Minua heitettiin kivillä :(

Huomenta


Kivet olivat luonnonkiviä elikkä osa oli nyrkinkokoisia ja isompia/pienempiä,asiaa en mielestäni röyhkeästi esittäny vaan pyysin häntä etsimään niitä kiviä ja kun ei riittänyt niin pyysin josko olisi hakenut muutaman lisää,olisi pitänyt itse hakea ne kivet :(

Paikan päällä kun asiaa yritettiin setviä niin naisen ainut kommentti oli että:Kiinnostaa v.itusti ja eipä häntä sattunut.Naisella siis ikää 35v.
Hän lähti huutaen sisälle ja katsoin paremmaksi poistua paikalta.Omat lapseni oli jo lähes hysteerisiä etenkin isompi.

Mies kun tuli yöllä kotiin niin vei minut päivystykseen ja sairaala henkilökunta soitti poliisit paikalle kun kerroimme mitä oli tapahtunut.Peloittaa että mitä tästä nyt sitten seuraa,olen vähän huono tälläisissä jutuissa kun en halua kenellekkään vaikeuksia tai ongelmia.
 
meredith
Äitee2, ikävässä asemassa olet kyllä sikäli että kyseessä on niinkin "läheinen" henkilö mutta sairashan hän on tai täysin empatiakyvytön. Ei KUKAAN normaali aikuinen heittele ketään kivillä niin että älä sinäkään paina tätä asiaa villasella! Hyvä kun viet jutun eteenpäin, jos tollaseen käytökseen ei puutu niin mielestäni se on käytöksen hyväksymistä.
 
Parempi hänelle itselleenkin jos asioihin puututaan.Jos on jo lastaan ja miestäänkin heitellyt ,ei tiedä mitä keksii seuraavaksi.Voi pistää vähän miettimään kun käy kuulustelussa ja tuomion saa.
 
Ihan oikein teit, kun poliisille veit asian !

Mieti nyt itsekkin KUKA SELVÄJÄRKINEN tekee tollasta kivien heittelyä...OLISI OLLUT SITTEN HAKEMATTA niitä kiviä, jos niin hankalaa oli....

Ajattele SINÄ olit vapaaehtoisesti AUTTAMASSA ja toinen tekee tollasta...Käske ukkosi hakea kypärä päässä ne loputkin kivet pois sieltä niin saa ämmä itte laittaa miten haluaa ne... :kieh: :kieh: :kieh:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 00:24 Turparullalla kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 19:01 Äitee2 kirjoitti:
Kävin tekemässä kukkapenkin tänään miehen veljen avokille kun hän ei oikein hallitse sitä hommaa no alku sujui hyvin kunnes tuli reunakivien laitto jotka hän väkisin siihen halusi,käskin hänen sitten hakea niitä kiviä joita siihen halusi...hän haki kasan kiviä jotka ei ihan riittäneet ja kysyin josko olisi hakenut muutaman lisää sillä aikaa kun laitan niitä kunnolla paikalleen,rouvapa sitten haki kolme kiveä ja viskasi ne minua päin ja sanoi että siin on kives ja läksi paikalta.

Kaksi kiveä osui minua rintaan ja yksi otsaan joka on nyt komean kuhmun ja mustelman peitossa ja armoton päänsärky,lasit meni kieroon ja lapset jotka näki tapahtuman säikähtivät,onneksi miehen veli oli paikalla ni toi meidät kotiin kun verta valui haavasta ja ajo oli hankalaa,että siinä kiitos minulle. :\|
Jos esitit asian röyhkeästi ja siitä hemmostui.
Oisko siltikään paikallaan viskoa kiviä? :whistle: Normaali ihminen joka ois sanomisesta hermostunu, ni ois todennäköisesti sanonut et hae ite kivet tms, eikä heittänyt niitä... :whistle:

Mut ap, hyvä että juttu meni eteenpäin, ja kuten muutkin on sanoneet niin joku vihanhallinta kurssi vois olla ihan poikaa... :hug:
 
No onpa ihme akka. En mä nyt mitään rikosilmoitusta ryntäisi tekemään. mutta mä kyllä ottaisin oman ukon turvaksi ja menisin keskustelemaan naisen kanssa siitä miksi teki niin. ilmeisesti otti sun pyynnöt jotkenkin komelteluna. mutta ei silti tollaista sais tehdä.
 
