Mies vaati eron jälkeen testin kaikista lapsista, vaikka ovat kopioita isästään

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja vierailija, 06.02.2019.

1. vierailija

vierailija Vieras

Minusta se on ihan yhtä järkevää kuin testauttaa kaikki lapset, kerätä DNA- pankki ja siruttaa miehet kuin koirat, jotta ei jää vahingossakaan mahdollisuutta olla isä tietämättään tai olla isä väärälle lapselle.:ROFLMAO:
    Mutta miehet määrittelevät itse, millaisen tasa-arvon haluavat, syytönhän minä siihen olen...

2. vierailija

vierailija Vieras

Tervettä puhetta! Miehen tullessa sukukypsäksi on hänen siemenensä otettava talteen ja kirurgisesti kastroitava sen jälkeen. Spermaa voivat naiset käydä hakemassa pankista kun tahtovat lapsia. Mies maksaa elarit!

3. vierailijaDd

vierailijaDd Vieras

Sairasta.

4. vierailija

vierailija Vieras

Niin on. Tätä tää yks saarnaa.

5. vierailija

vierailija Vieras

Eieiei! Kun sen piti mennä niin, että kun mies tahtoo lapsia, niin se käy hakemassa sen naisen, johon sperma sitten upotetaan, ettei vaan ole epäilystä oikeasta isästä! Tasa- arvoa hei!

6. m1es

m1es Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.10.2014
    Saadut tykkäykset:
    1 270
    Ei saa huutaa :sneaky:

Siina kommentissani oli kaksi osaa, jälkimmäisessä kerrottiin isyystutkimuksen näytteestä, ei perinnöllisten sairauksien selvittämisestä (mitä minä en edes ole käyttänyt ketjussa perusteena).

Mutta koska minustakin on noita tautigeenejä kartoitettu, tiedän, ettei verta todellakaan tarvita paljon. Halusit vain demonisoida asiaa pienten lasten äideille tai olit aidosti tietämätön.

7. m1es

m1es Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.10.2014
    Saadut tykkäykset:
    1 270
    Lopetan tämän ketjun kommentoimisen osaltani tähän, Pistepirkko on oikeassa siinä, että tämä alkaa mennä jankkaamiseksi. Oli kuitenkin virkistävää väitellä :)

Palaan aiheeseen, jos tuntemani ehdokas X pääsee läpi eduskuntaan keväällä ja lakialoite isyyden automaattisesta testaamisesta toteutuu. Luultavasti muutama palstamammakin (vaikkapa tässä ketjussa kommentoinut @Mörköäiti ) tulee häntä äänestämään (y)

8. vierailija

vierailija Vieras

Ihanan naivi m1es. Yksi mies eduskunnassa voi kaiken muuttaa

9. vierailija

vierailija Vieras

Naisehdokas, sinä hölmö nainen!

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko