Mies jäi just kiinni nololla tavalla :(

  • Viestiketjun aloittaja Neele
  • Ensimmäinen viesti
vierailijavain
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailijavain:
Mikään suhde ei ole täydellinen. Jokaisessa pitkässä suhteessa tulee huonompiakin aikoja, eikä ne ole mikään syy pettää.
Öööö...onko joku väittänyt, että joku suhde olisi täydellinen? Ihan nyt vaan tuli mieleen, että ei se ulos heittäminenkään ole mikään ainut ja oikea vaihtoehto.
Sanoit että kukaan normaali ihminen ei petä, jos kaikki on hyvin. Kaikilla on aikoja, jolloin kaikki ei ole hyvin. Tekstistäsi sai käsityksen, että silloin kun kaikki ei ole hyvin on normaalilla ihmisellä oikeus pettää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
oisko joku toinen keino kuitenkin auttanut liiton paranemisessa kuin toisen pettäminen?Outoja sun parisuhdeneuvot!!
Olis, mutta kukaan normaali ihminen ei petä, jos kaikki asiat on hyvin.
Niin, normaalit ihmiset yleensä lähtee vieraisiin, ilman että ilmoittavat puolisolleen että asiat eivät hänen mielestään ole hyvin.

Onneksi olen sinkku :heart:
 
åå
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailijavain:
Mikään suhde ei ole täydellinen. Jokaisessa pitkässä suhteessa tulee huonompiakin aikoja, eikä ne ole mikään syy pettää.
Öööö...onko joku väittänyt, että joku suhde olisi täydellinen? Ihan nyt vaan tuli mieleen, että ei se ulos heittäminenkään ole mikään ainut ja oikea vaihtoehto.
Peesailen tätä. Itse kokeneena pettämisen ja miehen suhteen.
Meillä asiat oli olleet jo todella pitkään päin helvettiä Hyvä ku jollaisissa puheväleissä edes oltiin. Vikaa oli todella paljon minussa. Ukko oli yrittänyt, mutta mä en vaan itse jaksanut panostaa pätkääkään suhteeseen
Yhdessä oli oltu jo 16 vuotta.

Ukko oli täysin eroamassa ja valmis jatkamaan suhdettaan sen toisen kanssa. mä halusin kuitenki että yritetään ja lopulta ukkokin siihen suostui. Oli niin opettavainen kokemus, että saatiin puhuttua kaikki toisillemmme niin rehellisesti ja avoimesti ku vaan koskaan voi.

Tän kaiken seurauksena opittiin arvostamaan toisiamme ja suhteemme voi tuon jälkeen paremmin kuin koskaan ja voi edelleen. Aikaa tuosta on jo 7vuotta.

Koskaan en tietty unohda asiaa mutta sen kanssa voi elää.

 
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Olihan se ap käyny siellä uimahallilla ja ei ollut silloinkaan autoa siellä, joten ei kai mies sinne jälkikäteen kahville ole mennyt...?
Miehsän ei sitä tiedä että vaimo on siellä käynnyt nuuskimassa, joten voi sanoa olevansa uimahallin kahviossa vaikka oikeasti olisi vetelemässä kakkosnaista takaapäin...
No shit, Sherlock...
:LOL: :LOL:
 
VOIMIA!
AP:lle paljon voimia ja halauksia!

Ihan itketti ja oksetti kun luin ketjun putkeen ja tuli mieleen omat kokemukset muutaman vuoden takaa. Voi miten mun maailma romuttui. Mies itki ja rukoili ja kerjäsi, olisi tehnyt kaikkensa, varasi parisuhdeterapiankin. Mutta tunsin itseni, onneksi. Me emme olisi siitä päässeet yli. Yhden kännisen kertapanon olisin voinut antaa anteeksi ja unohtaa, jos olisi sitä heti katunut ja rehellisesti siitä kertonut. Nyt mun mielestä katui vain sitä että jäi kiinni. Parin kuukauden suhde. Soitin tälle toiselle naiselle, ja (meillä) niin kylmä ja loppuun tylsistynyt suhde, eikä kuulemma rakastunut mua. Tämä siis sen naisen mukaan. Itse luulin että meillä meni hienosti, seksiä oli ja häitä suunniteltiin. Olin ihan rikki puoli vuotta. Kaksi kertaa sorruin sänkyyn, koska mies oli hyvä puhumaan ja katui. Mutta sitten sain ylpeyttäni takaisin ja päätin päästä miehestä yli.