Ei ole todellakaan normaalia heitellä toisia. Mietin vaan jos on loukkaantunut kun menit toisen kukka penkkiä laittaa kun ei osaanut ja erimielisyyttä oli ilmeisesti tullut niistä reunuskivistäkin. Eli jos aliarvioit sukulaisesi taitoja (pidit juoksupoikana ja halusit itse loistaa taitonesi). Kyse oli kuitenkin sukulaisesi kukkapenkistä. Ei sitten osannut muuten ilmaista mielipidettään. Oletko voimakkaampi ihminen kun sukulaisesi suusanallisesti.
Olen ihan varma että sukulaisesi olisi osannut itsekin tehdä mieleisensä kukapenkin ja sehän on tärkeintä mistä itse pitää ei se onko se muista hieno. Tietysti eri asia jos on itse halunnut apua.
 
Kyllä jokainen normaali (älyltään) 35- vuotias osaa tehdä itsekkin halutessaan kukkapenkkinsä. Olisiko kyse ollut siitä, että hän ei ole kehdannut sanoa suoraan, ettei halua sinua heille määräilemään ja touhuilemaan omalle reviirilleen? Jotkut ihmiset kun tuppaavat vaan kuvittelemaan, että toinen halusi jotain apua ja tulevat hästäämään vaikka todellisuudessa kukaan ei sitä edes alunperin halunnut. Saatika pyytänyt.

Kyllä minun ainakin tekisi mieleni jo viskoa kiviä, jos joku änkeäisi meille kukkapenkkiä tekemään. Kuinka tyhmänä voi ihmistä pitää.. Alentaavaahan tuollainen olisi.

En sitten lukenut ketjua. Tämä oli vain yksi mahdollisuus joka tuli mieleeni.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 08:26 Niin kirjoitti:
Kyllä jokainen normaali (älyltään) 35- vuotias osaa tehdä itsekkin halutessaan kukkapenkkinsä. Olisiko kyse ollut siitä, että hän ei ole kehdannut sanoa suoraan, ettei halua sinua heille määräilemään ja touhuilemaan omalle reviirilleen? Jotkut ihmiset kun tuppaavat vaan kuvittelemaan, että toinen halusi jotain apua ja tulevat hästäämään vaikka todellisuudessa kukaan ei sitä edes alunperin halunnut. Saatika pyytänyt.

Kyllä minun ainakin tekisi mieleni jo viskoa kiviä, jos joku änkeäisi meille kukkapenkkiä tekemään. Kuinka tyhmänä voi ihmistä pitää.. Alentaavaahan tuollainen olisi.

En sitten lukenut ketjua. Tämä oli vain yksi mahdollisuus joka tuli mieleeni.
Aivan sama vaikka tilanne olisikin ollut tuo. Ei se silti oikeuta heittelemään kivillä!! Olisi sanonut mieluummin, että ei apua kaipaa ja painu v.ittuun.
oppiipahan heittelemään kun poliisit vähän jututtavat.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 08:26 Niin kirjoitti:
Kyllä jokainen normaali (älyltään) 35- vuotias osaa tehdä itsekkin halutessaan kukkapenkkinsä. Olisiko kyse ollut siitä, että hän ei ole kehdannut sanoa suoraan, ettei halua sinua heille määräilemään ja touhuilemaan omalle reviirilleen? Jotkut ihmiset kun tuppaavat vaan kuvittelemaan, että toinen halusi jotain apua ja tulevat hästäämään vaikka todellisuudessa kukaan ei sitä edes alunperin halunnut. Saatika pyytänyt.

Kyllä minun ainakin tekisi mieleni jo viskoa kiviä, jos joku änkeäisi meille kukkapenkkiä tekemään. Kuinka tyhmänä voi ihmistä pitää.. Alentaavaahan tuollainen olisi.

En sitten lukenut ketjua. Tämä oli vain yksi mahdollisuus joka tuli mieleeni.
On ihan eri asia viskoa toista kivellä päähän, kuin että "tekee mieli viskoa kiviä". Normaali ihminen ei heitä niitä kiviä, vaikka mieli tekisi.
 
