Luovutettu munasoluhoito

että oletteko eläneet siirron jälkeen ihan normaalia elämää? Entä ootteko popsineet esim. jotain vitamineja?

Hillevi mullakin oli eilen kovasti paleltava olo, mutta en ajatellut sen olevan mikään tähän liittyvä oire vaan pikemminkin ehkä jotain flunssan alkua.... mutta nyt kun sanoit, niin toivotaan yhdessä, että josko se olisikin joku pienen pieni oire jostain ihanasta.... Vekaralla tänään pp7, mulla pp4 ja onko niin, että sinulla pp5? Jännät paikat meillä.....


Klaara :wave:
 
Kiitos teidän ihanista sanoista ja lohdutuksista! Olette ihania! :heart:
Joo, ei tässä muuta auta kun katse eteenpäin. Ja ihan luotettavalla mielellään mennään koska meidän mielestä tämä oli kuitenkin parempi siirto kun ensimmäinen kun nyt oli edes pieni yritys raskauteen vaikka ei ihan nappiin mennytkään.


Klaara :flower: Joo, pakasteessa on kaksi alkiota ja jos molemmat selviävät niin molemmat siirrettään! Valitettavasti meillä on huono kokemus sulatuksesta koska eka kerrasta meille jäi 2+2alkiota pakasteeseen mutta yhtäkään ei sitten selvinnyt sulatuksessa. Lääkäritkin kyllä ihmettelivät tapahtunutta, mutta selitystä ei löydetty. Meille sanottiin siirron jälkeen että muutama päivää vältää raskasta liikuntaa, mutta muuten sai kyllä ihan normaalia elämää elää. Jostain vitamiineistä ei ollut puhe, mutta syön normaalistikin niitä, niin kyllä minä niitä silloinkin söin. Tsemppiä sinulle!!

Pikkuenkeli :flower: Otan osaa! Rankka kokemus sinullakin on ollut. Minullakin on kokemus lapsen menettämisestä. :'( Menetin oma tytärtäni kans n. 2,5v sitten, tosiaan sain kyllä pitää hänet jonkun aikaa, hän kuoli 1v 4kk ikäisenä. Menetys on kuitenkin aina menetys! :(

Ei muuta kun kaikille oiken hyvää viikonloppua!

:wave: :wave:
 
kaikille B) . Tänään minulla pp 9 enkä täällä testejä säästele!! Johtuu hatäisyydestäni (pitää saada heti tietää!!) ja siitä kun viime tuoresiirrossa sain vastauksen jo näihin aikoihin. Eli testi oli aamulla nega, alkavalla viikolla käyn toki vielä verikokeessa. Jotenkaan en osaa edes surra mahdollista negaa. Jotenkin niihin on vaan tottunut kun peräkkäin olemme tehneet neljä passia.

Ja vaikka hoidot hallitsee kovin elämää, silleen, että kaikki muu aikataulu pitää sovittaa hoitoihin sopivaksi. mm. poissaolot töistä, 11-veen hoito, kun ei aina tahdo matkaan lähteä. Niin kuitenkaan emme asioita tee otsa rypyssä, vaan nämä asiat vaan hoidetaan ja se ilo löytyy monesta elämän pikku asiasta. Kieltämättä välillä tulee tunne, että eikö se pian voisi jo onnistua.

Mukava oli kuulla sinusta WATROSSI ja MAIJA sekä koko meidän poppoosta. Huomaatteko miten porukka on kasvanut ja miten monella juuri nyt tapahtuu??!!!

Meillä huomenna juhlitaan miehen synttäreitä ja puoli sukua tulossa kylään. Olenkin lähdössä juuri kaupoille, että pääsen aloittamaan valmistelut.

