Miehellä unohtui FB auki ja... Mitä mun pitäisi ajatella?

  • Viestiketjun aloittaja "Tinja"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Tinja";28724222]Nuorempi menee kouluun ja vanhempi on jo koulussa.

Mieheni on ollut vauhtiajoissa joka vuosi. Olen joskus ollut mukana. Se on hänen ja kaveriporukkansa sellainen "the juttu". Ei ole puhunut meneekö tänä vuonna, mutta oletan, että on menossa.
Pitäisikö mun pamauttaa miehelle kun tulee kotiin : "mun äiti tulee hoitamaan lapsia, kun on vauhtiajot. Mä haluan tulla mukaan" Ja katsoa mitä sanoo?[/QUOTE]

Joo, tää olis erittäin hyvä testi! Minusta nyt pikkusen vaikuttaa ettei ole enää pikkuflirtistä kyse :(
 
"Tinja"
Mies on joka tapauksessa mennyt jo liian pitkälle. Se yksi viesti kielii ihan selvästi, että on ostanut typykälle jonkun valmistujaislahjan, vai onko jollakin parempi selitys? Voi toki olla, että mieheni tarkoitusperät ovat pohjimmiltaan ihan viattomat ja ei oikeasti aio koskaan säätääkään sen naisen kanssa mitään.
Tai sitten heillä on oikeasti suhde :(
 
"Pipsa"
Sinuna kysyisin mieheltä suoraan, kuka kyseinen nainen on. Kerro menneesi koneelle ja nähneesi facebookin auki ja mitä siellä kirjoitettu. Sano suoraan, että sinusta tuntuu pahalta ja ettet tiedä mitä ajatella. Jos mies suuttuu tai sanoo sinua vainoharhaiseksi, kyseessä luultavasti muutakin kuin pelkkä "kaveri".
 
  • Tykkää
Reactions: Cassyput ja SuzieQ.
[QUOTE="Tinja";28724244]Mies on joka tapauksessa mennyt jo liian pitkälle. Se yksi viesti kielii ihan selvästi, että on ostanut typykälle jonkun valmistujaislahjan, vai onko jollakin parempi selitys? Voi toki olla, että mieheni tarkoitusperät ovat pohjimmiltaan ihan viattomat ja ei oikeasti aio koskaan säätääkään sen naisen kanssa mitään.
Tai sitten heillä on oikeasti suhde :([/QUOTE]

No kyllä niillä jonkunlainen suhde ilmiselvästi on. Fyysinen vai ei, sitä ei voi tietää kuin kysymällä. Hirvee tilanne, yritä jaksella!
 
"omg"
Sano miehellesi tulevasi mukaan sinne ajoihin. Hihkut sitä oikein innoissasi. Ja sitten tokaiset sillain ohimennen, että sulta muuten jäi fb auki. Ja jatkat oloasi ihan normaalisti. :)
 
"Tinja"
Lähetin miehelle tekstarin, johon kirjoitin "Mä ajattelin, että haluaisin myös tulla vauhtiajoihin. Mun äiti tulisi meille hoitamaan lapsia siksi aikaa. Mä voin kyllä ajaakin, mua ei haittaa yhtään. Eiks mennäkin yhessä :)? "

Mies vastasi: "No ei sinne muiltakaan naiset ole tulossa... tehdään mieluummin kahdestaan jotakin hauskaa sitten. Ei sulla meidän mukana hauskaa olisi"

Mitä vastaan?! Vastaisinko vittuillakseni jotakin esim. "Mä niin haluaisin sun kanssa katsomaan cheekiä ;)" Tai sitten suoraan "Vai etkö halua mua, kun menet mielummin "Liisan" kanssa? "
 
"Tinja"
Mä en jotenkin ole edes pahoillani. En oikeastaan tunne mitään nyt. Pääosin haluan vain uskoa, että tälle kaikelle on joku ihan neutraali selitys. En vain siis tunne mitään. Olen ihan varma, että kaikki kurjat ajatukset olisivat vääriä.
Tai sitten olen vain helkkarin tyhmä.
 
maku mennyt
Vaikea sanoa, voi olla jotain tai sitten ei. Oma mies kirjoittelee samaan tapaan entisen työkaverinsa kanssa, joka on vielä lapsemme kummi. En usko että heidän välillään on mitään sen kummempaa, mutta en pidä tuollaisesta flirttailevasta keskustelutyylistä sitten ollenkaan. Ja kerran oli joku ihan vieras nainen laittanut tilitystä miehelle että " anteeksi mutta suutuin niin hirveesti kun kerroit että olet parisuhteessa ja käyttäydyin tyhmästi ja plaaaplaaplaa ollaan kuitenkin ystäviä joo". Totakaan en sulata, koska mun mielestä ei olla ystäviä sellaisten kanssa joilla on selvästi tunteita sua kohtaan ja elätellä niitä toiveita.

En nyt tiedä mikä mun pointti oli, ehkä se että jos sulle tuo on liikaa, jättäisin miehen. Itse elän asian takia hieman epävarmassa suhteessa, ei meidän suhde oikein hyvin voi kun en koe että voisin 100% luottaa mieheen. Se näkyy sitten kaikessa. Olis pitänyt tehdä se pesäero jo ennen lasta, nyt meillä on pieni lapsi joten koen että emme voi erota, yritän vaan elää asian kanssa. Ehkä potti räjähtää sit kun olen keski-ikäinen ja lapsi aikuinen, ja lähden ovet paukkuen. Mies kyllä on vakuuttanut ponnekkaasti ettei petä, ei ole pettänyt, eikä tule ikinä pettämään. Mutta kun luottamukseen kerran tulee särö, sitä on hankala korjata..
 
"vieras"
[QUOTE="tiina";28724183]On ihastunut kenties rakastunut tuohon nuorempaan naiseen. Eron ottaisin ja lapset viikko-viikko systeemillä.[/QUOTE]

Alle kouluikäisille lapsille ei suositella tota viikko-viikkokäytäntöä.
 
"viirus"
[QUOTE="vieras";28724158]Taas näitä nettiuhoajia.

Et todellakaan heittäisi ellet ole mielisairas.[/QUOTE]

Todellakin tekisin ja olen tehnytkin. Ehkä sitten olen mielisairas ;(
 

Yhteistyössä