Miehellä unohtui FB auki ja... Mitä mun pitäisi ajatella?

  • Viestiketjun aloittaja "Tinja"
  • Ensimmäinen viesti
"Tinja"
Jotenkin minä uskon miestäni. En usko, että heillä on tai on ollut mitään syvällisempää. Epäilen, että näitä "onnitteluhaleja" on varmasti ollut useamminkin, mutta en usko, että ovat esim. sängyssä olleet tms. En usko, että mies olisi edes mennyt. Kai?
Me opiskelimme yliopistossa, kun tapasin miehenii kanssa. Meillä on 15-vuoden suhde takana, josta 10-vuotta avioliittoa. Kaksi ihanaa lasta, omakotitalo ja perusasiat kunnossa. Rakkauttakin on aina riittänyt.
Tästä asiasta jutellaan lisään ja katson, paljastuuko jotakin muuta. En tiedä olenko tyhmä, kun en oikeasti edes harkitse eroa. Ainakaan tämän hetkisen informaation perusteella.
Pitkä sotku tästä toki tulee..
 
  • Tykkää
Reactions: ElaineH
Blue
Ei kyllä kuulosta mun korviin ihan viattomalta touhulta.
Vähän mennyt minustakin rajan yli. Turhan paljon ehkä peitellyt asiaa kun on kuitenkin tapaillut ja ostellut lahjoja kun kuitenkin täysin viettomaksi väittää.

Siihen kyllä uskon ettei ole mitään tehnyt, ja uskon ettei välttämättä olisi mitään tehnytkään, mutta silti flirtti on mennyt liian pitkälle.
 
"Tinja"
[QUOTE="mievain";28724585]Teilläkö ei ole fb-tiedoissa tietoa siviilisäädyistänne?[/QUOTE]

Näkyy, mutta senhän saa estettyä niin, että joku tietty henkilö ei näe. En katsonut miehen profiilista, oliko estänyt sen joltakin tietyltä vai ei.
 
"huutomerkki"
[QUOTE="Tinja";28724319]Lähetin miehelle tekstarin, johon kirjoitin "Mä ajattelin, että haluaisin myös tulla vauhtiajoihin. Mun äiti tulisi meille hoitamaan lapsia siksi aikaa. Mä voin kyllä ajaakin, mua ei haittaa yhtään. Eiks mennäkin yhessä :)? "

Mies vastasi: "No ei sinne muiltakaan naiset ole tulossa... tehdään mieluummin kahdestaan jotakin hauskaa sitten. Ei sulla meidän mukana hauskaa olisi"

Mitä vastaan?! Vastaisinko vittuillakseni jotakin esim. "Mä niin haluaisin sun kanssa katsomaan cheekiä ;)" Tai sitten suoraan "Vai etkö halua mua, kun menet mielummin "Liisan" kanssa? "[/QUOTE]

Miksi nainen miksi sä menit mokaamaan. Miksi laitoit tekstarin? Miehelläsi oli aikaa miettiä ja keksiä jotain. Olisit helvetti soikoon kysynyt päin naamaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Joxu ja Cassyput
"thk"
Nuo miehen tekemiset kyllä haiskahtaa aika pahalle, mua jäi mietityttään että millainen mies ostaa jollekkin aivan merkityksettömälle naiselle korun? Pakkohan siinä on olla jotain enemmän, ei kai kukaan mies ostele mitään koruja lahjaksi naiselle jonka on tavannut pari kertaa ohimennen ja joka ei merkitse tälle miehelle mitään. Tai no ehkä joku playboy-miljonääri mutta ei tavalliset miehet.
 
  • Tykkää
Reactions: HeavyMetalMama-77
päivän paras idea
Ap, suljitko jo sen viestiketjun? Nyt vaan viestiä liisalle sillä aikaa kun miehesi on poissa. Yrität kirjoittaa miehenä sille ja udella vähän lisää... ja heität jotain vähän rajumpaakin, esim. kehut naista tai ehdottelet jotain... ja voit myös kirjoittaa vaimostasi eli jossain vaiheessa että pitää varmaan lopetella, kun vaimo tulee kohta kotiin.
 
