Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Tervehdys palstalle, mukavaa kun tuttuja nimiä taas joukossa :)
I-K Hyvää reissua Puolaan, onko klinikka sinulle jo tuttu vai onko ihan uusi paikka?

Täällä menossa eka kertaa Tsekkeihin. Tänään aloitin e-pillerit ajoittamaan kiertoa ja myös minulle on määrätty kortisoni, vaikka ei mitään kilpparihäiriöitä ole, mutta ilmeisesti sitä kiinnittymistä tukemaan..
Hoito tehdään luovutetuilla munasoluilla ja miehen simpoilla. Siirto osuu juhannusviikolle, siis juhannusvauvaa tässä "tehdään" :love: Kovasti yritän ottaa reissun lomamatkana, mutta kyllä se pienen pieni toivon kipinä on taustalla ajatuksissa..
 
Hei
Minäkin pitkästä aikaa luin palstaa ja palasin kirjoittamaan.

Ystäväni piti viime keväänä lähteä luovuttamaan toista kertaa munasolujaan. (Meillä ennestää 1 lapsi hänen munasoluistaan) Hänen maksa-arvot olivat olleet koholla n. 6kk keräyksen jälkeen. Päätimme siirtää hoitoa syksyyn 2015, mutta tulimme lähempänä tulokseen, että yksi lapsi riittää meille. Ehdin jo myymään kaikki vauvatarvikkeet ja vaatteet.

Nyt kuitenkin iski aivan valtava vauvakuume ja totesin, että nyt vielä yksi hoito ja sitten on kaikkikortit käännetty.

Eli minulla on lääkärikäynti torstaina. Miehen siittiöt tsekataan perjantaina ja luovuttajasta kuullaan torstaina lisää. Eli löytyykö toiveidemme mukainen henkilö.

Olis kyllä niin huippua saada lapsellemme sisarus, mutta eihän näissä ole mitään takuuta. Hirvittääkin laittaa taas 8000-10 000€ hoitoon ilman takuuta. Toisaalta enemmän harmittaisi jos en kokeilisi.

Olisiko täällä ketään kellä ajoittuisi hoidot toukokuun loppu puolelle?
 
Tervehdys palstalle, mukavaa kun tuttuja nimiä taas joukossa :)
I-K Hyvää reissua Puolaan, onko klinikka sinulle jo tuttu vai onko ihan uusi paikka?

Täällä menossa eka kertaa Tsekkeihin. Tänään aloitin e-pillerit ajoittamaan kiertoa ja myös minulle on määrätty kortisoni, vaikka ei mitään kilpparihäiriöitä ole, mutta ilmeisesti sitä kiinnittymistä tukemaan..
Hoito tehdään luovutetuilla munasoluilla ja miehen simpoilla. Siirto osuu juhannusviikolle, siis juhannusvauvaa tässä "tehdään" :love: Kovasti yritän ottaa reissun lomamatkana, mutta kyllä se pienen pieni toivon kipinä on taustalla ajatuksissa..
Kiitos Silakka solakka :)
Puolassa käytiin pari vuotta sitten tutustumassa. Mutta meillä meni aikataulut ristiin ja jouduimme antamaan pari luovuttajaa pois. sitten jäimme odottamaan ja odotus venyi näin pitkäksi. nytten joudumme aloittamaan koko jutun alusta. mutta jospa nyt saadaan onnellinen päätös tälle jutulle kuitenkin. Samaa toivon teille Tsekkeihin.
 
Hei
Minäkin pitkästä aikaa luin palstaa ja palasin kirjoittamaan.

Ystäväni piti viime keväänä lähteä luovuttamaan toista kertaa munasolujaan. (Meillä ennestää 1 lapsi hänen munasoluistaan) Hänen maksa-arvot olivat olleet koholla n. 6kk keräyksen jälkeen. Päätimme siirtää hoitoa syksyyn 2015, mutta tulimme lähempänä tulokseen, että yksi lapsi riittää meille. Ehdin jo myymään kaikki vauvatarvikkeet ja vaatteet.

Nyt kuitenkin iski aivan valtava vauvakuume ja totesin, että nyt vielä yksi hoito ja sitten on kaikkikortit käännetty.

Eli minulla on lääkärikäynti torstaina. Miehen siittiöt tsekataan perjantaina ja luovuttajasta kuullaan torstaina lisää. Eli löytyykö toiveidemme mukainen henkilö.

