Mä en ymmärrä lapsettomia häitä

[QUOTE="vieras";28337008]Noniin. Eli ihan hyvin voit mennä hotelliin jossa on lapsiakin. Otat vaan ne korvatulpat mukaan.[/QUOTE]

Jaa-a, 7 yötä korvatulpissa, jotka kokemukseni mukaan irtoileekin yöllä?
 
NYT yritän lopettaa omalta osaltani tämän ketjun.
Yritän olla nyt ketjuntappaja: *mäiskis* *ryskis* ....huh, toivottavasti hiljeni, eli toivottavasti nyt ei kukaan enää kysele mitään, vaan lukee vastaukseni tuolta ekalta sivulta lähtien. :)
 
"vieras"
Hyvä kun olet hyvillä unenlahjoilla siunattu, mä en todellakaan ole. Lomaviikko olemattomilla unilla on vähän väsyttävä kokemus, vaikka muuten antoisa olisikin.

Nyt on kyse päiväajasta.
Mutta aika harva ihminen kärsii ääniyliherkkyydestä, tai siis ihmettelen että miten lapsettomien häiden järjestäjät kestävät aikuisten naurua ja remakkaa, samalla kun heidän hermot repeilevät jos siinä välissä kuuluu lasten ääniä. Kuinka he kestävät kulkea kaupoissa, bussissa, kadulla, torilla, jossa kohtaa lapsia, aikuisten lisäksi? Mitä jos auto tööttää, lentokone lentää yli?
No minä olen. Ja en ymmärrä miten joku voi häiriintyä lapsen itkusta. Käyttää sitten vaikka niitä korvatulppia tai valvoo sen pienen hetken. Eihän se lapsi siellä sinun huoneessasi itke.
 
[QUOTE="vieras";28337100]No minä olen. Ja en ymmärrä miten joku voi häiriintyä lapsen itkusta. Käyttää sitten vaikka niitä korvatulppia tai valvoo sen pienen hetken. Eihän se lapsi siellä sinun huoneessasi itke.[/QUOTE]

Mulla on se herääminen yöllä just se juttu, eli jos herään, niin en saa sitten unta vaan valvon 2-3 h. Unet on muuttuneet vuosi vuodelta pinnallisemmiksi, ja käytän välillä nukahtamislääkettäkin. No voi nyyyhh, miten tämä nyt mun unettomuusongelmaan meni...:D
 
"Minä vain"
[QUOTE="vieras";28337108]Miten se voi häiritä vaikka vähän irtoileekin? Ihmeellistä herkkänahkaisuutta.[/QUOTE]

Ja siis aivan kammottavaa että haluaa tehdä lomastaan, josta maksaa, omannäköisen muiden hinnalla. Sen vuoksi on ihmisiä jotka eivät nyt pääse juuri sille lomalle.
 
[QUOTE="Minä vain";28337129]Ja siis aivan kammottavaa että haluaa tehdä lomastaan, josta maksaa, omannäköisen muiden hinnalla. Sen vuoksi on ihmisiä jotka eivät nyt pääse juuri sille lomalle.[/QUOTE]

No huoh, varmasti pääsee. Me ei edes koskaan matkata syyslomien tai hiihtolomien aikaan, ja vapaita huoneita on ollut ympärillä vaikka kuinka.
Jos me vielä jatketaan tätä ketjua, niin koittakaa olla saivartelematta.
 
"vieras"
Mulla on se herääminen yöllä just se juttu, eli jos herään, niin en saa sitten unta vaan valvon 2-3 h. Unet on muuttuneet vuosi vuodelta pinnallisemmiksi, ja käytän välillä nukahtamislääkettäkin. No voi nyyyhh, miten tämä nyt mun unettomuusongelmaan meni...:D
No kuule lomalla se 2-3 tuntia ei ole aika eikä mikään. Lasten takia kyllä voi aikuinen vähän joustaa eikä olla niin itsekäs. Lääkkeethän ne tämän päivän ihmisiä orjuuttaa.
 
[QUOTE="vieras";28337210]No kuule lomalla se 2-3 tuntia ei ole aika eikä mikään. Lasten takia kyllä voi aikuinen vähän joustaa eikä olla niin itsekäs. Lääkkeethän ne tämän päivän ihmisiä orjuuttaa.[/QUOTE]

Miksi jatkat saivartelua, kun jokainen pääsee siihen hotelliin, meidän perheestä huolimatta?
 

Yhteistyössä