mieheni mukaan exän synnytykseen??en sulata!!

  • Viestiketjun aloittaja "johku"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Siis miten tämä nyt menikään, miehelläkö myös kaksi teini-ikäistä ja lisäksi kaksi pientä lasta + tuleva vauva? Huh huh, aikamoista.. ja mies vasta 32 vuotias..
 
aapp
joo miehelläni ekasta liitosta 2 poikaa 12 ja 13 vuotiaat ja nyt edellisen naisen kanssa pieniä lapsia 2 ja kolmas syntynee noin kuukauden päästä.mutta näiden vanhempien lasten kohdalla kaikki ok,heidän äiti nyt ei mitään vaadi ja pojat jo niin isoja että itse ilmoittavat millon tulevat kylään ja milloin ei,tämä pienten lasten äiti on se joka esittää vaatimuksia ja ehtoja.
 
"vieras"
Provo tai ei, mutta erosin raskauden alussa. Lapsen isä kuitenkin halusi olla lapsensa elämässä ja tulla mukaan myös synnytykseen. Hän myös auttoi minua todella paljon kun vauva syntyi, nukkui meillä muutamia öitä, jotta sain edes hieman enemmän nukuttua. En tiedä ollenkaan, millainen suhde tai suhteita hänellä oli tuohon aikaan, mutta naisen on täytynyt olla aika luottavainen tai korkean sietokyvyn omaava tuohon aikaan. ;)
 
"Vieras"
Toivottavasti on provo. Tottakai lapsen isä menee mukaan synnytykseen, eronnut tai ei. Ja auttaa synnytyksen jälkeen lapsen hoidossa. Hän on lapsen siittänyt, hänen kuuluu kantaa vastuunsa ja huolehtia lapsesta, luulisi hänen myös haluavan!?

Ei ero isyyttä poista.
 
efaöldkfjaökf
Miehen eksä "esittää vaatimuksia ja ehtoja". No shit! Ettäs kehtaa.

Ja mies ei voi nähdä lapsiaan paljoa, koska hänen pitää levätä työvuorojen välissä, että jaksaa. A-pu-va.

Vinkki:säästä ap tämä ketju itelläs ja lue muutaman vuoden kuluttua. Sulla saattaa olla toinen näkökulma asiaan kuin nyt.
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkurouva74
Mikä kumma naisilla on jo kuukauden suhteen jälkeen omistaa mies? Minkä ihmeen takia pitää ottaa mies, jolla on lapsia entuudestaan? Vaikka se ex ei kuulus enää elämään, kuitenki mies joutuu olemaan lasten elämässä mukana ja sitä kautta ex tulee kuvioihin jollain tapaa mukaan. Se vaan on sulatettava, jos meinaa olla aikunen ja lapsiaki tavata.
Jos teidän suhde jatkuu, olet lapsille äitipuoli. Ajattele sitä oletko valmis sellaseen. Et vaan voi erottaa isää ja lapsia erilliseen elämään.
 
  • Tykkää
Reactions: Criminal Mind
Mua vähän ihmetyttää minkälainen tossu toi äijä on. Ex asettaa vaatimuksia ja nyx torppaa ne vaatimukset ja asettaa omansa. Jos kerran äijä on pannut toisen paksuksi ja sen jälkeen löytänyt sielunkumppaninsa ( :LOL: ), sanoisi että nyt akat hiljaa ja minä poika päätän itse miten tän asian hoidan.
 
  • Tykkää
Reactions: Criminal Mind
no ei sen puoleen.. en mäkää kuukauden jälkeen edes antas tavata lapsiani. kk perusteella ei voi vielä sanoa puoleen eikä toiseen et miten se suhde etenee. Synnytykseen menosta mies sais päättää itse enkä puuttuisi siihen vielä. Ajattelisin et mulla ei ole vielä semmoisia valtuuksia.
 
"Uskomatonta"
joo miehelläni ekasta liitosta 2 poikaa 12 ja 13 vuotiaat ja nyt edellisen naisen kanssa pieniä lapsia 2 ja kolmas syntynee noin kuukauden päästä.mutta näiden vanhempien lasten kohdalla kaikki ok,heidän äiti nyt ei mitään vaadi ja pojat jo niin isoja että itse ilmoittavat millon tulevat kylään ja milloin ei,tämä pienten lasten äiti on se joka esittää vaatimuksia ja ehtoja.
Nyt selkesi, tuo kultakimpale, jonka olet löytänyt on sitä mies sorttia, että täytyy levittää siementä ympäriinsä.
Nuo kaksi aikaisempaa naista ovat olleet aikoinaan sielunkumppaneita ja on ollut hienoa laittaa koti ja lapset, mutta sitten miehelle iskee se lapsiperheen arki ja olo, että ei helkutti, ei tämä ole enää kivaa
ja eikun uus akka kehiin.

Sinä olet tuleva vaimoke nro.3. Niin kauan menee hyvin kunnes teette lapsen.
Sitten sinä katselet tämän miehen elämää, vaimo nro 4 kanssa.

