Marraskuun mussukat <3

Tervetuloa uusille mukaan! :heart:

Pahoittelut röllineidolle, todella ikävää :( Toivottavasti tärppää pian uudestaan jos tämä nyt oli tässä! Jaksamista :heart:

Täällä poksuu tänään 6+0, eli 7. raskausviikko. Hurjaa! Kolmena aamuna on ollut nyt kuvotusta ja tärinää, ei onneksi oksentelua sen perjantain jälkeen. Pikainen aamupala ja tuoremehu heräämisen jälkeen on selvästi auttanut. Musta tuntuu, että mun maha on jo tosi turvoksissa! Turvoksissa nimenomaan kun eihän se nyt muuten voi vielä näkyä -,- Perjantaina oli saunailta ystävien kanssa, ketkä tietää siis raskaudesta niin ne katsoi suu auki, että niin mikä viikko sulla olikaan.. Enkä kyllä muuten oo lihonut vaa'an mukaan yhtään, päinvastoin! Näkyykö tää kolmas sitten jo näin hyvissä ajoin?!

sannni rv 6+0
 
Viimeksi muokattu:
Onnea kaikille plussanneille :) haluaako Pinkkikupla ja sannao listalle? En ollut varma kun ei ollut niin selkeästi tiedot..

Itse kävin torstaina ja lauantaina hcg-arvokokeissa ja oli ihanasti noussut! <3 to oli 1350 ja la sitten jo 3280! edelleenkään en ole varma millä viikoilla tai varsinkaan päivillä mennään, mutta yhdestä taulukosta katsottiin, että tänään voisi vaikka poksua!

ajateltiin käydä varhaisultrassa parin viikon päästä, kun äitini lupasi sen maksaa.

blue-bell ja hippu 5+0 <3

:flower:8.3.2015, HYVÄÄ NAISTENPÄIVÄÄ!!:flower:
LASKUJENI MUKAAN MEITÄ ON JO 23 ODOTTAJAA!

nimi / ikä / monesko lapsi / sairaala / tyttö vai poika (-olo tai -toive)

30.10.
Nokke31kolmasTYKS
1.11.
sannni24kolmasHYS
Vilmuska26toinenTYKS
Suski21ensimmäinenLS
2.11.
janlind28kolmasSatKS
Lillamii28toinenSEKS
3.11.
MelodyPop33ensimmäinen
4.11.
Daniela_35neljäsPHKS
5.11.
6.11.
7.11.
laablatoinen
8.11.
blue-bell22ensimmäinenKOS
9.11.
Muumimamma22ensimmäinenJS
Mommy8131ensimmäinenOYS
10.11.
ippe8925toinenK-SKS
snilliskolmasSeKS
11.11.
Neiti Näpsän äiti31toinenKOS
heidip*273. (1. yhteinen)SatKspoikatoive
12.11.
Zoona32ensimmäinenKOS
Mahooton24toinen
13.11.
suan26neljäsHYS
14.11.
-Anemone-neljäsPHKS
15.11.
Minix28kolmasLKS
16.11.
17.11.
18.11.
19.11.
20.11.
21.11.
22.11.
23.11.
24.11.
25.11.
26.11.
27.11.
28.11.
29.11.
30.11.

lisäilen rivejä sitten kun on tarvetta!

synnytyssairaaloista käytetyt lyhenteet:

JS = Jorvin sairaala
SAS = Salon aluesairaala
Kät, KOS = Kätilöopisto
NKL = Naistenklinikka
PS = Porvoon sairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kotkan/Kymenlaakson sairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
Kät/H = Kätilöopisto, Haikaranpesä
LAS = Lahden aluesairaala
LKS = Lapin Keskussairaala
LOAS= Loimaan aluesairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
OAS = Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
Ras = Raahen aluesairaala
SKS= Savonlinnan keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VAS = Vammalan aluesairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala
VSAS = Vakka-Suomen aluesairaala
ÅCS = Ålands centralsjukhus

päivityspyynnöt paksulla ja punaisella!
 
Viimeksi muokattu:
Täällä 24 vuotias 1 lapsen äiti tuli hehkuttamaan tänään tehtyä positiivista testiä. Laskurin mukaan LA olis 12.11 :) :) Mukavaa naistenpäivää <3

Jostain syystä en nyt saa maalattua punaiseksi tekstiä :(

24/toinen/12.11
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Zoona
Hiiohoi! Täällä yksi ilmoittautuu mukaan. Muutama päivä sitten tuli tehtyä positiivinen raskaustesti. :) Oireita ei ole sitten minkäänlaisia ja se vähän huolettaa, mutta testi oli sen verran vahvasti positiivinen jo dpo 11 että haluan uskoa kaiken olevan ihan hyvin :)

Elikkäs 13.11. suan / 26v / neljäs / HYS :)

Suan ja pikkumatkalainen 4+2?
 