Olis kyllä niin huippua saada lapsellemme sisarus, mutta eihän näissä ole mitään takuuta. Hirvittääkin laittaa taas 8000-10 000€ hoitoon ilman takuuta. Toisaalta enemmän harmittaisi jos en kokeilisi.

Olisiko täällä ketään kellä ajoittuisi hoidot toukokuun loppu puolelle?
Jos hyvin käy niin touko kuun loppuun siirtoon Puolaan..
Mutta sehän selviää ensi maanantaina kun näemme lääkärin ja kuulemme hänen tuomionsa.
 
Heissan Ida-Karoliina!

Tsemppiä sulle tulevaan, toivottavasti pääset hoitoon asti!
Kyllä tää kevät on kivaa aikaa hoitoihin mennä kun aurinko paistaa ja saa hymyn huulille....:D Voi oikeasti koittaa ottaa hoidon myös lomareissun kannalta!

Mulla myös melko tiukka ruokavalio käytössä muutamia kiloja tippui heti mutta ilokseni kortisoniturvotus toi ne takaisin.
Limakalvo oli sen 9mm joten sen puoleen siirtoon pääsee, jos sulatus onnistuu. Kahden alkion siirto on siis edessä kun ovat samaan olkeen laitettu...

Onkohan muita jolle olisi piinailut pian edessä...?
Kiitos Burma.
Ruokavalio vaan tiukkenee ja treenit lisääntyy. ihan himo tuli tehdä itselleen hyvää. jaksaa paljon paremmin..
Niinhän toi kortisonin pahus tekee.. Hyvä limis ja hienoa kun pääset siirtoon.. Kahden siirtoa pyydän itsekin, aina on kaksi siirretty jos on ollut mitä siirtää vain kaksi. kaksoset on tervetulleet jos niin kävisi. Nykyään jo hyvä lääketiede ja hoito joten uskon olevani turvassa ja hyvässä hoidossa jos kaksos raskaus tulisi, no jospa se yksi edes..
 
Kiitos I-K!

Siirto ja reissu onnellisesti ohi, nyt vaan siis jännätään miten tässä käy.
Kaksi siirrettiin ja tervetulleet on myös kaksosetkin!
Samassa oljessa kun olivat niin olihan ne molemmat otettava.
Vaikka tällä kertaa hoito oli stressittömämpi kuin aiemmin niin nyt se jännitys taas alkaa... ; )

Aurinkoista kevättä kaikille!

Burma
 
  • Tykkää
Reactions: Iida-Karoliina
Mama0912 pahoitteluni.
I-K pitkästä aikaa! Kiitos onnitteluista. LA on näillä näkymin 12.11. jos vielä päivität listaa. Onnea tulevaan hoitoon.
Burma onko mitään uutisia? Olin myös silloin niin iloinen sinun onnistumisesta. Se muutti paljon suhtautumistani onnistumisen mahdollisuuteen Gdanskissa.
Tällä kertaa en tehnyt mitään erikoista. Kävin vaan salilla koko ajan ennen hoitoa, mutta en vaihtanut mitään ruokavaliossa. Puolassa olin viikon ystävän luona, jolloin joka päivä ennen hoitoa tuli juotua hieman viiniä tai lasi olutta.Söin paljon kalaa, mutta lähinnä siksi, koska täällä kala on niin erilaista.

Lääkäri oli todella epäuskoinen nollaultran jälkeen, koska limakalvo näytti tosi heikolta eikä vuoto ollut vielä alkanut. Kun se sitten alkoikin kahden päivän sisällä, aloin vaan laittaa lääkkeitä ohjeen mukaan. Seuraavassa ultrassa lääkäri sanoi, että yllätin hänet ja aloimme suunnittelemaan siirtoa. Siirtoa ennen hän esitteli parasta laatua olevat yksilöt ja siirrossa hän vaan sanoi, että "looks good". Lensin seuraavana päivänä Suomeen ja siitä kahden päivän päästä takaisin Kiinaan,

