+++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

Höh, no ompas kurja tilanne :(

Mä voisin melkein vannoa, että mulla oli ovis tänään! Oon tässä vähän lueskellut, etsiskellyt ja kysellyt, niin siltä se nyt sitten vaikuttaa. Tuun pähkäilemään illalla lisää, mutta siinä tapauksessa tänään oli dpo0 ja mut vois huomenna lisätä piinailijoihin :D
 
Sone
macy gray: Älä laita minuu taustalle, oot vaan skipannu epähuomisossa, oon kyl kirjotellu tääl useemman kerran viikos :) Kiertopäiviä ei nyt sen takia ole varmaks sanoo kun oli se km. Luulisin kyl kuitenkin et viikonloppuna olis jo ehkä ovis, jotenkin sellanen fiilis.
 
Heippati hei pitkästä aikaa :wave:

Niin se aurinko alkaa (kummasti taas kierron keskivaiheilla) risukasaankin paistamaan ja nyt viitsin tänne taas jotain kuulumisiani kirjoitella (olen kyllä käynyt lukemassa teidän juttuja päivittäin). Alkukierrosta tosiaan viestieni sävy olisi luultavasti ollut melkoisen negatiivinen. Sen verran kuitenkin otti päähän tädin kyläily ja pettymys oli päällimmäinen tunne pidemmän aikaa. Tai oikeestaan en niin kauheesti päivisin ehtinyt murehtimaan tärpitöntä kiertoa, mutta sanotaanko, että takaraivossa se jossain koko ajan kolkutti. Niin pahalla tuulella kuitenkin olin ja mies sitten osasi jo arvuutellakin pahantuulisuuden syytä... Vaikka siis annoin miehen ymmärtää, että olin suuttunut jostain aivan muista asioista. Tai niinhän mä itsekin luulin, mut mies sitten otti puheeks ton vauvajutun ja silloin tajusin, et mua oikeesti ressaa aika lailla tää vauvan yritys. Enkä edes kunnolla tiedä miksi :( Mies tuntuu tuntevan mut paremmin kuin minä itse...

Voipi olla, että stressiä lisää se, et esikoinen on jo sen ikäinen, et sukulaiset ja ystävät kyselee koko ajan, koska toista rupeette yrittää...Ja onhan tässä itsekin jo muiden annettu ymmärtää, et vauvakuume on aika kova. Tosin vauvapuuhista ei olla kellekkään mitään mainittu. Niin ja mua stressaa ihan hirveesti kans se, et töiden jatkosta mulla ei ole tietoa. Kevääseen asti on soppari ja sit kesä on lomaa... sen jälkeen en sit tiedäkään...

Jos olis vakkaripaikka, se olis niin paljon helpompaa suunnitella tulevaisuutta. Mut nyt kun ei oo, sitä miettii koko ajan, et mitäs jos mulle tarjotaankin esim. vuoden määräaikaista sopimusta... Otanko sen vastaan, vaikka olisin jo raskaana ja siten tietäisin, etten koko vuotta voisi töissä olla? Tai jos töihin mennessäni en ole raskaana, mutta koko ajan yritämme lasta ja vauva tärppääkin just silleen, etten ehtisi silloinkaan olemaan töissä koko pestiä... Toisaalta, eihän elämästä ikinä tiedä... ei kai sitä nyt perhe-elämää voi töiden takia suunnitella eli kyllä kai täällä Suomessa niitä työntekijöitä riittää, jos joutuisinkin määräaikaisen sopparin keskeyttämään raskauden takia. Ja voihan sitä ihminen sairastuakin kesken määräaikaisen työkauden, jotenka aina silloin tällöinhän näitä käy, et sijaiselle joudutaankin hommaamaan sijainen :/

