Marraskuun murut

Viestiketju alueella 'Odotusaika' , aloittaja Äitirouva M, 25.02.2017.

1. Äitirouva M

Äitirouva M Jäsen

Rekisteröitynyt:
    13.01.2017
    Saadut tykkäykset:
    23
    Eikai ketjua ole vielä?

Itse tein kaksi negaa ja (yllätykseksi) kaksi haamua tässä taannoin ja laskin että LA olisi joko 2. tai 3.11, miten nyt kiertopäivät laskee.. Toinen lapsi toivottavasti tuloillansa!

2. PIKKUMAMI85

PIKKUMAMI85 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    04.01.2012
    Saadut tykkäykset:
    8
    Täällä! ✋ La näillä näkymin 9.11 Kuudetta odotellaan

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  3. ou

ou Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    29.08.2011
    Saadut tykkäykset:
    4
    Tällä kanssa! Lasketusta ajasta ei kyllä mitään tietoa.. johtunee edellisen kierron kemiallisesta ja tämä plussa kierto pitkittyi ainakin viikolla. Ovistakaan ei bongattu, mutta tässä sitä vaan ollaan! Luulisin että laskettuaika tulee tuohon marraskuun alkuun. Meinaan mennä 3-4 viikon päästä alku ultraan ni siellähän se sitten selviää :)

4. ou

ou Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    29.08.2011
    Saadut tykkäykset:
    4
    Ainiin ja viidettä odotellaan ;)

5. Kukkavoi

Kukkavoi Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    28.01.2017
    Saadut tykkäykset:
    5
    Täällä plussattu tänä aamuna :love: LA olisi näillä näkymin 6.11. On se vaan aika uskomaton tunne kun se toinenkin viiva ilmestyi testiin puolen vuoden yrityksen jälkeen:p
    Milloinkahan pitäisi neuvolaan soitella? Nyt olisi ilmeisesti viikko 5+0. Tämä todella toivottu pienokainen olisi meidän enaimmäinen, kaikki on nyt uutta ihmeellistä(y)
    Minkälaisia oireita teillä on? Itselläni on altoina tulevia menkkakipuja ja vihlontaa, kaksi päivää ollut kokoajan nälkä ja välillä etovaa oloa. Iltaisin väsyttää ja paleltaa kovasti. Rinnat alkoi kipeytymään jo dpo

6. Äitirouva M

Äitirouva M Jäsen

Rekisteröitynyt:
    13.01.2017
    Saadut tykkäykset:
    23
    Joudun poistumaan ketjusta. Spontaani keskenmeno. Ihan hirveä olo. Ei kuitenkaan niin hirveä kuin edellisessä keskenmenossa kun jouduin pettymään vasta ultrassa.

• En tykkää En tykkää x 1
    • List
  7. keijuliini93

keijuliini93 Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    20.08.2014
    Saadut tykkäykset:
    4
    Tuun varovasti mukaan. Tein äsken plussatestin. LA ois 8.11. Kolmas tulossa :)

8. ou

ou Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    29.08.2011
    Saadut tykkäykset:
    4
    Äitirouva M olen pahoillani :cry: niin epäreilua!
    Tuo keskeytynyt keskenmeno on minun pahin pelkoni.. pelottaa kamalasti, että ultrassa ei elämää löydykään :( tuulimuna raskaus selvisi minulla rv 9 ultrassa ja pettymys oli ihan hirveä! tunnustan nytkin olevani ihan paniikissa meneekö kaikki hyvin... juuri tein uuden pregcheck liuskatestin ja sillä jotenkin itselleni varmistelen että hormooni määrä nousee :sick: nyt tuli ekan kerran ihan tasa vahvat viivat :love: loppuviikosta teen vielä viimeisen digin, että saisin näkyviin 3+.. eilen näytti 2-3! Ihan hullu oon tiedän kyllä 
    Kukkavoi minä oon aina käynyt ekassa neuvolassa joskus rv 8-9 ja soittanut ekan kerran vasta varhaisultran jälkeen. Mutta toki sinne voi soittaa vaikka heti :) mulla tosi lievät oireet. Raju palelu on vähän hellittänyt, mutta rinnat ovat nyt vähän kipeytyneet ja alavatsaa vihlasee ehkä noi kerran päivässä tosi kovaa.

