Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

Hyvää kannattaa odottaa eikös vaan? :LOL:

Väsyttää kyl ihan mielettömästi, mtn saa aikaseks ku makaa vaa sohvalla ja kattoo telkkaria :D Mieski sano eile et älä näytä niin väsyneeltä :ROFLMAO::sleep:
Lauantai aamusta asti ollu tupakoimatta, kyllä sitä välillä tekee suht pahastikki mieli käydä tupakalla, mut vielä en oo sortunu (y)
Jossai vaihees tätä viikkoo soittaan neuvolaan, uudelleen synnyttäjänä pääsen varmaan ekaa kertaa neuvolaan vasta lähemmäs rv10 luulisin,,,

Rv4+2 :love:
 
Mulla on tänään ultra. Vasta klo 16, et saa päivän ootella, ennenku pääsee. Kävin siis jo viikko sitten, mut oli sillon vasta rv5+, vaikka menkkojen mukaan olis pitäny olla n.10pv enemmän. Sain sit uuden ajan samaan hintaan et nähdään sydämensykekin. Jospa tänään näkyis. :) Jännittää ihan älyttömästi, vaikka toisaalta oon ollu aika rauhallinen tän raskauden suhteen. Mulla on siis ollu useita keskenmenoja vuosien aikana lasten väleissä, niin ei oo ihan itsestään selvää et kaikki menis hyvin.

Oireita kyllä on, et sen puolesta ei oo tarvinu miettiä. Pahin olo on iltaisin ja se tuo omat haasteensa, kun pitää jaksaa olla lasten kans ja tehä iltahommat yms.. Mies tekee välillä reissutyötä niin oon iltoja yksinkin noitten kanssa.

Mut nyt aamupalalle ku meinaa huono olo jo iskeä..

Sarriina rv 6+jotain ehkäpä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Maicy ja miamar1
Marraskuu ei taida kuulua kaikkein vilkkaimpiin kuukausiin synnärillä, mut sovitaan sitten että jos kerran ollaan pienempi ryhmä niin mennään kaikki loppuun asti! Ai muuten onpa hyvä että aloin lueskelemaan palstaa, täytyy muistaa soittaa tänään neuvolaan ja varata aika ekalle käynnille. Täällä täytyy olla ajoissa liikkellä että saa ajan ruuhkaiseen neuvolaan josta varataan aika ruuhkaiseen ultraan ja labraan...täytyy laittaa pyörät ajoissa pyörimään että ehtii oikeilla viikoilla oikeisiin paikkoihin!
Olikos täällä muita joilla tulossa pieni ikäero? Mä tässä pähkäilen kun tytön pitäisi aloittaa päiväkodissa elokuussa, mut jos kaikki nyt menee hyvin, niin tuntuu jotenkin ihan tyhmältä kun siitä ois enää pari kuukautta äippälomaan. Mut toisaalta ei kai ole paljon vaihtoehtoja kun talous ei millään anna myöden olla pelkällä kh-tuella yhtään enempää tässä vaiheessa, ja johonkin se on laitettava työpäivän ajaksi...:rolleyes:. No, ainahan sitä voi voittaa vaikka lotossa kevään aikana nii ei tarvitse pähkäillä enempää.
 
Lottovoitto olis kyl aika jepa (y):LOL: Itse olen työttömyyskorvauksella opiskelemassa merkonomiksi, pitäisi työssäoppimispaikka löytää mutta on kyllä sellainen ala jottei ihan helpolla meinaa paikkoja löytyä.. En haluaisi kamalasti stressata asian kanssa, ku sekään ny hyväksi ole :unsure: Koittaa ny oppia mitä koulussa opettavat ja katsotaan sit mitä tehdään.

