Minua heitettiin kivillä :(

:hug: Lapsellesi tuo tilanne on ollut varmaan kaikkein pahin. Lapsetkin mieluummin ovat itse satuttamisen kohteena kuin että rakas vanhempi joutuu siihen, se satuttaa vielä enemmän. Pitäisiköhän sinun keskustella tapahtuneesta esim. neuvolan th:n kanssa ja kysyä neuvoja miten käsitellä tapahtunut lapsesi kanssa?
 
Meillä on huomenna esikon kanssa neuvola käynti juuri kyseisen jutun takia,neuvolatäti juttelee pojan kanssa ja yritetään purkaa tämä juttu pojan mielestä pois.

Mulla nyt vasta rupeaa raivo nostamaan päätään tunteitten suhteen,kaikki kärsii tästä tilanteesta,meidän perhe,miehen veli ja miehen vanhemmat koska joutuvat katsomaan meidän taistelua vierestä ja katsomaan kun lapsenlapsi miettii pienessä mielessään tapahtunutta.
 
eikö
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 17:21 Äitee2 kirjoitti:
Meillä on huomenna esikon kanssa neuvola käynti juuri kyseisen jutun takia,neuvolatäti juttelee pojan kanssa ja yritetään purkaa tämä juttu pojan mielestä pois.

Mulla nyt vasta rupeaa raivo nostamaan päätään tunteitten suhteen,kaikki kärsii tästä tilanteesta,meidän perhe,miehen veli ja miehen vanhemmat koska joutuvat katsomaan meidän taistelua vierestä ja katsomaan kun lapsenlapsi miettii pienessä mielessään tapahtunutta.
eikö kukaan saa yhtä ämmää kuriin, vaikka sitten pesäpallomailalla! Ihme miehiä teidänkin suvussa jos vaan katsovat vierestä kun vaimo pahoinpidellään ja lapset vielä vieressä! Jos minulle olisi sattunut samaa, niin mieheni olisi kyllä puolustanut henkeen ja vereen!
 


[/quote]

eikö kukaan saa yhtä ämmää kuriin, vaikka sitten pesäpallomailalla! Ihme miehiä teidänkin suvussa jos vaan katsovat vierestä kun vaimo pahoinpidellään ja lapset vielä vieressä! Jos minulle olisi sattunut samaa, niin mieheni olisi kyllä puolustanut henkeen ja vereen!
[/quote]


Mieheni on puolustanut minua ja puolustaa vastakin mutta oli tapahtuma hetkellä töissä,joten ei ollut vieressä katsomassa.Eikä kukaan odota tuollaista kohtelua jos menee pyynnöstä auttamaan/tekemään toiselle jotakin.Minulla ei ainakaan mieleen tullut että nyt se akka heittää kivillä.

Ihme miehiä he kyllä ovat,hyvässä mielessä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 17:05 Äitee2 kirjoitti:
Avokki joutuu ainakin maksamaan lasit,lääkäri kulut ja lääkkeet.Muusta ei vielä tietoa,anteeksi pyyntöä ei ole pahemmin kuulunut kettuilua vaan kun olen liian herkkä ihminen kun tälläisestä loukkaannun.
Huh huh, onpa melkoinen tuo avokki kun tuolla lailla ajattelee! Mitähän hänen mielestään pitäisi tehdä, ennen kuin siitä voisi loukkaantua, sahata käsi poikki vai mitä?? :eek:

Mutta onneksi saat sentään jonkinlaiset korvaukset pahoinpitelystä ja toivotaan että miehesi veli löytää uuden ja normaalin vaimokkeen!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 18:29 junttipuntti kirjoitti:
kauanko sää meitä vedätät! mä oon nauranu nyt jo monta iltaa, nyt läks sotkan työtuoli jo pesuun. voi kamala! kaikkee te keksitte. :LOL:

Mukavaa että voit nauraa toisen kivuille ja kärsimykselle,minä toivoisin ettei tämä olisi totta mutta ikävä kyllä on.
 
NuoriAikuinen
Äitee2, miten onko tämä avokki edelleen avokki? Vai joko miehesi veli on nakannut eukon pihalle? Vai miten tällä avoparilla tätä nykyä nyt menee, kun sanoit tuossa jossain välissä että miehesi veljen silmätkin ovat hiljalleen alkaneet avautua.. :whistle:
 
Mie
ellukka1, kiva kun tullaan kommentoimaan lukemaatta ketjua! Mitenkäs ap:llä menee?? Toivottavasti kukaan ei luule, että miehesi on sinut hakannut. Itsellä kun meni käsi poikki, niin heti hoitsut epäilivät, että se on avokin tekosia. Onneksi uskoivat mua ja näkiväthän itsekkin et avokki mua kuskas sairaalaan ja oli sielä aina tukena. (Siis kun jouduin useasti käymään)
 
tossuliini
On hullu akka tosiaan, hoitoon kuuluisi. On mullekin sattunut vaikka mitä mutta se että heitetään kivillä päähän niin on tapaus. Hyvä kun siitä akasta tehtiin rikosilmoitus, mitä se sulle kettuilee, ethän sä niitä poliiseja soittanut vaan hoitsut. Voimia ja jaksamisia! :hug:
 

Yhteistyössä