+Maaliskuussa poksuvat+

Alkuperäinen kirjoittaja Annien:
Uudet vois ilmottaa itestään:

Nimimerkki - monesko - synnäri - tyttö/poikaolo?

LASKETUT AJAT:
23.2
Annien - toinen - HYS - poikaolo

26.2
27.2
Alina78 - kolmas - KOKS

28.2.
Minky - toinen - VKS - poikaolo

1.3.
Prinpressa - toinen - KOKS - tyttöolo
yxäiti - toinen - SEKS

2.3.
epäusko - toinen - K-SKS

3.3.
Wantsu - esikoinen - Kättäri
Glow - kolmas - KOKS -

4.3.
Käärö2010 - esikoinen - Jorvi
Marimint81 - toinen -

5.3.
metsätähti - kolmas - KYS - poikaolo

6.3.
murgu - esikoinen - TAYS
Bamboo81 - toinen - kättäri
Maijoh - toinen - TAYS

7.3.
8.3.
Jemppi - esikoinen - PHKS
MannaHari - neljäs - L-PKS

9.3.
Lilla2009- - kolmas -

10.3.
11.3.
Tuplamuumi-05 - kolmas - Jorvi

12.3.
13.3.
14.3.
Mirkelo - esikoinen - TAYS
15.3.
16.3.
17.3.
18.3.
19.3.
20.3.
21.3.
22.3.
23.3.
24.3.
25.3.
26.3.
27.3.
28.3.
29.3.
30.3.
31.3.


 
Minutkin voi lisätä listaan. La omien laskujen mukaan 11.3, toinen tulossa ja synnäri on KYS.
Oireita raskaudesta olen saanut typerän virnistyksen lisäksi, eli herkistymisen. Liikutusta pukkaa helposti päälle.
Housutkin kiristävät, mutta viikonlopun jäätelöautovisiitti taitaa sen selittää samoin kun eilinen lasagnen överisyönti... :ashamed:
 
Itsellä on kyllä totaallisesti yksi "oireista" yli herkkyys.. viime perjantaina bussi kiisi ohi nenän edestä ja rupesin sitä sitten vollottamaan koska tiesin että myöhästyn töistä, eikun miehelle hätä viesti että tule äkkiä minut täältä pysäkiltä hakemaan tai myöhästyn töistä. :) jälkeen päin ajatellen, olisiko se 15 min myöhästymistä ollut maailman loppu =)
kahvia ei aamuisin pysty juomaan, siitä tulee huono olo, päivemmällä se närästää, joten olen päättänyt siitä luopua. Väsymystä on, mutta ei sitten sen kummempia vielä :)
 
Eilen kerrottu vanhemmille :heart: Molempien vanhemmat on onnesta soikeana ja odottavat jo uutta tulokasta innolla :heart:

Masun turvotuksesta Mulla on sama, että housunnapit pitää iltaisin avata. Eilenkin autossa oli pakko avata, kun niin paljon puristaa. Alavatsa tuntuu muutenkin tosi turvonneelta. Mua kyllä eilen nolotti, kun nousin sitten autosta ja lähin kävelemään kadulta sisään, niin tajusin, että housut rehottaa auki :LOL: Voi elämä miten nolotti, ku siin oli sellanen pariskunta ja mietin, et mitähän ne kattoo :LOL:

Takki ongelma tulee kyllä täälläkin talvella. Toivottavasti löytyis joku kiva ja sporttinen takki, jota vois sitten pitää raskauden jälkeenkin. Mut sitä mietitään sitten vasta jos siihen on aihetta. Mut sellanen "ballerina"/kello-takki ois varmaan ihan loistava :)

Aamuisin on alkanu tulla huonoa oloa! Tänäänkin nousin ja jouduin hetken vaan seisomaan paikallaan ettei laatta lennä :x Onneks menee nopeesti ohi ja nyt on olo, kun ei olis mitään. Paineen tunnekin tuntuu hävinneen, mutta menkkamaiset jomotukset jatkuu iltaisin.

Varhaisultran varasin eilen. Se ois nyt 21.7. just nimpparipäivänä ;) Toivon niin paljon, että kaikki olis hyvin ja siellä sykkisi pieni sydän. Vois jo eritavalla huokaista.

Jemppi & rakas pieni murunen 5+4 :heart:
 
Terve kaikille maalispoksujille!

Liittyisin teidän seuraanne. Laskettu aika 1.3., toinen lapsi ja kättärille ajattelin mennä taas.

Oon kai vähän taikauskonen, kun oon pitkään miettiny uskallanko liittyä seuraan, mutta sen verran on huonoa oloa, vatsan turvotusta ja herkistymistä ollut ilmoilla, että enköhän uskalla! :D
Rv:t olis siis 6+1
:heart:
 
Tättädää!! Syke löytyi :heart: Laskettu aika siirtyi oletetusti ja nyt oon virallisestikin maaliskuinen. 2.3. ois sitte parasta ennen pvm. Rvt ois nytte sitte 6+1

:heart:

Lisäilen uudet etusivulle illemmalla.
 
