Mies vaati eron jälkeen testin kaikista lapsista, vaikka ovat kopioita isästään

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jos olet tosissasi noiden ajatustesi kanssa, niin hakeudu hoitoon. Kukaan terve ihminen ei tosissaan ajattele, että tuollainen olisi normaalia ja tervettä toimintaa. Tuohan olisi aivan sairasta.
Minusta se on ihan yhtä järkevää kuin testauttaa kaikki lapset, kerätä DNA- pankki ja siruttaa miehet kuin koirat, jotta ei jää vahingossakaan mahdollisuutta olla isä tietämättään tai olla isä väärälle lapselle.:ROFLMAO:
Mutta miehet määrittelevät itse, millaisen tasa-arvon haluavat, syytönhän minä siihen olen...
 
vierailija
Minusta se on ihan yhtä järkevää kuin testauttaa kaikki lapset, kerätä DNA- pankki ja siruttaa miehet kuin koirat, jotta ei jää vahingossakaan mahdollisuutta olla isä tietämättään tai olla isä väärälle lapselle.:ROFLMAO:
Mutta miehet määrittelevät itse, millaisen tasa-arvon haluavat, syytönhän minä siihen olen...
Tervettä puhetta! Miehen tullessa sukukypsäksi on hänen siemenensä otettava talteen ja kirurgisesti kastroitava sen jälkeen. Spermaa voivat naiset käydä hakemassa pankista kun tahtovat lapsia. Mies maksaa elarit!
 
vierailija
Tervettä puhetta! Miehen tullessa sukukypsäksi on hänen siemenensä otettava talteen ja kirurgisesti kastroitava sen jälkeen. Spermaa voivat naiset käydä hakemassa pankista kun tahtovat lapsia. Mies maksaa elarit!
Eieiei! Kun sen piti mennä niin, että kun mies tahtoo lapsia, niin se käy hakemassa sen naisen, johon sperma sitten upotetaan, ettei vaan ole epäilystä oikeasta isästä! Tasa- arvoa hei!
 
Kirjoitan oikeasti jo kymmenennen kerran tämän saman asian:

Isyystestiä varten riittää sivelytesti, koska SILLÄ SELVITETÄÄN ISYYS, EI PERINNÖLLISIÄ SAIRAUKSIA.

SE EI SIIS KERRO PERINNÖLLISISTÄ SAIRAUKSISTA. SE KERTOO VAIN, ONKO TYYPPI LAPSEN ISÄ.

ISYYSTESTISTÄ ET SAA MITÄÄN TIETOPAKETTIA PERINNÖLLISISTÄ SAIRAUKSISTASI.

Jos halutaan kaikkien eri perinnöllisten tautien geenivirheitä kartoittaa, vaaditaan lukuisia verikokeita, eivätkä ne siltikään kaikki selviä.

Mitä tulee tuohon rekisteriin, niin ainoa ”kansallinen” dna-rekisteri meillä on poliisin pitämä dna-rekisteri rikollisista. Ei siinä mitään, jos sinä olet dna:si sinne rekisteriin saanut lisätyksi, mutta aika harvalla lienee samat suunnitelmat. Näin ollen isän etsiminen sitä kautta on melkoista hakuammuntaa.
Ei saa huutaa :sneaky:


Siina kommentissani oli kaksi osaa, jälkimmäisessä kerrottiin isyystutkimuksen näytteestä, ei perinnöllisten sairauksien selvittämisestä (mitä minä en edes ole käyttänyt ketjussa perusteena).

Mutta koska minustakin on noita tautigeenejä kartoitettu, tiedän, ettei verta todellakaan tarvita paljon. Halusit vain demonisoida asiaa pienten lasten äideille tai olit aidosti tietämätön.
 
Lopetan tämän ketjun kommentoimisen osaltani tähän, Pistepirkko on oikeassa siinä, että tämä alkaa mennä jankkaamiseksi. Oli kuitenkin virkistävää väitellä :)

Palaan aiheeseen, jos tuntemani ehdokas X pääsee läpi eduskuntaan keväällä ja lakialoite isyyden automaattisesta testaamisesta toteutuu. Luultavasti muutama palstamammakin (vaikkapa tässä ketjussa kommentoinut @Mörköäiti ) tulee häntä äänestämään (y)

 
vierailija
Entä kun isä ei suostu isyystestiin ja kieltää olevansa isä. Eikö kannata suostua jos kerran omasta mielestään ei ole isä. Mutta kun testi paljaastakin että on isä🤭
 

Yhteistyössä