Yritetään kaikki parhaamme jotta olemme kaikki synnärillä marraskuussa, jookos kookos? :love::LOL:

Minen tiiä yhtää tän paikkakunnan ruuhkista, mut kai sekin selviää sitku lähtee soitteleen :LOL: Asunu täällä vasta viime vuoden touko-kesäkuun vaihteesta ja muutin melkei 400km, niin mtn hajua ei ole mistään :ROFLMAO:
 
Uskon että tähän ryhmään vielä tulee porukkaa,varmaan just silleen et yht äkkiä monta kerralla :D

Mä soitin neuvolaan tänään ja olipas tympeen kuulonen nainen sielä langan päässä,no en saanut aikaa. Otan asian esille tytön 2v neuvolassa perjantaina jospa sitten saisin ajan :) eilinen ilta ja yö oli kyl yhtä tuskaa selän kanssa:( pelkään oikeesti aina noitten kipuilujen tulles että menee tosi pahaks ja joudun sairaalaan osastolle tai saan jonkun lääke kuurin. Tosiaan kun en oo ottanu ees panadolia ku pelkään et siitä oiskin jotain haittaa...

Mäki mietin lottoamista just hetki sitten :D kai sitä pitää ruveta lottoon ku viime aikoina tullu lotto fiilis,who knows jos vaikka poikis jotain :D ;)
 
Täällä varovasti mukaan ilmoittaudun. Ensimmäistä odotellaan. Onnesta soikeana olen mutta samaan aikaan ihan paniikissa.. viime viikolla plussasin ensin haamun ja parin päivän päästä tuosta varmistin digitestillä. Ja kyllä,positiivista näytti! :)
Ollaan viel ihan alussa,tänää rv 5+0. Ja laskettu aika (kai) 14.11.
Oireita löytyy; etova olo ollu nyt viikon verran, mielialat vaihtelee, jatkuva väsymys ja alavatsaa nippailee. Täs nyt vähä alkutohinaa..
 
Maicy, olit niin ihanan kannustava, kiitos! Pidetään siitä kiinni, että pysytään matkassa marraskuuhun asti!

Tein tänä aamuna sen viimeisen testin - kyllä se edelleen vahvasti positiivinen oli. Elän toivossa, että meillä joka toinen raskaus onnistuu :) Taustalla siis km, onnistunut, km ja nyt uusi yritys.

Ja eiköhän tämä alkuraskauden jännittäminen ole ihan normaalia, kun viesteistä päätellen olemme kaikki samassa veneessä.
 
  • Tykkää
Reactions: Maicy
Olikos moni menossa varhaisultraan? Mun ei ollut tarkoitus mennä kuten ei aikaisemmissakaan raskauksissa mutta tänään päätin että pakko mennä todentamaan tämä juttu ja katsomaan onko kaikki kuten kuuluu.Tänään ollut menkkamaisia fiiliksiä ja aamulla hiukan pyyhittäessä rusehtavaa vuotoa jossa pieni viiru verta.Käääääk!! Kummassakaan aikaisemmassa ei ole ollut.Tosta syytä ensi viikolla ultraan.
 
Hyvää kannattaa odottaa eikös vaan? :LOL:

Väsyttää kyl ihan mielettömästi, mtn saa aikaseks ku makaa vaa sohvalla ja kattoo telkkaria :D Mieski sano eile et älä näytä niin väsyneeltä :ROFLMAO::sleep:
Lauantai aamusta asti ollu tupakoimatta, kyllä sitä välillä tekee suht pahastikki mieli käydä tupakalla, mut vielä en oo sortunu (y)
Jossai vaihees tätä viikkoo soittaan neuvolaan, uudelleen synnyttäjänä pääsen varmaan ekaa kertaa neuvolaan vasta lähemmäs rv10 luulisin,,,

Rv4+2 :love:
Minä myös yritän lopettaa tupakanpolttoa, tsemppiä sulle!
 
Ultrassa käyty. Ultraavan kätilön mukaan kaikki oli niin hyvin ku vain voi olla tässä vaiheessa. ❤ Pikkuinen vastasi kokoa 6+4, niinkuin positiivisen testin mukaan ajattelinkin suunnilleen olevan. Sydämen sykekin vilkkui ruudulla. Ihanaa!

