Mikkeliläisiä odottajia???

baby dream Ootko sä ollu tyytyväinen siihen kotidopleriin? Aattelin vaan et onks se hintansa väärtti? ;) Uteliaisuus iski joten saanko udella missä päin rantakylää asut? Ollaan nimittäin samoilta kyliltä... ;)
Elz83N Voimia sulle! :hug: Koita jaksella, vaik ei helppoo nyt ookkaan!
 
Heippa vaan! :wave:
Ihanaa kun lunta sataa!! :) Nyt on niin paljon valosampaakin ulkona!
Miten, ootteko muuten kertoneet työpaikalla raskaudesta? Mulla ei vielä kukaan tiedä töissä, mut kai se on lähiaikoina pakko sielläkin kertoa... Tiiättekö muuten et millon saa viimeistään lopettaa yövuorojen tekemisen?
baby dream Me asutaan mäkitiellä.
 
Heissan :wave:

Joo kyl nyt on mukavanpaa ku on tota lunta ja lisää tulee kokoajan :D Mut ne lumityöt eivät ole sit mukavia ja ku on tota pihamaata niin pirusti vielä,mut mies sanokin et multa ne hommat on tänä talvena kielletty :D En kyl tiedä noista yövuoroista. Riippuu varmaankin ihan työn laadusta ja omasta hyvin voinnista. Mä en ole nyt töissä mut olen ravintola-alalla. Edellisissä raskauksissa olin iha norm. :whistle: töissä,mutta en tehnyt yövuoroja,ku olen kokki ni ei ne keittiöt ole öisin onneks :D auki.
Eiks mäkitie ole tos orijärven asuinalueella? Oletteko asuneet siellä pitkään? Me ostettiin tämä talo kaks vuotta sit marraskuussa ja rempattiin koko talo mieleiseks :D Mut nyt pitää mennä laittamaan pojalle vaatetta kassiin,ku menee mummolaan viikonlopuksi =) Sitä tos eilen tuumasin miehelle,et mite sitä osaa olla ku poika ei ole kotona :/ ku on niin harvoin hoidossa :whistle: Mut eiköhä sen ajan saa kulumaan ;)

Baby dream ja Topi 17+4
 
Pörri Tervetuloa mukaan :wave:

Sulla se on sit niinku lähtölaskenta lähteny käyntiin :D Saako kysyä minkä ikäset on sun kaks lasta? Mulla ennestään pojat 7/92 ja 9/99 ja tän tulokkaan LA:23.4.08 :heart: Nyt päiväkahveen juontiin ja jos osais nyt vähän ees rentoutua,ku poika on viikonlopun mummolassa =)

Baby dream ja Topi 17+4
 
Pipsukka Tervetuloa mukaan :wave:

Teillä se on sit suurperhe =)
Mä sanoin miehelle et jos tän jälkeen vielä yks,mut saa nyt nähdä ;) Ja se kyl riippuu iha siitäkin et voiko vielä leikata ku tää ois sit kolmas sektio :whistle:
 
ollu vähän hiljaiseloa... Oon taas kotona... Kaks päivää ehin töissä ollakin jopa! Tuli vatsatauti ja omat voimat tuntuu vaan loppuvan kesken! :( Ja sit alkaa toi muutto juttu painaa päälle pikku hiljaa vielä ni oon ihan pihalla. Ja joulu... :/

Kiva kun tullut uutta väkee porukkaan mukaan! :) Vois taas kahvitella jossai välissä!?
 
Eltzi Kiva ku kaikki hyvin paitsi tota mahatautia luukuunottamatta :x Mulla oli maanantaina se tauti tuli sunnuntain ja maanantain välisenä yönä ja loppu maanantai iltana ;) Joo voitas ottaa uusiks tapaaminen ja jos sais muitakin mukaan ;) Mut parane pian ja voimia muuttoon :hug:

Baby dream ja Topi 17+6
 
Terve taas :wave:

Ajattelin et jos ois tavattu tossa ja vaihdeltu livenä kuulumisia =) Mites ois esim. nyt lauantaina 24 päivä??? Ja KAIKKI kynnelle kykenevät mukaan ;)
Ilmoitelkaa mite on.

Nyt tää mamma lähtee koiran kanssa ulos :wave:

Baby dream ja Topi 18+1
 
Heips

Kuunnellaanko mikkelin neuvolassa vauvan sydänääniä ensimmäisellä neuvolakäynnillä? Vai kuuleeko ne ensi kerran vasta siellä np- ultrassa?
Mulla kun on neuvola nii mulla on sillon vikkoja 7+3-8+0 väliltä.. että onkohan se edes mahdollista kuulla niitä sydänääniä vielä silloin ?
On tää kyllä niin mieltä rassaavaa tää odottelu :D ja vielä kun on ihan uutta touhua..

-Anzzu rv6+
 
Anzzu Mulla oli eka neuvola muistaakseeni viikolla 8. Ja neuvola täti sano et ei ruveta vielä ettimään ääniä et jos ei sit löydykkään tai kuulu ni ei turhaan huolestu. Mulla sit np-ultrassa kuulu ja viikkoja oli sillo neuvolan mukaan 12+3 mut ultran mukaan tasan 13. =) Toivottavasti sait jotain tolkkua ;)

Baby dream ja Topi 18+1
 
Miä ainankin taas ehtisin varmaan lauantaina... Ukon kuvatus on lähdössä tekee "töitä" taas ja lapset on pois meiltä ni oon taas sopivasti "vapaalla"...

Miulta noita sydänääniä kuunneltiin ekassa neuvolalääkärissä vkolla 10 ja hyvin kuului sillon jo, mutta jos istukka on esim edessä ni ei kait välttämättä kuulu vielä sillonkaan ne!
 
