Marraskuun inseminaatio hoidot!

Voi vitsi.. Nyt Nea sai pietulle aikaan kyyneleet.. Kylläpä kirjoitit kauniisti. Kiitos :ashamed:

Viivero: Juu.. vähän epäuskoinen olo itselläkin, että jo toistamiseen inssistä tärppi. Nyt jos menee puihin niin en jaksa uskoa, että kolmatta kertaa sentään...

--

Juu.. Tämän päivää on juilinut mahaa. Olen ollut todella väsynyt (johtunee osin siitä, että viime yö meni pikkuisen pyörimiseksi :) ). On vähän kuumeinenkin olo... Toivotaan, ettei tauti iske. Varmaan väsymyksestä tämäkin olo :snotty:

Huih.. vielä muutama päivä ja uusi testi
 
Voi vitsi,aikun itsekkin tulisin perästä...ja molemmilla menisi kaikki hyvin raskaudessa.Oih,toive ajattelua että niin hyvin kävisi että miulakin olisi tärpännyt. :whistle: Noo..odotellaan.Tänään on koskenu tosi kovaa ajoittain mahaa ja turvotus jatkuu vieläkin.Mites muuten mihin asti käytät (PIETU)lugeja?Vieläkö siula on kuuri päällä?Miula vissii loppuu pe.En oo laskenu niitä.
 
Minulla on Lugesteronit käytössä vielä sunnuntaihin asti. Määräsi se mies aloitettavaksi vasta sunnuntaina ja 2 vkon kuuri.

Voi #&%?$!*.. en paremmin sano. Minulla on kuumetta. Pakko huomenna mennä lääkäriin. Voiko tämä nyt tehdä jotain mahd. raskaudelle? Tai voiko tämä johtua raskaudesta?

:(
 
Moikka täältäkin!

Toivotaan pietu ettei aiheuta mitään harmeja tuo kuumeesi. Pitää vaan aatella, että sairasteleehan ihmiset raskaanakin. :) Joten uskotaan siihen että kaikki kunnossa!

Kävin selkäni takia lääkärissä tänään, että olikin "ihana" lääkäri. Oli vähän sitä mieltä että mitä mä siellä teen. Kaikilla on joskus selkä kipuja. Tuli tosi kurja olo. Mutta enpähän tuolle lääkärille enää mene. Antoi Panadoleja reseptillä. Sanoi että einoita vaivoja lääkkeillä paranneta, mutta ota nyt sit jos haluat. Enkä ees pyytäny mitään. Että ketutti.

Mutta kohta taas pisteleen. :)

Mukavaa iltaa kaikille!
 
Nampula, pistätkö joka ilta samaan aikaan? Tai tietääkö joku muu, et pitääkö pistää menopurit samaan aikaan? Mulle kun on jäänyt toi seikka aikasta epäselväksi..

Tsemppiä pietulle kuumeen kans, sitä on liikkeellä. Tuskin se kuitenkaan vaikuttaa raskauteen..
 
flunssaoireista
Pakko taustailijan nyt kommentoida pietulle kannustava viesti: Viimeisin hoitotoimenpide mun kohdalla oli lääkkeellinen pas. Pp9 nousi kuume, pieni kurkkukipu, pikkasen köhä ja ihan vähän nuhaa. Kaikkia jotenkin just sen verran, että saattoi ajatella sairastuneensa flunssaan. Kuumetta oli silloin ekana päivänä enemmän, mutta sen jälkeen lämpö pyöri itsepintaisesti siinä reilussa 37 asteessa; 37.4 ja sitten jämähti kolmeenseitsemään.

Apteekin oma raskaustesti antoi pp 11 iltana haamun, joka vahvistui siitä vahvaksi plussaksi. Nyttemmin oon kuullut monilta, että raskautuessaan ovat kokeneet sellaisen flunssanpoikasen. Eli syytä huoleen ei ole! :hug: Ei se varmasti mitään ikavää ainakaan tarkoita.
 
