+++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

Sone
Mie täällä vielä vaan oon, ei oo alkanu menkat, muuten oo testaillu vielä ,ei oo testiäkään. Pitää varmaan huomena käydä ostaa jos enää ilkeen mennä meiän apteekkiin.

Pyysin et mies tulis apteekin kautta kotio, mut eipä tuo innostunut, ei varmaan ilkee sekään mennä ostaa testiä :LOL:
 
Onnellinenx5 :wave: mitäs arvot sanoivat??

Sone: ei muuta ku apteekkiin vaan, aluksi vähän itselläki hävetti testejä ostella, mutta netistä ja marketista ku hankkinu välillä niin ei niin paha =)

Juu ei sitä tätiä kai tule ja viiva on tumma ja ilmestyy heti ku tikku kastuu eli taidan alkaa masua kasvattamaan ja koittaa selvitä tämän etovan olon ja närästyksen kanssa :D Toisaalta, mulle ihan sama vaik aina närästäs jos vihdoin saadaan se vauva.
Kahdeksas kerta kai toden sanoo vai miten se oli.. tosin vuosi tässä kerittiin jo yrittää ja epäonnistuakkin eli eiköhän jo ole meidän vuoro.

Plussatuulia ja onnea kaikille aivan kamalasti, minä lompsin odottajiin varovaisin askelin.. käyn kyllä lukemassa edelleen teidän juttuja ku jännittää monen puolesta et miten käy =)
 
Mammaksin testi tänä aamuna nega, predictor haamu. Täti tuntuu olevan tuloillaan, tuhrua siis tullut jo vähäsen aamupäivällä, joten eiköhän se huomisiltaan mennessä saavu perille. Huomennahan niitten vasta pitikin alkaa.

Sone, teepäs nyt se testi pian niin pääset odotuspuolelle =) :hug:

Onnittelut teille Riikkavaan ja Piprane ema, ja ihanaa odotusaikaa! :heart:
 
Paljon onnea RiikkaVaan :heart:

Täällä vihdooooin kp1 menossa :) Vähän kyllä haikeilla mielin lähden täältä :'( mutta toukokuussa alkaa kesätyöt sellasessa paikassa, jossa ei raskaana saa työskennellä, niin elokuuhun asti on pidettävä taukoa, koska rahaa tarvitsee saada nyt säästöön, kun ollaan eletty tosi niukalla budjetilla, kun opiskelin tossa ja mies maksoi kaikki. Tässä ollaan jo 7kk yritetty, niin vähän on haiketa pitää taukoa, mutta hyvää tässä on se, että saa nyt kroppa ja pää levätä, niin saadaan vauva alulle elokuussa ;)

Paljon tarroja ja plussia teille kaikille toivottaa haikein mielin piupula :wave:
 
Piupula :hug: :( Hyvä kuitenkin, että vuoto viimein alkoi, kerta et raskaana ole...
Tsemppiä tulevaan, ja josko se tärppi kävisi sitten, kun nuo työt ovat ohi :heart: Mä varmaan kuumeilen täällä vielä sillonkin :)
 
Ei tule marrasvauvaa meille :( Mun tekis nyt mieli pitää vähän taukoa, kun on nyt niin karvaita pettymyksiä ollut nämä, mutta täytyy nyt jutella vielä miehenkin kanssa. Sillä on tänään synttäripäivä, harmi kun ei ole ihanaa lahjaa annettavaksi... no, suuntaamme lasten kanssa nyt kauppaan ja sitten juhla-aterian tekoon ja leipomaan, niin unhottuu surut ja murheet :heart:
 
VIB :hug: Toivottavasti teille tulisi se plussa pian. Joskus tietty voi helpottaa jos pitää hengähdystauon ja jatkaa sitten.

Onnittelut plussanneille! :heart:

ON: Tänään kolmas (ja viimeinen) ultra. Saa nähdä onko mun vauvan alut kasvanu. Toivottavasti. Tänään saa myös tietää minä päivänä on punktio. :) Palailen kertomaan ultra kuulumiset muutaman tunnin kuluttua. :)
 
perjantai 5.3.2010




inspire........................kp39/31....................1.lapsi
Sone...........................kp33/30....................3.lapsi
macy gray...................kp31/23-47....29v.....2. lapsi......yk4
babar.........................kp31/35..........30v.....2.lapsi
very important baby...kp31/28-30....29v.......................yk7
piprane ema...............kp29/28..........32v.....3.lapsi.......yk8
wilkat..........................kp29/?
RiikkaVaan..................kp28/29.........24v......2.lapsi.......yk1
KS09...........................kp26/33?.......21v......2.lapsi........yk7
Sanelma.....................kp24/34?
AaVee.........................kp21/30(33)...27v......1.lapsi......yk15
Tinker Bell...................kp21/33.........26v......1.lapsi.......yk 3
Ezziina........................kp18/28.....................3.lapsi.......yk2
Onnellinen x5.............kp18/24-30.................5.lapsi......yk1
Heathy.......................kp17/26-27.................2.lapsi.......yk3
Mahdotontako............kp12/29.......................................yk6
Nasukka82.................kp4/28-30.....27v......2.lapsi.......yk8
Amf


