja ovistestikin oli selvä vahva plussa, ajattelin sen olevan hyvä enne (tyyliin jos en olekaan ovuloinut kunnolla aiemmin, ja luteaalivaihe jäänyt sen takia lyhyeksi tms.). Raskautumistuntemuksia ei kyllä ole ollut kp 5 menkkajomotteluita lukuunottamatta, joita varovasti toivoin - jälleen kerran - hedelmöittyneen munasolun kiinnittymiskivuiksi. Pari viikkoa, niin pääsen lääkärille juttelemaan. Mutta on tosi lyöty olo. :/
 
KYLLÄ... saan taas olla "ylpeä" itsestäni.. tein päivällä rfsu.n liuskan ja siihen tuli väritön viivapaikka, ja kyllä tiedän että noita viiva paikkoja voi tulla ihan muutenki,mutta tuskin se oliskaan vielä plussaa voinu näyttääkä ku kp.22 ja viell päiväpissa :D alkaa tää testailu kuume herätä näemmä täälläki heh heh hee ;) no apteekin oman kyll säästän sinne seuraavan vkn.perjantaille =)
 
Ellamae
Tää on niin surkeeta. Kp 32/34. Viluttaa, rinnat tuntuu selittämättömällä tavalla oudoilta...mutta testi niin nega kuin olla ja voi. Kirosin toki miehekkäästi, että josko sillä sais viivan esiin:LOL: Mutta ei...Kyllä se nyt on vaan uskottava, että taidettiin lopettaa hommailut liian aikaisin: / Ei siis tule heinävauvaa...josko tulis sitten elovauva:p
 
Tyllerömamma > :hug: Aika lyhyt on kyllä tuo luteaali. Saiko esikoinen helposti alkunsa vai oliko silloin samanlaista? Jos tilanne on radikaalisti muuttunut, niin alkaisi varmaan olla aika hakeutua hankkimaan apua ainakin tuohon kierron loppupäähän.

Ilmeisesti se tupakointi nyt sitten jäi ainakin juhlimistapauksia lukuun ottamatta. Yhden kerran olen polttanut puolikkaan savukkeen eikä se kyllä maistunut, joten ihan helpolta tuntuu olla ilman. Olen vain hyvilläni. :)

Eilen iltapäivällä alkoi valkovuoto värjäytyä ja illemmalla sitten jo vähän tihkusi. Kipuja ei ollut ja nytkin vain hieman. Pikkusiteellä olen pärjännyt tähän asti ja vuotelu on tosi vähäistä, mutta hana vaikuttaisi olevan aukeamassa. Tänäänhän tuon vuodon pitäisikin alkaa, jos raskaus ei alkanut. Täytyy nyt sitten katsoa uskallanko huomenna aloittaa lääkkeet ennen polille soittoa. Tilanne on tällä hetkellä edelleen hieman hämmentävän epäselvä, mutta olen asennoitunut tämän tai huomisen päivän vaihtuvan kierron ensimmäiseksi. Jotain yritystä tuolla ilmeisesti taas oli, mutta jotain meni jälleen pieleen. Mies on ihanasti tukena, joten eiköhän tästä selvitä.
 
Ellamae
Menin pvätorkuille pienten kanssa ja kesken horroksen tuli mieleen, että mullahan on muutamat menkat alkaneet niin, että 3 ekaa pvä:ää tiputtelua ja vars. vuoto ollut sitten sen 5-7 pvä:ää.Missäs se tiputtelu nyt on? Ja kp:t siis 33/34...Että jos se r-testin + on ollut ovis+, niin oisko muka 5 pvä:ää aiempi peittoje heiluttelu sittenkin tehnyt jotain...?:eek:
 
Jep ja moro. Se siitä aikaisintestaamattomuudesta... :LOL:

Perjantaina testasin Predictorilla nollatestin tietääkseni onko Pregnyl jo häipynyt elimistöstä. Nyt sitten dpo8 piti kiparilla käydessä hommata noita rfsu:n sekundatestejä.



Että semmottiskummottis. Mun silmään siinä näkyy viiva, muttei väriä. Voi olla silkka viivanpaikka, mutta tietenkin nyt nousi toiveet kattoon...
 
Viimeksi muokattu:
Ilmoitathan listaan tulevat lisäykset/muutokset selkeästi erillään boldattuna ja/tai eri värillä, kiitos.