Pidetäänhän huolta ja ennen kaikke mieli positiivisena :LOL: . :heart: :llä VEKARA
 
että miten viinin juonti hoitojen aikana vaikuttaa tulokseen?? Onko kellään käsitystä asiasta?? Ollaan vaan sellaisia viinin ystäviä, että tykätään ottaa lasi pari ruuan kanssa. Siinä kaikki alkoholin käyttö. Voisiko olla vaikutusta tulokseen?? Itse en usko, mutta nyt vasta asiaa ajattelen. Vuosi sitten tuoresiirto toi tuplaplussan eikä elintavat ole muuttuneet. Ainoastaan muutama ylimääräinen kilo lääkkeiden asniosta. T. VEKARA
 
Voi miten surulliseksi tulinkaan luettuani Pikkuenkelin ja Enkelitytön äidin viestit. Kyllä elämä osaa sitten joskus olla kohtuuttoman epäreilua, mutta toisaalta uskon, että kaikella tapahtuneella on joku tarkoitus. Toivon teille sydämestäni kaikkea hyvää elämään ja näihin hoitoihin. :hug:

Olen Vekara lukenut jostain muistaakseni kirjasta Lapsettomuus 30 tositarinaa, koonnut Kerttu Lähteenmäki ( www.tositarinat.net ) ja sitten näiltä sivuilta jostain pinosta, että jotkut uskovat punaviinin ja greippimehun ( tästä mehusta ollaan kahta eri mieltä ) parantavan kohdun seinämien verenkiertoa ja näin parantavan hoitojen tuloksia. Itse en tiedä uskaltaisinko juoda viiniä tässä odotellessa, kun pakkaan olemaan sellainen jossittelija kun jokin ei mennytkään niin kuin oli tarkoitus. Mutta toisaalta en taas usko, että siitä mitään haittaakaan olisi. Mukavia juhlia teille piinispäivien ja testailujen lomassa :heart:

Minulla ollut tänään koko aamun ristiselkä kovin särkyinen ja tietysti heti ensimmäisenä tulee mieleen, että menkat ne sieltä taas yrittää puskea läpi, mutta lääkkeet estää sen. Taidanpa mennä pesemään ikkunoita niin saan muuta ajateltavaa =) .

Mukavaa viikonlopunjatkoa kaikille!!

Klaara :p
 
Minä tässä jo suunnittelen tulevaa.... Olenko ymmärtänyt oikein, että teillä on menossa toinen luovuttaja ja te olette saaneet myös tuon maksusitoumuksen näihin hoitoihin? Oletteko saaneet sen molempiin hoitoihin? Tässä vain mietin, että onkohan sitä mahdollista saada muuta kuin yhteen hoitokertaan vai täytyykö alkaa kovaa vauhtia säästää uutta hoitokertaa varten.

Minulla menossa pp7 eikä vieläkään minkäänmoista oiretta. Mites teillä Vekara ja Hillevi?


Nyt lenkille nauttimaan hienosta kevätsäästä!!!


Terkuin Klaara :wave:
 
Jo, olet ihan oikein ymmärtänyt, meillä on nyt toinen luovuttaja menossa. Meille kirjoitettiin vuodeksi maksusitomus ja tavallaan kerettiin saada kaksi luovuttajaa sen aikana. Maksusitomus menee todennäköisesti tässä kuussa umpeen (jos oikein muistan) ja kysyin asiasta poliklinikan hoijtajalta kun soittelin veritestin vastauksesta ja hänen mielestä oli niin että niin kauan kun pakastessakin on alkioita niin niitä lasketaan myös mukaan siihen maksusitomukseen... eli jos meidän tuleva pas:ia epäonnistuu niin en tiedä annettaanko meille enä maksusitomusta!

Toivottavasti et tarvi ajatella seuravaa hoitoja... vaan saat lapsukaisen syliin 9kk päästä. :heart: Peukkuja!

:wave:
 
Enkelitytön äidille lohduttavat halaukset negasta, mutta tsemppiä uuteen yritykseen!
Toiv Hillevin labratulokset toisi hyviä uutisia! Vekaralle myös plussa onnea!