Mulla oli alunperin Luteinat imeskellen ja alakautta, sekä estrofem myöskin alakautta. Lääkkeet loppuivat kuitenkin jo kesken ja imeskely alkoi tehdä niin pahaa, että aloin niellä tabletit. Lääkäri käski sitten lopettaa suun kautta otettavat lääkkeet ja lisäsi annosta alakautta. Nyt Puolan lääkkeet on kokonaan loppu, ja olen saanut tilalle lugesteronia vastaavan paikallisen (kiinalaisen) lääkkeen.
Kävimme taas uusimassa reseptiä, ja saimmekin tällä kertaa progesteron pulveria kapselissa... Olen nyt sitten jo vähentänyt lääkkeitä ja otan nyt päivällä suun kautta pulverikapseleita ja aamuin illoin progesteronit alakautta.
Niin jo odotan lääkkeiden lopettamista,koska niiden hajut ovat todella kuvottavia.

pikkukintsu 10+5
 
Meille tuli torstaina sellaisia uutisia, että siirto olisi juhannusviikolla tai viikkoa ennen juhannusta. Kolmen vuorokauden ikäinen alkio pyritään siirtämään ja kiinnityspiikki 6 vuorokauden päästä punktiosta.

Lääkkeitä on novofem, kortisooni, disperin, lugesteron ainakin.

Luovuttajaa ei ollut vielä tiedossa, mutta hoitaja lupasi soitella heti, kun löytää luovuttajan :).

Omasta tilanteesta sen verran, kohtu oli supistunut tosi pieneksi ja lääkäri oli vähän huolissaan siitä, että miten kohtu vastaa hoitoon. Itse olen tosi optimistinen sen suhteen. Limakalvo oli ohut ja munasarjat lepovaiheessa.

Mua ei jännitä enkä ihan kauheasti odota, että hoito tulisi. Vaikka hoidon haluankin. On ihmeellisen rauhallinen, tyyni ja varma olo, että kaikki menee hyvin. Hoitoonhan nyt kuitenkin on aikaa, eiköhän se jännitys sieltä jossain kohtaa nostsa päätään.

Onko teillä muilla suositeltu tueksi jotain monivitamiinia esim. femibion tms.
 
Mama0912 pahoitteluni.
I-K pitkästä aikaa! Kiitos onnitteluista. LA on näillä näkymin 12.11. jos vielä päivität listaa. Onnea tulevaan hoitoon.
Burma onko mitään uutisia? Olin myös silloin niin iloinen sinun onnistumisesta. Se muutti paljon suhtautumistani onnistumisen mahdollisuuteen Gdanskissa.
Tällä kertaa en tehnyt mitään erikoista. Kävin vaan salilla koko ajan ennen hoitoa, mutta en vaihtanut mitään ruokavaliossa. Puolassa olin viikon ystävän luona, jolloin joka päivä ennen hoitoa tuli juotua hieman viiniä tai lasi olutta.Söin paljon kalaa, mutta lähinnä siksi, koska täällä kala on niin erilaista.

Lääkäri oli todella epäuskoinen nollaultran jälkeen, koska limakalvo näytti tosi heikolta eikä vuoto ollut vielä alkanut. Kun se sitten alkoikin kahden päivän sisällä, aloin vaan laittaa lääkkeitä ohjeen mukaan. Seuraavassa ultrassa lääkäri sanoi, että yllätin hänet ja aloimme suunnittelemaan siirtoa. Siirtoa ennen hän esitteli parasta laatua olevat yksilöt ja siirrossa hän vaan sanoi, että "looks good". Lensin seuraavana päivänä Suomeen ja siitä kahden päivän päästä takaisin Kiinaan,

Mulla oli alunperin Luteinat imeskellen ja alakautta, sekä estrofem myöskin alakautta. Lääkkeet loppuivat kuitenkin jo kesken ja imeskely alkoi tehdä niin pahaa, että aloin niellä tabletit. Lääkäri käski sitten lopettaa suun kautta otettavat lääkkeet ja lisäsi annosta alakautta. Nyt Puolan lääkkeet on kokonaan loppu, ja olen saanut tilalle lugesteronia vastaavan paikallisen (kiinalaisen) lääkkeen.
Kävimme taas uusimassa reseptiä, ja saimmekin tällä kertaa progesteron pulveria kapselissa... Olen nyt sitten jo vähentänyt lääkkeitä ja otan nyt päivällä suun kautta pulverikapseleita ja aamuin illoin progesteronit alakautta.
Niin jo odotan lääkkeiden lopettamista,koska niiden hajut ovat todella kuvottavia.

pikkukintsu 10+5
Kiitos Pikkukintsu.
Vauvalla onkin hyvä päivä syntyä. olen nimitäin syntynyt samana päivänä. skorppari vauvan saat :)
Jospa ehtisin päivittää , katsotaan. huomenna lähtö ja tänään vielä kaikki ihan vaiheessaan kotona.. kiirettä pukkaa.. mutta hyvää sellaista.
 

Odottaa hoitoa/Luovuttajaa/pitää taukoa/monesko lapsi
ikä suluissa
oivikki,
2. lapsi toiveissa
Johkuli (40), 3. luovuttaja, lahjamunasoluhoito
Sufka
Tepsuttelija,
prinsessatyttö
Jumprahuitti,
2. lapsi
Taika-Toive.
Odottava73
, 2.lapsi.
elinas.
Toivokkaat
Mimossa2013
SofiaH,
plastex (36)
: 2. lapsi,
Iida-Karoliina (40+) 3 lahjasoluhoito, keskenmenon jälkeen, kevät-kesällä. Gdansk
Lilla86 (28) keväällä tulossa PAS
Peikkoeukko (40+) 1. lasta yksin yrittävä, 4. siirto suunnitteilla 3/16
esemila
Hassutassu
(40+), 2 lapsi toiveissa
Ramiina (30)
Solakka Silakka (45+) ainokaista toivotaan edelleen, hoidot jatkuu kesäkuussa 2016
Aliisa08 (26) esikoistyttö 11.11.2010, uusi hoito tulossa keväällä 16
Karvanautti (32) tulossa 2. pas pääsiäisen jälkeen

Piinailijat


Plussanneet

Armiina
(30)1. ja 2 lapsi, la 26.10.2015
Lumona (28) 2 lapsi, la ?
Katheriina (31) 2 lapsi, la 9.12.15
Mummotauti, 2 lapsi, la 27.1.2015
La bambina, (41) 1 lapsi LA 1.3.2016
bessonnitsa, 1 ja 2 kaksoset
Piper86, (29) 1.lapsi, la 27.6
RouvaK 33 (36) 1 lahjasolulapsi
Fibbis (40+) 1. lapsi
Jonnuli 77 (37) 1. lapsi LA 28.8.16
Pikkukintsu (39), 1. lapsi LA 12.11.16
Pinkki Myy LA
Burma 2.lapsi LA
Maaliin päässeet

Lutuliini, poika 1.6.2008
Bea, esikoinen tyttö 10/2008
Enkelitytön äiti, tyttö 23.1.2009
Watrossi, esikoinen poika 5.2.2009
Suzyanne, esikoinen, poika, 7.5.2009
Pihla, esikoinen tyttö 3/2009
Piri, toinen lapsi, tyttö 6.6.2009
Bardolino(30) eka, tyttö 3.11.2009
Kauniskuu (32) eka, tyttö 8.11.2009
Juuni (48) 2. lapsi tyttö 16.11.2009
Rudy, kaksostytöt 1/2010
Marru (35) esikoiskaksostytöt
Simmis (38) toinen lapsi, tyttö 1/2010
Vekara (45) eka yhteinen, peikkotyttö 2/2010
Pomppaduu (27) kakkonen, tyttö 2/2010
Nennuliini (35) eka lapsi, tyttö 3/2010
Vilhelmiina72 (37) ekat, terveet pojat 24.4.2010
Matilda (30) esikoinen, poika 7/2010
Minni007 (45) poika 12.7.2010
Discovery (40+) tyttö 9/2010
Aliisa08 (26) esikoistyttö 11.11.2010
Tuuttituulia (39), tyttö 26.11.2010
lokakuu (40+) esikoistyttö kuoli kohtuun rv 26+, Kultakutri syntyi 25.12.2010
sela 2. yhteinen, poika 3.1.2011 (1. kuollut hoitovirheeseen)
Lyyra (), 3. lahjasolulapsi haaveissa, tyttö 3/2011
Tyyne73(36) haaveissa eka, Pikku-Ukko 4.4.2011
Hathor (34), toka, pieni poika 21.4. kiireinen sektio rv.33+5
Alma (34) eka , alkioadoptiosta poika 6/2011
Utopia(25), eka, 18.7.2011 poitsu
amv (-76) eka, lahja-alkiohoito, tyttö 9/2011, rv 31+
Seinäkukkanen (45), eka , 10/2011 tyttö
plastex (33) eka , poika 1/2012
Cava (30+), esikoinen 2/2012
Katheriina, (27) 18.3.2012 poika
Elsama, 23.3.2012 tyttö
Nuppu68, 1.4.2012 tyttö
Olki, eka , 10.4.2012 poika
Minni007 (48), kolmas, 31.5.2012 tyttö
Typyliini (30) toinen, 1.6.2012 poika
Annamari, 06/2012 tyttö
Aliisa (28), pikkukakkonen, 18.6.2012 poika
Haaveita, 26.6.2012 tyttö
SatuSofia (47), eka, 29.6.2012 tyttö
Utopia(27), toinen, 4.12.2012 tyttö, rv 31+6 1,7kg
Lumeton, 5.1.2013 tyttö
Tuuttituulia
SaimiRiikka
(46), 17.4.2013 poika
Mirkkuusi 9.10.2013 Tyttö
Odottava73, 17.4.2014 poika (rv 31+6)
Nalletyttö, poika 29.4.2014
amv, 20.6.2014, toinen lahja-alkiotyttö (rvk 33+6)
Vekkuliina (31) Poika 14.7.2014
Johkunen: Esikois kaksospojat. 13.11.2014
Rudy: aiemmin lahjasolu kaksoset, 24.11.2104 tyttö
Tauku (40+), poika 10.12.2104
Ulpunen: poika 1/2015
Sussuanna: poika 18.2.2015
Paulanna(40+) kaksoset, tyttö ja poika 3/2015
Persika (38), Esikoinen Tyttö 7.5.2015
Burma (39), Esikois poika 4.7.2015
Fanni tyttö 9/2015
Tia-Tuu, poika, 10/2015
Weeru, identtiset kaksostytöt, 27.9.2015
Lempiviola, tyttö, 10/2015
Aniraz_, poika, 10/2015
Iitu78. 2.lapsi, tyttö, 12/2015
Nat (41) poika 1.1.2016
Tytsy75,(39) 1.lapsi, tyttö 16.1.2016
Saiga tyttö 1/2016