Viimeksi muokattu:
1.11 Vilmuska--26--Toinen--TYKS

Pari viikkoa jo viime käynnistä! :)

Onnellisesti ollaan vielä raskaana, ensi viikolla päästään ultraan kun tämä raskaus on saanut alun toisesta koeputkihedelmöityksestä :)
4 vuotta ollaan toivottu vauvaa, toki varovaisesti vielä ollaan koska keskenmenoja on ollut rv 5-12 viikoilla. Viimeisin meni kesken vasta 12+0 np ultran aikaa.

Olen vähän keventänyt painonnosto/Crossfit treenejä jo, liikkuminen on erittäin tärkeä osa elämääni. Olo ei ole juurikaan muuttunut, vähän väsyneempi sekä rinnat pikkuisen aristaa.

Ihanaa naistenpäivän iltaa ja hyvää viikonalkua!

Vilma 6+0
 
Sanni, esikoinen sai alkunsa joulukuun lopulla. Toukokuussa multa kysyttiin, että etkö sä kohta mee sairaalaan. Kuudennella viikolla hain äitiyshousut. Alusta heti turvotusta ja koko raskaus sf-yläkäyrillä mentiin. Maha oli todella iso, tosin niin oli iso ja pitkä poikakin siellä :D
Mä en tiedä yhtään mun viikkoja, mutta maha on tullut taas viikossa. Veikkaisin, että kutakuinkin siellä rv6+ mennään nyt. Ei tätä tosiaan juuri piilotella. Moni ei kuitenkaan kai kehtaa kysyä, kun ajattelevat mun vain olevan edellisestä niin lihava :D Kun on kuitenkin siitä niin lyhyt aika.

Liitän itseni listalle, kunhan käydään ultrassa ja tiedetään ne viikot.
 
Onnittelut ja tervetuloa uusille :)

Tämä on hassua kun ei oikeastaan esikoinen odotuksesta muista mitään niin on vähän kuin ensikertalainen hommassa.

Tämä toinenkin siis ilmoitti tulosta yli 5 1/2 vuoden odottelun jälkeen.
Toisaalta olen todella tyytyväinen tulevaan ikäeroon onpahan rauhassa saanut nähdä esikon kasvun jne. :heart:
Ja tiedän että esikoisesta tulee auttava, hyvä ja rakastettava isosisko. :)
Eilen tein jälkee testin ja tasavahvat viivat tuli. :heart: :)

Oireista kinkku olen huomannut sen että ne vaihtelee päivittäin, välillä yötä, välillä tukkii, välillä rinnat kipeät, kuuma/kylmä. Siis sekamelska. :)

Kaikki otan vastaan mitä tulee vastaan.
 
Voi täällähän joukko kasvaa :) Onnea uusille plussasta :flower:
Minä tein tänään viimeisen testin. Digin ja siihen tuli Raskaana 2-3 :) jokohan täytyy soittaa neuvolaan. Oireita ei juuri ole. Oishan se kiva jos edes tissit olis kipeinä.
 
Onnea kaikille uusille plussanneille! :)Täällä sama homma kuin Nuorallatanssijallakin. Mulla alkoi nyt viikko 5 ja viikonloppuna oli pakko käydä ostamassa raskaushousut, että ei töissä tarvi kulkea farkut auki. :D Maha on aivan uskomattoman turvonnut koko ajan! Alkaa olla jo vaikeaa tämän piilottelu töissä. En ole mitenkään erikoisen hoikka, ihan normikokoinen. Kuuluu kuulema asiaan ja ilmeisesti joidenkin keho/vatsa reagoi näin hormoneihin.
 
En ole hoikka tai pieni, ihan normaali painoindeksi ja pituutta 162cm. Maha on tosiaan tullut nyt molemmista heti alussa ja tosiaan kasvoin aikamoiseksi jättiläiseksi viime raskaudessa :D Siihen kun lisäsi ne viime kesän helteiset kuukaudet, niin huh.. Saa nähdä, millainen kesä tästä tulee.

Sain ajan ultraan ja siihen on vielä pari viikkoa. Pitäisköhän sittenkin ostaa se viikkotesti. Tää on aika hermoja raastavaa, kun ei tiedä, onko nyt viikolla 6 vai 10 :D

Viikonloppuna muutettiin ja tuli huhkittua vähän liikaakin. Eilen illalla sitten kostautui, kun sain ekat supparit :/ Ei kiva, nyt täytyy ottaa iisisti.
 
lisäsin uusia listalle :)!

ohhh sinne meni överipirteys ja maanantai alkoi megaväsymyksellä. ei meinaa silmät pysyä auki ja nälkä tulee vartin päästä ateriasta... nice! lisäksi oon ihan turvonnut kasvoista ja mahasta öhh ei oo viehkee olo. myös närästää ja on ihanasti ilmavaivoja.... mitähän muuta, no ainakaan ei oo vielä pahoinvointia!

käytättekö jotain raskaus-appii puhelimessa? tiiättekö jotain hyvii :D?

blue-bell ja hippu 5+1
 
Mä varasin tänään neuvolan :D lähinnä siksi kun kuun lopussa on mulla lomaa niin saan varmasti Lomalle ajan ettei tarvitse sumplia.
Eli täällä olisi eka neuvola tiistaina 31.3. Silloin oltaisiin kai rv 8 tai 9.