Itse olen nyt popsinut progynovaa sen puolitoista viikkoa. Säikähdinpä kovin jo tuossa, kun hoitaja oli soittanut ja jättänyt viestin vastaajaan, että asia koskee munasoluhoitoa ja että jos voisin soittaa vielä saman päivän aikana. Olin aivan varma, että nyt tuli jälleen se soitto, että luovuttaja on perunut tai soluja ei tule tarpeeksi. Kyse oli kuitenkin vielä onneksi siitä, että luovutus siirtyy viikolla taikka kahdella. Ultraan menen kuitenkin nyt tämän viikon ke:na. Ensi viikollahan olisi ollut jo siirto alunperin, jos sinne asti olisimme päässeet.. nyt näillä näkymin siirto siirtyy siis joko viikolle 16 tai 17. Toiv tällä kertaa pääsisimme siirtoon saakka, sillä aiemmin ei ole tarvinut maksaa tuota ensimmäistä ultraa edes, kun hoidot on tiedetty tössäävän jo sitä ennen.. eli ollaanhan tässä jo hieman edellä muita kertoja..

Sellaista halusin kysyä, että kun olette syöneet noita lääkkeitä, niin onko ne mitenkään vaikuttaneet teidän painoon? Itse olen lihonut 5 kg siitä, kun ensimmäisen kerran aloin syksyllä syömään progynovaa.. enkä oikein keksi, että mistä muusta painon nousu olisi voinut johtua, sillä olen liikkunut aikas paljon ja syönytkin ihan suht terveelisesti. :D

Sitten tässä tuli mieleen sellainenkin asia, että jos päästään tuonne siirtoon asti, niin kun munasolu on siirretty ja alkaa se odottelu aika, niin saako siinä välissä juoda alkoholia? Mietin vain kuin meillä on siinä yhdet isommat juhlat tulossa.. että voiko ottaa lasin shampanjaa tai viiniä? Että vaikuttaako se siinä vaiheessa mitään? Joistakin nää kysymykset voi olla ihan naurettavia, mutta mä en ole oikeesti tietoinen kun ei ole kokemusta....

Tänään alkoi vika lomapäivä:( Tosin nyt pitää alkaa taas tekemään koulujuttuja, että voiko tätä nyt sitten lomaksi sanoa?? Ei kai. No mutta mukavaa alkanutta viikkoa kaikille! :hug:
 
ja hyvaa alkavaa viikkoa kaikille! Kovasti kesaa kohti ollaan menossa, jippii B)

Aliisa, ma myos olen lihonut hoitojen aikana 5 - 6 kiloa ja olen pistanyt sen taysin hoitojen piikkiin. Mulla on pari ystavaa, jotka ovat myos olleet lapsettomuushoidoissa ja heilla paino nousi ihan samalla tavalla. Ma olen nyt hoitojen valissa (olen odotellut uutta luovuttajaa kolmisen kuukautta) mennyt painonvartijoihin ja olen paassyt eroon lisakiloista, mutta kylla oli tyon ja tuskan takana. Mun iho myos huononi tosi paljon ja siihen hain antibioottikuurin. Nyt olen taas takaisin normallissa olotilassa, huh.

Tsemppia hoitoihin :flower: Toivottavasti saadaa hyvia uutisia palstalle talla viikolla = Hillevi ja Vekara.

Watrossi
 
Tänään täällä eleillään pp 11 ja kotitesti yhä negaa. Kävin aamulla verikokeessa ja huomenna saadaan sitten se varma tieto. Jotenkin on vaan sellainen olo, että jälleen kerran aletaan suunnittelemaan reissua riikaan. Eipä tuo haittaa, mieli on ihan positiivinen, jotenkin vaan kaipaisi tuloksia...pikku hiljaa.

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille, toivottaapi VEKARA B)
 
Voi, Vekara Toivottavasti muuttuu vielä plussaksi tuo sinun veritesi!! Peukkuja kovasti!!

