Minua heitettiin kivillä :(

Muutama täällä oletti että olen itse tupannut sinne tekemään penkkiä ja asia ei suinkaan ole niin,avokki minut sinne pyysi tekemään penkin ja lupasi etsiä kaikki tarvittavan valmiiksi.

Olo ei ole mikään kehuttava,jumalaton päänsärky ja mustelma otsalta on nyt taidokkaasti valunut silmiin.Onneksi ei ole mitään juhlia nyt lähiaikoina.

Poliisit olivat käyneet jututtamassa avokkia ja sain aika tulenkatkuisen viestin sieltä,onneksi poliisit olivat tehneet selväksi että sairaala henkilökunta soitti heidät paikalle.Näillä näkymin avokki saa pahoinpitely syytteen...Jotenkin tuntuu kurjalta sen avokin puolesta.

Joku sitä sanoi että miksei mies lähde lapsen kanssa mutta lapsi on avokin edellisestä liitosta josta ex-mies heitti avokin ulos käytöksen vuoksi.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 13:29 Äitee2 kirjoitti:
Muutama täällä oletti että olen itse tupannut sinne tekemään penkkiä ja asia ei suinkaan ole niin,avokki minut sinne pyysi tekemään penkin ja lupasi etsiä kaikki tarvittavan valmiiksi.

Olo ei ole mikään kehuttava,jumalaton päänsärky ja mustelma otsalta on nyt taidokkaasti valunut silmiin.Onneksi ei ole mitään juhlia nyt lähiaikoina.

Poliisit olivat käyneet jututtamassa avokkia ja sain aika tulenkatkuisen viestin sieltä,onneksi poliisit olivat tehneet selväksi että sairaala henkilökunta soitti heidät paikalle.Näillä näkymin avokki saa pahoinpitely syytteen...Jotenkin tuntuu kurjalta sen avokin puolesta.

Joku sitä sanoi että miksei mies lähde lapsen kanssa mutta lapsi on avokin edellisestä liitosta josta ex-mies heitti avokin ulos käytöksen vuoksi.
Ei tarvitse yhtaan kurjalta tuntua.

Ala sina vaan noyrry pahoillasi olemaan, sina et tehnyt mitaan vaarin.

Kannattaa muuten sailyttaa kaikki viestit, jos myohemmassa vaiheessa satut tarvitsemaan..
 
Hui
Oikein on menetelty virkavallan puolelta. Ja lopeta tuo nössöily ja nöyristely. Jos mua olis joku heittänyt kivellä päähän, en täällä nyyhkisi sen hullun perään. Selkärankaa vähän, hei! Pidä puoliasi!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 13:35 PahaSilmä kirjoitti:
vaadi anteeksipyyntöä ja selvitystä siitä, että miksi piti heittää. Pyysikö ämmä edes anteeksi?
Anteeksi pyyntöä en ole kuullut enkä varmaan tule ikinä kuulemaankaan.

Poliisit käskivät kanssa tallettamaan kaikki viestit jos on tarvetta myöhemmin,jos vaikka uhkailee tai jotain ni on todistusaineistoa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 13:38 Hui kirjoitti:
Oikein on menetelty virkavallan puolelta. Ja lopeta tuo nössöily ja nöyristely. Jos mua olis joku heittänyt kivellä päähän, en täällä nyyhkisi sen hullun perään. Selkärankaa vähän, hei! Pidä puoliasi!

En todellakaan nyyhki sen perään ja puoleni pidän vaikka mikä olisi ja mies tukee minua täysin.Miehen velikin on ilmaissut "puolensa" tässä jutussa.Voi olla että avokki on kohta ex-avokki,säikähti meinaan miehen velikin ihan kunnolla.
 
hmmm
Onko sulla ap suhde tai jotain vipinää sen miehen veljen kanssa? Hiukan outoa että se pyytää just sua tekee sitä kukkapenkkiä!Kyl mä itse loukkaantuisin ja pahottasin mieleni jos joku tulisi meille näpertelee.
 
lettipää harmaana
Vointeja sinulle! Toivottavasti miehesi velikin avaa silmänsä, ei tuo tuosta ainakaan voi parempaan suuntaan enää mennä. Nainen tarvitsee ehdottomasti jotain hoitoa. Koita parantua!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 14:56 hmmm kirjoitti:
Onko sulla ap suhde tai jotain vipinää sen miehen veljen kanssa? Hiukan outoa että se pyytää just sua tekee sitä kukkapenkkiä!Kyl mä itse loukkaantuisin ja pahottasin mieleni jos joku tulisi meille näpertelee.
Täh? :eek: Se nainenhan hänet pyysi itse sitä penkkiä tekemään... vai että pitää heti suhde olla jos tulee kiviä otsaan..jösses.
 
