Meni kyllä viimeisetkin itsetunnon rippeet baarissa eilen!

  • Viestiketjun aloittaja Anna-Maria
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja No voi:
Olihan se ikävästi sanottu, mutta miksi pitää lihottaa itseään?

Mä sai´n kolme lasta 2vuodessa ja 2 kuukaudessa, mutta en lihonut yhtään. Huolehtikaa hyvät ihmiset itsestänne. Raskaus ei ole mikään syy lihoa.
Ai sun mielestä on ihan ok laukoa törkeyksiä toisille?

Niinkuin joku tuossa kertoikin siitä paitatekstistä, niin sovellanpa sitä sen verran, että lihava voi sentään laihduttaa, mutta mitäs idiootti vois itselleen tehdä..? :whistle:
 
Mulle sattui kerran vähän vastaavanlainen tapaus. Seisoskelin baaritiskin läheisyydessä, kun odottelin ystävääni siinä ja joku äijä istui siinä lähellä (en tuntenut häntä ) yhtäkkiä tokas mulle, että olet helvetin kaunis nainen, mutta sais olla vähän enemmän lihaa luitten päällä :eek: Koko loppuilta menikin itkua pidätellessä.
 
näinkin voi käydä
Alkuperäinen kirjoittaja No voi:
Olihan se ikävästi sanottu, mutta miksi pitää lihottaa itseään?

Mä sai´n kolme lasta 2vuodessa ja 2 kuukaudessa, mutta en lihonut yhtään. Huolehtikaa hyvät ihmiset itsestänne. Raskaus ei ole mikään syy lihoa.
Kivat sinulle, mutta ihmiset on erilaisia. Voisiko kuitenkin ihmiset hyväksyä myös ne jotka saattavat lihoa raskausaikoina tai sen jälkeen. Minä en lihonut kuin muutaman kilon raskaana ollessa, mutta sitten kotiin jäädessä, imettäessä ja äitiyslomalla sitäkin enemmän.
 
turppa
Alkuperäinen kirjoittaja äitiliini -65:
Multa kysyi kerran tanssilattialla tanssittaja: ootko raskaana ? Painoin silloin 20 kg vähemmän kuin nyt...ja tiukat farkut päällä. Vastasin vain: en todellakaan ja siihen loppui se tanssi.
huh huh! On joillakin pokkaa.
 
:kieh: :kieh: :kieh: oisitpa ollu miun kanssa siellä baarissa niin mie oisin vähän käyny "opettamassa" käytöstapoja sille ääliölle!

mutta hyvin tokasit takasin! siitä sulle :flower: :D varmaan se idiootti jäi suu auki ihmettelemään että mitä sanoit, tuskin edes ymmärsi.

elä välitä, nuita kuplauunoja tulee vastaan jotka on jostain syystä veetuntuneet naissukukuntaan. seki turjake varmaan oli justiin yrittäny iskettää jotain akkaa eikä ollu saanu ku rukkaset. joten pakko oli jotenki yrittää se kostaa ja sie vaan satuit olemaan vieressä.

se on muuten tosi, ettei välttämättä ihmiset tajua että toinen on lapsia tehnyt ja ne kilot on voineet tulla siitä :headwall:
 
Noita kuulee.. mä olen ikävä kyllä baarissa töissä. Yökerhoon en mene töihin enää kuin äärimmäisessä hädässä, oon ihan tasan tarpeekseni saanut siitä asiakaskunnasta. Noi lähibubit on ihan jees, siellä saa olla sellainen kuin on.
 
Alkuperäinen kirjoittaja No voi:
Olihan se ikävästi sanottu, mutta miksi pitää lihottaa itseään?

Mä sai´n kolme lasta 2vuodessa ja 2 kuukaudessa, mutta en lihonut yhtään. Huolehtikaa hyvät ihmiset itsestänne. Raskaus ei ole mikään syy lihoa.
tai miks värjätä hiukset? tai omata liian pienet rinnat? tai kulkea vääränlaisissa vaatteissa yms.. meikata väärin? aina löytyy joku jonka silmää ei voi miellyttää.

mä olen saanut tappouhkauksen, koska olin joskus blondi, mut on haukuttu lihavaksi, ja kun olin laihempi niin mulla oli liian pienet rinnat.. kaikille ei voi kelvata, oli minkälainen hyvänsä. mutta fiksu ihminen pitää suunsa supussa.
 