Aliisa Minäkin olen lihonnut hoitojen aikana, viime hoidon aikana pari kiloa tuli lisää ja lisäksi minullakin tuli, niin kuin Watrossillakin, tosi huono iho varsinkin nyt tämä viime hoidon aikana, ei kiva :( Vielä on huono iho, mutta toivottavasti paranee... en tiedä mitä siihen voisi tehdä...
Alkoholista sen verran että ennen siirto olen kyllä juonut, mutta siirron jälkeen en ole uskaltanut... En tiedä mitä on oikea ratkaisu, mutta tuskin yksi lasi haittaa... mutta en tiedä.

Minä nyt aloitin popsimaan Divina, ja hyvällä mielellään kohti seuraavaa jaksoa...

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!

:wave: :wave:
 
Tuota lihomista minäkin suren kun olen juuri saanut tiputettua kahdeksan kiloa veks.No kyllähän sen kestää jos tuloksia tulee!VEKARA hei miten nyt jo veritesti, meille lääkäri sanoi että vasta 14 pvpäästä testiä ja sen jälk. veritesti.Taidat olla tosi hätähousu =) .Ei vainen niin varmaan me kaikki samanlaisia.Toivotaan parasta.Koska olette käyneet ultrassa mittaamassa limistä,siis lääkkeiden aloituksen jälkeen?
 
Kunpa Vekaran veritesti toisi plussan päinvastoin kuin kotitestit. Täällä peukut pystyssä sinulle =)
Aika aikaisin sinulla veritesti... minulla vasta perjantaina, se on pp 12 (siirtopäivä mukana), alkioiden ikä on silloin 14 päivää. Mites muilla on ollut? Minä saan tuloksen veritestistä vasta ensi maanantaina, kun se tehdään "taloudellisista syistä" terveyskeskuksessa.

Klaara, minulla on oireina vähän rintojen turvotusta ja paljon väsymystä. La ja su oli myös jotain tuntemuksia alavatsassa, enemmän sivuilla. Tänä aamulla näin aivan outoa unta gynekologisesta tutkimuksesta - en tiedä johtuuko yläpäästä tai oliko jotain tuntemuksia alempana tuolloin. Äsken juuri aivastin, ja alavatsassa sivulla vihlaisi.

Minäkin lihoin viime marras-joulukuun hoidon aikana ehkä 4 kiloa, enkä tällä kierroksella ole ainakaan laihtunut. Pianhan pyöräilykausi taas onneksi alkaa. Minäkin olen kuullut monen lihoneen hoitojen aikana.

Luulisin, että viinilasi pari kertaa kuussa ei raskauteen ja sikiöön vaikuta. Toisaalta sanotaan, että turvallista määrää ei tiedetä. Hermomyrkkyhän alkoholi on, mutta jos viinilasillinen ei edes "nouse päähän", en usko että siitä on vaaraa.

Minulle lääkäri sanoi, että siirron jälkeisinä päivinä ei pitäisi kovasti urheilla ja jostain olen kuullut, ettei myöskään kannattaisi kovasti saunoa. Mutta ihan alun jälkeen tavallista elämää tavallisine liikunta-annoksineen voisi jatkaa. Ratsastamista ei suositella.

Minulla e-vitamiini, jodi ja foolihappo jatkuvat lääkärin suosituksesta.

Oikein hyvää viikkoa kaikille!
Hillevi
 
Tänään se soitto sitten tuli, jota jo pelkäsinkin :'( Luovuttajan hoidot on keskeytetty ja taas jäätiin ihan alkuvaiheeseen.. Vaikka mä taas ittelleni jankutin, että ei nyt odoteta liikoja.. ettei taas joudu sitten pettymään.. niin taas ilmeisesti odotin liikaa.. Nyt on meinaa niin rikkinäinen ja masentunut olo.. oon tässä itkeä pillittänyt tuosta soitosta saakka.. Tää oli jo kolmas kerta! Ja mä kun olen lukenut jostain että näin ei pitäisi käydä usein.. niin miksi meillä sitten jo kolmas kerta.. tää ei enää tunnu todelliselta..

