Miehellä unohtui FB auki ja... Mitä mun pitäisi ajatella?

  • Viestiketjun aloittaja "Tinja"
  • Ensimmäinen viesti
...............
[QUOTE="Tinja";28724319]Lähetin miehelle tekstarin, johon kirjoitin "Mä ajattelin, että haluaisin myös tulla vauhtiajoihin. Mun äiti tulisi meille hoitamaan lapsia siksi aikaa. Mä voin kyllä ajaakin, mua ei haittaa yhtään. Eiks mennäkin yhessä :)? "

Mies vastasi: "No ei sinne muiltakaan naiset ole tulossa... tehdään mieluummin kahdestaan jotakin hauskaa sitten. Ei sulla meidän mukana hauskaa olisi"

Mitä vastaan?! Vastaisinko vittuillakseni jotakin esim. "Mä niin haluaisin sun kanssa katsomaan cheekiä ;)" Tai sitten suoraan "Vai etkö halua mua, kun menet mielummin "Liisan" kanssa? "[/QUOTE]

Laita kummatkin, et haluut mukaan katsoo Cheekkiä vai meneeks se mieluummin sen liisansa kanssa. ;)
 
"vieras"
Luettuasi ketjut, päätit jo siinä mille tielle lähdet. Asia tuntuu vaivaavan sinua kovasti, joten eiköhän tuo nyt ole selvää mitä teet.
Kerrot miehelle että näit sen viestiketjun, ja haluat tietää missä mennään ja mikä nainen on miehelle.
Se ettäv atvot tuota viikkoja, saa sinut tulemaan hulluksi, ja rikkoo jokatapauksessa parisuhteenne, koska kelaat asiaa ja suurentelet sen mahdottomaksi viattomasta (jos se on siis harmiton nettisuhde tai vaikka kadoksissa ollut pikkusisko) .Siinä vaiheessa käyttöydyt oudosti ja teidän parisuhde alkaa mennä alamäkeä vuoristoradan vauhdilla
tai sit miehelläs on jo lähtölaskenta alkanut ja etsii vain sopivaa väliä lempata sut.

Eli, säästä kaikkia osapuolia, tunnusta uteliaisuutesi ja se että luit kaiken ja asia järjestyy tavalla tai toisella itsekseen. Unohtaa tuota et voi enää ikinä. Anteeksi voit antaa..
 
sherlokki
[QUOTE="Tinja";28724319]Lähetin miehelle tekstarin, johon kirjoitin "Mä ajattelin, että haluaisin myös tulla vauhtiajoihin. Mun äiti tulisi meille hoitamaan lapsia siksi aikaa. Mä voin kyllä ajaakin, mua ei haittaa yhtään. Eiks mennäkin yhessä :)? "

Mies vastasi: "No ei sinne muiltakaan naiset ole tulossa... tehdään mieluummin kahdestaan jotakin hauskaa sitten. Ei sulla meidän mukana hauskaa olisi"

Mitä vastaan?! Vastaisinko vittuillakseni jotakin esim. "Mä niin haluaisin sun kanssa katsomaan cheekiä ;)" Tai sitten suoraan "Vai etkö halua mua, kun menet mielummin "Liisan" kanssa? "[/QUOTE]


Sinuna pitäisin nyt pään kylmänä. Älä puhu enempää miehelle tästä asiasta, sulje Facebook-sivu, ettei mies huomaa, et oot lukenut sen.
Sit Vauhtiajojen tullessa toivota miehelle hauskoja ajoja, ja soita äitisi katsomaan lapsia. Menet sitten ajoihin mieheltä salaa, etsit miehen ja saat luultavasti nähdä omin silmin sen, minkä kaikki jo tietävät.
 
  • Tykkää
Reactions: Cassyput
"vieras"
Mä varmaankin pakkaisin miehen vaatteet ulos odottamaan ja käskisin viedä ne ihan minne tykkää.
Se ois sitten miehen valinta haluaako tehdä töitä parisuhteen eteen vai lähteä.
Tollasesta viestittelystä seuraa vain se että loppupelissä nainen itkeä tihrustaa ja ajelee miesti hylkäämään tän facekaverin. Ei se mies tee niin, koska miksi tekiskään kun oikein anellaan jämään.
Ja joo, ap nyt meinaa olevansa tosi fiksu, mutta se tiedätään miten tossa käy.
 
"minni hiiri"
[QUOTE="Tinja";28724222]Nuorempi menee kouluun ja vanhempi on jo koulussa.