Ansaitset parempaa. Ansaitset miehen johon voi luottaa ja on luottamuksesi arvoinen. Joku voi antaa helposti suhteet anteeksi, mutta mielestäni silloin ei arvosta itseään tarpeeksi. Voimia ja tsemppiä!
 
mia
Alkuperäinen kirjoittaja voimia!:
ensin tulee viha.
sitten tulee suru.
sitten tulee "entäs jos se sittenkin puhu totta"-tunne
sitten tulee ikävä.
sitten alkaa pikkuhiljaa helpottaa

sille ikävälle ei kannata antaa periksi. ansaitset parempaa.
mulle tuli vain viha, ei muuta sen jälkein ;)
 
!!!
Koita olla vahva äläkä anna miehelle periksi. Ansaitset parempaa, muista se. Puhu äidillesi, veljellesi, ystävillesi! Älä tee virhettä että pidät kaiken sisälläsi ja itselläsi. Läheisesi auttavat kunhan vain tietävät tilanteesi. Itselläni kesti tajuta, että läheiseni haluavat auttaa, eikä ole noloa joutua petetyksi. Kaikkea hyvää, pysy vahvana mutta pyydä apua läheisiltäsi!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mia:
Alkuperäinen kirjoittaja voimia!:
ensin tulee viha.
sitten tulee suru.
sitten tulee "entäs jos se sittenkin puhu totta"-tunne
sitten tulee ikävä.
sitten alkaa pikkuhiljaa helpottaa

sille ikävälle ei kannata antaa periksi. ansaitset parempaa.
mulle tuli vain viha, ei muuta sen jälkein ;)
Mulla kyllä ikävä kesti ja pitkään, kaikista pahinta oli muistella hyviä hetkiä. Tuollaisessa tilanteessa kun koko elämä muuttuu hetkessä ja haluaisi vaan palata entiseen, vaikka tiesi että se oli valhetta. Voimia ap:lle, älä anna anteeksi, sun itsesi ja lapsesi tähden, ansaitsette parempaa!
 
Omppu
Olen seuraillut tätä ketjua sen alusta alkaen, ajattelin lopulta myös kommentoida. Munaton mies sulla kun ei tajua tunnustaa vielä kiinnijäätyäänkään. Täydellinen vellihousu joka pitää sinua tyhmänä kuin lammas. Onneksi et sellainen kuitenkaan ole. Pistä rutjake kiertoon vaan, onnea matkaan seuraavalle, kuka hänet vaivoikseen saa. Sä löydät paremman varmasti ja sitä odotellessa voit viettää laatuaikaa rehellisessä seurassa itsesi ja lapsesi kanssa.
 
dfdf
Minä antaisin kyllä anteeksi miehelleni, jos hän jäisi kiinni pettämisestä. Sitä en tietenkään ole hänelle kertonut. Ei elämä ole aina niin mustavalkoista. Jos muuten on ollut hyvä suhde ja hyvä vastuullinen perheenisä, niin ei kannata yhden hairahduksen pilata koko elettyä elämää. Eri asia tietenkin on, jos mies olisi joku sarjapettäjä, eikä ottaisi opiseen hairahduksestaan.

Tuttavapiirissäni on useita tapauksia, joissa joko mies tai vaimo tai molemmat ovat pettäneet jossakin vaiheessa, mutta niistä on päästy yli ja perhe-elämä on muuttunut taas hyväksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:
Minä antaisin kyllä anteeksi miehelleni, jos hän jäisi kiinni pettämisestä. Sitä en tietenkään ole hänelle kertonut. Ei elämä ole aina niin mustavalkoista. Jos muuten on ollut hyvä suhde ja hyvä vastuullinen perheenisä, niin ei kannata yhden hairahduksen pilata koko elettyä elämää. Eri asia tietenkin on, jos mies olisi joku sarjapettäjä, eikä ottaisi opiseen hairahduksestaan.

Tuttavapiirissäni on useita tapauksia, joissa joko mies tai vaimo tai molemmat ovat pettäneet jossakin vaiheessa, mutta niistä on päästy yli ja perhe-elämä on muuttunut taas hyväksi.
:flower: :flower: :flower:
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:
Minä antaisin kyllä anteeksi miehelleni, jos hän jäisi kiinni pettämisestä. Sitä en tietenkään ole hänelle kertonut. Ei elämä ole aina niin mustavalkoista. Jos muuten on ollut hyvä suhde ja hyvä vastuullinen perheenisä, niin ei kannata yhden hairahduksen pilata koko elettyä elämää. Eri asia tietenkin on, jos mies olisi joku sarjapettäjä, eikä ottaisi opiseen hairahduksestaan.

Tuttavapiirissäni on useita tapauksia, joissa joko mies tai vaimo tai molemmat ovat pettäneet jossakin vaiheessa, mutta niistä on päästy yli ja perhe-elämä on muuttunut taas hyväksi.
Onko se hairahdus, että kuukausia valehtelee vaimolleen silmiin katsoen? Että kertoo oman vaimon asioita toiselle naiselle sängyssä? Että valehtelee lapselleen olevansa töissä ja harrastuksissa, kun voisi olla oman perheen kanssa?


Kyllä minäkin olisin YHDEN hairahduksen antanut anteeksi, jos mies olisi sitä heti katunut. Mutta kuukausien valehtelu on paljon enemmän kuin yksi hairahdus. Siinä menee kaikki pirstaleiksi. Luottamus, arvostus, rakkaus. Kaikki. Sitä ei saa enää takaisin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja .:

Onko se hairahdus, että kuukausia valehtelee vaimolleen silmiin katsoen? Että kertoo oman vaimon asioita toiselle naiselle sängyssä?
Että valehtelee lapselleen olevansa töissä ja harrastuksissa, kun voisi olla oman perheen kanssa?


Kyllä minäkin olisin YHDEN hairahduksen antanut anteeksi, jos mies olisi sitä heti katunut. Mutta kuukausien valehtelu on paljon enemmän kuin yksi hairahdus. Siinä menee kaikki pirstaleiksi. Luottamus, arvostus, rakkaus. Kaikki. Sitä ei saa enää takaisin.
Tiedät itsekin, ettei ole mikään hairahdus, vaan suhde vieraaseen. On eri asia, antaa satunnainen kännipanoanteeksi, kuin suhde, tunteet, johonkin vieraaseen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja .:

Onko se hairahdus, että kuukausia valehtelee vaimolleen silmiin katsoen? Että kertoo oman vaimon asioita toiselle naiselle sängyssä?
Että valehtelee lapselleen olevansa töissä ja harrastuksissa, kun voisi olla oman perheen kanssa?


Kyllä minäkin olisin YHDEN hairahduksen antanut anteeksi, jos mies olisi sitä heti katunut. Mutta kuukausien valehtelu on paljon enemmän kuin yksi hairahdus. Siinä menee kaikki pirstaleiksi. Luottamus, arvostus, rakkaus. Kaikki. Sitä ei saa enää takaisin.
Tiedät itsekin, ettei ole mikään hairahdus, vaan suhde vieraaseen. On eri asia, antaa satunnainen kännipanoanteeksi, kuin suhde, tunteet, johonkin vieraaseen.
Veikkaanpa, että ap:n kohdalla kyseessä ei myöskään ollut mikään hairahdus.
 

Yhteistyössä