TAUSTALLA
Aurella
icefairy
mahara
Agaetis
Piupula


PIINAILIJAT
macy gray...............................dpo16?
very important baby...............dpo14
RiikkaVaan..............................dpo12
Onnellinen x5..........................dpo7
Heathy....................................dpo5
KS09.......................................dpo5?



PLUSSANNEET 2oo9
MaybeSomeday...25.12. ...kp28/28-30........23v...1. lapsi..........yk8
Tellu30................27.12. ...kp32/30.......................5. lapsi..........yk2


PLUSSANNEET 2o1o
Riemu ..................1.1. .......kp24(26)/28........32v...5. lapsi.......yk1
tyyty85................2.1. ........kp31/28........................2. lapsi.......yk3
Lara-..................16.1. .......kp40/??.........................1. lapsi.......yk1
ennie.................10.1. ........kp36/29-31 ........33v......................yk4
Hyväsetti...........15.1. ........kp31/33..............30v....3.lapsi........yk2
jemppero...........15.1. ........kp34/28
Auroora..............21.1. .......kp28/28-34

HayLina.............1.2. ..........kp33/29-32.........25v....1. lapsi.....yk14
Leli82................3.2. ..........kp32/29...............27v....2.lapsi......yk3
Neila
sutulii...............15.2. ........kp27/28..............30v.....3. lapsi
Minnäi..............23.2. ........kp32/31(32)........30v.....4.lapsi......yk2
Sintsu78..........23.2. ........kp27/27-34..........31v....4.lapsi......yk12
Eveny..............24.2. .........kp27/30........................1.lapsi.......yk4
miimii10...........24.2. .........kp49/36..............23v.....2.lapsi......yk2

RiikkaVaan.......3.3. ...........kp26/32.....dpo10


HAAMUILIJAT
piprane ema....2.3. ...........kp26/28
Sone................2.3. ...........kp30/30

 
Piupula > Tsemppiä täältäkin! Toivottavasti tauko tekee hyvää ja loppukesällä tärppää sitten ekalla yrittämällä. =) Minäkin saatan täällä silloin vielä olla.

KS09 > On kai se ihan mahdollista, että jo tuosa vaiheessa tulee oireita. Herkimmät tuntee pienetkin hormonimuutokset.

vib > :hug: Onpas kurja alku miehen syntymäpäivälle. :( Jospa se plussa sieltä viimein tulisi vaikka seuraavasta kierrosta. bd

AaVee > Toivotaan, että kaikki menee hyvin. :)

Mulla näytti testi negaa. Haaleaakin haaleamman viivanpaikan siinä tihrustamalla näkee ja itse asiassa edellisessä näkyy selvemmin. Negoja ne kuitenkin on eli menkat taitaa lähestyä. Jos tästäkään kierrosta ei nyt sitten tärpännyt, niin olen kuitenkin puoliksi tyytyväinen. Kroppa osoitti voivansa toimia ja sehän on askel parempaan suuntaan. Nyt sitten totuttelen metuihin ja koitan panostaa entistä tunnollisemmin ruokavalioon ja liikuntaan. Jospa ne liikakilot alkaisi karista kevään lähestyessä ja tulisi se mukana pysyväkin tärppi muutoksen myötä. Varmaksihan en pysty sanomaan, mutta ainakin yksi vahva varhaisen km:n epäily mulla on. Ehkä kaksikin tai sitten se oli kemiallinen. Jotenkin on oireiden perusteella sellainen mielikuva, että mulla nappaa kyllä. Ei vaan sitten pysy mukana syystä tai toisesta. Tyypillistä pco:lle, joten ehkä mä olen siihen vähän asennoitunutkin. Nyt toiveikkaana vielä muutama päivä (Aika epäuskoisena tosin jo) ja sitten tsempillä seuraavaan kiertoon. Eihän tässä muutakaan voi.
 