Taustalle siirtyneet

Dream73 (36)
Minni 73 (36) 7 vuoden yrityksen jälkeen
Lotta77 (37), adoptiolapsi saapunut 6/15
OnniUnelma76 (34) adoptiolasta odottamaan
Hillevi (40+) 7 vuoden yrityksen jälkeen
Sharlin (36) 5 vuoden yrityksen jälkeen
HalleB (alle 30v) suuntana adoptio-prosessi
Calcifer
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos Pikkukintsu puhuriavusta!

Sitä kyllä tarvitaan, tunteet menee taas laidasta laitaan.
Tällä hetkellä ei todellakaan tunnu siltä että onnistuisi... Menkkamaista kipua koko ajan. Johtunee varmaan lääkkeistä.

Mä kanssa vähentelin lääkkeitä viimeksi juurikin 10vkosta alkaen, parhaimmillaan kun meni päivässä 9kpl lugeja päivässä! Huhhuh...
Ja ramppasin ultrassa varmaan joka viikko!

I-K kiitos päivityksestä...
 
  • Tykkää
Reactions: Iida-Karoliina
Hiljaista tuntuu täällä olevan...
Saan siis piinailla yksin.
Toivonkipinää on, kaksi testiä tehty 7. ja 9. päivä...
Molemmissa plussa viivat ja jopa vahvistumista. Mutta katsotaan nyt! Seuraava testi varmaan jo sit sunnuntaina ja maanantaina verikokeeseen jos siltä näyttää!
Iloista Vappua kaikille! :ROFLMAO::D:ROFLMAO::D
 
  • Tykkää
Reactions: Iida-Karoliina
Hienoa Burma. Hyvältä näyttää. Onnea jo veritestiin.

Me kotiuduttiin Gdanskista ja vihreää valoa näytettiin sieltä. Nyt odotamme tietoa siitä milloin alan valmistautumaan siirtoon. Aloitan lääkkeet. Sain kaikki sieltä mukaani.
asiat näyttää alkavan kuitenkin sujumaan.
Reissu oli muutenkin onnistunut, pikku loma. Minä vain sain flunssan ja nyt yritän toipua siitä.
 
  • Tykkää
Reactions: Burma
Kiitos I-K!
Varauksella suhtaudun tähän vielä...

Ihana kuulla että sullakin hoidot pääsee alkuun se on jo jonkinmoinen etappi.
Ostitko kaikki lääkkeet sieltä valmiiksi?

Mä mä en noita piikitettäviä ostanut kun 20kpl että täytyy varmaan mennä lääkärille että saa niitä lisää. En viitsinyt ostaa varastoon kun kuitenkin ajateltiin että tää olis se viimeinen kerta...
 