Viivero! Joka ilta kasin maissa pistän. Mulle sanoivat että illalla ja suunnilleen samaan kellon aikaan aina. On mulla välillä sellasen puoli tuntia heittänyt, mutta yritän kyllä. Sit Pregnylinhän ne sanoo ihan kellon ajan, koska pistetään. Mutta tosiaan illalla käskivät pistää.

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.11.2006 klo 19:56 flunssaoireista kirjoitti:
Pakko taustailijan nyt kommentoida pietulle kannustava viesti: Viimeisin hoitotoimenpide mun kohdalla oli lääkkeellinen pas. Pp9 nousi kuume, pieni kurkkukipu, pikkasen köhä ja ihan vähän nuhaa. Kaikkia jotenkin just sen verran, että saattoi ajatella sairastuneensa flunssaan. Kuumetta oli silloin ekana päivänä enemmän, mutta sen jälkeen lämpö pyöri itsepintaisesti siinä reilussa 37 asteessa; 37.4 ja sitten jämähti kolmeenseitsemään.

Apteekin oma raskaustesti antoi pp 11 iltana haamun, joka vahvistui siitä vahvaksi plussaksi. Nyttemmin oon kuullut monilta, että raskautuessaan ovat kokeneet sellaisen flunssanpoikasen. Eli syytä huoleen ei ole! :hug: Ei se varmasti mitään ikavää ainakaan tarkoita.
Ei muuten mitään, mutta parissa tunnissa nousi yli 38:aan. Vasenta jalkaa on turvottanut ja sattunut pitkään... Aina sitä pelkää pahinta. Nousussa on lämpö..
 
flunssaoireista:

Joudunkohan nyt perumaan sanani.. Kävin eilen päivystyksessä vielä illanvilakalla, kun olo oli tosi kenkku. Kuumetta oli noin 38.5.. Ja jännä tuo lukema, jonka sanoit :eek: Eilen oli ensin 37.4 ennen kuin nousi ja nyt sitten tänä aamuna oli 37.4 :p Pientä köhää ja nuhaa havaittavissa...

Lääkäri sanoi, että lepoa (antoi saikkua 3 pvää) ja tilanteen seurailua. Ei uskonut ainakaan veritulppaan. Keuhkot kunnossa ja tulehdusarvot ok. Raskaustestin tekivät varmuudeksi ja kyllä sielläkin se plussa tuli... =)

No mutta.. Toivotaan, ettei ilmaannu mitään mahakipuja tms. vaan todellakin on ihan vain flunssaa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.11.2006 klo 08:56 pietu- kirjoitti:
flunssaoireista:

Joudunkohan nyt perumaan sanani.. Kävin eilen päivystyksessä vielä illanvilakalla, kun olo oli tosi kenkku. Kuumetta oli noin 38.5.. Ja jännä tuo lukema, jonka sanoit :eek: Eilen oli ensin 37.4 ennen kuin nousi ja nyt sitten tänä aamuna oli 37.4 :p Pientä köhää ja nuhaa havaittavissa...

Lääkäri sanoi, että lepoa (antoi saikkua 3 pvää) ja tilanteen seurailua. Ei uskonut ainakaan veritulppaan. Keuhkot kunnossa ja tulehdusarvot ok. Raskaustestin tekivät varmuudeksi ja kyllä sielläkin se plussa tuli... =)

No mutta.. Toivotaan, ettei ilmaannu mitään mahakipuja tms. vaan todellakin on ihan vain flunssaa.
Eiköhän tuohon testiin jo voi luottaa 100 % !!!
Voi, että, kun oon onnellinen sun puolesta :hug:
Ethän vaan lopeta täällä käymistä, nyt kun ootte onnistuneet ??
 