ehkäpä näin
Ihan hyvä että meni poliisiasiaksi. Ja vielä siten, että asian sinne vei sairaanhoitohenkilökunta, et sinä suoraan. Tajuaa nyt sitten sen, että hän oli VÄKIVALTAINEN sinua kohtaan, joka on RIKOS ja josta joutuu VASTUUSEEN.
Jos tämä olisi jäänyt vain teidän väliseksi asiaksi ja riidaksi, niin vuoden päästä hän olisi ihmetellyt, että mistä ihmeestä sinä olet hänelle suuttunut. Tuommoiset kiivaat luonteet kun tuppaa unohtamaan omat viskomisensa ja töppinsä mahd. pian, koska kyllä heitäkin loppujen lopuksi asia hävettää.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 08:37 Niin kirjoitti:
Missähän kohtaa sanoin, että kivien heittely oli oikein tai sallittua tmv? Elkää kommentoiko sitä mitä ei kirjoitettu vaan sitä mitä kirjoitettiin. Kiitos :)
Tuosta sun tekstistä vaan saasemmosen käsityksen että puolustelisit tätä veljen vaimoa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 08:47 Riivinrauta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 08:37 Niin kirjoitti:
Missähän kohtaa sanoin, että kivien heittely oli oikein tai sallittua tmv? Elkää kommentoiko sitä mitä ei kirjoitettu vaan sitä mitä kirjoitettiin. Kiitos :)
Tuosta sun tekstistä vaan saasemmosen käsityksen että puolustelisit tätä veljen vaimoa.
No en tietenkään puolustellut. Pohdin ainoastaan vain, että mitä hänen päässään oli liikkunut, kun tuollaisen tempun oli tehnyt.
 
Toisaalta
Mieheni sisko on juuri tuollainen rasittavan avulias neuvoineen (tulisi tekemään varmaan vaikka sen kukkapenkinkin). Pitäisin siis hyvinkin jo rasittavan avuliaana, jos joku tulisi laittamaan kukkapenkkiä meille.

Hän luulee, etteivät muut osaa tehdä mitään ja jakelee neuvojaan varsin auliisti. Kova pätemään siis. Korostamaan itseään ja joka asian tietämystään. Neuvoo minuakin jopa omalla alallani jatkuvasti. Vaikka hänellä ei ole asiasta mitään koulutusta, työkokemusta tai kokemusta missään muodossa :whistle: Kukaan ei todellakaan halua tai kaipaa hänen neuvojaan, mutta itse hän taitaa käsittää asian toisin.

:whistle: Viskoo täällä mielessään kiviä kyseisen ihmisen otsaan ;)
 
Hyvä, että kävit lääkärissä. Eikä sinun tarvi sitä hävetä, että asia meni poliisin korviin. Kivien heittelijä se saisi hävetä ja pyytää anteeksi. Ei se ole oikein, että äkkipikaisetkaan aikuiset ihmiset käyttäytyvät tuolla tavalla. Ei sitä kiviä saa kenenkään päälle heittää.
 
NuoriAikuinen
Kommentoin jo tuolla aiemmin, mutta tuli tässä mieleen että aatelkaa kuinka hassusti olisi voinut käydä? Kyllä sitä ihmiseltä hengenkin saisi pois kivellä viskaamalla... saati kolmella kun hollilleen osuisi! :whistle: Jos ei ihmisellä tuon vertaa ole itsekontrollia niin hyvä hänen on herätys saada ja tässä tapauksessa jos ei ihminen tunnu toisen puhetta ymmärtävän niin seuraava vaihtoehto on poliisi. Eli hieno homma ap! Ja voimia, kyllähän tuollainen toki kiristää välejä ja vie voimia ja aikaa ja aiheuttaa mielipahaa sekä stressiä, mutta pakkohan tolle asialle on tosiaan jotain jo alkaa tekemään kun kiviä jo sinkoilee!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 09:21 Toisaalta kirjoitti:
Mieheni sisko on juuri tuollainen rasittavan avulias neuvoineen (tulisi tekemään varmaan vaikka sen kukkapenkinkin). Pitäisin siis hyvinkin jo rasittavan avuliaana, jos joku tulisi laittamaan kukkapenkkiä meille.

Hän luulee, etteivät muut osaa tehdä mitään ja jakelee neuvojaan varsin auliisti. Kova pätemään siis. Korostamaan itseään ja joka asian tietämystään. Neuvoo minuakin jopa omalla alallani jatkuvasti. Vaikka hänellä ei ole asiasta mitään koulutusta, työkokemusta tai kokemusta missään muodossa :whistle: Kukaan ei todellakaan halua tai kaipaa hänen neuvojaan, mutta itse hän taitaa käsittää asian toisin.

:whistle: Viskoo täällä mielessään kiviä kyseisen ihmisen otsaan ;)
No voi hyvää päivää, mäkin monesti pidin entistä anoppiani useaan kertaan rasittavan avuliaana, mutta ei mulla silti ollut tapana kivillä ketään heitellä. Toisaalta, voihan se teidän perheessä olla sitten kai ihan normaaliakin, mutta meillä ei harrasteta, ei myöskään kengillä tai kattiloilla viskomista.
 

Yhteistyössä