Mut noi asiat on siis sellasia, jotka ressaa aina aika ajoin (kuten siis nyt) mutta useimmiten päällimmäisenä ajatuksena ja toiveena mielessä on uusi perheenjäsen. Jos nyt tästä kierrosta plussaisin, olisin ikionnellinen enkä tosiaan miettisi työnantajan fiiliksiä.. Enkä varmaan murehtisi omaakaan työtilannettani edes siinä tilanteessa, jos olisin jo niin pitkällä raskaudessa uuden mahdollisen työtarjouksen tullessa, että raskaus näkyy ja siitä uskaltaa kertoa eikä mulle sen takia sitten tarjottaiskaan sitä sopimusta :whistle: Pääasia vain olisi, että toiveemme pikkukakkosesta olisi käymässä toteen :heart:

Eli siis tosiaan tällaista omaa napaa tällä kertaa. Nyt on menossa kaiketi dpo 1 tai 2. Piinailijoissa siis ollaan :D

Ai niin, piti kommetoida tohon kiertopäivien seuraamiseen... Mä käyn myös täältä tsekkailemassa päivien kulun :LOL: Tää on sitä nykyaikaa kato. Mihis sitä enää kunnon kalenteria tarviskaan... =)

Uusille tervetuloa mukaan :)
 
Minulla on siis tänään kp14 :) Ja epäilen että ovis on tai oli tänään mut voi tietty olla että oon villannu itteeni täs nyt kierron alusta asti niin että oireita tulee varmaan jo ihan pelkästä kuvittelustakin :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sone:
macy gray: Älä laita minuu taustalle, oot vaan skipannu epähuomisossa, oon kyl kirjotellu tääl useemman kerran viikos :) Kiertopäiviä ei nyt sen takia ole varmaks sanoo kun oli se km. Luulisin kyl kuitenkin et viikonloppuna olis jo ehkä ovis, jotenkin sellanen fiilis.
Anteeksi tosi paljon!!! :ashamed: Mulla on pää niin sumussa ollut viime aikoina, että on mennyt ihan ohi. Laitan heti takaisin.
 
Nyt vaan nopeasti, illalla laitan paremmin sitten, täällä töissä ei viitsi paljon kierjoitella :whistle: Tän aamun digitesti -Ei raskaana, että täti vierailee tänään illalla tai huomenna. :'( Päällimmäinen fiilis kyllä aika surkea tällähetkellä, mutta minkäs teet...
mamitus Kun suoraan mun suusta ja tilanteesta, ilman tosin esikoista kyllä.. :hug:
mutta palaan illalla..

:hug: sisä tarvitseville!
 
Sone
Alkuperäinen kirjoittaja macy gray:
Alkuperäinen kirjoittaja Sone:
macy gray: Älä laita minuu taustalle, oot vaan skipannu epähuomisossa, oon kyl kirjotellu tääl useemman kerran viikos :) Kiertopäiviä ei nyt sen takia ole varmaks sanoo kun oli se km. Luulisin kyl kuitenkin et viikonloppuna olis jo ehkä ovis, jotenkin sellanen fiilis.
Anteeksi tosi paljon!!! :ashamed: Mulla on pää niin sumussa ollut viime aikoina, että on mennyt ihan ohi. Laitan heti takaisin.
No hei, sumussa ollaan täälläkin enemmän tai vähemmän ;)
 
Piupula :hug: :hug: :hug: :hug: :(

Tänään siis dpo1 ja kp 13/26 jos listaan voisi päivittää :) Mutta voitteko kuvitella; Mulla on jo oireita :LOL:
Väsy iski eilen illalla, nukahdin kuin salama, nukuin koko yön ja aamulla oli todella vaikeaa nousta pojan kanssa, vaikka nukkui yllätys pitkään. Vieläkin on ihan väsy olo, eikä tää päivä jaksa nyt lähteä käyntiin.
Toinen; kun hetken olin pystyssä ollut, tuli huono olo :x Piti syödä, jotta se helpotti.
Että sellasta :D Sylkiov oli tänään negatiivinen. Ja kun tää on sellanen kierto, etten edes etsi mitään oireita, en edes odottanut koko ovulaatiota! Molemmat "oireet" iski kuin salama kirkkaalta taivaalta :eek:
 
Moikka moi... Täällä meni ovispäivät vähän ohi suun, kun miehellä oli autoprojekti alla juuri niinä päivinä.. :/ no mutta kuitenkin saatiin peittoja heiluteltua kp 12 paikkeilla, jos siitä sitten vaikka nappaisikin.