Tuo miestyyppi on juuri tuota, mutta toivottavasti tajuat tämän ennen kuin on myöhäistä.
Nyt katselet tätä kuviota vaaleanpunaiset lasit päässä hypellen.
Mutta ne lasit aikojen kuluessa naarmuuntuu ja sitten tajuat tämän, mutta toivottavasti, ennekuin olet yh
 
aapp
mies myöntää kyllä että on tehnyt virheitä ja ei olisi pitänyt lapsia tehdä vielä ollenkaan mutta sille nyt ei enään voi mitään,haluaa muuttaa elämänsä suunnan ja ollaankin puhuttu ettei tehdä lapsia ellei olla aivan varmoja että pysytään aina yhdessä.
mies on pahoillaan siitä että on kaksi perhettä menettänyt mutta on oppinut läksynsä ja haluaa silti vielä joskus nauttia siitä todellisesta perheestä ja kyllähän jokainen tekee virheitä ja voi niistä ottaa opikseen.
 
"Vieras"
siis ei miehelläni ole mitään vuoroviikko juttuja,tapaa kerran viikossa n7h kerrallaan lapsiaan,mies on niin paljon töissä ja kaipaa myös vapaalla omaa aikaa jotta saa itsekin levättyä,toki ehkä joskus voisimme miettiä ottavamme lapsia vaikka viikonlopuksi mutta ei varmaan vielä mies jaksa kun ovat aika nuoria,
Höh. Ehkä lasten äitikin kaipais omaa aikaa että sais levättyä, ja sen on jaksettava vaikka lapset ovat "aika nuoria"...
 
"vieras"
siis ei miehelläni ole mitään vuoroviikko juttuja,tapaa kerran viikossa n7h kerrallaan lapsiaan,mies on niin paljon töissä ja kaipaa myös vapaalla omaa aikaa jotta saa itsekin levättyä,toki ehkä joskus voisimme miettiä ottavamme lapsia vaikka viikonlopuksi mutta ei varmaan vielä mies jaksa kun ovat aika nuoria,ja vauvaa mies tuskin tapaa sen enempää kun samalla vilaukselta kun hakee isompia lapsia,ei häntä huvita exän kanssa viettää aikaa,tapaa vauvaa sitten kun hän on tarpeeksi vanha että exä antaa meidän luoksemme.
Muistathan tämän kun itse olet EX, kolmen lapsen yksinhuoltaja?
 
mies myöntää kyllä että on tehnyt virheitä ja ei olisi pitänyt lapsia tehdä vielä ollenkaan mutta sille nyt ei enään voi mitään,haluaa muuttaa elämänsä suunnan ja ollaankin puhuttu ettei tehdä lapsia ellei olla aivan varmoja että pysytään aina yhdessä.
mies on pahoillaan siitä että on kaksi perhettä menettänyt mutta on oppinut läksynsä ja haluaa silti vielä joskus nauttia siitä todellisesta perheestä ja kyllähän jokainen tekee virheitä ja voi niistä ottaa opikseen.
Varmaan lapset tykkää kun isi on pahoillaan heidän tekemisestään...
 
6xäiti
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28825665:
Olet kuukauden seurustellut? Eiköhän ne lapset ole paljon tärkeämpiä tuossa kuviossa kuin sinä, joten se exä on oikeassa.
Samaa mieltä. Kuukausi on todella lyhyt aika.
Totta kai mies menee mukaan synnytykseen, onhan hän tulevan lapsen isä. Eihän tuossa ole kysymys ex-vaimosta vaan lapsesta. Ei ole lapsen vika, että vanhemmat ovat eronneet ja lapsella on oikeus saada hyviä lapsuusajan muistoja ja vähintä mitä isä voi tehdä nyt, on mennä synnytykseen. Jatkossahan lapsella ei ole elämässä mukana isää joka päivä.
Minä en edes huolisi miestä, joka harkitsisi jättävänsä lapsensa syntymän naisen takia.
Muista ap, että te olette aikuisia, joilla on päässä aivot, joilla voi nämä tunteet selvittää ja niiden kanssa elää. Lapsen etu tulee aina ensin.
 
"vieras"
ja kyllä tiedän ettei ole helpoin tilanne minulle,mutta toisaalta olen hyvin lapsi rakas,haluan kyllä omiakin lapsia muutaman vuoden päästä mutta minusta on vaan mukavaa viettää aikaa perheenä ja miehen lapsien kanssa,he kun ovat vielä pieniä on minunkin helppo luoda heihin tiivis suhde,isompi pikkuisen näyttää välillä minulle mieltään mutta pienempi suhtautuu todella hyvin,parempihan se on että lapset tottuvat minuun heti pienestä asti että olen osa heidän elämäänsä eikä vasta vanhempina jolloin se olisi vaikeaa.
Älä tee lapsia, kun et osaa edes käyttää välimerkkejä.
 

Yhteistyössä