Maaliskuiset 2019❤

Minäkin mielelläni fb ryhmään liittyisin, kun ensin on siellä niskapoimu ultrassa käyty ja nähty, että kaikki on hyvin.
Olo on kuvotusta aamusta iltaan. Oksentanut en onneksi ole, mutta mitään ei tee mieli syödä, on väkisin pitänyt jotain pientä. Ihan tajuton väsy kokoajan. Minulla kans kesäloma alkoi ja jatkuu koulujen alkuun asti.
6+5
 
Viimeksi muokattu:
Täällä kans yksi odottaja. Ensimmäinen lapsi kyseessä. Testin tein jo pari viikkoa sitten ja oli erittäin selvä positiivinen. Tällä hetkellä viikkoja 6+0 ja LA 8.3.. Neuvolaan sain ajan vasta 1.8.. :/

Olen ollut erittäin huonovointinen, väsynyt ja turvonnut. Mutta kyllä tämä tästä (y)

Facebookiin voisin liittyä kans :)
 
Just eilen tuossa kyselin mieheltä haluuko tulla mukaan ekaan neuvolaan kun varasin ajan ja haluu tulla :LOL: Mies alkanu jo kutsua masu-asukkia Minioniksi :ROFLMAO: Kivaa kun on innoissaan :love: Onks muilla tullu fiiliksiä onko tyttö vai poika? Mulla tuli ensimmäisenä ajatuksena kun positiivisen testin sain että se on varmasti tyttö :rolleyes: voin toki väärässä olla ja poikakin ois ihana
 
Tästä mies mukaan neuvolaan aiheesta; meillä sovittiin yhdessä että hän tulee 1. käynnille mukaan, mutta katsotaan sitten myöhemmät käynnit vähän tilanteen mukaan. Vähän samoilla ajatuksilla kuin mitä joku jo aiemmin kommentoi, että tuskin siellä hänelle mitään oikeasti uutta tulee, mutta auttaa ehkä näin esikoisen kohdalla pääsemään mulaan juttuun ja saattaa realisoitua paremmin mitä on tulossa :rolleyes::p

Muoks: ultrakäynneillä haluaa varmasti aina olla mukana.
 
Moikka kaikille. :love: Tänään tein positiivisen testin viimein. Koko viikon oon testannu joka toinen päivä kun en ole ihan täysin varma päivästä.
Meidän perheeseen kuuluu kolme alle kouluikäistä lasta. Nuorin on reilu 2vuotta. :)
Mansikka91/22.3/KYS/27/4.lapsi
 
Viimeksi muokattu:
Heippa kaikki!!

Tänään juuri plussan saaneena piti heti kaivella vertaistuelliset taustajoukot netistä esille! Täällä 28v 2v pojan äiti ja laskettuaika varmaan 25.3 mitä sain laskurilla laskettua kun kierrot pitkiä ja sekaisin.
Mitään oireita ei vielä ole kun viikot 1-2 clear bluellakin,paitsi sydän muljahtelee usein ja tokkura olo. Voi myös olla stressi ja helle. Esikoisesta oli loppuajasta sydämen tykytystä. Pahoinvointia odotan kauhulla kun esikoisesta alkoi rv 5....Muuten ihmeen rauhallinen mieli??
Onko kukaan tehnyt vielä faceen ryhmää?Liittyisin mielelläni, jos on! :)
 
Varovasti kurkkimassa kun yllätys plussa tuli tikkuun. Eikä itseasiassa hirveöä varmuutta mikäs viikko se kesäkuulla oli kun menkat oli viimein, todennäköisesti kuitenkin nyt joko 4+3 tai 5+3. Kotoa löytyy ennestään 12/2013 ja 07/2016 syntyneet lapset. Täysin oireeton alkuraskaus, kuten toki kaksi aiempaa myös. Vähän vaatii sulattelua tämä meidän yllätys mutta eiköhän tämä hetken pureskeltua muutu iloksi. Olen palaamassa töihin syyskuussa, vähän voi työn kuvaan vaikuttaa kun en sitten olekkaan pitkään töissä.
 
  • Tykkää
Reactions: Alia ja Jompula
Siirrympäs nyt minäkin tänne. Mitään ihmeellisempiä oireita ei ole ollut. En edes ajatellut enään asiaa kun olin jo 2kk vouhottanut. Eilen ajattelin pienen tuhru vuodon takia tehdä testin... ylimmät tosiaan eilen illalla https://aijaa.com/TuRv7G ja alimpana tänään aamupissasta viivaa(ylemmät siis kuivana jo monta tuntia) . Laskujen mukaan maaliskuussa olis mahdollinen LA jos pysyy mukana:love: vaikea tosiaan laskea kun 3.5. Lopetin epillerit ja sen jälkeen ei ole luomuja näkynyt . Ma soitto neuvolaan :p MUOKS. Tosiaan unohtui eli kohta 25v mittarissa ja ensimmäinen lapsi olis tämä.. Toivon vaan että pysyy mukana❤
 
Viimeksi muokattu:
Hei!

Minäkin liittyisin mielelläni mukaan tänne sekä myös FB-ryhmään. Vauva on meille todellinen yllätys, sillä olen raskaana ehkäisystä huolimatta ja mitään oireita ei ole ollut (tai en ole huomannut). Tunnelmat ovat olleet ristiriitaiset, sillä olen juuri edennyt työurallani ja ensimmäinen synnytykseni oli todella traumaattinen, mutta nyt asiaa hetken sulatettua tämä alkaa tuntua oikein ihanalta. Pääsin varhaisultraan työterveyshuollon kautta ja siellä näkyi jo pieni sykkivä sydän ❤
Paljon onnea ja mukavaa odotusta kaikille!

Seleene/1.3./Naistenklinikka/32/3. lapsi
 
Onnea teille olen 2pienen lapsen isäpuoli yritimme puolison kanssa taas yhteist
Hei!

Minäkin liittyisin mielelläni mukaan tänne sekä myös FB-ryhmään. Vauva on meille todellinen yllätys, sillä olen raskaana ehkäisystä huolimatta ja mitään oireita ei ole ollut (tai en ole huomannut). Tunnelmat ovat olleet ristiriitaiset, sillä olen juuri edennyt työurallani ja ensimmäinen synnytykseni oli todella traumaattinen, mutta nyt asiaa hetken sulatettua tämä alkaa tuntua oikein ihanalta. Pääsin varhaisultraan työterveyshuollon kautta ja siellä näkyi jo pieni sykkivä sydän ❤
Paljon onnea ja mukavaa odotusta kaikille!

Seleene/1.3./Naistenklinikka/32/3. lapsi
onnea
 
  • Tykkää
Reactions: Seleene
digi näytti äsken 2-3:love::love: eli onko hedelmöitys tapahtunut tuolloin mutta viikkoja voi on enemmän ? Jostain luin että plussataan 2vkoa about. Eli rv 4-5 olis nyt. Munasarjojen polttelua/jomottelua tällä hetkellä havaittavissa :eek::cautious:
 
Uskalletaanpas sitten tännekin vihdoin. Ekan positiivisen testin tein viikko sitten ja nyt 4+6, la 19. tai 21. maaliskuuta sovelluksesta riippuen. Tänään ajattelin soitella neuvolaan, kunhan saan kerättyä rohkeutta. Facebookia en omista enkä haluaisi pelkästään tätä varten sinne joutua, joten toivottavasti tämä ketju pysyy edes jonkin verran aktiivisena :)

maloon/21.3./OYS/24/1.lapsi
 
Viikonlopun asiaa miehen kanssa mutusteltua, alkaa tämä pikkukolmosen odotus tuntua todelta. Hain vielä eilen diginäytöllisen testin ja sinne pärähti +3 joten kyllä nyt viikot taitaa olla 5+4 jos oikein veikkailisin. Tänään vielä soittoa neuvolaan että miten toimitaan kun viikot ei ole varmat.

Ninuh, 14.3.(?), Seks, 31, kolmas
 
Tervetuloa @Sasusa @Seleene @Ninuh @maloon ja muut uudet plussanneet :love:

@Sasusa juuri noin, eli digi näyttää hedelmöityksestä kuluneet viikot ja sitten taas raskausviikot lasketaan edellisistä kuukautisista ja saattavat vähän tarkentua ensimmäisen ultran yhteydessä.