Mieheni on ollut vauhtiajoissa joka vuosi. Olen joskus ollut mukana. Se on hänen ja kaveriporukkansa sellainen "the juttu". Ei ole puhunut meneekö tänä vuonna, mutta oletan, että on menossa.
Pitäisikö mun pamauttaa miehelle kun tulee kotiin : "mun äiti tulee hoitamaan lapsia, kun on vauhtiajot. Mä haluan tulla mukaan" Ja katsoa mitä sanoo?[/QUOTE]

todellakin! hehkutat oikein että ihana juttu. etkä puhu koko ketjusta mitään.

otat sit puheeksi jos keksii tekosyitä miksi et voi tulla.
 
"Tinja"
Vauhtiajoihin on vielä pari viikkoa ja en olisi millään voinut olla kahta viikkoa normaalisti. Mies kävi äsken kotona ja sanoin suoraan, että enkö mahdu mukaan vauhtiajoihin, kun "Liisakin" on tulossa. Ensin miess kysyi, että kuka helkkarin "liisa". Sanoin FB:n jääneen auki. Tiesin, että miehen pitää pian mennä takaisin pojan pelikentälle ja sanoin, että on nyt vartti aikaa selittää mulle, tai sitten saa selittää lapsille, miksi isi ei enää asuu täällä.

Mies selitti pikaisesti, että ovat tavanneet baarissa huhtikuussa ja sen jälkeen lähinnä FB:ssä heitellyt juttua. Nainen oli kuulemma lisännyt FB:ssä ensin kaveriksi. Mies kertoi, että oli vain imarreltu nuoremman naisen huomiosta ja lähinnä "huvin vuoksi" jutellut.
On ostanut naiselle rannekorun valmistujaislahjaksi ja ei kuulemma osannut selittää miksi oli ostanut. Kysyin korun hintaa ja mies ei muka muistanut...
Ovat sen jälkeen nähneet pari kertaa kahvilla ihan ohi mennen. Mitään fyysistä ei kuulemma ole ollut. On kuulemma onnitteluhalin antanut silloin ,kun tämä nainen oli valmistunut. Miehen mukaan nainen on aktiivisempi osapuoli ja mies ei oikein osaa sanoa naiselle Ei..
Mieheni mukaan hän ei ole ajatellut vielä, olisiko nähnyt tätä naista vauhtiajoissa vai ei, kuulemma "ehkä ohi mennen".

Minun ei pitäisi olla mistään kuulemma huolissani.


Juttelemme illalla lisää.
 
"vieras"
[QUOTE="Tinja";28724485]Vauhtiajoihin on vielä pari viikkoa ja en olisi millään voinut olla kahta viikkoa normaalisti. Mies kävi äsken kotona ja sanoin suoraan, että enkö mahdu mukaan vauhtiajoihin, kun "Liisakin" on tulossa. Ensin miess kysyi, että kuka helkkarin "liisa". Sanoin FB:n jääneen auki. Tiesin, että miehen pitää pian mennä takaisin pojan pelikentälle ja sanoin, että on nyt vartti aikaa selittää mulle, tai sitten saa selittää lapsille, miksi isi ei enää asuu täällä.

Mies selitti pikaisesti, että ovat tavanneet baarissa huhtikuussa ja sen jälkeen lähinnä FB:ssä heitellyt juttua. Nainen oli kuulemma lisännyt FB:ssä ensin kaveriksi. Mies kertoi, että oli vain imarreltu nuoremman naisen huomiosta ja lähinnä "huvin vuoksi" jutellut.
On ostanut naiselle rannekorun valmistujaislahjaksi ja ei kuulemma osannut selittää miksi oli ostanut. Kysyin korun hintaa ja mies ei muka muistanut...
Ovat sen jälkeen nähneet pari kertaa kahvilla ihan ohi mennen. Mitään fyysistä ei kuulemma ole ollut. On kuulemma onnitteluhalin antanut silloin ,kun tämä nainen oli valmistunut. Miehen mukaan nainen on aktiivisempi osapuoli ja mies ei oikein osaa sanoa naiselle Ei..
Mieheni mukaan hän ei ole ajatellut vielä, olisiko nähnyt tätä naista vauhtiajoissa vai ei, kuulemma "ehkä ohi mennen".

Minun ei pitäisi olla mistään kuulemma huolissani.


Juttelemme illalla lisää.[/QUOTE]

Joo...
Näillä tiedoilla olis lähtö kotoa ihan samantien.
 
:(
[QUOTE="Tinja";28724485]Vauhtiajoihin on vielä pari viikkoa ja en olisi millään voinut olla kahta viikkoa normaalisti. Mies kävi äsken kotona ja sanoin suoraan, että enkö mahdu mukaan vauhtiajoihin, kun "Liisakin" on tulossa. Ensin miess kysyi, että kuka helkkarin "liisa". Sanoin FB:n jääneen auki. Tiesin, että miehen pitää pian mennä takaisin pojan pelikentälle ja sanoin, että on nyt vartti aikaa selittää mulle, tai sitten saa selittää lapsille, miksi isi ei enää asuu täällä.

