Miks nykyisin myydään ihan hölmöjä shortseja?

  • Viestiketjun aloittaja Peyote
  • Ensimmäinen viesti
"mies"
No tässä on nyt kaksi toisistaan poikkeavaa mindsetia vastakkain koskien miehisyyttä.

Vastaava ilmiö on hieman kuntoilussakin yleisesti. Spartalainen kuri, alkukantaisuus ja totisuus on monelle vähemmän se juttu kuin tietty rentous, leppoisa hauskuus, hienot varusteet, yms. Tämän näkee jo eri kuntosaleilla. On "fiinejä" saleja ja sitten on saleja, joissa hiki oikeasti haisee eikä seinillä ole värejä.

Kiinnostava kysymys kokonaisuudessaan, mutta ei liity ketjun aiheeseen.
 
Peyote
[QUOTE="mies";28630130]No tässä on nyt kaksi toisistaan poikkeavaa mindsetia vastakkain koskien miehisyyttä.

Vastaava ilmiö on hieman kuntoilussakin yleisesti. Spartalainen kuri, alkukantaisuus ja totisuus on monelle vähemmän se juttu kuin tietty rentous, leppoisa hauskuus, hienot varusteet, yms. Tämän näkee jo eri kuntosaleilla. On "fiinejä" saleja ja sitten on saleja, joissa hiki oikeasti haisee eikä seinillä ole värejä.

Kiinnostava kysymys kokonaisuudessaan, mutta ei liity ketjun aiheeseen.[/QUOTE]

Miksi kukaan haluaisi vartavasten treenata jossain ikävässä paikassa, jos voi valita mukavemmankin? Ei kai heteromiehet toisten miesten hiestä ja karjahtelusta niin nauti?
 
Peyote
[QUOTE="mies";28630424]Et ymmärrä. Feminismi päässyt liian vahvaksi. Psst: itsehän epäilen fiinisalilla treenavien miesten estrogeenitasoja :D[/QUOTE]

Suotta epäilet.

Ei feminismi liity mitenkään siihen, ettei heteromies tahdo haistella hikisiä miehiä.
 
"mies"
Suotta epäilet.

Ei feminismi liity mitenkään siihen, ettei heteromies tahdo haistella hikisiä miehiä.
Kyllä se hieman liittyy. Mutta en nyt jaksa opettaa aiheesta. Eikös tässä puhuttu shortseista, joista sinä et pitänyt meille miehille mieluisasta peppua paljastavasta mallista?

On minusta upeaa katsella nuorten naisten niukkaa pukeutumista - vaikka eihän se toki kovin pitkälle mietittyä ole ja kansainvälisesti aika rohkeaa. Monessa maassa miehen vietit pursuavat enemmän ulos. Olemme kyllä hieman absurdi valtio...
 
Scarlett harmaana
"Miehen" mielestä kaikki on feminismiä jos ollaan eri mieltä hänen kanssaan. Feminismi pitää vetää mukaan joka keskusteluun ja aiva ihmeellisiin kohtiin joissa ei oo mitään feminismiä. Mutta sitä se vissiin teettää ku iso ego ei kestä poikkipuolisia sanoja ja sitä ettei naiset tällä palstalla ihailekaa häntä... Varsinki tämän ketjun viestiistä mulle tuli mieleen eräs mies joka on just yhtä täynnä itteään ku "mies". Käydään salilla ja ollaan niin kovaa jätkää ja todellisuudessa kaikki nauraa selän takana ku jätkä on täyspelle.
 
Peyote
[QUOTE="mies";28630458]Kyllä se hieman liittyy. Mutta en nyt jaksa opettaa aiheesta. Eikös tässä puhuttu shortseista, joista sinä et pitänyt meille miehille mieluisasta peppua paljastavasta mallista?

On minusta upeaa katsella nuorten naisten niukkaa pukeutumista - vaikka eihän se toki kovin pitkälle mietittyä ole ja kansainvälisesti aika rohkeaa. Monessa maassa miehen vietit pursuavat enemmän ulos. Olemme kyllä hieman absurdi valtio...[/QUOTE]

Sä et ole suhteessa muhun sillä tavalla että voisit opettaa mulle yhtään mitään.
 
[QUOTE="vieras";28630750]Mulle nousi hiukan oksennusta kurkkuun kun luin noita "miehen" viestejä.[/QUOTE]

Äläs ny, Mr. Habaneerohan on niin symppis ja emppis:rolleyes:
 
"mies"
Niin, edustan ehkä joissain kysymyksissä hieman konservatiivisempaa käsitystä miehisyydestä kuin suomalainen valtavirta. Olen suht kaukana ruotsalaistyylisestä "pehmeästä koti-isästä" - vaikka pidänkin lapsista, tunteiden osoittamisesta, ym. Olen poliittisesti maltillisesti oikealla tässä asiassa, joissain muissa asioissa voin olla enemmän vasemmalla.



http://philly.barstoolsports.com/around-barstool/study-physically-strong-men-more-likely-to-be-conservative/
 
Peyote
[QUOTE="mies";28630866]Niin, edustan ehkä joissain kysymyksissä hieman konservatiivisempaa käsitystä miehisyydestä kuin suomalainen valtavirta. Olen suht kaukana ruotsalaistyylisestä "pehmeästä koti-isästä" - vaikka pidänkin lapsista, tunteiden osoittamisesta, ym. Olen poliittisesti maltillisesti oikealla tässä asiassa, joissain muissa asioissa voin olla enemmän vasemmalla.



http://philly.barstoolsports.com/around-barstool/study-physically-strong-men-more-likely-to-be-conservative/[/QUOTE]


Eli kumpi kuvan ukkeleista olet? Mielestäni molemmissa kuvissa on kaksi tätiä. Oikeanpuoleisessa kuvassa tädillä tosin on isot lihakset ja vasemman puoleisessa kuvassa tädillä on huomattavan isokokoinen kaveritäti.

Oikeanpuoleisen kuvan kaveritäti tekee vissiin punkkitarkastusta.
 

Yhteistyössä