MARRASKUUN MURUSET 2010 <3 *elokuu*

Mä kävin tänään vasta tuolla Facebookissa kun eilen oltiin päivän reissulla Tallinnassa.
Ei voi muuta sanoa kuin että itku siinä tuli sitten itselläkin. :'( On se vain niin väärin. Tätäkin kautta Muarille ja koko perheelle :hug: . Paljon voimia ja suojelusenkeleitä pikkuiselle.

Olen itsekin vielä niin järkyttynyt tuosta, ettei tässä nyt muuta voi miettiä, joten lopetan tällä erää tähän.

Katja-75 ja PikkuNeiti rv 26+ 3

 
Viime yönä veti vasemmasta pohkeesta suonta oikein urakalla, heräsin moneen otteeseen tepastelemaan ympäri kämppää |O
Mies on rassaamassa taas venettä hallilla, mä mietin että mitähän itse tekisin, taidan lähteä etsimään pojalle sitä talvihaalaria jumbosta :)
Eilen ostin pojalle Tutan uudesta siilimallistosta muutaman bodyn, koko potkarit, puoli potkarit, ja pitihän mun ostaa semmonen siili unihaalarikin :heart:
Sain aamusta käytyä 6km ripeellä kävelylenksullakin :)

Muarille voima:hug:

Tanya & herra hukkapätkä 29+1
 
En voinu uskoa silmiäni, ku oli päivitetty, että "yksi kullannuppu syntyny"!! Pihalla ollaan täälläkin, että mitä oikein on tapahtunut. :( Toivottavasti pienellä kaikki kuitenkin hyvin ja suojelusenkeleitä paljon!! :heart:
 
Ällöö ku on flunssaa. Meidän perheellä ollu koko viikon ja kiertäny kaikki.Ja mä en jaksais enää tätä oloo ja hikoiluu :headwall: Ja ärsyttää ku mä olen kipee niin kukaan ei hoida kotitöitä ellen mä ole paasaamassa vieressä :kieh: Tosin on tuo mieskin kipee :ashamed: Mut sais silti tehdä enemmän!

Ja ärsyttää ku se on huomenna lähdössä viikoksi mökille. Ja mä haluun seksii :p paitsi en tänään vaan sitte ku olo on parempi.Ja ei se ole silloin täällä.Pöh.Kiukuttaa kaikki.

Meillä toisaan on pienet murheet ja huolet mut valitan nyt kuitenkin ihan vaan omanapaisesti :ashamed:

Niin ja sitte tuo mies kiesi shoppailut ensi viikolla ku jättää mulle pankkikortin. Niin siis ei mitään kivaa tiedossa.Paitsi hm:llä on pakko käydä tuhlaa se vitosen lahja kortti ;)
 

Yhteistyössä