Hienolta kuullostaa burma (y)

Mulle soitettiin klinikalta, että luovuttaja löytynyt ja antoivat tuntomerkeiksi vain piruuden, painon ja silmien värin. Muuta ei saatu. :( Kyseessä suomalainen klinikka.

Maanantaina tuli tieto miehen siittiöistä. Niissä ei muutosta huonompaan (y)

Mulle tuli vähän järkytyksenä, että hoito aikaistuu yli 20 päivällä :geek: Hyvähän se on, mutta en ollu varautunut tähän.

Täällä on nyr kummallisen hiljaista...

Tulehan burma kertomaan kuulumisia
 
Kiitos I-K!
Varauksella suhtaudun tähän vielä...

Ihana kuulla että sullakin hoidot pääsee alkuun se on jo jonkinmoinen etappi.
Ostitko kaikki lääkkeet sieltä valmiiksi?

Mä mä en noita piikitettäviä ostanut kun 20kpl että täytyy varmaan mennä lääkärille että saa niitä lisää. En viitsinyt ostaa varastoon kun kuitenkin ajateltiin että tää olis se viimeinen kerta...
Sain lääkkeet klinikalta mukaan, kaikki samaan hintaan, en maksanut erikseen. kai oli pieni hyvitys siitä kun jouduttiin tämä reissu ja kaikki aloittamaan alusta, en tiedä..
Lugestor ja esdorgeeni.. muuta en saanut ei määrätty.
 
I-K milloin arvioitu siirtopäivä? Minkä hintainen hoito gdanskissa on?
En tiedä vielä hoidon alkamis päivää, mutta sanoivat että ei mene kauaa.. toivottavasti ei.
Riippuu ohjelmasta. (siis hinta)
Me otimme semmoisen missä koko luovuttaja tulee itselle. ja plasto viljely. miehen pakastettu sperma. eli ei tuore siirtoa.. näin nähdään onko alkio kestävä, kestääkö prossesin tai jotain..
hinta hoidolle oli 120 €, ohjelman hyväksyminen ja luovuttajan hyväksyminen ym siihen oli 4100€. Laproja otettiin ja ne maksoi jotain n 30€. Siellä noi laprat ei ole kalliit eikä lääkkeetkään..
ostettiin sieltä apteekista ipurofeiinia kun niin halpaa ja vitamiineja..
Ploteina tuo koko hinta taisi olla 18 000 PLN
 
Viimeksi muokattu:
Hienoja uutisia Burma! Mulla meni ihan kylmät väreet lukiessa. Toivottavasti nyt vaan kaikki jatkuu hyvin. Mitä piikkejä olet saanut Gdanskista? Progesteroniako?
Kiva kuulla myös, että Ida-Karoliinalla hoito etenee. Todellakin siellä on kaikki niin edullista. Ihan on Kiinan hinnat, mutta eurooppalainen taso ja tunnelma.
Tsemppiä myös elinas hoitoon. Eipä noista tiedoista paljon viisaammaksi tule, joskus mietin esim. että kasvoissa on niin paljon piirteitä jotka vaikuttavat, joista ei siis anneta mitään tietoa. Puhumattakaan luonteesta tai mahdollisista allergioista. Ehkä on parempi näin.
Minulla on juuri 12 viikkoa täynnä ja viimeisiä tukilääkkeitä vielä menee. Pahoinvointi ja väsymys ovat hieman jo väistyneet.
Tänään suuntana vappubileet! Yritän heilua hengessä mukana alkoholittomana... Toivottavasti muut ovat sen verran hauskalla päällä, että eivät pane merkille.
 
Iloista Vappua kaikille!

Ollaan tässä reissussa niin ei kerkiä pitkästi kirjoitteleen!

Mutta viivat vaan vahvistui. Joten kai sitä raskaana ollaan!
Itseasiassa testiviiva oli vahvempi kuin kontrolliviiva....

No huomenna sit veritestiin.:D
 
Pikkukintsu mulla on siis verenohennuslääkkeet lääkkeet tukostaipumuksen vuoksi , ehkäisemään alkuraskauden keskenmenoa. Nämä on siis piikitettäviä.

Eihän sitä tiedä kyllä onko yks vai kaksi, molemmat käy!
Mutta mulla on kyllä hcgllä taipumusta nousta aika korkeaan arvoon vaikka ois yksikin...
 

Yhteistyössä