Täytyis varmaan löytää suoraanluovuttaja, että pääsis hoitoihin.. kun muuten ollaan aina kakkosia ja hoidot tyssää vähintään siihen.. Mä en vaan tiedä mistä semmoisen enkelin voisi löytää.. tuskin mistään.. Enkeli on jo tuo meidän ristiinluovuttaja :) Täytyy toivoa, että hänen avullaan sitten joskus pääsisimme itse hoitoihin asti..

Huomenna olis tosiaan ollut se ensimmäinen ultra.. mutta se nyt sitten peruuntui.. Lääkäri kuitenkin oli halunnut minut ja minun mieheni vastaanotolleen juttelemaan asioista.. ja sinne menemme 10.4. Mistähän hän mahtaa haluta jutella.. itse en ainakaan kovin positiivisin mielin sinne mene..

Ehkä tää vielä tästä. Nyt kaikki on niin mielessä, että kaikki näyttää taas niin synkältä..

Hoitaja sanoi että tämä oli nyt valitettavasti toinen kerta kun yrititte eikä valitettavasti onnistunut.. Sanoin että tämä oli KOLMAs kerta.. ei toinen.. hoitaja sanoi vaan, että no se ensimmäinen kerta oli niin varhaisessa vaiheessa viime syksynä.. Ihan kun sillä ei olisi ollut mitään merkitystä! Meille tää oli joka tapauksessa kolmas kerta vaikka hoitaja ei sitä yhtä laskekkaan mukaan!

Anteeks tää sekava tilitys.. Pakko purkaa jonnekkin mietteitä..! Täytyy lähteä lenkille, jos ajatukset sais taas selkeytettyä...
 
Voi Aliisa, kävi tosi ikävästi teille taas! Ehkä kannattaa mennä sinne juttelmaan, jospa klinikalle tulisi selväksi millaisen ison pettymyksen olette joutuneet kokemaan uudelleen ja voisivat jotenkin vaikuttaa jatkoon. Voimia sinulle ja paljon parempaa onnea ensi kertaan! :heart:

Vekaran kuulumisia olen käynyt kurkkimassa tänään jo pari kertaa. Toivottavasti olisit saanut positiivisen tuloksen! bd

Piinapäivät täällä jatkuvat. Ihan pientä vihlontaa sivuilla on havaittavissa, mutta mun suolisto kenkkuilee aika usein ja voivat paikallistua siihen osastoon. Muut vaivat varmaan lääkkeistä tulleita: turvotus, väsymys. Ei edes palele, hmm...

Kevätsäisin terveisin,
Hilelvi
 
Aliisa. Tuo tosiaan alkaa kuulostamaan jo epätodelliselta. Ei voi olla totta!!! Tulin niin vihaiseksi puolestanne. Koita jaksaa ja kaivaa ne positiiviset ajatukset jostain esille vaikka vaikeaa se saattaa nyt olla. Kovasti tsemppiä teille, uskotaan, että lopussa kiitos seisoo!!

Mitähän Vekaran veritesti on tänään näyttänyt? Toivon niin sydämestäni, että jotain oikein hyviä uutisia!! Mites teillä Vekara ja Hillevi neuvottiinko teitä menemään veritestiin klinikalta vaiko tilasitteko ajan ihan oma-aloitteisesti? Meille ei puhuttu mitään koko veritestistä... ajattelin mennä sitten vasta jos testi näyttää plussaa vai pitäisikö mennä muutenkin varmuuden vuoksi? Epäilen kyllä vahvasti, että testi negaa näyttää. Mulla alkoi eilen illalla ihan kamalat kuukautiskivut jotka jatkui koko yön ja vielä tänäänkin. Nyt alkaa rauhoittua. Viimeksi oli ihan sama homma, joten alan nyt tosiaan uskoa negaan. Tai sitten tämä negan uskottelu on itsensä psyykkausta siihen pahimpaan, kun viimeksi taisin pudota liian korkealta ja kovaa vaikka luulin olevani tosi realisti.