Sarriina+hippu rv 6+4
 
  • Tykkää
Reactions: Oinas86
Minakin varovaisin mielin uskaltaudun mukaan ☺ Kotitesti tehty viime viikolla ja plussaa naytti. Tyon puolesta jouduin kaymaan aika nopealla aikataululla laakarilla ja ultrassa josta tuli varmistus raskaudesta. Koon mukaan oli viime viikolla arvio ultrassa etta rv 4-5 ja kaikki naytti tuolloin olevan kunnossa. LA ois laskurin mukaan 12.11, mutta koska mulla on pitka kierto ollut, 38 pv, niin varmasti muuttuu viela toi LA. Todella jannittynein mielin olen ja toisaalta pelottaa alyttomasti et meneeko kaikki hyvin. Oireina ollut lahinna rintojen arkuutta, vatsalla paineen tunnetta ja turvotusta seka naaman kukkimista Niin ja eka raskaus kyseessa joten jannaa on Ja fb ryhmasta myos kiinnostunut, mutta odottelen tuonne ekaan varsinaiseen ultraan ensin.
 
Tervetuloa uusille! :)


Miamar:
Minä oon varannut alkuraskauden ultran ja ihan omaan piikkiin. Ei vaan voi odottaa sinne rv 12, että onko tuolla masussa ketään.. Meillä käynti rv 6+6, eli 29.3. Olisin voinut ottaa aiemmallekin viikolle, mutta silloin tytyn 1v synttärit niin ajattelin, että jos masu tyhjä niin ois aika ankiat synttärit.. Pari viikkoa, sit selviää <3
Toivottavasti tuo sun tuhru oli vain tuhrua, eikä ylly vuodoksi ollenkaan!

Sarriina: Ihania ultrakuulumisia!! <3

Eepos: Päivä kerrallaan <3 :) Loppuun asti!
 
  • Tykkää
Reactions: miamar1
Maicy, post: 31229409, member: 130013"]Tervetuloa uusille! :)


Miamar:
Minä oon varannut alkuraskauden ultran ja ihan omaan piikkiin. Ei vaan voi odottaa sinne rv 12, että onko tuolla masussa ketään.. Meillä käynti rv 6+6, eli 29.3. Olisin voinut ottaa aiemmallekin viikolle, mutta silloin tytyn 1v synttärit niin ajattelin, että jos masu tyhjä niin ois aika ankiat synttärit.. Pari viikkoa, sit selviää <3
Toivottavasti tuo sun tuhru oli vain tuhrua, eikä ylly vuodoksi ollenkaan!

Sarriina: Ihania ultrakuulumisia!! <3

Eepos: Päivä kerrallaan <3 :) Loppuun asti![/QUOTE]
Yoivotaa
 
Täälläkin varattu varhaisultra 2.4. Lauantaille klo 12.
Mä oon nyt neuroottisempi kuin koskaan ennen:eek:
Päivittäin teen kaappiin jääneitä ovistestejä :whistle: Ja on mulla muutama pc.
Diginki kävin ostaa , että pääsen testaa loppu viikosta, onko viikot vaihtunut 2-3:unsure:
 
Onnea ulrauutisista Sarriina:love: Ja kenke miten teillä yöt sujuu? Meidän taapero on nyt 1 v 3 kk ja ikävä kyllä huutaa tissin perään pari kertaa yössä...tuo täytyy kyllä jotenkin saada loppumaan en todellakaan jaksa imettää sekä vauvaa että taaperoa öisin:eek:
 
Täällä edelleen alavatsan viiltelyjä lähinnä maatessa, uupumusta ollut myös muutaman päivän mutta siinähän ne :)

Olen nyt rennompi ja rauhallisempi kuin koskaan, toki toivon että aika kuluisi vähän nopeammin mutta ei juuri ole jännityksiä tai pelkoja...

Sain ekan neuvolan 1.4., viikkoja silloin 7+1. Ja mikä mahtavinta, kun tiedustelin varhaisultrasta niin kuulemma heidän lääkärillä on vanha laite ja lupasi laittaa minulle ajan siihen heti neuvolaa seuraavalle tiistaille! :)