Tosi kurja juttu. Tiedän itsekin että tollaiset sanat satuttaa vaikka sitä tietääkin ettei kannattaisi moisten sanomisista välittää. Ihmiset osaa olla ajattelimattomia ja suorastaan julmia. Muutenkin toisen ihmisen ulkonäkö nyt on yksi typerimmistä asioista mihin lähteä puuttumaan. Mutta kuten sanoit sulla on mies, joka rakastaa sua ja hyväksyy just sellaisena kuin olet. Mitä sitä tuiki tuntemattomien mielipiteistä välittämään, läheiset ihmiset ne loppu peleissä vain merkitsee. :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja No voi:
Olihan se ikävästi sanottu, mutta miksi pitää lihottaa itseään?

Mä sai´n kolme lasta 2vuodessa ja 2 kuukaudessa, mutta en lihonut yhtään. Huolehtikaa hyvät ihmiset itsestänne. Raskaus ei ole mikään syy lihoa.
Se, että on lihava, ei oikeuta ketään kommentoimaan siitä. Itse lihavat kilonsa kantavat, ja jos ei silmää miellytä, voi katsoa muualle. Tuskin kukaan ehdoin tahdoin itseään ylipainoiseksi lihottaa, mutta jotkut ihmiset ovat ylipainoisia halusit eli et, ja varmasti ylipainoisia tulee aina olemaan. Vaikka sinä et ole lihonut raskauden aikana, se ei tarkoita sitä, että kukaan muukaan ei liho. Jotain järkeä siihen päähän ja sanomisiin.
 
???
en ymmärrä mitä iloa saavat toisen loukkaamisesta..mä kuulin täs yks päivä kaupassa kun oli teinityttö äitinsä kanssa mun lähettyvillä, ni tää tyttö sano "läski." ja äiti siihen "joo on aika muhkea täti!" ja vilkuilivat mua.Niin miks pitää tarkoituksella puhua niin kovaa sen kuulee? Kai mä ny saatana tiedän sen..
 
ellukka1
Tuollaisista idiooteista ei kannata välittää omaa itsetuntoaan yrittävät kohentaa tuollaisella huutelulla.Jos tuollaista vielä kuulet kysyppä huutajalta: eikö pili löytynytkään pinseteillä ja sokeripalalla,mutta ai niin eihän tuollaisella ihmisellä ole eritelty munan paikkaa vaan kokovartalo kyrpä susta on kasvanut.

:)
 
Juu näitä tuntuu löytyvän.. Miulle yks setä tuumas ku karaokea lauloin et on ihan kiva kuunnella, mut ei katsoa kun 20kg pitäs olla vähempi. Ei ollut mikään komistus hänkään ja järkytykseltäni en aluks mitään kyennyt sanomaan. Laulamaan sit huutelinkin salskeaa nuorta orhea.. (60vee, kalju ja mahaa...)
Tänään kyllä loukkaannuin ihan itkuun. Mulla on ens viikonloppuna kolmekymppiset.. soitin enolleni ja kutsuin...hän vaan miuta solvas vaikka aina ennen ollaan oltu läheiset. Miut ois pitäny tappaa jo lapsena. Et ei heille käy, mun pitäs heidän takia siirtää juhlat viikolla eteenpäin. Mä oon töissä, et mulle ei käyny. Hyö tulee sit viikon päästä meille vaikken ookaan kotona ja parempi kuulema niin. En ymmärrä enää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ???:
en ymmärrä mitä iloa saavat toisen loukkaamisesta..mä kuulin täs yks päivä kaupassa kun oli teinityttö äitinsä kanssa mun lähettyvillä, ni tää tyttö sano "läski." ja äiti siihen "joo on aika muhkea täti!" ja vilkuilivat mua.Niin miks pitää tarkoituksella puhua niin kovaa sen kuulee? Kai mä ny saatana tiedän sen..
No tässä(kin) vissiin pätee se vanha totuus että hulluilla on halvat huvit ja idiooteilla ilmaiset..
 

Yhteistyössä