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  9. Heikku89

Heikku89 Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    16.04.2013
    Saadut tykkäykset:
    1
    Olipas shokki kun ylläripylläri testeissä oli kaks viivaa. Laskettua aikaa en tiedä kun menkat ei koskaan alkaneet pillereiden lopettamisen jälkeen tammikuussa. Oletan kuitenkin että laskettuaika olis n. 4.11.
    Tänään teen kuitenkin digitestin. Olen 27v, neljäs tulossa. Aijemmat: 8/2012, 10/2013 ja 2/2015.

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  10. MarH

MarH Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    21.08.2016
    Saadut tykkäykset:
    4
    (y)Täällä juuri tehty positiivinen testi. La näyttäisi menevän 7.11. tienoille.
    Meille miehen kanssa eka yhteinen, molemmilla 3 lasta ennestään. Tosi jännittävää, edellisestä raskaudesta on pian 9 vuotta .

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  11. keijuliini93

keijuliini93 Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    20.08.2014
    Saadut tykkäykset:
    4
    Tänään aamulla tuli rusehtavaa/punertavaa vuotoa pyyhkiessä. Saa nähä miten tässä käy. Tänään olis siis menkkojen alkamispäivä.

12. saaruska86

saaruska86 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    28.10.2015
    Saadut tykkäykset:
    143
    Mä hiippailen myös pikkuhiljaa tänne kurkkimaan. Tänään dpo10 ja haamulaisia saatu, odotan digin varmistuksen ennenkun "virallisesti" lätkäsen itseni tänne :whistle: Viikkoja olis nyt siis hurjat 3+3 :love:

• Tykkään Tykkään x 5
    • List
  13. Kukkavoi

Kukkavoi Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    28.01.2017
    Saadut tykkäykset:
    5
    Kiva saada tänne ns. tuttuja. Pidemmän aikaa sinuakin Saaruska jo seurannut kuumelijoiden puolella(y)
    Itse kävin tänään neuvolassa hakemassa töihin ja erityisäippälomaa varten todistuksen ja sopimassa ensikäynti ajan huhtikuun alkuun :love: Toivottavasti kaikki vaan menee hyvin.

14. keijuliini93

keijuliini93 Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    20.08.2014
    Saadut tykkäykset:
    4
    Mulla ei oo onneks vuoto ainakaan tänään jatkunu. Teen vielä loppuviikosta testin jos se ois kunnon vahva viiva, tai sit jos raaskis ostaa digin. Kokoajan on kyllä tosi kylmä. Tai no mulla on kyllä normaalistikin, mut tuntuu et nyt on erityisesti. Ja ehkä ihan lievästi ällö olo välillä. Kotona tosiaan on 3 ja 2 vuotiaat ennestään. Neuvolaan aattelin soittaa ehkä rv 5-6. Nyt on siis tasan 4+0

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  15. saaruska86

Rekisteröitynyt:
    28.10.2015
    Saadut tykkäykset:
    143
    Aamulla digi sanoi raskaana 1-2 :love: Emmäkestä :love: Meillä ois ollu viimeviikolla kuopuksen neuvola, mutta unohdin sen, joten pitäis soittaa uutta neuvola-aikaa hänelle. Täytyy varmaan samassa kysyä että koskas mulle sitten :geek:

• Tykkään Tykkään x 5
    • Ihana! Ihana! x 1
    • List
  16. Dandy90

Dandy90 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    05.02.2017
    Saadut tykkäykset:
    25
    Löysinpäs tänne:rolleyes: positiivinen raskaustesti tehty vähä reilu viikko sitten ja ovulaatiosta la 2.11 (on muuten sama päivä kun miehen syntymäpäivä..:p) Toista lasta odotetaan innolla:barefoot: Tää pahaolo on vaan jotain järkyttävää joka alko jo ennen positiivista testiä:sick:

• Ihana! Ihana! x 3
    • Tykkään Tykkään x 1
    • List
  17. mincha

mincha Jäsen

Rekisteröitynyt:
    14.06.2011
    Saadut tykkäykset:
    24
    Joskos tännekin sitte laittelis, eli laskettu olisi 9.11 ja kolmas olisi tuloillaan. Aikaisemmat vuosilta 10 ja 13..

• Ihana! Ihana! x 3
    • Tykkään Tykkään x 2
    • List
  18. saaruska86

Rekisteröitynyt:
    28.10.2015
    Saadut tykkäykset:
    143
    Ihana saada tänne lisää porukkaa! Mäpä tiedustelen jo nyt, että onko teillä kenelläkään kiinnostusta jossainvaiheessa fb-ryhmään? Salaiseen ja suljettuun siis tietenkin, ettei haulla löydä kukaan. Itselleni kuopuksen fb-ryhmä oli iso henkireikä, kun ihmiset tuli "tutuimmiksi", ja mielelläni aloittaisin samanlaisen matkan myös tämän marraskuisen kanssa :love: Meilläkin ryhmään sai liittyä ihan alusta mutta toki myös myöhemminkin, kun oli ekaa ultraa käytynä yms. Mä voin mielelläni ryhmää tehdä, jos saa kannatusta! Ja toki siis juttu jatkuisi täälläkin, ettei tarvitse heidän pelästyä ketkä ei facessa ole, tai ei muutenvain halua omalla naamalla näkyvyyttä :)

--

Täällä on ihan jäätävän uskomaton fiilis. Mä en vaan meinaa tajuta tuota plussaa todeksi! Vähän väliä tuo digitesti hakeutuu käsiin, ja sydän tekee voltin siitä "raskaana"- tekstistä. Tekis samaanaikaan mieli huutaa koko maailmalle tästä ja samaanaikaan pitää tämä oma murunen vain meidän salaisuutena piiiiitkään :love:

• Ihana! Ihana! x 4
    • Tykkään Tykkään x 1
    • List
  19. Dandy90

Dandy90 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    05.02.2017
    Saadut tykkäykset:
    25
    @saaruska86 olis kyllä kiva se fb-ryhmä! Olis tietyllä tavalla helpompi kun tämä:LOL: just mietin tänään, että miten sais ryhmän kasaan(n) kun en halua itse ainakaan liittyä mihinkään julkisiin "vauva 2017" kun sit tulee kyselyitä kaikilta:confused: ja aateltiin, että ollaan tän raskauden kanssa niin pitkään hiljaa kun vaan voidaan. Onneks on lihava (todella lihava..) niin pystyy kauan piilotteleen tätä:rolleyes:

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  20. saaruska86

Rekisteröitynyt:
    28.10.2015
    Saadut tykkäykset:
    143
    Jos mä teen ryhmä kaikilla mahdollisilla salausasetuksilla, mulle voi laittaa täällä yksärillä nimen/linkin omaan profiiliin, pyydän kaveriksi, lisään ryhmään ja poistan sitten kavereista? :) Ja on tosiaan auki uusille odottajille niinkauan kun "tarvetta" on, että pääsee myös loppukuun odottajat mukaan (y)

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  21. keijuliini93

keijuliini93 Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    20.08.2014
    Saadut tykkäykset:
    4
    Mää oon aiemmista ollu kans fb ryhmissä nii kiinnostaa kans:)

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  22. mincha

mincha Jäsen

Rekisteröitynyt:
    14.06.2011
    Saadut tykkäykset:
    24
    @saaruska86 mut saa lisätä ryhmään, pistän sulle viestiä..

• Tykkään Tykkään x 2
    • List
  23. PIKKUMAMI85

PIKKUMAMI85 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    04.01.2012
    Saadut tykkäykset:
    8
    Täällä kanssa hirveä pahoinvointi 24/7 :confused:
    Voisin kanssa liittyä sinne face ryhmään jos se on varmasti salainen :D
    Eli laskettu on mulla 10.11 ja kuudes tulossa.

• Tykkään Tykkään x 2
    • List
  24. Dandy90

Dandy90 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    05.02.2017
    Saadut tykkäykset:
    25
    @saaruska86 laitoin sule viestiä Täähän on ihan jännää jos vaikka vastaan tuleekin ryhmässä joku tuttu:whistle::LOL::LOL::LOL:

• Tykkään Tykkään x 2
    • List
  25. ou

ou Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    29.08.2011
    Saadut tykkäykset:
    4
    Mulla on 24 pvä alku ultra ni sen jälkeen voisin minäkin Faceryhmään liittyä :) viikkoja pitäisi tuolloin olla n. 8+0

• Ihana! Ihana! x 2
    • Tykkään Tykkään x 1
    • List
Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri