Minua heitettiin kivillä :(

Kävin tekemässä kukkapenkin tänään miehen veljen avokille kun hän ei oikein hallitse sitä hommaa no alku sujui hyvin kunnes tuli reunakivien laitto jotka hän väkisin siihen halusi,käskin hänen sitten hakea niitä kiviä joita siihen halusi...hän haki kasan kiviä jotka ei ihan riittäneet ja kysyin josko olisi hakenut muutaman lisää sillä aikaa kun laitan niitä kunnolla paikalleen,rouvapa sitten haki kolme kiveä ja viskasi ne minua päin ja sanoi että siin on kives ja läksi paikalta.

Kaksi kiveä osui minua rintaan ja yksi otsaan joka on nyt komean kuhmun ja mustelman peitossa ja armoton päänsärky,lasit meni kieroon ja lapset jotka näki tapahtuman säikähtivät,onneksi miehen veli oli paikalla ni toi meidät kotiin kun verta valui haavasta ja ajo oli hankalaa,että siinä kiitos minulle. :\|
 
:eek: Ei voi ymmärtää!

Tuollaisen jälkeen pitää melkoisesti pyytää anteeksi ja madella! Itse menisin tekemään asiasta rikosilmoituksen. Ei terveet ihmiset, joiden pitäisi vapaana kävellä kaduilla, heittele hitto soikoon toisia kivillä \|O !
 
Miehen veli ei ymmärtänyt että mikä siihen avokkiin taas meni,se on ennenkin saanu tollaisia kohtauksia et jotain aina sattuu ja tapahtuu.

En kyllä tehny hommaa valmiiksi enkä mene tekemään.
 
Kukkahullu
No kylläpäs oli outo tapaus!
Neuvoisin, jos et rikosilmoitusta tee, niin ainakin varoittamaan veljeäsi tuosta naisesta. Tuollainen voi tehdä mitä vaan. Ei tiedä hyvää kyllä sukulaisuussuhteille!!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 19:16 Kyykerö kirjoitti:
:eek: Heitteleeköhän hän useinkin ihmisiä ilman varoitusta kivillä tai käteen sattuvilla esineillä, lapsiakin?

Tyttöään on kengällä heittänyt ja miehen veljeä kattilalla kun mies ei keittänyt hänelle vettä.
 
mie
olen ihan samaa mieltä, että teet rikosilmoituksen. Kyllä kyseinen nainen jonkinlaista herätystä tarvitsee käytöksensä suhteen, auttaisiko tuo sitten. Ei toisia ihmisiä saa kohdella miten tahansa, etenkään vahingoittamalla fyysisesti. Seuraavaksi vie vielä hengen joltain!
 
paukkis
miksette selvittäneet tilannetta paikan päällä. miehes esim. mennyt puhumaan veljelle ja tän avokille. asiat pitää selvittää paikan päällä ja vaikka kutsua virkavalta paikanpäälle. olishan sen ihmisen pitäny nähdä mitä se sai aikaiseen, ja pyytää anteeksi. nythän se pääsi kuin koira veräjästä. meen mies olis kyllä selvitelly tilanteen, ei pitäis olla noloa, koska suahan vastaan hyökättiin :$ tietysti tilanne oli yllättävä ja ennalta-aavistamaton, mutta siltikin.... pitäähän jonkun ne rillitkin korvata,
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 19:38 paukkis kirjoitti:
miksette selvittäneet tilannetta paikan päällä. miehes esim. mennyt puhumaan veljelle ja tän avokille. asiat pitää selvittää paikan päällä ja vaikka kutsua virkavalta paikanpäälle. olishan sen ihmisen pitäny nähdä mitä se sai aikaiseen, ja pyytää anteeksi. nythän se pääsi kuin koira veräjästä. meen mies olis kyllä selvitelly tilanteen, ei pitäis olla noloa, koska suahan vastaan hyökättiin :$ tietysti tilanne oli yllättävä ja ennalta-aavistamaton, mutta siltikin.... pitäähän jonkun ne rillitkin korvata,
Kyllä sitä yritettiin setviä paikan päällä mutta avokki kävi sen verran kuumana et oli parempi lähteä kun jäädä odottamaan lisää,mies olisi mennyt sinne mutta on töissä ja tulee joskus yöllä,miehen veli otti kuvat kun toi minut kotiin ja juuri miehen kanssa siitä puhuttiin että huomenna taidamme mennä poliisiasemalle.Anteeksi pyyntöä on varmaan turha odottaa kyseiseltä ihmiseltä,miehen veli kävi äsken tarkistamassa miun voinnit,miten sitä noin mukava mies löytää itelleen kaikki ongelma tapaukset.
 
en ymmärrä
Tuohtui siis siitä, että menit tekemään heille kukkapenkin ja pyysit tuomaan kiviä. sairas ihminen! Poliisille rikosilmoitus ja kai tämä miehesi veli tajuaa lähteä tuosta suhteesta...eikai heillä ole yhteistä lasta?
 

Yhteistyössä