"Mä pidän sua vain kaverina ja mä haluan olla yksin". Silti pitää jatkaa sitä lääppimistä

Mies tietää, että mä olen hänestä kiinnostunut, mutta sanoi tuon mikä on otsikossa lainausmerkeissä. Silti jatkaa sitä halailua ja koskettelua. Viime yö nukuttiin vierekkäin (taas ) kaveripariskunnan luona. Ja tietysti mies sitten halus mut kainaloonsa.

Taitaa olla sitä, että mies kaipaa välillä pientä läheisyyttä ja on mukava joskus nukkua jonkun vieressä. Tuon kummempaan en sitten kelpaakaan.
 
jadal
tää kyllä kuulostaa aika kliseeltä, mutta älä anna lääppiä. Ota ihan reilusti ennemmin etäisyyttä, se voi olla sulle itselle loppujen lopuksi paljon helpompaa. Enkä nyt tarkoita, että pitäis välit katkaista tai olla ilkeä.
:hug:
 
juu juu
Se totuttaa sua sietämään omaa politiikkaansa. Haluaa seksiä ja luulee saavansa sitä tekemällä itseään fyysisesti läheiseksi ja haluttavaksi. Sä olet kiinnostunut ja annat ja huono suhde on miehen ohjattavana. " Ystäviä". Älä nyt mee vanhaan halpaan! :)
 
"vieras"
Tuossa tilanteessa on ihan omalla vastuullasi, miten toimit. Mies on avoimesti kertonut ajatuksistaan, jos sä siitä huolimatta annat hänen lääppiä se on sinun asiasi. Mutta et sä voi miestä siitä syyttää.

Mä olin itse joskus (tosin teininä) vähän samassa tilanteessa. Yksi poika oli muhun ihastunut ja me oltiin kavereita, enkä mä muuta halunnutkaan. Kerroin sen kyseiselle pojalle kyllä ja sanoin etten halua ryhtyä mihinkään, mutta silti varsinkin humalassa ja joskus muutenkin toisen läheisyys tuntui tosi mukavalta ja usein nukuttiinkin sylikkäin ja halailtiin. Ja siinä kaikki. Mä olin kyllä ihan avoin omista fiiliksistäni mutta ajattelin, että jos tuollainen toiminta silti molemmille sopii niin ok. Jos se ei olisi pojalle sopinut olisin tietty ymmärtänyt, mutta oletin kyllä että hän itse pitää huolen siitä että toimii niin kuin parhaaksi kokee.
 
[QUOTE="vieras";22208538]Kannattaa muistaa aina, että epätoivoisuus tekee kenestä tahansa epähaluttavan. Älä roiku siinä, kun ei se sinua halua.[/QUOTE]

Mistä sä niin päättelit, että mä roikun miehessä? Onko se roikkumista jos mies tulee mun lähelle enkä mä itteäni ole tyrkyttänyt.
 
Leukistinen aksolotli
Älä suostu. Se vaan haluaa vapautta halia kaikenlaisia naisia. Ja sähän imartelet suorastaan sen itsetuntoa, kun se tietää, että haluaisit olla sen kanssa.
 
[QUOTE="vieras";22208574]Jos otat ukon viereesi niin sinä siinä riiput. Potkun perseelle antaisin tuommoselle jampesterille.[/QUOTE]

Siis mitä? :O On sulla kyllä ihmeellinen logiikka. Olis pitäny vissiin sun mieliksi nukkua lattialla.
 
"vieras"
mun mielestä sun vaihtoehdot on, joko käsket sen halimaan muita ja muualle tai
otat saman asenteen, ja olette yhdessä sillointällöin ja et vaan odota yhtään sen enempää
vaan panet ja menet.
ja unohdat sen lotushetken ja häät ..
 
"Tiina"
Mies tietää, että mä olen hänestä kiinnostunut, mutta sanoi tuon mikä on otsikossa lainausmerkeissä. Silti jatkaa sitä halailua ja koskettelua. Viime yö nukuttiin vierekkäin (taas ) kaveripariskunnan luona. Ja tietysti mies sitten halus mut kainaloonsa.

Taitaa olla sitä, että mies kaipaa välillä pientä läheisyyttä ja on mukava joskus nukkua jonkun vieressä. Tuon kummempaan en sitten kelpaakaan.
Jos et anna sitä läheisyyttä niin lopettaa. Pitää sua varalla tuolla kommentilla ja ku löytää muun, niin heippa.
 
onnistuuko
Mies tietää, että mä olen hänestä kiinnostunut, mutta sanoi tuon mikä on otsikossa lainausmerkeissä. Silti jatkaa sitä halailua ja koskettelua. Viime yö nukuttiin vierekkäin (taas ) kaveripariskunnan luona. Ja tietysti mies sitten halus mut kainaloonsa.

Taitaa olla sitä, että mies kaipaa välillä pientä läheisyyttä ja on mukava joskus nukkua jonkun vieressä. Tuon kummempaan en sitten kelpaakaan.
Siis mies haluaa vian seksiä ei muuta? Mikset sinäkin sitten ala fuckbadiksi kun mies haluaa olla sellanen tai sitten sä sanot sille että ei tää toimi sä haluat suhteelta enemmän?
 

Yhteistyössä