Hienoa saada iloiset sykeuutiset, Annien!
Takkkiasiasta vielä jatkan... Kietasutakkihan voisi toimia hyvin, se kun antaisi mahalle tilaa ja olisi raskauden jälkeen kiristettävissä.
Vilunväreet lisään oireisiini. Eikös ne kerro että kaikki on ok mahassa? :p
 
Annien Aivan ihania uutisia :heart: :heart: Tosi upeeta! Voikun pääsis itsekin pian sinne ultraan, mutta 2 viikkoa pitäis odotella. Taidan tänään soittaa ja kysyä, että onko peruutusaikoja :LOL:

Tervetuloa Latsis :wave:
 
Tervetuloa uudet :heart: :wave: joo mullakin on tuota herkkyyttä,eilen oli äiten kaa puhelimessa ihme kina jonka jälkeen löin ns. luurin korvaan ja aloin itkeen :(
Ja Annien onnea ihanista uutisita,varmasti nyt on hyvä fiilis :) ite täytyy ny kärvistellä ilman varhaisultraa,ku taloudellinen tilanne on ihan kuralla :(
 
Liityn uutena tänne jos passaa?

Eli la vissiin 5.3 ja toinen tulossa ja K-HKS eli hämeenlinnassa asustellaan. Yritettään pitää salassa kunnes ihmiset alkaa kyselee masusta kun pömppää, mutta kunhan pääsen ekaan nauvolaan ja varmistuu, että ei tosiaan ole mikään tuulimuna, niin voipi olla, etten osaa suutani kiinni pitää:D

Monesti sanotaan, että tokasta alkaa nopeemmin kasvaa maha ja itellä on ainaki turvotusta, että oikeen tuntu ettei yhet housut mahtunu eilen jalkaan...tai sitten mä vaan kuvittelen=)
 
Tervetuloa MoohMooh :) voi ny sanonko mikä..Hyppäs taas ressihormooni taivaasee..
Eli omsitan osa-omistus asunnon (15%) joka nyt pitäis myydä ku jo kk sitte pois siitä muutin yhteen miehen kaa.. Ja sillon soitin sitten rakennuttajalle ja omistajalle et mitäs teen asunnon kaa niin sanoivat että myyn sen itse ja et pitää isännöitsijältä tilata kaikki todistuklset ja sit etsiä ostaja ja tulla tekee kauppakirjat..No tänään sit juttelin isännöitsijän kanssa niin hän sanoi ettei ole moista kuullut että vähemmistö omistaja asunnon myisi,että se kuuluu tälle rakennuttajalle se myyminen :eek: olin ihan ett WTF..ja niin oli isännöitsijäkin..et nyt selvitellään sit hommaan nimee täs..en voi muuta ku ihmetellä et miten voi puhua tuollaista sieltä "omistajan" päästä..onneks ei ilmotus ehtiny aamulehteen vielä :/ ja anteeksi turha avautuminen :D
 
Ehkä se oli jonkinlainen enne, että jäin pois tuosta ekasivun listasta...no joo, ymmärrän toki, ettei kaikkia huhuiluja vältsisti huomaa tällaisessa ketjussa, mutta ei minua varmaan siihen enää tarvitsekaan lisätä.
Eilen alkoi vuoto.

Testasin vielä eilen aamulla varmuuden varmuudeksi ja sain hyvin voimakkaan plussan...ja illalla alkoi sitten valskaamaan ja nyt holisee...tuskin näin reilun vuodon jälkeen voi raskaus jatkua normaalisti, toki se periaatteessa on mahdollista, mutta en usko.

Olin jo varaamassa aikaa alkuraskauden ultraan, koska tuulimunia minullakin on ollut ainakin 4, mutta en nyt sitten varaakaan.

Vaikka näitä lapsia meillä on jo 6, ei tämä keskenmeno silti ikinä ole yhtään sen iisimpi juttu, aina se sattuu. Niin kovasti olisin tätäkin pientä toivonut...
Mutta elämä jatkuu.

Aurinkoista ja ihanaa raskausaikaa teille kaikille, nauttikaa joka hetkestä! :hug:
Lapsi on valtava lahja.

:heart:

-Elettaria (5+6)-
 
Elettaria Cardamomum isoisoisoiso :hug: :flower: ihan julmaa tuollainen :( mutta jos nyt pieni toivonkipinä syttyisi ja se olisi vain jotain kiinnitys vuoto,pitää toivoa parasta :) mutta jos nyt on pahin käynyt niin todella paljon voimia ja jaksamista :heart: :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Elettaria Cardamomum:
Ehkä se oli jonkinlainen enne, että jäin pois tuosta ekasivun listasta...no joo, ymmärrän toki, ettei kaikkia huhuiluja vältsisti huomaa tällaisessa ketjussa, mutta ei minua varmaan siihen enää tarvitsekaan lisätä.
Eilen alkoi vuoto.

Testasin vielä eilen aamulla varmuuden varmuudeksi ja sain hyvin voimakkaan plussan...ja illalla alkoi sitten valskaamaan ja nyt holisee...tuskin näin reilun vuodon jälkeen voi raskaus jatkua normaalisti, toki se periaatteessa on mahdollista, mutta en usko.

