Miehellä unohtui FB auki ja... Mitä mun pitäisi ajatella?

  • Viestiketjun aloittaja "Tinja"
  • Ensimmäinen viesti
"outoko"
Hu-huh, taidatpa vaan haluta saada rähinän ketjussa aikaiseksi.
No en kylläkään, mutta en vaan välttämättä pidä asiaa niiiiiiiiiiiiiiiiin vakavana, mitä ketjun kaikki muut tuntuu pitävän. Tuntuu vaan pahalta, että ap:lle suunnilleen sanotaan täällä, että tekee virheen, jos edes harkitseekaan antavansa miehelleen anteeksi. Eiköhän tuo ole AP:n asia päättää, että miltä hänestä tuo tuntuu ja miten vakavana hän tuota miehen petosta pitää. Halusin vaan tuoda esille sen, että on myös "toisinajattelijoita".
 
Ksö
[QUOTE="outoko";28733645]No en kylläkään, mutta en vaan välttämättä pidä asiaa niiiiiiiiiiiiiiiiin vakavana, mitä ketjun kaikki muut tuntuu pitävän. Tuntuu vaan pahalta, että ap:lle suunnilleen sanotaan täällä, että tekee virheen, jos edes harkitseekaan antavansa miehelleen anteeksi. Eiköhän tuo ole AP:n asia päättää, että miltä hänestä tuo tuntuu ja miten vakavana hän tuota miehen petosta pitää. Halusin vaan tuoda esille sen, että on myös "toisinajattelijoita".[/QUOTE]

No en tiiä... Jos mies on ihastunut, ikävöi, on ollut puhetta seksistä, ehkä on ollut seksiä, ostelee koruja ym niin on tuo mun näkökulmasta jo jonkun verran vakavaa.. Jos ei olisi jäänyt kiinni, niin olisi jatkunut.
En tiedä minkälainen suhde itselläsi on, mutta tiedän sen, ettei ainakaan oma mieheni sulattaisi itseltäni tommoista, enkä minä häneltä.
Tossahan saattaa olla sekin, ettei vielä vain kerennyt mitään tapahtumaan, mutta vauhtiajoissa suunnitellaan näkemistä, mihin vaimolla ei enää ole asiaa mukaan.

Onko oma puolisosi samoilla linjoilla kanssasi, ettei ole niin vakavaa? Koska sittenhän sillä ei ole väliä, jos on. Sehän se pointti vähän on, että suhteessa kummallakin pitäisi olla sama näkökanta tällaisiin asioihin.
 
"Siis"
[QUOTE="Tinja";28732764]Minä kuitenkin osaan myös lukea miestäni. Tiedän, että hän katuun.
En tiedä sitä, kuinka suuria tunteita hänellä oli "lissuun", mutta olen varma, että muuttaisi koko lissun jutun tekemättöksi jos voisi.[/QUOTE]

Osaat lukea miestäsi? Tiesit siis joka kerta kun hän oli Lissun luo menossa, että hän on menossa kahvittelemaan eikä sinne minne sanoi olevansa menossa? Tiesit kun hän oli netissä, että hän lirkutteli toiselle naiselle? Tiesit kun hän puhui Vauhtiajoista poikaporukalla, että Lissua meni katsomaan?

Et tiennyt. Miksikö? Koska et sinä osaa lukea miestäsi. Luulit osanneesi.
 
iiiv
[QUOTE="outoko";28733645]No en kylläkään, mutta en vaan välttämättä pidä asiaa niiiiiiiiiiiiiiiiin vakavana, mitä ketjun kaikki muut tuntuu pitävän. Tuntuu vaan pahalta, että ap:lle suunnilleen sanotaan täällä, että tekee virheen, jos edes harkitseekaan antavansa miehelleen anteeksi. Eiköhän tuo ole AP:n asia päättää, että miltä hänestä tuo tuntuu ja miten vakavana hän tuota miehen petosta pitää. Halusin vaan tuoda esille sen, että on myös "toisinajattelijoita".[/QUOTE]

Eipä tuo Tinjan miehen tekemisten vähättely auta asian selvittämisessä. Ei ole epänormaalia kokea pettämistä katastrofina ja pienenä - tai paremminkin isona - kuolemana. FYI, kyllä täällä on tullut kannustavaa tekstiä ja rohkaisua Tinjalle jatkaa avioliittoaan. Toki varmaan monia silmiä avaaviakin seikkoja on Tinjalle esitelty. Kommenttisi vaikuttavat siltä, että pidät pettämistä ja puolison selän takana suhinointia oikeutettuna.
 
Yhtään hyväksyttävää selitystä ei todellakaan ole pettämiselle. Pettäjä on itsekäs idiootti ja sille ei löydy KOSKAAN hyväksyttävää selitystä. Facebookin aikakaudella se "pettäminen" vaan on lisääntyny ja muuttunut helpommaksi. Kaikki pitää näköjään taas vääntää rautalangasta.

Jatkakaa työ toki, mää meen nukkumaan.
 
"Joku"
Tuohon kommentoisin itsekin, että mitä varatut miehet tekee yökerhoissa. Ainakaan ne näennäisen kiltit perheenisät.. Itsekin olen nähnyt ja kokenut, että kyllä ne seksiä tai ainakin jotain pientä vipinää sieltä etsivät!! Harvassa on ne pereenisukit, jotka menisivät johonkin parikymppisiä vilisevään yökerhoon, koska tykkäävät siellä olla "muuten vaan" Iltaa istumassa. Harvemmin sellaiset miehet bailaa joidenkin diskohittien tahtiin miesporukalla tai kavereiden kanssa pitää kivaa sellaisessa paikassa, jossa ei kuule edes omia ajatuksiaan.. Mitä ihmettä ne sieltä hakee, jollei edes pienen pientä sutinaa? Miksi ne siellä muuten viihtyisivät? Ei, kyllä siellä käydään vähintäänkin omaa viehätysvoimaa testaamassa. Ei nyt varmasti kaikki, mutta hyvin monet.
 

Yhteistyössä