"vieras"
[QUOTE="Tinja";28724540]Jotenkin minä uskon miestäni. En usko, että heillä on tai on ollut mitään syvällisempää. Epäilen, että näitä "onnitteluhaleja" on varmasti ollut useamminkin, mutta en usko, että ovat esim. sängyssä olleet tms. En usko, että mies olisi edes mennyt. Kai?
Me opiskelimme yliopistossa, kun tapasin miehenii kanssa. Meillä on 15-vuoden suhde takana, josta 10-vuotta avioliittoa. Kaksi ihanaa lasta, omakotitalo ja perusasiat kunnossa. Rakkauttakin on aina riittänyt.
Tästä asiasta jutellaan lisään ja katson, paljastuuko jotakin muuta. En tiedä olenko tyhmä, kun en oikeasti edes harkitse eroa. Ainakaan tämän hetkisen informaation perusteella.
Pitkä sotku tästä toki tulee..[/QUOTE]

Jos sinua ei asia vaivaa, voitte päästä yli tilanteesta. Et saa olla kuitenkaan liian sinisilmäinen ja antaa asian vaan olla, koska mies ajattelee, että voi jatkaa toimintaansa. Kun tulee kotiin sanot ihan suoraan, että ei kyllä ole kovin viatonta ostella toisille naisille koruja. Puhua siitä, että sinulle ei ole ok tuollainen käytös ja se, että mies tarvitsee toisten naisten imarteluja, tarkoittaa, että miehellä on huono itsetunto. Kysy miten voisit hänen itsetuntoaan parantaa, ettei tarvitse muilta naisilta. Sanot ymmärtäväsi miehen vanhentumisesta johtuvaa kriisiä ja että tuollainen on kai ihan normaalia, että haluaa kohteliaisuuksia muilta naisilta ja käske myöntämään, että se koru oli ihan vain sen takia, että sitä huomiota tulee jatkossakin. Sano, että tuollaiset kriisit ovat ohimeneviä ja, että selviätte siitä kyllä yhdessä. Sano, että yrität huomioida miehen paremmin, ettei hänen tarvitse hakea sitä muualta. Todennäköisesti miehesi menee tässä vähän itseensä, häpeää ja väittää, ettei hänellä mitään kriisiä ole.

Kysy onko teidän suhteessanne jotain vialla tai korjattavissa. Jos mies sanoo, että ei ole, kaikki on hyvin. Sanot, että jatkatte tästä, mutta vastaisuudessa tuollainen toiminta ei ole sinusta ok. Sano, että sinulle ei ole ok, että näet tätä naista, josta mies ei selvästikään halua muuta kuin huomiota.
 
"Tinja"
FB:n kautta päättelin.. kuvista ja siitä mistä mieheni on tykännyt ja siitä, mitä sen "liisan" kaveri oli kommentoinut kuvaan. "liisa" ei mitenkään kuvassa esittele korua, sattuu vain olemaan kädessä, johon joku sen kaveri on kommentoinut jotakin papuketjusta ja mieheni tykkää kuvasta.
 
miehesi
[QUOTE="Tinja";28724661]On tässä toki pieni mahdollisuus, että erehdyn korusta. FB stalkkeroinnin kautta päättelin, mikä koru on kyseessä, mutta on pieni mahdollisuus että erehdyn.[/QUOTE]

kulli on nyt ajatellut aivojen sijaan, eli miehelläsi on toinen nainen!!
Pistäppä äijän vaatteet jätesäkkiin ja pihalle siihen ulko-oven viereen, vaadi tunnustusta muuten saa lähteä kamojensa kanssa välittömästi!!
 
  • Tykkää
Reactions: Joxu
"vieras"
[QUOTE="Tinja";28724634]Siis mitä... VITTUA suoraan sanoen?! 195e näyttäs olevan sen korun hinta?![/QUOTE]

No jos on ollut noin kallis koru, eroaisin suoraan tai ainakin pitkä keskustelutuokio miehen kanssa, jos ero tuntuu mahdottomalta.
 

Yhteistyössä