Miten teillä muilla, jotka ootte imettäny ennen on loppunut toi maidon tulo? Mä oon nimittäin lopettanu imettämisen reilu 8 kk sitten ja eilen suihkussa huomasin, että taas tuli maitoa. :snotty: Mistä lie johtuu?
 
Huomenta kaikille! :)

Nyt menossa kp 30 ja dpo 14... testailin rtestillä aamulla ennen pojan vientiä päiväkotiin ja testiin tuli haamujen haamu. :kieh:
En luota ollenkaan tohon testiin...mietin vaan, että sen on pakko olla viivanpaikka. :(

Testasin siis kotitestin One Step herkällä liuskalla ja pikkusen punertava viiva siihen tuli, mutta en usko tulokseen vielä.

Mitään muita oireita ei oo, kun kammottava väsymys ja vessassa ravaus.
Tosin ei kyllä ole oireita siihenkään suuntaan, että täti tulisi kylään.

Testailen Apteekin rtestillä perjantaina jos ei täti ennen sitä tule kylään.

Kaikille kovasti plussa tuulia ja tädin kohdanneille :hug: ja onnea uuteen kiertoon. :)
 
Kiitos icefairy :hug:

Toivon itekin, että noin olis, mutta oon kuullu niin paljon huonoa noista liuskatesteistä... :kieh:

Kyllä tää nyt aika ihme olis jos nyt olisin raskaana... ens kierrossa pitäis mennä kaikkiin kokeisiin yms. tutkimuksiin tonne fertinovaan... olis lotto voitto jos nyt olisinkin raskaana. :heart:
No, mut uutta testiä kehiin sit perjantaina jos ei tätiä näy... :)
 
Olipas kiva nähdä et moni "vanhoista" oli plussannu.. tsemppiä KS09 ja icefairy:) ja kaikki muutkin! Oon jo aikasemminkin kirjottanu mutta mut voi siis poistaa kokonaan listalta,koska meillä tosiaan kuumeilu ja yritys päätty avioeroon.
 
:hug: Piupulalle

Nasukka82 toivotaan että vahvistuu, kuulostaa kyllä hyvältä!:D

Mukiin menevä Lopetin imettämisen viime vappuna, ja suihkussa tulee toisesta rinnasta vielä maitoa(imetin loppuajan vain toisesta rinnasta, kun toisesta maito ehtyi). Lisäksi kaikki hormoonimuutokset vaikuttaa toiseen enemmän, esim loppukierrossa on aina oikea rinta isompi ja painavampi, toinen normaali :LOL:

Nyt menee kyllä päivät tosi hitaasti. Pms on vähän tässä kierrossa lievemmät, vähän kolottaa selkää koko ajan ja kuumia aaltoja tulee. Eilen olin kyllä kiukkuinen kuin ampiainen, ja ärsytti kun tyttö ei antanut taaskaan mun mitään tehdä, kun piti sitä sylissä kanniskella aina vaan. Eikä aina millään jaksaisi:( Liinastakaan ei ole enää apua kun ainoastaan selässä voi kantaa, eikä tyttö malta odottaa että saisin sinne sidottua, kun haluaa syliin heti:) Toisaalta on ihanaa, että mulla vielä on tuollainen sylivauva, vaikkakin "iso" sellainen.
 
Nasukka Jospa se olis oikea viiva ja vahvistuisi siitä :)

aurella :hug: :( Tsemppiä tulevaan

Mukiin menevä Mulla tulee myös edelleen maitoa sillon tällön rinnoista (molemmasta) vaikka lopetin imettämisen n. 10kk sitten maidon tulon loppumisen vuoksi. Lapsettomuuspolilla sanoivat, että vois viitata johonkin hormoonihäiriöön... Ja tiedän erään tapauksen, jonka poika on eskarissa, mutta hällä tulee silti maitoa rinnoista silloin tällöin. Syytö töhön en tiedä, mutta veikkaisin hormoonihäiriötä hänenkin kohdalla.
 