Mies selitti pikaisesti, että ovat tavanneet baarissa huhtikuussa ja sen jälkeen lähinnä FB:ssä heitellyt juttua. Nainen oli kuulemma lisännyt FB:ssä ensin kaveriksi. Mies kertoi, että oli vain imarreltu nuoremman naisen huomiosta ja lähinnä "huvin vuoksi" jutellut.
On ostanut naiselle rannekorun valmistujaislahjaksi ja ei kuulemma osannut selittää miksi oli ostanut. Kysyin korun hintaa ja mies ei muka muistanut...
Ovat sen jälkeen nähneet pari kertaa kahvilla ihan ohi mennen. Mitään fyysistä ei kuulemma ole ollut. On kuulemma onnitteluhalin antanut silloin ,kun tämä nainen oli valmistunut. Miehen mukaan nainen on aktiivisempi osapuoli ja mies ei oikein osaa sanoa naiselle Ei..
Mieheni mukaan hän ei ole ajatellut vielä, olisiko nähnyt tätä naista vauhtiajoissa vai ei, kuulemma "ehkä ohi mennen".

Minun ei pitäisi olla mistään kuulemma huolissani.


Juttelemme illalla lisää.[/QUOTE]

Jaahas, selvä peli :(
 
Miksi mies ei ole sitten sanonut AP:lle naisesta, jos on ihan viaton kaverisuhde kyseessä? Mulla soisi hälytyskellot ja ihan siksi, että mies on tapaillut naista salaa.

Mahtaakohan tämä "Liisa" edes tietää, että mies on parisuhteessa?
 
  • Tykkää
Reactions: Joxu
"vieras"
[QUOTE="Tinja";28724485]Vauhtiajoihin on vielä pari viikkoa ja en olisi millään voinut olla kahta viikkoa normaalisti. Mies kävi äsken kotona ja sanoin suoraan, että enkö mahdu mukaan vauhtiajoihin, kun "Liisakin" on tulossa. Ensin miess kysyi, että kuka helkkarin "liisa". Sanoin FB:n jääneen auki. Tiesin, että miehen pitää pian mennä takaisin pojan pelikentälle ja sanoin, että on nyt vartti aikaa selittää mulle, tai sitten saa selittää lapsille, miksi isi ei enää asuu täällä.

Mies selitti pikaisesti, että ovat tavanneet baarissa huhtikuussa ja sen jälkeen lähinnä FB:ssä heitellyt juttua. Nainen oli kuulemma lisännyt FB:ssä ensin kaveriksi. Mies kertoi, että oli vain imarreltu nuoremman naisen huomiosta ja lähinnä "huvin vuoksi" jutellut.
On ostanut naiselle rannekorun valmistujaislahjaksi ja ei kuulemma osannut selittää miksi oli ostanut. Kysyin korun hintaa ja mies ei muka muistanut...
Ovat sen jälkeen nähneet pari kertaa kahvilla ihan ohi mennen. Mitään fyysistä ei kuulemma ole ollut. On kuulemma onnitteluhalin antanut silloin ,kun tämä nainen oli valmistunut. Miehen mukaan nainen on aktiivisempi osapuoli ja mies ei oikein osaa sanoa naiselle Ei..
Mieheni mukaan hän ei ole ajatellut vielä, olisiko nähnyt tätä naista vauhtiajoissa vai ei, kuulemma "ehkä ohi mennen".

Minun ei pitäisi olla mistään kuulemma huolissani.


Juttelemme illalla lisää.[/QUOTE]

Miehen selitys vaikuttaa ihan todelliselle. Noin ne yleensä sekoaa. Kyllä se siitä ryhdistäytyy. Pitää muistaa, että nuoret naiset tykkää kiusata vanhempia miehiä ja ne on niin helppoja. Ihastus, mikä menee ohi. Teet kumminkin selväksi, ettet uutta tilaisuutta tule.
 
....
Tilanne oli selvä jo siinä kohtaa, kun ap kertoi miehensä selvästi poistaneen fb:n viestiketjusta osan viesteistä.. Se jo kertoo sen että jotain salailtavaa on jonka mies pelkää vahingossa paljastuvan... Niin kuin nyt siten kävikin. Jos minä, tai kuka tahansa uu, juttelee facebookissa miespuolisen ystävän kanssa tavallisista asioista niin ei silloin ole mitään tarvetta poistella viestejä
 

Yhteistyössä