Anzzu mulla kuunneltiin sydänääniä ekan kerran kans viikolla 10,ei kuulunu niin lääkäri tarkisti ultralla et kaikki ok.

Tänään sain tietää TYTTÖMME syntymäpäivän, 4.12 olis h-hetki! Pelottaa vaan se sektioon meno,ekalta kun se tehtiin nukutuksessa, nyt pitäis sit hereillä olla..
 
Tk82 Onneks olkoon päätöksestä ;) Kyl se hyvin menee. Mulla eka oli ja nukutuksessa ja toka epiduraalissa :D Nii aika likelle sattuu sulla toi synnytys päivä mun synttäriä ;) mul on synttärit toka päivä ;)

:attn: Mut vielä tosta tapaamisesta. Mikäs ois hyvä aika, et jos vaikka kävis KAIKILLE? Mulle paremmin iltapäivällä, ku mies tulee töistä =) Mut sovitaan se vaikka viimeistään perjantaina ;)

Baby dream ja Topi 18+1
 
Pörri84 ja pipsukka tervetuloa joukkoon! :)

babydream laitoin sulle yksityisviestiä! :) Harmi vaan mä en pääse sillo lauantaina tapaamiseen, mut ehka sit seuraavalla kertaa!

Anzzu Minäkin kuulin ekan kerran ne sydämen lyönnit kun kävin ekan kerran neuvolalääkärillä eli viikkoja oli 10+3. Mut se lääkäri sanoi silloinkin että välttämättä niitä ei kuulla vielä että ei kannata säikähtää mikäli näin käy.

tk82 sulla rupee tosiaan olemaan lähellä toi h-hetki! =) Joko jännittää kovasti?

Jaaha minäpä taidan ottaa pienet päiväunet, koska olis jotenkin yritettävä selvitä ens yön yövuorosta! :( Pari viimestä yövuoroo on ollu todella vaikeita!! Ei meinaa millään kestää silmät auki! No ehkä se jotenki menee... Ahistaa kun ajatteleekin.. 10 tuntia itekseen hiljaisessa talossa.. zzzzz
 
Sannukka Laitoin sulle yksityisviestiä :attn:

Mä käytin tänää meidän koiran manikyyrillä :LOL: Eli tossa mustissa ja mirrissä kynnen leikkuussa. Ku siellä oli ilmainen leikkuu =) Piti sit ostaa pojalle luita ku oli nii nätisti =)

:attn: Siitä tapaamisesta. Mite ois sillo lauantaina esim:klo:14tai15??? Mä kyl pääsisin aikasemminkin,mut poika joutus sit olemaan yksin kotona ku mies on töissä.

Huomenna ois sit neuvola :D Saa nähdä onko tullut painoa miten :whistle: Omasta ja vaan mielestä ei,mut maha vaan on kyl jo aika moinen :LOL:

Mut palaillaan :wave:

Baby dream ja Topi 18+2
 
MOIKKA

Siis neuvola oli tänään ja kaikki oli ok :saint: Sydänäänet oli 140 mut sit ku kaveri rupes potkimaan ja liikkumaan ni ne oli 160 :heart: Painoa viikkoa kohden 300g. tullut. Kohdunpohjan korkeus oli 16cm. Paineet ja hemppa olivat ok. Sokerirasitus testiin joudun viikolla 26-28 :eek: Jouduin siihen myös edellisessä raskaudessa, mut kaikki oli sillon ihan ok :D

Hauskaa päivän jatkoa kaikille :wave:

Baby dream ja Topi 18+3
 
Miä sit jatkan taas "lomailua"... Alko iltapäivällä taas pien tihkuttelu vuoto ja kävin sitten TAAS äippäpolilla näyttäytymässä. Kohdunsuulta näytti vuoto tulevan kun nyt sitten otti papa-kokeesta alkaen kaikki kokeet, eikä kohdussa vuotoa näkynyt. Aika sekavat mietteet... Jatkan siis samalla myyn maani ja ostan takasin linjalla ku aina ennenkin!!! :headwall: Nyt kuitenkin saan olla miettimättä työjuttuja joulukuun 9 päivään asti! Kun nyt vaan vauveli pysyis sisällä sinne helmikuun loppuun asti edes, että olisi edes mahdollisuus selvitä hengissä kaikesta tästä... :(

Elz ja Viuhti 17+4
 
Elzi Tosi harmi toi vuoto juttu,mut kyl kaikki hyvin menee :hug: Ja se on hyvä et oot saikulla :hug:
Mites teidän muutto ruljanssi sujuu kaiken muun keskellä? Sä älä ota siitä nyt mitään paineita ajattelet vaan vauvan parasta :heart:
:attn: Siitä huomisesta tapaamisesta. Sä et varmaan jaksa lähteä. Nii ja huomenna on se joulukadunavajaisetkin,et pitää poikaakin käyttää siellä. Elikkä mite ois jos siirrettäs tapaamista vaikka ens viikonlopulle??? Kerkeis ehkä TK ja mukkaan ennen lapsen syntymää =)
Mut mukavaa päivän jatkoa ja viikonloppuja :wave:

Baby dream ja Topi 18+4
 
Mulle sopis kans paremmin ens vloppu tota tapaamista ajatellen,jos siis vielä yhtenä kappaleena olen =)

Elzille jaksamisia!

Ai niin baby dream me vissiin nähtiin yks päivä kirpparilla? Mietin ja kahtelin että oletkohan se sä.. Ehkä seuraavan kerran sitä tajuaa sit tervehtiäkin :D
 

Yhteistyössä