Masennustesti - paljonko saat pisteitä?

"..."
Pisteet 41
Hoidossa en ole
En tunne itseäni niin sanotusti masentuneeksi, kavereille olen sanonut samaa! Kun nyt olen -99 enhän minä ole masentunut minähän itse tiedän olenko masentunut vai en!
 
Laadidaadidaa
31 pistettä. En ole hoidossa enkä koskaan ollutkaan. En tiedä aionko hakeutua hoitoon koska silloin asiasta pitäisi kertoa jollekkin läheiselle enkä viitsisi huolestuttaa. ( Olen alaikäinen).
 
eipiäkertoosuunnitelmist
22pistettä sain. Ajattelen itsemurhaa viikottain.. Mitään hoitoo tähän masennukseen en saa, ei oo ees diagnoosia tehny. Viimeks lääkäri kysy vaa että aiotko tappaa ittes. Enpä vastannu vaan kysyin siltä kysymyksen. Jos olisin sanonu että aion ni sehän olis pistäny suljetulle!
 
Pidempään masentunut
Tuli 32 pistettä, "Vaikea masennus". Tätä vähän pelkäsinkin. 1,5-2 vuotta sitten tein saman testin terveydenhoitajalla ja sain n. 15-18 pistettä. Kaikkia hoitoja on ollut eikä mikään auta.
 
MiksiEi
0 pistettä. Vaikka kyllähä vähä heikommin välillä menee, silti kuitenkaan mikään vaihtoehto ei edes lähelle kuvaa tilannettani millään tavalla, siksi siis vaihteto eka, eli 0:lla o_O Tein tuon testin joku aika sitte eräässä polilla, ja sain papereihin että poikkeuksellinen löytö..
 
vierailija2
48 pistettä

Diagnoosina mulla useita... Kaksisuuntaista, erilaisia persoonallisuushäiriöitä, toistuvaa vaikeaa masennusta. Hoidon piirissä en enää ole, potkivat ulos kun en jaksanut käydä terapiassa. Lääkkeenä enää mieto masennuslääke joka ei auta yhtään. Pitäisi varata aika ihan tavislääkärille josko saisi muitakin lääkkeitä muttei ole voimia.. Mietin itsemurhaa päivittäin.

Kokeiltu useita eri lääkkeitä vuosien mittaan mutta kaikista tullut sivuoireita eikä oikeaa lääkitystä meinaa löytyä millään. Papruissanikin lukee että potilas reagoi huonosti lääkkeisiin. Mun diagnooseilla kyllä kai tarttis läpi elämän lääkityksen.
 
vierailija
40 pistettä.
En oo.
Mut en odota elämältä mitään ja kaikki on paskaa. En jaksa olettaa et mikään muuttuu paremmaks ku oon odottanu sitä jo niin kauan eikä mikään oo muuttunu. Sen lisäks mä vaan aiheutan tän ittelleni joten oma syyni hah hah.
Mut itsemurhaa en tee se on viimenen vaihtoehto vaikka viime kesänä meinasin kerran. ja vaikka olis varmasti parempi jos oisin kuollu koska ei kukaanvälitä musta.
Anteeks
 
perse.
En jaksa viitti testiä. Tiedän että olen masentunut, ja olen hoidossa. Myös paniikkihäiriö löytyy. terapia ei auttanut tarpeeksi, ja aloitettiin lääke. se on auttanut, olen päässyt pohjalta. Pystyn elämään normmaalia elämää. Vaikka en vielä ole terve. Mutta parempaan suuntaan koko ajan. Suosittelen avun hakemista. Ja lääkkeitä ei tartte pelätä. Itsekin vastustin niitä pitkään. Mutta lopulta oli pakko myöntyä tai en olisi pystynyt huolehtimaan lapsista ja olisin joutunut sairaalaan. ja ihmeekseni lääke on auttanut. Ahdistus ja pelot helpottaneet ja tunnen iloa. Lääkkeiden aloitus oli vaikea mutta perin viikon päästä olo oli perempi kuin sairastuessani. Eikä mulla ole ollut sivuvaikutuksia lääkkeestä. Jotkut tarttee lääkkeet ja jotkut saa avun niistä, kannattaa kokeilla jos itseä auttaisi. Mulla sattu eka lääke sopimaan, jotkut tarttee kokeilla useampaa ennen löytyy sopiva. Käyn edelleen terapiassa mutta mä en oikeen saa apua siitä asioiden kaivelusta. Lapsuus ja nuoruus oli helvettiä, ei se puhumisella siitä muutu. Mutta käyn siellä, kyllähän se tuntuu turvalliselta kun on hoitosuhde. Mutta enemmän mies ja ystävät ja varsinkin lapset auttaa ihan olemalla olemassa ja välittämällä.
 
vierailija
BDI-kysely eli masennustesti:

BDI-kysely

1. Paljonko sait pisteitä?
2. Oletko hoidon piirissä?
3. Jos kyllä, minkälaista hoitoa saat?
4. Jos et, ajattelitko hakea apua?

Muuten sana vapaa.

Omat vastaukset:
1. 25
2. Olen
3. Kognitiivista psykoterapiaa, sekä syön lääkkeitä. Olen tosin ollut hoidon piirissä jo vuodesta 2008. Varsinaisessa psykoterapiassa nyt vuoden.
55
En
En
 
Z7zofpyotxupf6
BDI-kysely eli masennustesti:

BDI-kysely

1. Paljonko sait pisteitä?
2. Oletko hoidon piirissä?
3. Jos kyllä, minkälaista hoitoa saat?
4. Jos et, ajattelitko hakea apua?

Muuten sana vapaa.

Omat vastaukset:
1. 25
2. Olen
3. Kognitiivista psykoterapiaa, sekä syön lääkkeitä. Olen tosin ollut hoidon piirissä jo vuodesta 2008. Varsinaisessa psykoterapiassa nyt vuoden.
 

Yhteistyössä