Mikkeliläisiä odottajia???

Argh! Ihan kauhee vko takana! :headwall: Mut tänään on nyt sit tehty talosta kaupat ja jouluks ois toiveissa päästä omaan kotiin! Ollu töissä ihan älytön vko ja väsymys painaa päälle väkisin! Nytkin jo silmät painuu kiinni väkisin... Ei oo jaksanu juuri mitään tehdä koko viikkoon! Toivottavasti te muut voitte vähän paremmin! Ja Aarre älä vielä huolehdi! Mut jännä et noin kauas siulle tuon ultran laittovat ku luultavasti ois parin päivän päästä jo selvinny et mikä on homman nimi! Varsinkin kun odottavan aika on aina pitkääkin pidempi... Ja epävarmuus on paljon pahempi kuin totuus! Pidän peukkuja et masukilla kaikki hyvin! :hug:
 
Sananne lämmittää mieltä kovasti :heart: Ens viikolle ne mulle suunnitteli sitä kontrolliultraa, mutta kun on syysloma, niin on se vajaamiehitys sairaalassa. Ja siks se sit noin kauas meni. Mut kyllä mä jo mietin, että koska tässä SAATTAS olla kyse ihan vaan muutamasta päivästä, että se syke alkas näkymään, niin pitäskö mennä yksityiselle... Niin siis se oli mun ajatus heti sillon kun ultra oli ohi. Mutta nyt kun järjellä ajattelee, niin ehkä on parempi odotella se reilu vko vielä. Sit tietää ainakin sen varmuuden. Jos se syke yksityiselläkään ei olis näkyny, niin sit olis entistä huolestuneempi.

Mut me mennään nyt ajatuksella, että masussa pikkunen kasvaa! Näin kunnes toisin todistetaan (toivottavasti niin ei vaan käy!!!) Mut silti sitä sykkeen näkymistä/kuulumista kovasti odotetaan!
 
Vielä kerran onnittelut talo kaupoista :flower: Mä keitin tos hernesopan ja laitan kohta pannarin uuniin. Mies varmaankin tuumaa,et tulee armeija mieleen :LOL: Aarre Ajattelet kaikkea kivaa ja niinku tos sanoit ajattelet et kyl siellä masussa kaikki on hyvin ja pikkunen kasvaa :hug: Oisko teistä muista hullu ajatus,jos täs vaikka joku päivä tavattas iha livenä ja mentäs vaikka kahveelle. =)

Baby dream ja Topi 13+5
 
Ihan pakko oli kirjottaa Baby dreamin kirjotukseen... Mä kävin aamulla kaupassa ja ostin hernekeittotarpeet... Nyt on herneet likoomassa ja huomenna soppa porisemassa... Samat aatokset siis mielessä...
 
Huomenia! Oiskos ens lauantai paha tohon kahvitteluun? Miulla ois lapsivapaata sillon ja toi miehen kuvatuskin on lähdössä sillon tykypäivää viettelemään... Meinasin muuten repästä ja vietellä kaverin kanssa tyttöjen iltaa sillon. Jos vaikka selviäis baariinkin kattelee maailman menoa pitkästä aikaa!
 
Galluppia....
1. 31v.
2. Esikoista odotellaan....

ai niin... Mulle ei käy la. Ollaan aivan muualla kun Mikkelissä meinaan. Mut eihän se muita estä kahvittelemasta. Eihän tässä meinaan olla ees "sata varmoja" onko massussa elämää, joten tiiä vaikka tulee "lähtö" koko tältä palstalta jossain vaiheessa. Tänään taas näköjään vähän matalavireisempi päivä. Aina ei jaksa uskoo mahdollisuuksiin...
 
Minä siis 24 vee ja tyttö miullakin 5 vee! Mut kun ollaan uusioperhe niin kokoonpanoa täydentää miehen 3 vee poika, joka siis asuu meillä pysyvästi. Omani on vuoroviikoin minulla ja isällään Varkaudessa. Ja Aarre eipä se taida olla ihan kiinni tuosta raskaudesta et voit siä tulla meidän kaa kahvittelee vai et! :hug: Harmi jos siä et tuolloin pääse mut eiköhän me toistekin tavata!
 
Moikka!

Galluppia... Olen 31v ja kolmas toivottavasti tulossa :heart: Kyl mullekkin ainakin näillä näkymin kävis toi lauantai. Mut oishan se kiva ku Aarrekin pääsin messiin mukaan =) Nyt on kyl niin täysolo,ku tuli syötyä rahkapiirakkaa mies teki :p Mä kun en tosta leipomisesta oikein dikkaa :/ Mut ruokaa mä tykkään laittaa johtuu varmaan siitäkin ku olen kokki :LOL: Laiteltiin tänää piha talvikuntoon. Mut katotaan nyt sitä lauantaita ja voidaanha sit tavata uudelleen sillein et Aarrekin pääsee mukaa. :wave:

Baby dream ja Topi 13+6
 
Moikka! Pitkästä aikaa :wave: Tänää oli neuvola. Kaikki oli hyvin vaavin syke 150,paino oli noussut 1,200. Mulle iha sama missä tavataan ja mulle kyl kävis paremmin 12 jälkeen. No mite ois esim. sokkarin kahvila??? KLO:13.00. Mistäs me tunnetaan toisemme paitsi mahoista :LOL:

Baby dream ja topi 14+3
 
Sokkarin kahvilassa ei oo hyviä kahvileipiä enää!!! :attn:

Miähän en oo yhtään noiden makeiden perään... ;) Mut oisko kova jos nähtäis vaikka toi klo 13 vaikka maksin aulassa siellä kenkäkaupan edessä ja sovittais sit mihin mennään? Siinä ei ehkä ois kauhee ruuhka tavata ja ootella... Lauantaina on aina paha ku on joka paikassa niin paljon ihmisiä... Ja siitä ehkä helpompi tunnistaakin toiset! ? ! Heh tosin miut tunnistaa tästä ankkamaisesta kävelystä ku selkä on niin pirun kipee koko ajan! :LOL:
 
Joo oot siinä asiassa kyl oikeessa,et sokkarin kahvileipä tarjonta ei oo kyl maailman paras :LOL: Kyl mulle ja käy tuo maksin aula tai siis siinä kenkäkaupan eessä. Joo nii se mullakin tää selkä temppuilee,välillä vihlasee iha pirusti :kieh: Mul oli tänää neuvola, syke oli 150. Painoa oli tullu huikeet 1,2kg ;) Mut nähdään lauantaina siihe asti moro :wave:
 
Joo katoin tos äske yksityisviestit,ni tk82 oli laittanut eilen illalla viestiä et ei pääse. Mut pitää ottaa joku toinen kerta uusiks et kaikki pääsis mukaan =) Nyt on makaronilaatikko uunissa. Nii niistä autokaupoista vielä,ukko oli tehny sit kaupat. Nyt ajellaan tila-autolla =) Mut viikonlopun jatkoja ja yritä viettää mukava ilta :wave:
 
Baby dream

Olipas kivaa juu... Mies oli sit ennen puoltayötä siinä kunnossa et sain hakee sen pois baarista ja suunnistaa kotia kohti. Oksens sit vielä kaiken kukkuraks autoon ja pesin sit puolen yön aikaan autoa! :headwall: No jospa ei tarviis ihan heti uusiks ottaa tota reissua sen! Oli kiva käydä syömässä! Käytiin illalla kiinalaisessa sen mun kaverin kanssa! Oli tosi hyvä ruoka siellä! Pitää koittaa vaikka parin vkon päästä uusiks sit jos aarre ja tk82 pääsis kans mukaan! :)
 
Joo kyl varmasti oli sulla kivaa, ei käy kyl kateeks :LOL: Mä en oo käyny kertaakaan siellä kiinalaisessa. Joo otetaan vaan uusiks ja sillei et kaikki pääsis mukaan. Mun äiti tuli eilen tai kävin hakemassa sen lähdetään kohta puoleen kaupungille anttilaan =) Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille :wave:

Baby dream ja Topi tasan 15 kai?
 
Mulla oli tänään se toinen ultra. Mulla oli vuotanu 3 päivää verta ja lisääntyny vaan koko ajan. Tiesin jo sinne mennessä siis mitä odottaa. Kesken se siis oli menny :'( Nyt vaan pitää odottaa, että pois tulee itsestään.

Toivon teille kaikille oikein hyvää raskausaikaa ja tietysti sitten onnellisia hetkiä nyytin kanssa :heart:
 
Aarre Miultakin halit ja pahoittelut! Toi on kauheeta! Toivottavasti saatte asiat nopeesti uuteen uskoon ja elämän jatkumaan! Mut tieto on aina parempi ku tiedottomuus! :hug: Voimia!

Baby dream tosi hyvät ruuat on siellä! Miä tykkään käydä mut ku toi miehen kuvatus ei vaan oo oikeen samoilla linjoilla... Joutuu aina ilman sitä käymään!
 

Yhteistyössä