Merkitse.fi huijarifirma??

  • Viestiketjun aloittaja "Näätä"
  • Ensimmäinen viesti
"muumimamma"
Ongelmia on täälläkin ollut. Tilasin elokuun alussa ja saman kuun lopulla tuli pahoitteluviesti tilauksen viivästymisestä. Nyt lapsen hoidon alkaessa aivan juuri soitin sinne ja sain asiallisen vastauksen ongelmista. Parin päivän päästä pitäisi nimikointinauhat olla hyppysissäni. Toivottavasti...!
 
no et välttämättä
Mulle kävi ap samalla tavalla, mutta erään toisen firman ja tuotteen kanssa.

Löysin firman Googlesta, sisustustuotteita myi tämä firma. Löysin mieleiseni, maksoin. Mutta mulle ilmoitettiin, että tuote on loppunut varastosta ja että sitä kyllä toimitetaan, kun se tulee. Kului viikko, kului kaksi, kului kolmas. Kyselin, missä se tuote oikein kuppaa. Tulossa, sanottiin. Neljännellä viikolla ilmoitettiin, että tuotetta ei ollutkaan enää saatavilla. Rahat palautettiin. Luulin joutuneeni huijauksen kohteeksi, mutta onneksi en.

Ja siis korostan että tämä oli ihan tyystin eri firma. :)
 
oho
Todellakin yllätyin kun tuli sähköpostia pari vkoa sitten firmasta, että tuotteet tulollansa! Ja tänään ne todellakin tuli. Tilauksesta toimitukseen meni 2kk. Hyvityksenä nimitarroja ja merkkaustussi. Kiva ku tuli tuotteet mutta toista kertaa en lähde tuolta tilaamaan.
 
"vieras"
Mä tilasin myös ko. firmasta tuotteita. Kun lähetystä ei kuulunut, aloin kyselemään perään ja sain osan tuotteista ihan parin päivän päästä. En vieläkään ole saanut loppuja, vaikka olen ollut yhteydessä jo useamman kerran ja kysellyt tuotteiden (ja vastauksen) perään. Meinaavatkohan, että luovutan jos eivät vastaa?
 
"tip"
Olisi pitänyt lukea nämä viestit ennen kuin tilasin kyseisestä firmasta yhtään mitään. Tilasin nimilappuja elokuun alussa, elokuun lopulla tuli viesti että nimi laput ovat lähteneet tuotantoon ja saapuvat parin päivän sisällä. Ei ole kuulunut sen jälkeen yhtään mitään. Sähköpostiviesteihin ei ole vastattu. Sinne meni 15 euroa kankkulan kaivoon. MIKSI tuollaiset huijarifirmat ovat vielä pystyssä! V--tuttaa ja paljon!
 
Netistä ekaa kertaa tilaaja
Sama juttu täällä, olisimpa lukenut nämä tekstit ennen tilausta!
Tosiaan jos osasin googlettaa tämän firman tilatakseni merkkejä niin miksi en googlettanut myös näitä muiden kokemuksia firmasta!
Mikä tässä siis avuksi, voiko kuluttaja-asiamiheen ottaa yhteyttä että tämmönen loppuu vaikka kyseessä onkin vaan alle parikymmentä euroa mutta ketuttaa silti!!
 
"pettynyt"
minä tilasin jo heinäkuun lopulla nimilappuja ja merkkauskynän merkitse.fi:ltä.Yhden sähköpostiviestin olen saanut,että tuotteet tulisi 8 päivän sisällä +extraa myöhästymisestä.olen lähettänyt monta sähköpostia sinne muita vastauksia en ole saanut ja puhelimeen ei ole vastattu.harmittaa ,kun olen ne jo maksanut ja ne ois tullu lapsenlapselleni joka on alottanu hoidon aikoja sitten.Luotto on menny tähän firmaan,kun tuotteita ei ole näkynyt eikä kuulunut.En suosittele tilaamaan sieltä mitään!
 
"anselmi"
tilasin kans merkitse.fi firmasta nimilappuja, ensimmäisellä kerralla ei tullut tuotteita ollenkaan. tilasin uudestaan, kauan kesti, mutta tulivat lopulta. asiakaspalveluun ei saanut yhteyttä, sieltä vastasi vain automaatti, että tuotantolinjassa ongelmia. -palveluun pettynyt
 
"Pettynyt"
Hei!
Minulle kävi samoin. Tein tilauksen ko.firmaan lokakuun alussa, maksoin tilaukseni heti verkkopankin kautta mutta tilaustani ei ole kuulunut. Olen yrittänyt laittaa sähköpostia, heidän oman yhteydenottopyynnön ja puhelimen kautta lukuisia kertoja mutta mitään vastausta ei tule. Harmittaa pirusti - rahat meni hukkaan=(
 
"Käsityöläinen"
Tästä eteenpäin tarkistan joka ikisen nettifirman mistä ees harkitsen mitään tilaavani. Jos vaan oisin lukenu etukäteen tänkin viestiketjun ni ois säästyny rahat ja hermot....
No onhan saatu minuakin huijattua ekan ja viimesen kerran.
 
"hansa"
voi hitto!
ikinä ei ole tullut tällaista huijausta vastaan. kyllä harmittaa. olen odotellut merkkejä (joululahjoihin) ja entosiaan tajunnut, että kyse on huijauksesta. tilasin 31.10. maksoin koko summan 42€ verkopankin kautta.
 
