mieheni mukaan exän synnytykseen??en sulata!!

  • Viestiketjun aloittaja "johku"
  • Ensimmäinen viesti
"johku"
olen tapaillut miestäni noin kuukauden ja olemme molemmat päätä pahkaa rakastuneita ja toistemme sielunkumppanit,ainut ongelma onkin miehen exä,heillä on nyt jo ennestään 2 lasta ja toinen syntyy n kuukauden päästä,tämä exä ei halua minua vielä lasten elämään mikä vaikeuttaa jo nyt asioita koska haluamme miehen kanssa jakaa kaiken yhdessä ja nyt olemmekin joutuneet exältä salaamaan että tapaan lapsia onneksi ovat vielä nin pieniä etteivät kauheasti osaa tai ymmärrä selittää,toki isompi saattaa jotain kertoa..noh seuraava ongelma onkin että tämä exä on siis myös raskaana ja haluaa mieheni mukaan synnytykseen!

minusta tämä on jo aivan liikaa,ei mieheni pitäisi olla siellä katsomassa exäänsä alasti tai ei edes tuo,musta tuntuu vaan todella omituiselta että istuisin kotona odottamassa että mies on "synnyttämässä"exänsä kanssa!!

kuin myös exä vaatii että syntymän jälkeen isä olisi muutaman pvän töiden lomassa auttamassa siellä heidän kotonaan että arjen saa rullaamaan,kyllä mun mielestä on outoa että mies siellä eläisi muutaman päivän leikkiperhe arkea kun ei oikeasti siinä mukana ole joka pv,onhan äidin selvittävä jatkossakin itsekseen eikä voi joka pv mieheeni turvautua..huoh kiukuttaa!!noh mies ei ole vielä päättänyt suostuuko exän tahtoon,exä kun haluaa vaan pompottaa ja määräillä,voisihan hän pyytää tueksi ja avuksi yhtälailla jonkun ystävän tai sukulaisen,he kun eivät mieheni kanssa muutenkaan ole maailman parhaissa väleissä...
 
aapp
ei ole provo.
olen pyöritelly asiaa ja yrittänyt löytää kohtalotoveria joka ymmrärtäisi myös minun puoleni asiaan,juuri pikaisesti selasin kyseistä ketjua jonka "innoittamana"tännekin uskalsin kirjoittaa.
ja siis kyllä mieheni on myös syntyvän lapsen isä,ja mies ei siis itsekään ole varma haluaako synnytykseen,tuskin koska hän ymmärtää miltä se minusta tuntuisi ja miksi jakaa tuollainen perhetapahtuma yhdessä kun ei oikeasti olla yhdessä...

ja koska exän asenne minua kohtaan on se että lapsien elämään en vielä saa tulla vaan vasta kun ollaan muak pidempään seurusteltu niin eipä oma asenteenikaan häntä kohtaan ole paras mahdollinen.
 
ei ole provo.
olen pyöritelly asiaa ja yrittänyt löytää kohtalotoveria joka ymmrärtäisi myös minun puoleni asiaan,juuri pikaisesti selasin kyseistä ketjua jonka "innoittamana"tännekin uskalsin kirjoittaa.
ja siis kyllä mieheni on myös syntyvän lapsen isä,ja mies ei siis itsekään ole varma haluaako synnytykseen,tuskin koska hän ymmärtää miltä se minusta tuntuisi ja miksi jakaa tuollainen perhetapahtuma yhdessä kun ei oikeasti olla yhdessä...

ja koska exän asenne minua kohtaan on se että lapsien elämään en vielä saa tulla vaan vasta kun ollaan muak pidempään seurusteltu niin eipä oma asenteenikaan häntä kohtaan ole paras mahdollinen.
Olet kuukauden seurustellut? Eiköhän ne lapset ole paljon tärkeämpiä tuossa kuviossa kuin sinä, joten se exä on oikeassa.
 
aapp
ja kyllä tiedän ettei ole helpoin tilanne minulle,mutta toisaalta olen hyvin lapsi rakas,haluan kyllä omiakin lapsia muutaman vuoden päästä mutta minusta on vaan mukavaa viettää aikaa perheenä ja miehen lapsien kanssa,he kun ovat vielä pieniä on minunkin helppo luoda heihin tiivis suhde,isompi pikkuisen näyttää välillä minulle mieltään mutta pienempi suhtautuu todella hyvin,parempihan se on että lapset tottuvat minuun heti pienestä asti että olen osa heidän elämäänsä eikä vasta vanhempina jolloin se olisi vaikeaa.
 
"vieras"
Oletko sinä myös raskaana samaten kuin tämä parjaamasi miehen exä. Outo kuvio jos pitää paikkaansa. Miksi sekaannut tuollaiseen? Oletko varma ettei sinua tässä vedätetä ja huolella?
 
aapp
ei se katso seurustelun aikaa ja pituutta kun löytää sielunkumppaninsa!kaikella on puolensa ja minusta nimenomaan exän pitäisi olla iloinen että lasten isän luona on toinenkin aikuinen joka touhuaa lasten kanssa,exä itse tekee kiusaa ja sillä haluaa erottaa meidät ettei muka hyväksy minua vielä lasten lähelle tällähän hän yritttää juuri kontrolloida ettei lapsien isä voisi olla koko ajan minun kanssani ja jakaa isälle tärkeitä asioita minun kanssani.isä ei onneksi suostu elämään mitään kaksoiselämää ja erottelemaan elämäänsä kahteen eriosa alueeseen.kyllä exänkin on hyvä tottua hoitamaan lapset itse suureksi osaksi ja hyväksyä fakta että he ovat nyt eronneet ja isä kummin näkee lapsia joka viikkon yhden päivän ajan ja exä saa silloin sitä apua ja omaa aikaa!
 
"..."
Miksei hän menisi lapsensa synnytykseen!!?? Totta hitossa hän menee ja hoitaa kaikkia lapsia synnytyksen jälkeenkin. Ette te vielä kk:n jälkeen voi sanoa yhtään mitää teidän suhteesta. Toisen kk:n jälkeen ette välttis oo enää yhdessä ja ai hitto ku isää saattaa harmittaa ettei osallistunut synnytykseen sinun takiasi!!!
 
aapp
mitä outoa tässä kuviossa muka mielestäsi on?exä on eronnut ja hänellä pieniä lapsia ja yksi vielä kohta syntymässä?nykyään perheet eroaa..se on normaalia ja tulee uusia suhteita..vielä aiemmasta liitosta eksällä on teini ikäiset pojat ja heidän äidin kanssa onneksi kaikki hyvin kun pojat jo "isoja"ja päättävät itse asioista.mutta niinkun joku jo sanoi nykyään on vaikka millaisia uusioperheitä en itse näe tässä mitään outoa,toki exän perhe kuulema porisee kiukusta koska he ovat vasta eronneet ja exä raskaana,heidän mielestä miehen olisi pitänyt odottaa edes raskausaika ennen kun aloittaa uutta suhdetta mutta ei se vaan katso aikaa eikä paikkaa kun rakastuu.
 
"höh"
Just siksi exä ei halua vielä sinua lastensa elämään koska suhde ei ole vielä yhden kk.n jälkeen vakaalla pohjalla. Jos nyt tutustut lapsiin ja lapset sinuun ja kohta tuleekin ero nii lapset kärsii. Lastensa parasta kai hän nyt ajattelee.... taidat olla aika nuori ja ymmärrät exääsi paremmin sitten kun sinullakin on lapsia!
 

Yhteistyössä