Ihan
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 19:01 Äitee2 kirjoitti:
Kävin tekemässä kukkapenkin tänään miehen veljen avokille kun hän ei oikein hallitse sitä hommaa no alku sujui hyvin kunnes tuli reunakivien laitto jotka hän väkisin siihen halusi,käskin hänen sitten hakea niitä kiviä joita siihen halusi...hän haki kasan kiviä jotka ei ihan riittäneet ja kysyin josko olisi hakenut muutaman lisää sillä aikaa kun laitan niitä kunnolla paikalleen,rouvapa sitten haki kolme kiveä ja viskasi ne minua päin ja sanoi että siin on kives ja läksi paikalta.

Kaksi kiveä osui minua rintaan ja yksi otsaan joka on nyt komean kuhmun ja mustelman peitossa ja armoton päänsärky,lasit meni kieroon ja lapset jotka näki tapahtuman säikähtivät,onneksi miehen veli oli paikalla ni toi meidät kotiin kun verta valui haavasta ja ajo oli hankalaa,että siinä kiitos minulle. :\|
Mielenkiinnosta kyselen mistä päin suomea olet kotoisin?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 14:56 hmmm kirjoitti:
Onko sulla ap suhde tai jotain vipinää sen miehen veljen kanssa? Hiukan outoa että se pyytää just sua tekee sitä kukkapenkkiä!Kyl mä itse loukkaantuisin ja pahottasin mieleni jos joku tulisi meille näpertelee.
Sun täytyy olla enemmän kuin yksinkertainen ihminen, jos pyytäisit jotakuta tekemään sulle kukkapenkkiä ja sitten loukkaantuisit ja pahoittaisit mielesi kun se ihminen tulisi sulle jotain "näpertelemään".
 
NuoriAikuinen
Hienoa ap, että poliisi on käynyt tätä pahoinpitelijaa jututtamassa ja miehesi velikin on jo herännyt todellisuuteen. Pidäthän meidät uteliaat ajantasalla, niin tiedätään mikä koitui kivittäjä avokin kohtaloksi! :)

Ja jaksamia sinulle, toivottavasti kivut alkaa jo hellittää! :hug:
 
Huomenta.


Joku epäili suhdetta minu ja miehen veljen välillä voin sanoa ettei todellakaan ole suhdetta mein välillä,kavereita ollaan oltu jo 10v.

Kuvaani en periaatteesta nettiin laita enkä kyllä tässäkään tapauksessa.

Tänään pitäisi asiaan tulla jotain uutta kun avokki käy poliisi asemalla ja on kuulemma minun vika kun häneltä jää päivän palkka saamatta.

Oma olo rupee olemaan jo vähemmän kivulias,naama on vielä musta ja turvoksissa mutta helpottamaan päin kivun suhteen.Tänään menen pojan kanssa sairaalalle ni on varmaan mielenkiintoiset ilmeet ihmisillä kun kuljen siellä.

Kiitos kaikille :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 07:22 Äitee2 kirjoitti:
Huomenta.


Joku epäili suhdetta minu ja miehen veljen välillä voin sanoa ettei todellakaan ole suhdetta mein välillä,kavereita ollaan oltu jo 10v.

Kuvaani en periaatteesta nettiin laita enkä kyllä tässäkään tapauksessa.

Tänään pitäisi asiaan tulla jotain uutta kun avokki käy poliisi asemalla ja on kuulemma minun vika kun häneltä jää päivän palkka saamatta.

Oma olo rupee olemaan jo vähemmän kivulias,naama on vielä musta ja turvoksissa mutta helpottamaan päin kivun suhteen.Tänään menen pojan kanssa sairaalalle ni on varmaan mielenkiintoiset ilmeet ihmisillä kun kuljen siellä.

Kiitos kaikille :hug:
voimia! hyvä että akka joutuu edesvastuuseen teoistaan, eihän tuo nyt ihan täysillä voi käydä!
 
Olo rupeaa olemaan jo normaali paitsi naama on edelleen turvoksissa,kävin lääkärissä ja mitään pysyvää vammaa ei ole jäänyt silmiin eikä otsalohkoon.Kuvat ottivat.Päänsärky jatkuu edelleen välillä kovana ja välillä jyskytys tuntuu taustalla.

Avokki joutuu ainakin maksamaan lasit,lääkäri kulut ja lääkkeet.Muusta ei vielä tietoa,anteeksi pyyntöä ei ole pahemmin kuulunut kettuilua vaan kun olen liian herkkä ihminen kun tälläisestä loukkaannun.

Esikko näkee edelleen painajaisia tapahtuneesta melkein joka yö on ruvennut huutamaan jossain vaiheessa:ei,ei älä satuta äitiä. :'(
 

Yhteistyössä