Mitä mieltä olet minusta? ;)

Olet antanut itsestäsi yritteliään ja uuraan kuvan. Et lannistu helpolla ja jos joku epäonnistuu, niin tuulta purjeisiin vaan ja uutta haastetta kohti. :)
 
Olet hyvin epävarma ja luultavasti siksi myös hyvin huomiohakuinen, tietynlaiseen narsismiin saakka. Raha ja materia on sinulle elämässä yksi tärkeimpiä asioita ja teet melkein mitä tahansa jotta sinulla olisi aina paljon rahaa käytettävissäsi.
Oikea minä eli mä olen aika varma itsestä tai mitä teen melkein aina:). Rahaa on yks tärkeimmistä jutuista kyllä. Ilman kun ei pärjää ja on hankala elää ja olla jos on liian vähän. Materiasta en tiedä, vaikka tykkään joistakin jutuista ja näitä ikinä ei ole liika. Mutta mitä tahansa rahan eteen en voi tehdä.
 
Olet antanut itsestäsi yritteliään ja uuraan kuvan. Et lannistu helpolla ja jos joku epäonnistuu, niin tuulta purjeisiin vaan ja uutta haastetta kohti. :)
Tämä on totta ;D. Enkä tiedä välillä mikä adhd ihminen olen. Nytkin kolmen lasten kanssa kun lomilla olen, tuntu että, voi ei, miten se voi olla noin helppoa, vaikka siivoamme, teemme herkkuja, kaikenlaista kiva yhdessä, jopa nyt on taas aika sisustukseen. Silti tarvin enemmän tekemistä ja ajatelttava.
 
[QUOTE="Samu";30032820]Ok. Loma tulee kyllä välillä ihan tarpeeseen, varsinkin jos tekee rankkaa duunia. Tai tietty muutenkin:D[/QUOTE]

No ei se niin rankkaa ole :D, joskus vain, ainakin alkuraskaudessa pahan olon takia oli rankkaa joskus olla varastossa pitkiä päiviä sekä kokouksissa
 
viiieras
Oikea minä eli mä olen aika varma itsestä tai mitä teen melkein aina:). Rahaa on yks tärkeimmistä jutuista kyllä. Ilman kun ei pärjää ja on hankala elää ja olla jos on liian vähän. Materiasta en tiedä, vaikka tykkään joistakin jutuista ja näitä ikinä ei ole liika. Mutta mitä tahansa rahan eteen en voi tehdä.
Silloinkin (usein!) kun panikot oman tai lapsen terveyden vuoksi? no ehkä se ei ole epävarmuutta vaan tietämättömyyttä. Varma itsestään ei kysele useilla palstoilla mitä mieltä tuntemattomat ovat milloin mistäkin asiasta ja vedä herneitä nenään jos muut ovat eri mieltä ;)

Lisäksi olet pakkomielteinen joidenkin asioiden suhteen , kohteet vaihtelee mutta tietty pakonomaisuus tulee mieleen monessa jutussa (OCD?).
 
Silloinkin (usein!) kun panikot oman tai lapsen terveyden vuoksi? no ehkä se ei ole epävarmuutta vaan tietämättömyyttä. Varma itsestään ei kysele useilla palstoilla mitä mieltä tuntemattomat ovat milloin mistäkin asiasta ja vedä herneitä nenään jos muut ovat eri mieltä ;)

Lisäksi olet pakkomielteinen joidenkin asioiden suhteen , kohteet vaihtelee mutta tietty pakonomaisuus tulee mieleen monessa jutussa (OCD?).
En panikoi tavallisesti terveydestä ei omasta eikä lasten jos siihen syytä ei ole. Mutta jos on syytä panikoin ja paljon, mutta ehkä tässä on myös plussa, kun voin mennä vaikka seinien läpi että saan hoidettua asiaa.

Mun pakkomieli on ollut aina sama, rahaa, perhe, terveys, työ sekä hauskoja juttuja, kuten matkoja, sisustusta, muotia ym ym :). Mutta toisalta ymmärrän jos sellaista kuva olen itsestä antanut, kun en myös tiedä mitä tai miten pitäisi kirjoittaa ettei vääriä käsityksiä tulee, sekä olen ehkä vähän erilainen jo valmiiksi kun muut ;D. Mua kun jotkut pitävätkin hyvällä tavalla hullu.
 
Joko on eläimet laitettu pihalle 'allergian' vuoksi vai joko on haalittu niitä lisää?
Eläimet kaikki annettu pois :). Paitsi yhtä koira olisi pitänyt hakea takaisin :/ syytä en halua kertoa. Hän on nyt meillä ja emme enää vitsi tätä eläintä mihinkään antaa, onneksi muut ovat hyvissä kodeissa :). Toinen lapsi syö nyt päivittäin allergia lääkettä ja ainakin voi hyvin. Meille on kesän lopussa tulossa uudet tutkimukset ennen kun koulu alkaa.
 
Sinulla on tarkat visiot siitä, millaista elämäsi pitäisi olla ja sinnikkäästi taistelet sitä kohti. Silti (tai siksi) olet onneton.
Mutta en ole onneton :/. Päinvastoin. Jopa kun kerran olin ennustajalla, hän kysyi minulta että mistä minulla noin paljon energia nauttia joka asiasta. Tosissaan nautinkin, kun vaikka hikoilen varastossa tai teen kokouksia tai jotain keksimme lasten kanssa tai lähden matkalle, siivoan, remontoin olen vain ym... ei siis väliä mikä se tekeminen olisi, niin nautin kuitenkin...
 
vieeras
Mutta en ole onneton :/. Päinvastoin. Jopa kun kerran olin ennustajalla, hän kysyi minulta että mistä minulla noin paljon energia nauttia joka asiasta. Tosissaan nautinkin, kun vaikka hikoilen varastossa tai teen kokouksia tai jotain keksimme lasten kanssa tai lähden matkalle, siivoan, remontoin olen vain ym... ei siis väliä mikä se tekeminen olisi, niin nautin kuitenkin...
Ennustajalla ramppaaminen on toinen merkki epävarmuudesta ja siitä ettet voi henkisesti hyvin. Et luota tulevaisuuteen ja olet epävarma tekemisistäsi. Sinua pelottaa usein. Sinulla ei ole myöskään juurikaan läheisiä ihmissuhteita lukuunottamatta omaa perhettä.
 
Ennustajalla ramppaaminen on toinen merkki epävarmuudesta ja siitä ettet voi henkisesti hyvin. Et luota tulevaisuuteen ja olet epävarma tekemisistäsi. Sinua pelottaa usein. Sinulla ei ole myöskään juurikaan läheisiä ihmissuhteita lukuunottamatta omaa perhettä.
Voi olla näinkin ja myös se voi olla aika hauskakin käydä :). Oikeasti siellä en ollut yksin vain kaverin kanssa kokeilimme :D
 
Mä en tajuu miks haluut koko ajan lisää lapsia. Mä en jaksais. En muuta mieltä.
Ihan hyvin jaksan :). Eilen jopa mietinyt että miksi jotkut koe että lasten kanssa olisi jotenkin vaikeeta. Itse kun nyt pärjän ihan hyvin 3n lasten kanssa ja 4s vatsassa ja on vielä aika yrityksiä pyörittää. En tiedä ehkä järjestys kysymys sekin on. Kun meillä joka päivä joku ohjeelma. Myös lapset auttavat siivoamaan.
 

Yhteistyössä