No höh. Täti tuleekin sitten muutaman päivän sisään, tuhrua tulee jo :| Mutta hmmm... niin mä vähän arvelinkin. No, siirryn vähäksi aikaa sivuun sitä tätiä ja uutta yritystä oottelemaan. Tsemppiä muille kuitenkin loppukiertoon ja piinapäiviin!
 
keskiviikko 31.3.2010



Coya...........................kp49/26-30?...............1.lapsi.......yk1?
Unelmahöttö..............kp37/36.......................4.lapsi.......yk1?
Nasukka82.................kp30/28-30.......27v.....2.lapsi.......yk8
Piupula.......................kp29/20-48.......24v.....1.lapsi.......yk7(9kk)
MiiJane76...................kp29/28-34.......33v......4.lapsi
very important baby...kp27/28-31.......29v......................yk8
inspire........................kp26/31.........................1.lapsi
macy gray...................kp24/32-34........29v......2. lapsi.....yk5
babar.........................kp22/35..............30v......2.lapsi......yk3
Paha päivä.................kp21/25-28.........25v.....2.lapsi......yk2
wilkat.........................kp19/35.........................3.lapsi.......yk5
icefairy.......................kp19/28-35.........23v.....2.lapsi.......yk1
Mukiin menevä...........kp19/28.........................2.lapsi.......yk1
Onnellinen x5.............kp19/25.........................5.lapsi.......yk2
mamitus.....................kp17/28..............26v......2.lapsi.......yk3
Heathy.......................kp17/26.........................2.lapsi........yk4
Neppi.........................kp14/28-??.........23v......3.lapsi.......yk1
KS09...........................kp13/26...............21v......2.lapsi.......yk8
samara88...................kp11/22-27.....................1.lapsi......yk2
Viulu...........................kp7/28-30.....................4.lapsi........yk2
A-H.............................kp7/28?............22v. .....2.lapsi........yk2
Sarmiina.....................kp5/25-30.....................3/4.lapsi.....yk2?
pia..............................kp5/29...........................5.lapsi.......yk2
Sophie84..........................................................2.lapsi.......yk1
Sone


TAUSTALLA
mahara
Agaetis
Amf
adora
Sanelma



PIINAILIJAT
Nasukka82..................dpo14
MiiJane76....................dpo14
Piupula........................dpo13
very important baby....dpo10
Onnellinen x5..............dpo10
macy gray...................dpo8
icefairy........................dpo3
mamitus......................dpo2
KS09...........................dpo1



PLUSSANNEET 2oo9
MaybeSomeday...25.12. ...kp28/28-30........23v...1. lapsi..........yk8
Tellu30................27.12. ...kp32/30.......................5. lapsi..........yk2


PLUSSANNEET 2o1o
Riemu ..................1.1. .......kp24(26)/28........32v...5. lapsi.......yk1
tyyty85................2.1. ........kp31/28........................2. lapsi.......yk3
Lara-..................16.1. .......kp40/??.........................1. lapsi.......yk1
ennie.................10.1. ........kp36/29-31 ........33v......................yk4
Hyväsetti...........15.1. ........kp31/33..............30v....3.lapsi........yk2
jemppero...........15.1. ........kp34/28
Auroora..............21.1. .......kp28/28-34

HayLina.............1.2. ..........kp33/29-32.........25v....1. lapsi.....yk14
Leli82................3.2. ..........kp32/29...............27v....2.lapsi......yk3
Neila
sutulii...............15.2. ........kp27/28..............30v.....3. lapsi
Minnäi..............23.2. ........kp32/31(32)........30v.....4.lapsi......yk2
Sintsu78...........23.2. ........kp27/27-34..........31v....4.lapsi......yk12
Eveny...............24.2. .........kp27/30........................1.lapsi.......yk4
miimii10............24.2. .........kp49/36..............23v.....2.lapsi......yk2

