Mies jäi just kiinni nololla tavalla :(

  • Viestiketjun aloittaja Neele
  • Ensimmäinen viesti
V
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Miksi !"#¤%& pitäis erota moisen yhden typerän hairahuksen takia? Teiän parisuhde ei ole ollut kunnossa, jos siinä on tilaa 3lle osapuolelle, välinne ovat vielä täysin korjattavissa, jos te MOLEMMAT sitä haluatte.
Salli mun nauraa, SÄ antamassa parisuhdeneuvoja :LOL:

Tsemppiä ap:lle!
 
narikka
voi ei, ap:lle voimia. älä ota takas vaikka ruikuttais kuinka! pettää kerran pettää aina. jos ei heti niin myöhemmässä vaiheessa. lapsi ei ole ees hyvä tekosyy jatkaa suhetta jossa toinen haikailee muitten perään.

ja sille tutulle naiselle...
 
vv
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Miksi !"#¤%& pitäis erota moisen yhden typerän hairahuksen takia? Teiän parisuhde ei ole ollut kunnossa, jos siinä on tilaa 3lle osapuolelle, välinne ovat vielä täysin korjattavissa, jos te MOLEMMAT sitä haluatte.
oisko joku toinen keino kuitenkin auttanut liiton paranemisessa kuin toisen pettäminen?Outoja sun parisuhdeneuvot!!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Miksi !"#¤%& pitäis erota moisen yhden typerän hairahuksen takia? Teiän parisuhde ei ole ollut kunnossa, jos siinä on tilaa 3lle osapuolelle, välinne ovat vielä täysin korjattavissa, jos te MOLEMMAT sitä haluatte.
Itse en voisi kuvitella pystyväni antamaan anteeksi miehelle, jos hänellä olisi suhde toiseen naiseen ja vielä kaikin mahdollisin keinoin yrittäisi peitellä ja salailla sitä vaikka asia tulisi ilmi. Kännisen kerran hairahduksen voisi ehkä vielä antaa anteeksi ja unohtaa, mutta suhdetta ei! Luottamus katoaisi kokonaan, enkä ikimaailmassa haluaisi elää sellaisessa suhteessa, että koko ajan mieltä kalvaisi epäilys miehen mahdollisista muista naisista. Vaikka anteeksi pystyisikin antamaan, niin tuskin unohtamaan enkä usko, että kykenisin enää koskaan luottamaan mieheen.
 
vierailijavain
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
oisko joku toinen keino kuitenkin auttanut liiton paranemisessa kuin toisen pettäminen?Outoja sun parisuhdeneuvot!!
Olis, mutta kukaan normaali ihminen ei petä, jos kaikki asiat on hyvin.
Mikään suhde ei ole täydellinen. Jokaisessa pitkässä suhteessa tulee huonompiakin aikoja, eikä ne ole mikään syy pettää.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Miksi !"#¤%& pitäis erota moisen yhden typerän hairahuksen takia? Teiän parisuhde ei ole ollut kunnossa, jos siinä on tilaa 3lle osapuolelle, välinne ovat vielä täysin korjattavissa, jos te MOLEMMAT sitä haluatte.
Helppoa antaa mitään neuvoja toisille, joita ei yhtään tunne tai tiedä.
Lisäksi varmasti moni tekee tuossa tilanteessa samoin ja pistää pihalle. Sitä varmaan on niin shokissa, ettei pysty ja HALUA alkaa selvittelee tilannetta heti.
Ehkä myöhemmin voikin miettiä järkevästi, antaa anteeksi tai nähdä asiat toisin. Mutta tuskin tuossa tilanteessa nyt.
Ja on se kumma, että pitää etsiä syyllisiä sille, jos 3 henkilö tullut kuvioon!! Jos mies ei pysty selvittää parisuhteen laatua, puhua mikä mättää tai jos nainen vaikka väsynyt vielä pienen lapsen kanssa... niin ei se ole selitys lähteä etsimään toista henkilöä mukaan! Jokainen suhde, jossa tarvitaan ulkopuolista! EI ole suhteen arvoinen tai rakkaudella täytetty.
Jos yhtään toista rakastaa, niin ei sitä lähde toiselle tuollaista tekemään ja kyllä sellainen ihminen ensin haluaa selvittää asiat puhumalla!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vierailijavain:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
oisko joku toinen keino kuitenkin auttanut liiton paranemisessa kuin toisen pettäminen?Outoja sun parisuhdeneuvot!!
Olis, mutta kukaan normaali ihminen ei petä, jos kaikki asiat on hyvin.
Mikään suhde ei ole täydellinen. Jokaisessa pitkässä suhteessa tulee huonompiakin aikoja, eikä ne ole mikään syy pettää.
Peesaan alempaa!!!
 
voimia!
ensin tulee viha.
sitten tulee suru.
sitten tulee "entäs jos se sittenkin puhu totta"-tunne
sitten tulee ikävä.
sitten alkaa pikkuhiljaa helpottaa

sille ikävälle ei kannata antaa periksi. ansaitset parempaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vierailijavain:
Mikään suhde ei ole täydellinen. Jokaisessa pitkässä suhteessa tulee huonompiakin aikoja, eikä ne ole mikään syy pettää.
Öööö...onko joku väittänyt, että joku suhde olisi täydellinen? Ihan nyt vaan tuli mieleen, että ei se ulos heittäminenkään ole mikään ainut ja oikea vaihtoehto.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Helppoa antaa mitään neuvoja toisille, joita ei yhtään tunne tai tiedä.
Ihan samalla tavalla tekin täällä neuvotte aapeetä, sen kummemmin tuntematta henkilöä, miksi kenenkään neuvot olis toista parempia?
Ainoa kommentti minulta ja ketään en ole mennyt neuvomaan! Sanoin mielipiteeni sinun kommenttiin ja oman näkemyksen asiaan. =)
 
narikka
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailijavain:
Mikään suhde ei ole täydellinen. Jokaisessa pitkässä suhteessa tulee huonompiakin aikoja, eikä ne ole mikään syy pettää.
Öööö...onko joku väittänyt, että joku suhde olisi täydellinen? Ihan nyt vaan tuli mieleen, että ei se ulos heittäminenkään ole mikään ainut ja oikea vaihtoehto.
se on ainoa vaihtoehto jos toinen pettää. ei ole takasi paluuta entiseen, ei anteeksi antoa. kartanolle samantien ja lukot vaihtoon. jos pettää tai on muuta teerenpeliä muitten naisten kans niin ei se mies ole koskaan tosissaan ollu "kumppaninsa" kans. on vain ettiny parempaa kokoajan.
 
Olipa pitkä ketju luettavaksi.
Ap:lle paljon voimia! Itse en varmastikaan anteeksi antaisi. Olen jo kerran meinannut oksentaa vihasta, kun näin mieheni kirjoitelleen eksänsä kanssa siitä, millaista heillä oli. No, se ei kovin syvällistä kirjoittelua ollut kunhan vaan muistelivat menneitä. Siinä meni mun raja. Jos se olisi ylitetty, olis mies lentänyt pellolle saman tien.

Ja niinkuin täällä on sanottu, jokaisessa suhteessa on huonojakin aikoja, mutta se ei oikeuta pettämään!! Pettäminen on aina pettämistä, sitä en ainakaan minä voisi anteeksi antaa. On olemassa keinoja jolla suhteen voi parantaa, mutta ne on käytettävä ennen sitä, kun hairahtaa väärälle polulle. Sen jälkeen on luottamus mennyt, eikä suhde koskaan korjaannu samanlaiseksi kuin se on joskus ollut.

Ap, hyvä että miehesi jäi kiinni. Pidä nenä pystyssä ja ole vahva. Miehesi ei ansaitse sinua, hän on raukkamainen.

Suhde pitää lopettaa, jos se ei tyydytä tarpeita, ei pettäminen ole ratkaisu.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja narikka:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailijavain:
Mikään suhde ei ole täydellinen. Jokaisessa pitkässä suhteessa tulee huonompiakin aikoja, eikä ne ole mikään syy pettää.
Öööö...onko joku väittänyt, että joku suhde olisi täydellinen? Ihan nyt vaan tuli mieleen, että ei se ulos heittäminenkään ole mikään ainut ja oikea vaihtoehto.
se on ainoa vaihtoehto jos toinen pettää. ei ole takasi paluuta entiseen, ei anteeksi antoa. kartanolle samantien ja lukot vaihtoon. jos pettää tai on muuta teerenpeliä muitten naisten kans niin ei se mies ole koskaan tosissaan ollu "kumppaninsa" kans. on vain ettiny parempaa kokoajan.
Kun minua on petetty, niin kyllä se oli loppu siihen ja en ymmärrä sellaista "rakkautta", että toinen rikotaan täysin. Sitä työnnetty silmät ja suut täyteen paskaa. Kuitenkin sitä ollaan heti pettämässä. Anteeksi en koskaan antanut pettäjälle, se miten toinen rikotaan siinä ja sen surun kanssa taistelu. Olisi ollut liian raskas käydä itse "viattomana" kova työ suhteen kuntoon saamiseen. Itse rikki, luottamuksen kasvattaminen(jota tuskin koskaan saa), ikuinen pelko uudesta iskusta jne. Miksi kukaan tahtoisi enää sitä kokea tai käydä hirveää taistelua suhteen eteen? (kun tavallaan itse vain joutunut "uhriksi")Parempi surra yksin, päästä yli ja nähdä valoisa tulevaisuus.
 

Yhteistyössä