Juna 4+4
 
Joku kyseli muistaakseni, että kenellä pienet ikäerot tulevan lapsen ja nykyisen kanssa. Meillä tulee olemaan 1.v ja 8kk ikäeroa. Tosin tissiltä on vierotettu jo ajat sitten ja pulloista luovuttu. Nokkikset ja pillimukit käytössä. Korviketta neiti vielä saa, mutta hiljalleen siittäki siirtymäsä poies. Eniten mikä mua huolestuttaa on kasvava vatsa ja unenpuute, sekä se, että meidän tyty nukkuu aina osan yöstä meidän vieressä. Viime raskaudesa mulla piti olla imetystyyny ja 3 muuta tyynyä tukemassa selkää ja vatsaa. Niin miten ihmeessä mahutaan nyt samaan sänkyyn minä, mun maha ja tyynyt, neiti ja ukkoraasu.. :O :D

Muutoin tällä hetkellä olo suht. mainio! Kasvukipuja alkaa olemaan kohdun seutuvilla, samoten nyt näyttää kasvavan myös vessassa käynnin tarpeet. Mahaa turvottaa ja paino noussu jo pari kolme kiloa (nesteitä toki). Lisäksi mää piereskelen ko mikäki ravihevonen! :O Unenpuute vaivaa jo. Illalla väsyttää kyllä, mutta sitten herään keskellä yötä ja tuntuu et on niin julmetun kuuma ja hiki ja sit loppuyö tulee vaan pyörittyä, kun ei enää oikein unta saa. Nytki heräsin tuosa jo 5.30 paikkeilla :D Ekan kerran kävin vessassa joskus 2.30 aikoihin ja nyt tuollon heti taas aamusta vessaan. Ihanaa tämä vessassa ramppaaminen :p

Mutta olen onnellinen! <3 Oireita saa mun puolesta tulla vielä paaljon lisää! Jos vaan sintti pysyy matkassa niin yritän olla valittamatta!

Oli puhetta jo alkuraskauden ultrista ja ensimmäiset nla-käynnitkin on porukka jo saanut melkein kaikki varattua. :) Tästä se lähtee! Kevät on nurkan takana ja aurinko rupee paistaan. Lumet sulaa ja kohta huomataankin, et on jo kesä korvilla!

Toivon meille kaikille ihanaa odotusaikaa!


Terveisin

Maicy & Napero, 4+6.
 
Onnea ulrauutisista Sarriina:love: Ja kenke miten teillä yöt sujuu? Meidän taapero on nyt 1 v 3 kk ja ikävä kyllä huutaa tissin perään pari kertaa yössä...tuo täytyy kyllä jotenkin saada loppumaan en todellakaan jaksa imettää sekä vauvaa että taaperoa öisin:eek:
Yöt sujuu vaihtelevasti :) joskus taapero nukkuu koko yön omassa sängyssä, toisinaan tulee viereen jossain vaiheessa. Yövieroitin joskus syksyllä, kun en enää jaksanut yölupsutuksia, kun en saanut silloin nukuttua. Oon vähän miettinyt, että ostais meidän sänkyyn jatkeeksi tavallisen sängyn, niin saatais leveyttä lisää ja mahduttais kaikki paremmin :) ja mitä taaperon imetykseen tulee, niin vähän elättelen toivoa, että vieroittuisi raskauden aikana, mutta saa nyt nähdä.
 
  • Tykkää
Reactions: Almandiini75
Onnea uusille plussanneille:)
Mie kävin eilen ultrassa ja siellä ei näkynyt muuta kuin suurentunut kohtu. Epäili että on vaan niin pieni ettei näy vielä. Viikkoja pitäis tänään olla pienimmilläänkin 6+? Sain uuden ajan parin viikon päähän. Onko kellään kokemusta että olis näkynyt sit myöhemmin alkio sykkeineen?
 
Täälläkin käyty eilen ultrassa, viikkoja 6+6. hyvin löi jo pikku tyypin sydän❤ ja ihan huisia että tollasesta sentin mittaisesta erottui jo kädet ja jalat❤❤ no voi olla vähän rauhallisemmin mielin kun tietää että masussa majailee joku
 
  • Tykkää
Reactions: Nessu87
Tänään kyllä särkee niveliä taas aika mojovasti... Lie johtuvan tuosta hieman kosteahkosta ilmasta...

Mitä tuollainen varhaisultra sillai suurinpiirtein maksaa? En ole koskaa semmosessa käyny, joten ihan mielenkiinnosta kysyn :)

Laiskis & Pikkukaveri rv4+3 :love:
 

Yhteistyössä