Menin ja testasin sitten minäkin...ei olisi pitänyt!Aina testaan ennen aikoja ja sitä kuvittelee et kyllä se ehkä vois näyttää plussaa ja et "testataan nyt huvikseen jos pregnyl ei enää vaikuta".Negahan sieltä räpsähti...toki kp on vasta 25 :ashamed: Nooh,sunnuntaina vielä testaan jos on testattavaa.Nyt ei ainakaan menkat pysy poissa jännityksestä negaan kun testi on tehty.Mites Mölö?Ootko "pystyny" odottamaan lauantaihin?Ois pitäny itsekkin,en usko että se enää tästä plussaksi muuttuu. :'(
 
Pietulle :hug: Nyt se sitten on totta! :) Ihanaa! Usko pois, kaikki menee hyvin! :heart:

VIP1 kans :hug: toivotaan kuitenkin että se nega muuttuukin vielä plussaksi. :) Kyllähän näin voi hyvinkin käydä! On siihen vielä aikaa.

Mites muuten olikaan, vaikuttaako miehen kuumeilu simppoihin? Muistaakseni joku aiemmin mainitsi miehen kuumeesta ja vaikutuksesta simppoihin. Meillä mies pikku kuumessa, reilu 37. Nyt sit pelkään et menee tää kuu sit plörinäksi, kun ens viikolla se inssi. Fiksummat auttakee!
 
Meillä molemmat oltiin flunssassa inssin aikaan (minä vieläkin pienoisessa semmosessa) Ajattelin heti että noni,simpat on huonoja nyt sitten.Sanoin lääkärille siitä ja sanoi että ei haittaa ja ei haitannutkaan...miehen simpat olivat parempaa laatua kuin aikaisemmin koskaan =) Eli ei pitäisi haitata.Kerran kysyin että vaikuttaako siimahäntien laatuun esim.jos viikonloppuna on nauttinut paljon tupakkaa ja alkomahoolia.Lääkäri kertoi että siimahäntien ns.tuotanto vaihtuu kuuden viikon jaksoissa.
Pikaista paranemista =)
 
Siirtoon asti päästiin maanantaina ja nyt siis pp2. Pelkoahan oli että siirtoa ei tehdä koska kasvamaan lähteneitä palleroita oli 4kpl. Lääkärille mennessä yksi oli noin 20mm (hyvä) ja toisella puolella yksi sen näköinen joka oli just kohta irtoamassa ja lisäksi 2 oli jääneet 14mm. Lääkäri tyhjensi nämä pari varmuuden vuoksi vaikka meinaskin ettei ne tule irtoamaan kun olivat alimittaisia irtoamiseen.

Nyt oon päättänyt yrittää olla ajattelematta tätä asiaa 24h/vrk ja tähän mennessä oon mielestäni hyvin onnistunutkin. Saapa nähdä kun kriittiset päivät lähestyy :p Ainakin teidän juttuja lukiessani huomaan ettei se tule olemaan helppoa mitä pitemmälle piinikset etenee...
 
flunssaoireet taas
Pietu: kiva kuulla että lääkärikään ei epäillyt mitään vakavaa! B) Hassua miten samalla tavalla meidän flunssaoireet eteni. Mulla se meni ohi muutamassa päivässä (lukuunottamatta korkeampaa ruumiinlämpöä, pyörii nyt siinä 37 nurkilla). Alussahan minäkin vielä oon, seitsemäs viikko pyörähti juuri käyntiin..
 
Apua!

Mähän siis alotin pistään menopuria sunnuntaina. Samoilla määrillä kuin viime inssissä. Nyt sit tänään tuli mahakipuja ja nyt semmosta ovisliman tapasta! Voiko jo nyt olla ovis? Ei vasta kun kp 7! Vai mistä tommoset limat yhtäkkiä? Mulla ois pe ultra ja ens viikol sit uus inssi. Kiva jos tää nyt menee puihin. :( tarviskohan mun nyt sit varmuuden vuoksi tuo sairas kuumeinen mieheni saada peittojen väliin... :p Onko kellään ollut vastaavaa? Mulla kun viime kierto meni samoilla pistos määrillä oikeinkin hyvin. Mut nyt sit yhtäkkiä tämmöstä... :snotty:
 
Se voi olla että ennustaa vain ovulaation lähenevän tai sitten oireet johtuvat lääkkeistä.Testaa ovulaatio testillä huomenna niin saat ainakin varmuuden..niin ja toki voihan sitä miestäkin lämmittää peiton alla :p Eihän siitä haittaakan ole ;) Toivotaan kuitenkin että on väärä hälytys.
 
Kiitosta VIP1, Nampula ja kumppanit :) Ei ihan vahva plussa ollut, mutta plussa kuitenkin ;) (..ja en minä vähällä näistä pinoista katoa.. sen verran varauksella kuitenkin ja lapsettomuudesta kärsiviä tässä ollaan aina =) )
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.11.2006 klo 19:15 flunssaoireet taas kirjoitti:
Pietu: kiva kuulla että lääkärikään ei epäillyt mitään vakavaa! B) Hassua miten samalla tavalla meidän flunssaoireet eteni. Mulla se meni ohi muutamassa päivässä (lukuunottamatta korkeampaa ruumiinlämpöä, pyörii nyt siinä 37 nurkilla). Alussahan minäkin vielä oon, seitsemäs viikko pyörähti juuri käyntiin..
Kiva (tai siis "kiva" - flunssa ei ole ikinä kiva :D ), että jollain muullakin on samalla tavalla ollut. Tässä meinaan on nyt sitten lämpö ollut tämän päivän lähestulkoon koko ajan 37.5:n molemmin puolin.. Yskittää ja nokka on vähän nuhainen... Toivotaan, että menee täälläkin ohi viikonlopun aikana viimeistään.
Käytitkö muuten mitään kuumetta alentavia valmisteita? Itse varuilta ostin Panadol Hot'ia. Jos yöksi ottaisi, kun viime yö meni valvoessa enimmäkseen :(

--

Ai niin... Minulla oli vielä pari raskaustestiä varastossa. Toisen testasin vielä tänään (lähinnä sen plussan vahvistumisen takia) ja kyllä se vahvempi viiva oli :) Ei vielä ihan tumma (mutta eihän varsinainen testipäiväkään ole kuin vasta perjantaina). Sunnuntaina vielä yhden kerran.. En tiedä. Soittaisikohan jo perjantaina polille uutisia.. :whistle:
 
flunssajuttuja
Mä otin vaan vähän yskänlääkettä yöksi, varmistin apteekista että ko. merkkiä saa käyttää raskaana ollessaan (tai siinä vaiheessa niin epäillessään). Muuten, tarkista panadol hotista, ettei siinä ole piristäviä ainesosia, esim kofeiinia. Aika usein noissa flunssajuomissa on. Ihan vaan, ettei se sitten valvota sua yöllä!

Parantelehan, kyllä se flunssa pian väistyy muiden raskausoireiden tieltä! :LOL:
 
Nampula, mä kans havaitsin et tänään oli jotain limaista vuotoa ilmestynyt. Ekaa kertaa siis piikittelen, ja aloinki miettiä et miten jo kp7 (jos mul kp7 nyt ni eiks sul oo kp8 ku aloit päivän mua aiemmin piikittää?!? ) on limaa..? yleensä kun alkaa vasta tuol kp 10 paikkeilla.. Tosin mulle sano klinikalta et pitää testata pe ovulöaatiota aamusella ja soittaa jos testi näyttää plussaa sinne.. et en nyt tiiä kuinka munkaa inssin käy.. Mut aattelin kyl jo testata ovista huomennaki, lähinnä et miten vahvaa viivaa se tikku huomenna näyttää.. Suosittelen et testaat sinäkin ja soitata klinikalle jos näyttää et ovis lähenemässä..

Tsemppiä!
:hug:
 
Viivero!

Juu aivan, mulla siis kp8. Laskeskelin tuossa väärin. :) Mä en oo nyt tikutellut ovista ollenkaan, mutta pitääpi huomenna koittaa. En nyt uskonut et vielä mitään tulis ja toivottavasti ei. Että saatas sit homma kunnolla hoitoon vasta ens viikolla. :)
 

Yhteistyössä