Tännekin pinoon onnea RiikkaVaan!

macy gray, no johan on kumma. Mikä testi sulla tollasia viivoja antelee, ja ootko ennen testannu samalla testillä? Jos nyt sit kuitenkin olis sitä itteensä ja kunnon plussa tulis myöhemmin? Tai edes pääsisit eroon piinasta ja uudelle kierrolle. Oon vähän huono lohduttamaan, mutta suuri sympatiahalaus täältä sinne :hug:

vib, voi kurjuuden kurjuus. Nyt keskitytte antamaan miehelle ihanan syntymäpäivän ja pidätte hauskaa koko perhe :) Mistäs sitä tietää, vaikka ensi syntymäpäivänä miehelläsi olisikin jo pikkuinen sylissä. :heart:

KS09, kirjotin sulle toiseen pinoon. Mulla siis ihan sama juttu, sama dpo. :)

Tää on kyllä ihan kumma kierto! Mulla on kokoajan ihan outo olo ja ihan kummallisia oireita. Toista yötä putkeen näen ihan kauheita painajaisia (oli eka raskausoire esikoisesta), valkkaria lorisee koko ajan oviksesta asti (ei kuivaa kautta, kirkas ovislima vaan vaihtui valkoiseksi ja voidemaiseksi), tissit todella kipeät. Tuntuu, et päivä päivältä kipeytyis enemmän. Nännitkin jo aristaa, ja tulee sellaisia vihlaisukipukohtauksia niihin, ja jomotuskohtauksia tisseihin. Muniksia ja kohtua nippailee, kaikenlaisia outoja tuntemuksia alavatsalla. Ja tosissaan, vasta dpo 5. On kyllä kumma :|
 
Ja vielä yhden kerran testasin ja pikkasen tummempi viiva tuli kun eile, niin mut voi siirtää plussanneisiin =)
KS09 mulla tuli toinen rinta kipeeksi heti ovulaation jälkeen ja nyt vasta toi toinenkin heräs pikkasen eloon ja on arka :LOL:
 
Jep ultra takana. Massiiviset munasarjat kuulemma.. Hyperin vaara... ja onko ihme. Oikeella puolella 14 munasolua. 8 11mm-14mm, 1 15mm-16mm ja 5 > 17mm (muistaakseni 3 yli 20mm). Vasemmalla kans 14 munasolua 1 8mm, 6 11mm-14mm, 4 15mm-16mm ja 3 > 17mm. Maanantaina punktio! Nyt vaan soitteleen apteekkiin jos ne ottais takas ne turhaan ostetut Fostimonit. Tuskin ottavat...
 
AaVee, toivottavasti ei hyperstimulaatio iske! Oikein paljon onnea punktioon, isoa saalista toivon teille ja tietty sitä kautta mojovaa plussaa =) :hug:

RiikkaVaan, hyvä tietää :D Eli onnea vielä kerran ja toivottavasti nähdään vielä odottajissa!
 
AaVee Kuulostaa hyvältä, kai. No ainakin siellä on jotakin kypsynyt :) Onnea kovasti maanantaille, toivotaan, että nyt kaikki menee niinkuin pitääkin :)

RiikkaVaan Josko tää nyt sitten jotakin ehkä merkkaisi, toivottavasti nähdään odotuspuolella :)
 
Riikkavaan > Isosti onnea ja paljon tarrasukkia! Korjaan listaa jossainvaiheessa. :)

Heathy > Kiitos! =) Testit näyttävät tältä: http://www.testikauppa.fi/tuotteet/raskaustesti mutta ovat herkkyydeltään 25. Olen testannut niillä aikaisemminkin, mutta koskaan ne eivät ole viivanpaikkaa kummempaa näyttäneet. Mammaksilta taisin tilata viimeisimmän erän, kun otin yhden ClearBlue viikkonäytöllisenkin samalla. Nuo testit (sama erä) näyttivät viivan paikan myös edellisessä kierrossa kuukautisia edeltävänä päivänä. Aikaisempaan samasta kierrosta testattuun ei tullut viivanpaikkaa.

Kiertopäiviä on sen verran vähän, että saattaa se vielä plussaksi muuttua. Mulla erittyy hcg:tä hitaasti. Aika pahoja vihlaisuja on tänään tullut ja toivon niitten merkkaavan raskautta. Olen kuitenkin asennoitunut siihen, ettei tästäkän kierrosta tärpännyt, ettei kovin korkealta tulisi tipahdusta.

Mukavasti on plussia tullut, joten toivottavasti niitä tulee jatkossa samaan malliin lisää. Jännät päivät on meneillään monella, joten eiköhän sinne odottajiin vielä ainakin joku pääse. =)
 

Yhteistyössä