Pikkuenkeli, mä olen käynyt ekassa "limis" ultrassa vajaata viikkoa ennen siirtoa molemmilla kerroilla.


Hauskaa aprillipäivää kaikille!!!


Klaara

:wave:
 
Klaara, kyllä minulle nyt ja edellisessä IVF-hoidossakin annettiin lähete HCG-testiin. Tai nyt pyysin sen terveydenhoitajalta terveyskeskuksesta, kun en halua maksaa yksityisklinikan riistohintaa :saint: Testin tuloksesta voidaan päätellä onko alkio(t) yrittäneetkään kiinnittyä, jos tulee nega. Ja onhan se kiva tietää itsekin, jos vaikka jatkoja miettii. Minä en aio apteekin testillä testata ollenkaan, koska joka tapauksessa menen siihen HCG-veritestiin.

Useasti olen lukenut, että menkkamaiset kivut tässä alkuvaiheessa voivat johtua alkion kiinnittymisestä, kunpa ne sinun kohdallasi olisivat juuri niitä tuntemuksia!!
Toivottavasti sinulla ei ole vuotoa, vaikkei siitäkään voi kovasti päätellä. Lääkäri sanoi, että näissä keinoalkuisissa vuotoja on selkeästi enemmän kuin "tavallisissa", mutta eivät ollenkaan aina aiheuta keskenmenoa. Voi hyvin - kuten koko palstan poppoo!

Hillevi :wave:
 
testin tulos sitten saatu, lukema alle kolme, joten raskaana emme ole. Oikeastaan en osaa edes harmitella asiaa...yritykset meillä vaan jatkuu. Toki olen kovin iloinen, että saimme kahdeksan hyvää alkiota pakkaseen, ehkäpä jokin niistä jaksaa sinnitellä eteenpäin :) .

Nyt jätän lääkkeet pois ja ensimmäisenä vuotopäivänä aloitan jälleen lääkityksen. Siirtoon menemme perjantaina 25.4. Passissa uskallan siirtää jälleen kaksi alkiota.

Kovin olen pahoillani Aliisa puolestanne ja toivotan paljon jaksamista eteenpäin :hug:

Klaaralle ja Hilleville peukutan kovasti :wave: !!

Terv. VEKARA =)
 
testin tulos sitten saatu, lukema alle kolme, joten raskaana emme ole. Oikeastaan en osaa edes harmitella asiaa...yritykset meillä vaan jatkuu. Toki olen kovin iloinen, että saimme kahdeksan hyvää alkiota pakkaseen, ehkäpä jokin niistä jaksaa sinnitellä eteenpäin :) .

Nyt jätän lääkkeet pois ja ensimmäisenä vuotopäivänä aloitan jälleen lääkityksen. Siirtoon menemme perjantaina 25.4. Passissa uskallan siirtää jälleen kaksi alkiota.

Kovin olen pahoillani Aliisa puolestanne ja toivotan paljon jaksamista eteenpäin :hug:

Klaaralle ja Hilleville peukutan kovasti :wave: !!

Terv. VEKARA =)
 
testin tulos sitten saatu, lukema alle kolme, joten raskaana emme ole. Oikeastaan en osaa edes harmitella asiaa...yritykset meillä vaan jatkuu. Toki olen kovin iloinen, että saimme kahdeksan hyvää alkiota pakkaseen, ehkäpä jokin niistä jaksaa sinnitellä eteenpäin :) .

Nyt jätän lääkkeet pois ja ensimmäisenä vuotopäivänä aloitan jälleen lääkityksen. Siirtoon menemme perjantaina 25.4. Passissa uskallan siirtää jälleen kaksi alkiota.

Kovin olen pahoillani Aliisa puolestanne ja toivotan paljon jaksamista eteenpäin :hug:

Klaaralle ja Hilleville peukutan kovasti :wave: !!

Terv. VEKARA =)
 
Aliisa Olen tosi pahoillani että hoito taas jäi kesken. Kylläpä on kurja juttu ja aika uskomatonta että kolmesti joutuu kärsimään!! Tsemppiä teille!!

Vekara No voi, kuinka se nyt negatiivinen oli! Onneksi teillä taitaa mieli pysyä positiivisenä vaikka negakin tuli ja onneksi teillä on paljon soluja pakkasessa! Onnea Pas:iin! P.S. Niitä ylimääräisiä viestejä saa poistettu nyt jälkikäteenkin jos halua!

Hilleville ja Klaaralle Tsemppiä!!

Ja kaikille muillekin tietysti! :)
Onneksi on nyt vähän valoisampaa ja aurinkoisempaa! Pysyy mielikin hyvänä! =)

:wave: :wave:
 
Voi ei kuinka surullisia uutisia täällä olikaan kun tulin vielä kurkkaamaan kun pääsin koulusta.Aliisa miten enää voi olla mahdollista että yhdelle parille voi noinpaljon tökkiä vastaan.Itsekin pelkään tota samaa kyllä,vaikka sain meiliä klinikalta eilen että siirto voi aikaistua viikolla eli se olisikin jo ensi viikon lopulla.Mutta pelko pepussa vaan pyörii.Vekaralle pahoittelut negasta,vaikka toivoa on taas edessä kun jo päivämääräkin on jo varattuna,tsemppiä siis sinne!!
 
Kiitos kaikille lohdutuksen sanoista. Vekaralle :hug: ja tsemppiä uuteen yritykseen. Toiv Hillevillä tärppäisi.. kaikki peukut ja varpaat pystyyn sen puolesta!

Tänään näyttää päivä jo taas auringoisemmalta:) Eiköhän tää tästä.. Aina kun on tullut tuo tieto, niin se pv on mennyt pilalle mutta nukutun yön jälkeen kaikki on aina näyttänyt valoisammalta.. Kyllä tää tästä taas.. uutta yritystä odotellessa. Ristiinluovuttajakin pian käy ensi kerran klinikalla ja aloittaa hoidot kuin voi. Aivan ihana enkeli hän. Jopa sanoi että voisi ryhtyä meille suoraanluovuttajaksi, mutta epäilenpä että kun ulkoiset ominaisuudet ei osu kohdalle niin Väestöliitto ei suostu.. Vaikka tiedän klinikan, jossa se onnistuisi.. Mutta odotellaan päivä kerrallaan.. jospa me vielä saatais ristiinluovuttajan avulla piakkoinkin uusi hoitoyritys.

Ulkona on niin kaunis päivä.. Täytyy lähteä koirien kanssa heti aamusta pitkälle lenkille. Sitten täytyis hääpukuja alkaa katteleen.. tai lähinnä, että mistä niitä lähtisi etsimään..

Mistä päin Suomea muuten kaikki kirjoittajat täällä tulee ja millä klinikalla käytte hoiidoissa. Oottehan varmaan osa kertonutkin mutta en jaksa alkaa selaamaan 31 sivua läpi.. Itse olen siellä Helsingin Väestöliitossa.. ja Espoossa asustan..

Mukavaa alkanutta päivää kaikille!
 
Vekara pahoittelut negan johdosta!! Onneksi sinulla tuntuu olevan juuri oikeanlainen asenne näihin hoitoihin; ei muuta kun uutta yritystä putkeen ja usko, että jossain vaiheessa sen on pakko onnistua, toivottavasti jo ensi yrittämällä!! Onnea kovasti seuraavaan yritykseen :heart: :heart:

Ihanaa aurinkoista kevätpäivää kaikille!!


Klaara pp9 :wave:


p.s. me ollaan hoidoissa Turussa
 

Yhteistyössä