KUUMEILEVAT
Nimimerkki........Kiertopv:t.............Ikä........Toive.......Yritys
iloksi..................kp122/?............28v.....1.lapsi.....yv5+
Ellamae...............kp34/34...........33v.....6.lapsi.....yk1
MolliMelooni........kp28/28-35.......33v.....2.lapsi.....hyk2(yv4,5)
rontti1................kp24/30-31.......28v.....2.lapsi.....yk5
Keltakukka.........kp22/14-49.......28v.....1.lapsi.....yk2
marica30............kp21/33............30v.....4,lapsi.....yk4
Astral.................kp19/30-32.......30v.....4.lapsi.....yk2
Metku................kp16/22-27.................3.lapsi.....yk7
Kati82................kp14/28-37........29v.....3.lapsi.....yk7
Jensar................kp11/35............32v.....2.lapsi.....yk18/19ku1
iltatähti-80..........kp11/28............31v.....4.lapsi.....yk11
mirkku76............kp7/??........................3.lapsi.....yk4
Sunflower11........kp6/24-35...................3.lapsi.....yk11
Lara_84...............kp5/26.............27v.....1.lapsi.....yk3
MeaMinnis...........kp5/27-32........33v......2.lapsi.....yk1
Tyllerömamma....kp3/28-40.........26v.....2.lapsi.....yk7
macy gray...........kp2/31-35.......31v.....2.lapsi.....yk23




TAUSTALLA
Green Lady & Viulu & myrskytuuli & Ngale & tattoomam & PieniTytönTylleröinen & AiraM & *Justiina* & Sinderella & nepari80 & öttiskä & pänä & Kauniina Päivänä Tuut & Paulette & Hope-72 & InkeriIisakki & *Fiona* & Maisa77 & Zanca & Seikkailija_Dora & mmmia & Jasuliini82 & PIKKUVIIKINKI & Pumpuli-81 & Ansku83 & Tiuhti83 & Minttu76 & Tuuska & pikkumy




PIINAILIJAT

Tyllerömamma......dpo10
MolliMelooni..........dpo9
marica30...............dpo6




HAAMUILIJAT





PLUSSANNEET 2011 helmikuu:
Pikku-Saara 1.2., Neiti-81 6.2., koiksa-79 8.2., Gabrielle 9.2., Matilda-08 11.2., Epa_88 21.2.

PLUSSANNEET 2011 maaliskuu:
MiiJane76 10.3., EevaN 25.3., Mariel85 26.3.

PLUSSANNEET 2011 huhtikuu:
äiti x4 4.4., Viena 8.4., mileon 12.4., Mango86 17.4., Miimau 21.4., Camilla31 24.4., Jul 24.4., Viola30 27.4.

PLUSSANNEET 2011 toukokuu:
Maira 11.5., Lisey 16.5.

PLUSSANNEET 2011 kesäkuu:
Rhonda74 23.6., Emmuska10 25.6., Viola30 27.6., PIKKUVIIKINKI 29.6

PLUSSANNEET 2011 heinäkuu:
Minnarun 2.7., Bla-bla, SiSa78, xamora, Midia

PLUSSANNEET 2011 elokuu:
Lintsa, vomppis, Hanspili

PLUSSANNEET 2011 syyskuu:
LepikonHeta 4.9., Tuulia81 8.9., kissendaal 10.9., DingeLiDong 21.9., pillipöllö 23.9., Sanmar82 27.9.

PLUSSANNEET 2011 LOKAKUU:
Tiituliini.............10.10....35v.........1.lapsi....yv4
Barbamama35....16.10....36v.....3./4.lapsi....yk14
Laurelle




Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:

Listaa päivittää: MolliMelooni

Listalla käytetyt lyhennökset ynnä muut löytyvät pinon etusivulta.

Pontevia plussapuhureita!

 
Viimeksi muokattu:
MolliMelooni mie sain kanssa tuollasen eilen :p

Oliko joku muuki täällä opiskelia? saanko udella että mitä opiskelet ja monesko vuosi on menossa? itse mietiskelen että onkohan järkevää nyt sittenkään raskautua ku vasta aloitin koulun...
 
MolliMelooni mie sain kanssa tuollasen eilen :p

Oliko joku muuki täällä opiskelia? saanko udella että mitä opiskelet ja monesko vuosi on menossa? itse mietiskelen että onkohan järkevää nyt sittenkään raskautua ku vasta aloitin koulun...
No, pietään peukkuja yhdessä. =)

Opiskelen kolmatta/neljättä vuotta kulttuurialalla AMK:ssa (olin vuoden välissä töissä, siitä epämääräisyys) Tutkinto on 240op/tavoiteaika neljä vuotta ja tavoitteena on saada kaikki lähiopinnot pakettiin ensi keväänä. Jäljelle jäävät syventävä harjoittelu ja oppari, joista olen myös oppariakin jo aloitellut vähän. Olisin tällä tahdilla siis periaatteessa samassa tahdissa aloitusryhmäni kanssa eli vuotta etuajassa reaalitahtisesti.

Useimmissa kouluissa voi ilmoittautua poissaolevaksi, AMK:ssa muistaakseni kaksi lukuvuotta voi olla pois ilmoituksella. Muu riippunee siitä, onko sulla motivaatiota jatkaa koulua loppuun sitten, kun lapsi on syntynyt.
 