Olin jo varaamassa aikaa alkuraskauden ultraan, koska tuulimunia minullakin on ollut ainakin 4, mutta en nyt sitten varaakaan.

Vaikka näitä lapsia meillä on jo 6, ei tämä keskenmeno silti ikinä ole yhtään sen iisimpi juttu, aina se sattuu. Niin kovasti olisin tätäkin pientä toivonut...
Mutta elämä jatkuu.

Aurinkoista ja ihanaa raskausaikaa teille kaikille, nauttikaa joka hetkestä! :hug:
Lapsi on valtava lahja.

:heart:

-Elettaria (5+6)-
Mielestäni sut oon kyllä sinne lisänny mutta itekin nyt tarkastin ja et ollu siinä. Tarkoituksella en siis unohtanut..

Toivotaan nyt kuitenkin että raskaus jatkuisi vaikka vuotaakin.
 
Plussa tuli sunnuntaina ja laskettu aika sijoittunee maaliskuun puolivälin paikkeille, todennäköisimmin ehkä 15.3. Viimeiset menkat oli 5.6., mutta mulla on kierto aina ollut 30-32 pv, joten sen perusteella laskuri arvioi tuon lasketun ajan. Ultrassa sitten aikanaan tarkentuu miten pitkällä raskaus oikeasti on.

Olo on vielä vähän epäuskoinen koko raskauden suhteen, mutta eiköhän olo tästä todellisemmaksi tule kunhan viikot menee eteenpäin. Oireena tällä hetkellä rintojen arkuus ja aaltoilevat alavatsasäryt. Väsyttääkin normaalia enemmän (tosin mua muutenkin väsyttää aina).

Ennestään mulla on kaksi lasta, jotka varmasti innolla odottavat pikkusisarusta syntyväksi, kunhan tämä raskaus tästä etenee niin paljon että vauvasta uskaltaa jo ruveta puhumaan.

Nyt sitä vaan toivoo että aika menee nopeasti ja saa vauvan syliinsä. Vaikka aika pitkä matkahan siihen vielä on. Nokka kohti tulevaa, kuitenkin. :)
 
Lisäsin nyt taas uudet tähän mennessä. TARKASTAKAA VIELÄ ETTÄ ON KAIKKI ETUSIVULLA!

Oon tässä todennu et mulla ajottuu toi oksetus aamuun ja iltaan. Hyvä niin koska sillon saa olla päivät suht rauhassa. Esikosta se oli sellast kokoaikaista mutta ei niin kamalaa.

Kirjoitatteko muut odotusblogia? Aattelin vaan että jos moista pidätte ni sen vois laittaa tohon etusivulle, ite ainakin tykkään lukea toisten blogeja ;)
 
Lilla2009- ottiko välittäjä teiltä välityspalkkioo? mulle on nyt ihan sama kuka sen myis,kuhan saisin sen murheen pois harteiltani :( pitäis viel maksaa siittä se tän kuun "vuokra" mihinkä ei tosiaa oo varaa :( nyt oon taas ihan hermoraunio ja sen huomaa ku alkaa taas alavatsa kipuilee :(
 
3000e :S joo toivotaan ettei multa oteta mitää xD ei kuitenkaan järkee maksaa niin paljoo ku ite maksoin siittä osuudesta 12.020e :D eli jos en säästy ilman välitys palkkioo niin sit siirryn taas ite myymään..
 
Pääseekö mukaan?
Ensimmäistäni odotan, raskausviikot menkkojen mukaan tänään 5+5, mutta kiertoni on 28-37 päivää joten ultra kertokoon sitten sen oikean lasketun ajan, menkkojen mukaan laskettu aika 4.3.
Raskaus oireita ei ole muita kuin rinnat ovat arat, ja muiden raskausoireiden puuttuessa ei uskalla vielä iloita. Joten aika näyttää. =)
 
Ja jälleen uusi ilmoittautuu :)) Perjantaina kp27 piirtyi varovaiset viivat raskaustestiin ja varmistustesti sunnuntaina näyttikin jo tasavahvoja viivoja!

Laskureiden mukaan eräpäivä olisi 14.3 ja viikkoja tällä hetkellä kasassa 4+2. Seuraavana odotellaan jännityksellä heinäkuun lopussa olevaa alkuraskauden ultraa, sekä ensimmäistä neuvolakäyntiä.

Mitään erityisiä tuntemuksia ei vielä ole kipeytyneitä rintoja ja pikkunippailuja lukuunottamatta, joten olo on vielä hiukan epäuskoinen..mutta eiköhän se tästä konkretisoidu ajan mittaan =)
 
Moi,
Mie kans hyppään tänne,tänään tein +testin.Kolmas lapsi siis olis tuloillaan.
Vähän yllärinä,mut nyt aika onnellinen ja hyvä olo,toisaalta vähän jopa pelottaaki :D :heart:
Ja siis laskurin mukaan la ois 12.3.2010.
 

Yhteistyössä