Olvia 33
Itse tilasin ko yrityksestä kaksi kertaa, ensimmäisellä kerralla sain odottaa 1,5 kuukautta toisella ei tilausta koskaan tullutkaan! soittaminen sinne ei auta, sillä kukaan ei vasta koskaan puhelimeen. Sähköpostien lähettäminen myöskään ei kannata, sillä niihinkään nykyään ei vastata! Eli törkea asiakkaiden huijaamista. Mielestäni olisi hyvä että varoitus näkyisi mahdollisimman monelle. Niin tai näin, mistäköhän näitä samantapaisia nimilappua voisi tilata, kun tuo tuntui olevan ainoa, mikä netistä suomesta löyty...jos joku tietää, olisin kiittollinen vinkistä:)
 
"Vierailija"
En tajua, miten tuollaista ei saa pois yritysrekisteristä! Tein rikosilmoituksen ja ilmoitin Kuningaskuluttajaan ja kuluttajansuojalautakuntaan ja sanomalehtiin. Toivottavasti joku edes tekisi juttua tästä, että saadaan pois markkinoilta.
 
Vierailija123
Tilatkaa mieluummin nameonista, sieltä siis saa tuon nimen tuotteeseen ja on norjalainen yritys.
Juttua blogissani:
http://www.hullunhalvat.com/2012/12/nameonfi-10-alennus.html
 
"sini"
Ahaaa,vai tämmöstä peliä..Aloinkin jo epäilemään kun tilauksestani on 2,5 kk eikä mitään ole kuulunut!!! Oon soitellu ja mailaillu useasti,ei vastausta.
Tietty henkilökuntaa on varmaan vähän,mutta jos ees puhelimeen joskus vastattais ja sais niinku tiedon et tuotteet ois kuitenki jossai kohti tulossa!! Vai tilaanko muualta kun tarviisin pian!! Mut siinäpä se ongelma onkin,kun en löytänyt minäkään netistä muita jotka myis just ommeltavia(esim.handmade by-) merkkejä :p
Eikö niitä tosiaan oo..entäs ulkomaisia?? Tiedäpä sitte mihin luottaa sielläkään..
No,onneks en maksanu ennakkoon ja ei kai auta muu ku ootella sit vaan! :(((
 
Just
7.11.2012 tilasin ja maksoin samantien, toimitus piti olla 3-5 päivää. Yhteydenottoa olen pyytänyt 2 kertaa heidän sivuiltaan, ei mitään ole kuulunut. Kuluttaja-asiamieheenkö sitä yhteyttä otetaan seuraavaksi?
 
pettynyt tilaaja
Alkää missään nimessä tilatko täältä. Firma on jo pari vuotta sitten pudonnut pois suomenverkkopankkimaksujen yhteistyökumppanuudesta. Koska he eivät ole toimittaneet asiakkailleen tavaraa. Jos täältä tilaa tavaraa niin asiakkaalle tulee sähköpostilla ns "vahvistus" tilauksesta ja tilitiedot jonne tilausken voi maksaa. Tämä on täsi huijaus. Vaikka maksat ostoksesi heidän tililleen, koskaan ei kuitenkaan tavaraa toimiteteta. Mikään puhelinnumero ei vastaa eikä sähköpostitiedusteluihisi tule koskaan vastausta.
Toivotaan, että tämän kaltaiset yritykset saadaan vastuseen toiminnastaan. Tällainen huijaaminen vaarantaa muidenkin pienyrittäjien maineen ja verkosta ostamisen varovaisuus kasvaa entisestään. Jos teillä on samanmoisia kokemuksia niin ottakaa yhteyttä suoraan poliisiin. Kuluttajavirastolle tästä yrityksestä on tullut jo useampia valituksia.
 
"vierailija"
Aivan selvä peli, pyytävät maksun ennakkoon eikä tuotteita ikinä näy. ENsimmäisen kerran sain puhelimitse jonkun Marikan sieltä kiinni, joka selitteli ihan tolkuttomasti, että on ihmisiä heidän pajallaan sairaana, ja että pitää selvitellä jonossa olevia tilauksia ja että siksi kestää kovasti, mutta myös lupasi sen jonkun ihmeen 50 % lisäyksen tilaukseeni (tilasin 100 nimikointilappua) ja että lähtevät 2 vkon kuluessa.

No ei koskaan kuulunut mitään, ja puhelinsoittoihin ja meileihini en enää saanut vastauksia. Luettuani palstoilta asiaa tästä puljusta, meni ihan totaalisesti hermo. KUINKA helvetissä tällaisen firman sivut ovat vielä pystyssä??? Miksi niitä ei blokata, jos rikosilmoituksiakin on jo tehty ja kuluttaja-asiamieheen otettu monta monta kertaa yhteyttä. Täyttä huijausta koko pulju. Ihmettelen tosiaan, kuinka voi tällaista Suomessa olla. Ottaa todella paljon päähän, kun rehellisiä ihmisiä huijataan näin törkeästi!!!
 
järkyttynyt
minä en saantu tuotteitani koskaan. Ihmeellistä että tämä huijarifirma saa mainostaa itseään vielä netissä ja tuottita joita ei koskaan toimiteta voi muka vielä tilata. eikö tosiaankaan asiaa saada kuriin. Rahat menivät kankkulan kaivoon.
 

Yhteistyössä