Laittakkaa @Lilja<3 lle yksityisviestillä nimenne, jos haluatte mukaan fb-ryhmään (y) Varmasti täälläkin vielä jonkinverran keskustelua käydään, mutta fb:n puolelle taitaa olla suurin osa keskustelusta siirtynyt.
 
@Sasusa juuri noin, eli digi näyttää hedelmöityksestä kuluneet viikot ja sitten taas raskausviikot lasketaan edellisistä kuukautisista ja saattavat vähän tarkentua ensimmäisen ultran yhteydessä.

Laittakkaa @Lilja<3 lle yksityisviestillä nimenne, jos haluatte mukaan fb-ryhmään (y) Varmasti täälläkin vielä jonkinverran keskustelua käydään, mutta fb:n puolelle taitaa olla suurin osa keskustelusta siirtynyt.[/QUOTE]

Noniiin, ite en kyllä haluais laskea viime kuukautisista koska lopetin tosiaan 3.5. Pillerit ja luomumenkkoja ei koskaan tullut . Sen mukaan olisin jo rv 9:eek::eek:
 
Täällä kanssa yksi maaliskuun odottaja. Nyt menossa rv 5+3 ja oireet vaan pahenee. Jäätävä väsymys alkoi maanantaina ja etova olo aamuisin pahenee. Vatsa on ollut kauhean turvonnut jo parin viikon ajan ja tosi tukala olo varsinkin iltaisin :( Muita oireita alavatsan kipuilu ja paineentunne koko lantion alueella. Just sellainen olo että menkat ois kokoajan alullaan, myös alaselkää vihloo välillä. Ennen tätä plussaa mulla kyllä oli samanlaisia kipuja ja epäilivät endometrioosi :( Kehottivat vain yrittämään raskautta ja sehän tärppäsi kolmannesta kierrosta. Ekaa odotellaan ja kauheasti jännittää pysyykö mukana. Varhaisultran oon varannut rv 7+5 eli parin viikon päähän Oulun gynekoon.
On tää ihme hommaa kun niin toivoi raskautta ja sitten kun se plussa pärähti niin kauhea pelko ja paniikki eikä osaa olla onnellinen ja iloinen kun pelkää vaan kaikkea ikävää! Mut voi kans lisätä listaan
Alisaa91/La 18.3/oys/26/1
 
Viimeksi muokattu:
@Alisaa91 äh kuulostaa tosi ikävältä, nyt on vielä tälläset kuumat ilmatkin. Mutta tsemppiä kyllä kaikki menee hyvin ja hyvä kun oot varannut varhaisultran nii voi vielä varmistaa että kaikki hyvin:love::love:

ON :Tosiaan lauantaina sain tietää olevani raskaana sen jälkeen ihan outoa kun ei ole tuntunut yhtään siltä. Tänään viimeksi vielä tein pcn varmistellen että onhan se vielä plussa,ihme kun ei voi vaan uskoa :ROFLMAO:tuntemuksia ainoastaan iltapäivisin /iltaisin järkyttävä turvotus, jos jatkuu samaa menoa niin ei tässä kauan salailla. Hieman menkkamaista juilimista ja pari päivää nippaili oikealle alavatsaan. Luin että kai kuuluu normi hommiin kun ei kuitenkaan satu. :p ja ehkä nälkä tulee nopeammin, vai onko vaan kuvitelmaa:cautious:? Toisaalta samalla jännittää kun kuitenkin niin oireeton. Millaisia oireita muilla teillä on ollut siinä 4-5rvn tienoilla?? Ensi keskiviikkona onneks jo eka neuvola ja siitä sitte varaillaan aika ultraan:love: Mut voi myös lisätä listaan, tarkkaa LA en tiedä koska ei mitään tietoa millon tämä alkanut mutta veikkaan että menee maaliskuun loppuun saa nähdä mitä ultrassaa sitten joskus kerrotaan eli Sasusa/?. 3./HUS/25/1
 
  • Tykkää
Reactions: Alia

Yhteistyössä