Maaliskuiset 2019❤

Moi kaikki,

Tuntuu että aika menee yhtä aikaa nopeasti ja hitaasti, outoo..

Onko kaikki jo käynyt lääkärineuvolassa? Mulla on maanantaina, ja mietityttää mitä siellä ohjelmassa. Jostain syystä ne perustestit, siis verenpaine ja virtsa, jännittää, tai siis et jotain häikkää. En tiedä mistä tän keksin (n)
 
Moikka!

Mulla on tosiaan lääkärineuvola vasta lokakuun lopussa, varmasti ehdin siihen mennessä ruveta hermoilemaan (n) mulla tuli esikoisen aikana sanomista aina verenpaineesta (joka luonnostaan matala) ja kiloista. Söin täsmälleen samoin kuin ennen raskauttakin ja silti tuli 20kg lisää. Tosin jäivät synnärille, jälkitarkastuksessa oli enää vain 1,5kg ylimääräistä jäljellä ja imetys tiputti viimeisetkin.. joten ymmärrän täysin @histamiinihepo sun stressin!

Tsemppiä maanantaihin!
 
No stressi osoittautui aiheelliseksi, proteiinia oli neuvola lääkärissä virtsassa. Onneksi labratesti oli puhdas, eli olin sitten vaan onnistunut munimaan testin... Olin jo että nytkö se raskausmyrkytys iskee, vaikka lääkäri sanoi ettei näillä viikoilla. Ei näitä lisästressejä kiitos :unsure:

Histamiinihepo ja tuplat 16+5
 
Onpa täällä ollu hiljasta, eipä oo itekkään tuli kirjoiteltua aikoihin!

Mitä kaikille kuuluu? Miten raskaudet etenee?

Pian on jo ensimmäiset rakenneultrassa, meillä 22päivä ja viikot silloin 20+6. Ihan ”viime tinkaan” tulee, kun niitä tehdään rv 18-21 :sneaky:
Jännittää näkyykö sukupuoli :love:

Vähän kurjasti kyllä tässä on viime viikot menny, päädyttiin miehen kanssa eroon ja nyt asutaan erillään ja eri kaupungeissa. Harmittaa, mutta taustalla niin paljon niin ehkä se on parempi näin :(:(
 
Onpa täällä ollu hiljasta, eipä oo itekkään tuli kirjoiteltua aikoihin!

Mitä kaikille kuuluu? Miten raskaudet etenee?

Pian on jo ensimmäiset rakenneultrassa, meillä 22päivä ja viikot silloin 20+6. Ihan ”viime tinkaan” tulee, kun niitä tehdään rv 18-21 :sneaky:
Jännittää näkyykö sukupuoli :love:

Vähän kurjasti kyllä tässä on viime viikot menny, päädyttiin miehen kanssa eroon ja nyt asutaan erillään ja eri kaupungeissa. Harmittaa, mutta taustalla niin paljon niin ehkä se on parempi näin :(:(
Hei!

Yritin lähettää sinulle yksityisviestin, mutta tuli ilmoitus, etten sinulle voi sellaista lähettää. Olisin kysellyt kuulumisia ja vaihtanut ajatuksia, itse vähän samanlaisessa tilanteessa parisuhteen suhteen nyt ja mietin, että voisi olla hyvä vaihtaa ajatuksia jonkun kanssa, joka elää samojen haasteiden kanssa. Laita sinä viestiä, jos kiinnostaa/on aikaa ajatustenvaihdolle? Hyvää syksynjatkoa anyway!
 
Hei!

Yritin lähettää sinulle yksityisviestin, mutta tuli ilmoitus, etten sinulle voi sellaista lähettää. Olisin kysellyt kuulumisia ja vaihtanut ajatuksia, itse vähän samanlaisessa tilanteessa parisuhteen suhteen nyt ja mietin, että voisi olla hyvä vaihtaa ajatuksia jonkun kanssa, joka elää samojen haasteiden kanssa. Laita sinä viestiä, jos kiinnostaa/on aikaa ajatustenvaihdolle? Hyvää syksynjatkoa anyway!

Laitoin sulle viestiä :)
 

Yhteistyössä