MolliMelooni jos käy näin että nyt raskaudun niin kerkeän käydä vuoden, kaksivuotisesta koulusta ( aikuiskoulutuksen kautta lähihoitajaksi) ni tyhmäähän se olisi jättää vuosi käymättä ja olla valmistumatta =) tiedän että nykyisellä koulutus pohjalla ei ole töitä, joten uus ammatti olisi muutenkin pakko hankkia.
no saas nähä.. ekaa muksua ku odotin ni jännitti ihan kauheesti että pitäs olla ekaks vakipaikka ennen ku voisin lapsia yrittää, mutta toisin kävi ja hyvin ollaan pärjätty =)
 
Ellamae
Minäkin osallistun tätäh opiskelukeskusteluun sen verran, että opiskelen lähihoitajaksi oppisopimuksella ja valmistuminen jo ensi keväänä:)Joten toiv. olen isohkon vatsan kera noutamassa auditorion etuosassa papereitani:wave:
 
Ellamae: Pakko kommentoida kun vieläkin käyn teidän keskusteluja lukemassa. Mä tiesin että tästä kierrosta tärppäs kun multa jäi tiputteluvuoto kokonaan pois. Normaalisti mulla on sitä useampana päivänä ennen menkkoja. Toivottavasti plussaat!

Mollimelooni: Minäkin näin haalean viivan! Toivottavasti vahvistuu :) Niin ja laitatko minut taustalta plussanneisiin, toivottavasti pysyn siellä.

Laurelle + Mimmi 4+4 :)
 
Kävi kuten arvelinkin eli kierto vaihtui. Kp1/31-35 ja yk23. Kohta saunan lämpöön ja sitten sohvalle kylmän siiderin kanssa. Sellainen pieni rentoutuminen vielä tälle illalle ennen kuin painun unille keräämään voimia huomiseen työpäivään.

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!
 
Ellamae
Pikainen päivitys kesken työvuoron:wave:
KP 34734 eikä menkoista tietokaan. Alavatsaa vihloo toisinaan,valkovuodosta ei mitään hajua.Raivostuttavaa,herättää vaan turhia toiveita:ashamed:
 
Piinailijoille peukutuksia!!:p

MG: :hug: nenä kohti uutta mahdollisuutta :hug: Tiedän miltä tuntuu!!:hug:

ON: Täällä päästään inssiin to-pe, juuri ennen reissuun lähtöä. Folleja oli sopivasti, joista vain yksi johtava (onneksi) oikealla puolella josta voin siis raskautua. Clomit siis edelleen käytössä ja nyt kokeillaan inssiä ainakin kerran. Ainoa huolenaihe on outo, epämääräinen tiputtelu joka mielestäni alkanut clomeista. Tiputtelu jatkuu menkkojen päätyttyä vaihtelevasti, ennen ovista ja heti oviksen jälkeenkin jatkuu hyvin niukkana, mutta kuitenkin selvästi paperilla värjäytyneenä vuotona. Lääkärin mielestä ei ole normaalia mutta kohdun limakalvo kuitenkin oli täysin normaali kiertoon nähden tänään. Nyt kolmas tälläinen tiputtelukierto jo menossa, ilman clomeja tiputtelua oli selkeästi vasta päivää pari- ennen menkkojen alkamista.

Noh nyt on hyvä mieli ja lähestyvä talviloma etelän lämpöön vie ajatuksia muualle.=) Jospa saataisiin loman päättyessä iloinen yllätys vaikka mitään odotuksia ei itselläni enää ole minkään hoidon suhteen, inssin jälkeen on koko repertuaari käyty läpi |O.
 
Sunflower11
Ellamae: aika pitkä kierto ;) Ei vaineskaan, ymmärrän että nro 7 on /.
Mut eikö tuon mukaan sulla pitäs alkaa vasta huomenna menkat?
Toivottavasti kuitenkin plussa tulee.
 
Kiitos sunflower ja Macy Gray empatiasta ja tsempityksistä! Esikoinen tärppäsi heti, joten päätä ei tarvinnut vaivata hedelmällisyyteen liittyvillä kysymyksillä. Kierron tasaisuudesta ja pituudesta päätellen kyllä uskaltaisin väittää, että silloin asiat ovat olleet kohdillaan. Nyt ei. : / Macy Graylle :hug: kierron alkamisesta.

Ellamae älä nyt vielä luovuta... Toivottavasti pitkä kierto muuttuu plussaksi!

MolliMelooni näen kuvassasi kyllä hitusen väriä. Aika jännät paikat. :p

Jensar mukavaa ja rentouttavaa lomaa!

Olen itsekin lähdössä parin yön Tallinnan reissulle huomenaamulla, joten palaan linjoille vasta perjantaina. Toivottavasti kuulen palattuani ainakin rontin, Ellamaen ja MolloMeloonin selkeistä plussista!

Plussatuulta, yritysintoa ja kauniita syyspäiviä toivotellen,

Tyllerömamma
 

Yhteistyössä