RiikkaVaan.......3.3. ...........kp26/32..........dpo10
piprane ema....3.3. ...........kp27/28..........................................yk8
Sanelma..........9.3. ...........kp28/34?........dpo13
Ezziina............10.3. .........kp22/28...........................................yk2
Tinker Bell.......14.3. .........kp30/33...........................................yk3
miya................25.3. ........kp27/28-30......dpo12......................yk2
AaVee.............26.3. ........pp16/16...........................................yk15




HAAMUILIJAT

 
Sone
ViB: Älä nyt vielä luovuta, tuhrut ei kerro viel mitään!!! :hug:

Nasukka82: Uutta testiä vaan kehiin parin päivän päästä!! :flower:

Maidon tulosta tuli mieleen et viimeks kun plussasin niin nännipäät muuttui , tuli sellasia valkosia juttuja , niinkun kuivunutta maitoo vähäsen.
 
Kiitos kaikille ja :hug:

Viime yö oli ihan kauhee...kaameita painajaisia ja järkyttäviä alavatsa kipuja. :(
Olin sitten yöks laittanu siteen jos vaikka sattuu täti tulemaan, mut aamulla olikin siteessä vaan kaks vaalean rusehtavaa tippaa verta? tai jotain. :(

Hmm....mitähän ihmettä tää oikeen on... täti ei mulla koskaan tuu myöhässä.
Vieläkään ei vuotoa tuu yhtään lisää, eikä oikeen edelleenkään muita oireita oo, kun toi väsymys.

Jotenkin vaan semmonen tunne, että kyllä ne menkat sieltä tulee taas, mutta vaan viiveellä. :(
Inhottavaa vaan, kun miehen kanssa saadaan viikonloppu vapaa ja ollaan kaksin menossa American Car Show:n ja sitten hotelliin yöks...tietysti sit mä vuodan, ku seula ja se siitä romantiikasta... pyh... :kieh:

Mutta nyt meen kahvin keittoon ja syömään jotain.... :hug: kaikille!!!
 
Ihan törkeät menkkakivut! Tuhruttaa vielä, mutta ei ole kunnolla alkanut. Tosin on tässä vielä muutama päivä aikaakin... musta on tosi omituinen olo, kun en voi varmasti tietää koska se ovis oikeasti oli sitten. Mutta olen kyllä aika lailla jo luovuttanut, koska aina mulla tuhrulla menkat alkaa, saattaa parikin päivää kestää ennen kuin kunnolla alkaa vuotaa.

Nasukka, tee uus testi huomenna!:)
 
Huomenta ja hyvää uutta kuuta kaikille! Tänään on aprillipäivä, joten muistakaa varoa piloja ;)

Mä en taas tajua yhtään! Lämmöt oli ihan normaalit 36.62, vaikka mä olin ihan sata varma, että se ovis oli toissapäivänä. enää en ole niinkään... Mutta mennään nyt näillä, josko mun termostaatti on rikki ja säätelee ihan omat lämmöt kehiin :D
Mutta tää väsymys on toissapäiväsen jälkeen ollut ihan kammottavaa! Nukun yöllä kuin tukki ja aamullan ouseminen on ihan kamalaa, silmiä ei saa auki, kun puolimatkassa vessaan. Lisäks eilinen päiväkin olin ihan puolitajuissan, kun nukutti koko ajan niin vietävästi |O
 
Mä rupesin epäröimään näitä mun oireita kun mulla sattuu masuun ihan hirmuisesti, ja etsin noiosta ikivanhoista keskusteluista mun omia juttujani siltä ajalta, kun plussasin kakkosesta. Olin sinne kirjoittanut, että outoa kun koskee vatsaan, kun menkkakivut on aina selkäpuolella :eek: Ja nyt on siis tuo sama, että polttelee masua. Yleensä kivut juurikin on selässä. Tosin jomottaa mulla selkääkin nyt. Voi ei, miten mä en voi vaan olla ja ootella rauhassa???
 

Yhteistyössä