Tein äsken taas yhden testin noin tunnin pidätyksellä
Samantien tuli viivat.
Miten ne oikeasti voi olla niin kauniit. :rolleyes: :)

Nnä ja Tiinuliinu 4+5
 
Viimeksi muokattu:
Täälläkin olisi yksi uusi joukkoon mukaan!

Viivat on testeissä vielä haaleita, eikä viikkojakaan ole vielä kai enempää kuin joku 3+4, eli aikaisessa ollaan, mutta jos nyt porukasta taas tipun, niin sitten tipun. Takana siis keskenmeno viikoilla 6+4 reilu kuukausi sitten, eli yksiäkään menkkoja ei ehtinyt väliin ennen tätä uutta plussaa. Kovasti on viivat kuitenkin taas jo vahvistumaan päin, joten toivo elää. :)

LA on nyt vielä oma arvio elämäni ekojen ovistestailujen perusteella, mutta tiedot kuitenkin: 19.11./plunderbunny/25/kolmas/EKKS
 
Pöh, eihän noi Clearbluen viikkonäytöt näytäkkään, kuin sinne 3+ asti. No, säästyypä sitten sekin raha.
Onpahan ainakin jännitettävää lisää sitten ultrassa, kun ei tiedä, missä mennään :D Kurjan myöhään saatiin aika, mutta ei auta, kuin odottaa. Muille ei vielä haluttaisi kertoa, kun on sen arpikiinnittymisen riski. Niin nyt sitten joutuu tän mahan kanssa odottamaan ylimääräistä ja tyyliin linnottautua kotiin, ettei tarvi selittää mitään :D
Ajattelin, että tässä raskaudessa pääsen siitä jännityksestä ekaa ultraa ajatellen, mutta ei. Samanlainen pelko tässäkin, että onko siellä joku ja onhan kaikki kunnossa..

Olot on onneksi edelleen ihan hyvät. Yks päivä närästi ja iltaisin vähän semmoinen oksettava olo, mutta muuten ihan hyvä. Jaksaa ainakin ton esikoisen kanssa puuhailla :) No, aamulla olisin voinut vielä jäädä nukkumaan, mutta niinhän mä aina.
 
Moikka!
Mä tein positiivisen testin lauantaina. Tämä tuli vähän yllätyksenä, mutta odotettu pikku kakkonen. Tämä on nyt jännitävää. Vaikka on toinen raskaus, milloin soittaa neuvolaan? Tässä tulee ikäeroksi noin 1v 4kk ja se on ihan hyvä mun mielestä. Jännityksellä odotan kuinka tarkassa seurannassa olen kun ensimmäisen kanssa oli ongelmaa istukan kanssa.

13.11/norappi/28/toinen/TAYS
 
Mullakin on ihan kamala turvotus päällä, onneks mulla aina ennen mekkoja turpoo vasta niin kukaan tuskin ihmettelee (paitsi 11 vuotias serkku oli sanonut, että onpas sillä maha kasvanu isoksi :LOL: )

Neuvolaan ois aika 7.4 ja olo on jotenkin tosi malttamaton, tekis mieli käydä ostamassa oma ultraäänilaite :LOL:
 
Tervetuloa ja Onnea kaikille uusille!
Täällä nyt toista päivää huonoa oloa, väsyttää, itkettää voi sentään kuulloataapas Onnelliselta ajalta tämä raskaus ;) . Ei vaan kyllä olen niin onnellinen ja todellisuudessa kaikki oireet ovat tervetulleita, kun palkinto on maailman paras oma pikku nyytti :) . Tänään rv.5+6 ja ei millään malttaisi odottaa varhaisultraa joka ensiviikolla rv.7+2. Toivon niin kovasti että kaikki olisi pikkuisella kunnossa ja hyvin. Neuvola 30.3. Rv.8+5. Mitäs mulle kuuluu?
 
Nyt on neuvolaan soitettu. Mulla olisi aika neuvolaan 8.4. Nyt vaan täytyy malttamattomana odottaa siihen asti. Kamala väsymys vaivaa ja kokoajan nuhainen olo. Silti olo mitä parhain.
Norappi ja pikkukakkonen 4+4
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä