Mikkeliläisiä odottajia???

Eli rakenneultra oli tänään. Ja kaikki oli HYVIN :saint: Vaaveli vastasi viikkoja eli niitä ois nyt 19. Ja kaikki muukin oli niinku pitää :heart: Sukupuolesta sen verran, et lääkäri sanoi ettei näy kivespusseja ;) Mut sen näkee sit ku vaaveli huuhtikuussa syntyy. Pääasia et kaikki oli hyvin ja kaveri on terve :heart:

Baby dream ja "Topi" 19vk.
 
Joo tänään oli mulla neuvola ja kaikki oli hyvin!! =) Mulla oli ihan hyvät verenpaineet ja hemoglobiini oli hyvä. Sydämen sykkeet tietysti kuunneltiin taas ja oli tälläkin kertaa liikuvainen vauveli kohdussa! =) 140 oli hänen sydämensyke.
Nyt on taas mukavan huojentunut olo kun kuuli ne sydämen lyönnit! :heart:
Saatiin myös kutsu sinne perhevalmennukseen. Ja se alkaa tiiviillä tahdilla 3.1.2008.

Kerroin jo muutamalle töissäkin raskaudesta ja nyt sit mulla ei näillä näkymin oo enää ku yks yövuoro. =) Ja saa nyt sit nähdä et onko mulla ens vuoden puolella tuolla ees töitä vai säästääkö Mikkeli edelleen sijaisvarojaan. :/

baby dream Oi miten ihanaa! Pikku rinsessa tulossa (ehkä)!!! =) Tänään muuten varasin sinne marskiin sille samaiselle lääkärille mikä sullakin oli ni rakenneultra ajan. Mulla se on vajaan kolmen viikon päästä eli 17. joulukuuta. Nyt pitäis malttaa vaan odottaa sinne asti! ;) Jos tällä kertaa saatais vaikka kunnon kuva sieltä matkaan ku viimeeks pienokainen päätti näytellä meille vaan pääasiallisesti selkäänsä. Ei ilmeisemmin ole tulossa mitään linssiludea meidän perheeseen... ;)
 
Missäs [/b]Anzzu ja Elzi Luuraa ;) ? Toivottavasti kaikki teillä hyvin :saint: Mitäs sulle Tk Kuuluu? Joko rupeaa jännittämään? Minä otin äsken uunista riisipuuron :p Tuli ihan jouluinen tunnelma :xmas: Keitin vielä sen kanssa kiisselin :p Pitäs varmaankin mennä koiran kanssa lenkille :/ ei kyl huvittas yhtään :(

Mut palaillaan taas :wave:

Baby dream ja "Topi" 19+3
 
baby dream vielä ollaan yhessä kasassa. Ei vielä kauheesti jännitä! 5 yötä niin mulla on sit käärö sylissä. Tänään oli vika neuvola ja SF-mitta menee yläkäyrän yläpuolella. Kaikki oli muutenkin ok.
 
Täällähän tätä vieläkin... Meinaa painaa toi väsymys! Ei saa öisin nukuttua enää ku herää vessaan! :( Sit ihan jumi olo päivisin... Vauvelilla kuitenkin edelleen ilmeisesti kaikki ok. Puoltoista viikkoa vielä sinne seuraavaan poli käyntiin. Meinasin koittaa varailla aikaa omalle lääkärille ens viikoks, ku tuntuu et menee yöt valvoessa jo nyt vaikkei oo ees töissä! Eilenkin käytiin illalla vaan kaupassa ja syömässä ja tiskasin ni sen jälkeen valvoin kahesta puol kuuteen. Nukahdin vasta ku toni alko heräilee ja silitteli miut uneen. Jalkoja särki ihan älyttömästi. Alkaa vissiin tulla suonikohjuja... :/
 
No hyvä et sulla Elzi kaikki hyvin :hug: Joo mulla on sama ongelma ku käyn yöllä veskissä ni ei meinaa saaha unta sit |O Joo mulle tuli sillo ku ootin tota nuorimmaista ni kumpaankin jalkaan suonikohjut :kieh: Toisesta jalasta leikkasvat vuos sit pois ja ei ole uusinut ;) Nyt meinaan sit ens syksynä mennä tosta toisesta jalasta leikkuuttamaan ku eivät suostuneet sitä samalla poistamaan :kieh:
Me mennään huomenna lappeenrantaan vähän shoppailemaan :whistle:
Sit sunnuntaina tulis taas mittariin yks lisä vuos :eek:
Mut palaillaan taas :wave:

Baby dream ja "Topi" 19+4
 
Täällähän minäkin vielä :)
Eka neuvolakin oli jo.. ja ekan ultran sain jo 17.12 ja lääkärineuvola 20.12.. aikaistavat kai tota ultraa joulun takia.. mut eipä se mua haittaa :) kiva vaan saada varmistus pienen olemassaolosta ennen jouolua :)
Lihonukki olen.. ei kai ihme ku kokoajan melkein syö jotain ja on jotenki pöhöttyny oloki.. huoh.. mut ei onneks muuten mikään huono olo :)

Anzzu rv 8+
 
Heips pitkästä aikaa :wave:

Täällä on nyt saavutettu puol väli jeeee :D Käytiin tossa lauantaina lappeenrannassa vähän jouluostoksilla :xmas: Löysin sit täältä mikkelin anttilasta kivat punaruudulliset keittiönverhot ja leivinuunin yläpuolelle pellavaiset verhot. On nyt vähän niinku joulu tunnelmaa :xmas:

Anzzu Kiva et kaikki on hyvin :saint: Mulla on samana päivänä neuvola ku sulla on lääkärineuvola ;) Saanko kysyä missä neuvolassa käyt?

Tk Se rupee olemaan sit lähtö lähellä ;) Kaikkea hyvää sulle "synnytykseen" :heart:
Palaillaan :wave:

Baby dream ja "Topi" tasan 20 :heart:
 
Sama se oli mulla noilla viikoilla. Sit sitä usko kunnolla ku kuuli sydänäänet ja sit ku näki ultrassa =) Mut nyt kyl täytyy uskoa et on raskaana ku potkuja satelee :D Mä käyn tossa rantakylä neuvolassa. Mites sulla opiskelut sujuu? Etkös sä opiskellutkin, jos en taas muista väärin ;)
 
Opiskelut nyt sujuu ihan ok.. kiirettä pitelee vaan vähän liikaakin näin ennnen joulu lomaa... tenttejä on vaikka muillekki jaettavaks :whistle: mut eiköhän tää tästä, ku ajattelee vaan sitä tulevaa joululomaa :) Sitte saa luvan oikeen levätä :) kavereillekki pitäis kertoo tästä raskaudesta kunhan siellä ultrassa oon käyny.. mitenhän neki tän ottaa, ku ne on vielä niin meno päällä että.. mut kyllä mullaki oli pari vuotta sitten vielä..
 
Heippa vaan kaikille taas...

Täällä menee hommat taas ketuiks... Streptokokit oli sitten taas plussalla ja nyt sitten luvassa lisää antibiootteja jos vuotoja tai supistuksia tulee. Että näin... Vauva onneks vielä ainakin yhtä aktiivinen ku aina ennenkin... Ens vkolla ois se rakenneultra sitten taas! Asuntojutut menee vielä enempi ketuiks. Purettiin vanha keittiö pois ja samalla sitten väliseinästä levyt pois ni paljastu et se onkin rakennettu suoraa lekasoran päälle ja päässy painumaan... No eihän siinä sitten ku alkaa muitakin seiniä aukoo ja rakennusinssi tekee taas kunnon kuntotarkastuksen ni se huomas sitten että ilmeisesti katosta puuttuu nyt sitten höyrysulut ja menis koko hemmetin kattokin uudelleen laitettavaks... Nyt sit jännäillään et miten käy ulkoseinien suhteen, et mitä yllätyksiä sieltä löytyy! Eli luvassa siis taistelua myyjän kanssa siitä mikä on sen korvausvastuu! -tai siis se joutuu sitten samaan rumbaan sen kanssa jolta on sen ite ostanut... Ei toivoakaan päästä siis muuttamaan moneen kuukauteen ja saa nähdä miten pitkälle rahat riittää... :/ Alkaa tuntua että vastoinkäymisiä on liikaa yhdelle perheelle tässä jo!
 
Voi [/b]Elzi kyl teitä nyt koetellaan :hug: Mut sehän on hyvä et vaavelilla on kumminkin kaikki hyvin siellä masussa :heart: Toivottavasti saatte talo jupakassa asiat kohdalleen. Noi jutut on tosi inhottavia :headwall: Voimia sulle ja muista levätä kaiken sen rumpan keskellä :hug:

Baby dream ja "Topi" 20+1
 
Huomenia kaikille

Se on sit itsenäisyyspäivän juhlat vietetty. Me käytiin syömässä rossossa :p Ai että olikin hyvää. Otettiin vielä jäätelöannokset jälkkäriks :p

Oiskohan meidän yritettävä tavata tässä joku päivä? Vai mitä olette mieltä?
Nyt pitäs ruveta vähän siivoomaan :( ei kyl huvittas yhtään :kieh:
Mut palaillaan taas :wave:

Baby dream ja "Topi" 20+4
 
Miä ennätän tapailuihin edelleen suht hyvin... Sairaslomailen taas torstaihin asti. Remppa etenee ja tammikuussa ois tavoite päästä sit muuttamaan uuteen kotiin. Jouluks jos päästäis sinne jo saunomaan ja iltaa istumaan. Nyt alkaa jo olla suht valoisa mieli ku on saatu purettua kaikki se mitä purkuun meni ja aletaan sitten uudelleen rakentamaan pikkuhiljaa sisuksia. Saimpahan nyt sitten samaan syssyyn ainakin mieleiset tapetit yms... ;)

Torstaina siis taas äippäpoli ja rakenneultra. Onneks toi vauveli on kovin eläväistä sorttia ni siitä aina tietää et se voi kuitenkin ihan hyvin ja siitä päätellen miten kova alkaa potkut jo tuntumaan ni myös kasvaa ja voimistuu... B)

Pitäis jouluakin alkaa valmistelee jo, mut ei jotenkin voimat tunnu riittävän. Jalat ja selkä kipeytyy heti jos yhtään enempi joutuu seisoskelee tai kumartelee. Tuntuu et ei tästä voi selvitä enää töihin mitenkään! Ku kotona kuitenkin pääsen lepäilee sillon ku tarvetta tuntuis olevan, toisin ku töissä... Mut elämä on! Joulun odotuksia kaikille!

Elz ja "Viuhti" tasan 20
 
Heissan kaikille :wave:

Eltzi Kiva et kaikki hyvin. Missä sulla on rakenneultra? Vai onks sulla se sairaalassa? Mä leivoin viikonloppuna torttuja :p mut kyl niitä varmasti saa leipoa vielä jouluks lisää ;) Kyl on sykät kelit vettä sataa ja p... lentää tiellä :kieh: Lauantaina sit mieskin tunsi eka kerran potkut mahan läpi :heart: Oli tosi liikuttunut =) Mun pitäs ruveta paketoimaan joululahjojakin pikkuhiljaa :xmas:
Mut katotaan sitä tapaamista vaikka vikkonlopuksi, ois kiva jos kaikki kynnellekykenevät pääsis mukaan ;)
Mut palaillaan taas :wave:

Baby dream ja "Topi" tasan 21
 
Saanko liittyä seuraan vaikken ihan Mikkelistä ole vaan siitä vierestä, mutta Mikkelissä käyn synnyttämässä ja ultrassa. =) Asun siis Ristiinassa mutta tuskin täällä niin paljoa odottajia että Ristiina pinoa kannattas perustaaa :p
Ihan on alkumetreillä tää odotus ja siis laskettu aika on vedetty hatusta kun mulla ei menkkoja tullut ollenkaan tässä välillä. Kuopus siis nyt 8kk. La on nyt siis n 12.8 saa nähdä sit miten ultrassa käy...
 
Onnea kovasti tk82! :flower: :hug: Miten on alkanut sujumaan? Ilmeisesti hyvin kun vauva on vielä suloinen... :saint:

Ja tervetuloa Maarella mukaan! Tunnen yhden odottajan muuten Ristiinasta jolla kanssa noihin aikoihin laskettuaika! :)

Baby dream keskussairaalaan meen ultraan. Kontrolloivat kait loppuun asti miulla tuota kohdunsuun tilannetta ku toi streptokokki lisää ennen aikasen synnytyksen riskiä... Vielä ainakin onneks ollut kiinni ja kiinteä. Ku päästäis vielä pari kuukautta eteen päin näin!

Meillä mahatautia... Ei kiva! Toivottavasti meni kerrasta ohi... Tuntuu et joka hemmetin tauti pysähtyy tässä torpassa tänä syksynä. Tai siis miussa ja Tonissa... Lapset onneks ollu terveempiä nyt! Pitäis vielä käydä tällä viikkoa vikat joululahjat ostamassa ja alkaa kait suunnitella joulun ruokapuoltakin!
 

Yhteistyössä