Miten yli 50-vuotiaat näkee kahvikutsun:

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Siis millaisia ihmisiä sulla on työkavereina? o_O

Mä en ole vielä viisikymppinen mutta eipä oo kertaakaan tullut mieleen että kahvikutsu ois muu kuin kahvikutsu.

Ja sit on pare saada sitä kahvi kanssa! Hyvää kahvia, maidolla, kiitos. :p
Veikkaan, että mielikuvitushenkilöitä....
Mutta joo, etenkin jos työkuvioissa pyytää jotain kahville, ei kukaan kuvittele mitään muuta kuin kahvia ja uusimpien juorujen kuulemista.
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela ja Kissmett
Sehän on vain sinun tulkintasi asiasta, että nainen odotti enemmän. Ehkä käyttäydyt moukkamaisesti?
Siis millaisia ihmisiä sulla on työkavereina? o_O

Mä en ole vielä viisikymppinen mutta eipä oo kertaakaan tullut mieleen että kahvikutsu ois muu kuin kahvikutsu.

Ja sit on pare saada sitä kahvi kanssa! Hyvää kahvia, maidolla, kiitos. :p
Vaikea uskoa.
Joko tämä on tapahtunut mielikuvituksissasi tai olet (helppo kuvitella) vihjaillut ihan kaikesta muusta kuin kahvista, tai (vielä helpompi kuvitella) olet kahveilla möläyttänyt jotain mielestäsi hauskaa, mutta vastapuolesta kiusallista ja hän on loukkaantunut.
Ei, en käyttäytynyt moukkamaisesti enkä heittänyt läppää. Osaan työyhteisössä esiintyä "hieman" eri tavalla kuin näissä keskusteluissa. :D

Tuo loukkaantuminen ei jättänyt arvailun varaa, sen verran selkeästi hän osoitti, mitä oli toivonut. Projektin päättyminen erotti tiemme (en ole häntä enää koskaan tavannut) ja se luultavasti vaikutti tilanteeseen. Projektin aikana joskus vaihdettiin ehkä hieman pidempiä katseita tai halattiin pitkän päivän päätteeksi, mutta ei mitään sen konkreettisempaa.

Ei - vaan "kahville" pyytäjä nolaa itsensä. Varsinkin jo seksistä kieltäytyjä on mies, hänen maineensa on ikuisesti nyhverö.
Olen siis nyhverö. :confused:
 
vierailija
Ei, en käyttäytynyt moukkamaisesti enkä heittänyt läppää. Osaan työyhteisössä esiintyä "hieman" eri tavalla kuin näissä keskusteluissa. :D

Tuo loukkaantuminen ei jättänyt arvailun varaa, sen verran selkeästi hän osoitti, mitä oli toivonut. Projektin päättyminen erotti tiemme (en ole häntä enää koskaan tavannut) ja se luultavasti vaikutti tilanteeseen. Projektin aikana joskus vaihdettiin ehkä hieman pidempiä katseita tai halattiin pitkän päivän päätteeksi, mutta ei mitään sen konkreettisempaa.



Olen siis nyhverö. :confused:
Jep - maine meni nyt lopullisesti.
 
Aqela
Ei, en käyttäytynyt moukkamaisesti enkä heittänyt läppää. Osaan työyhteisössä esiintyä "hieman" eri tavalla kuin näissä keskusteluissa. :D

Tuo loukkaantuminen ei jättänyt arvailun varaa, sen verran selkeästi hän osoitti, mitä oli toivonut. Projektin päättyminen erotti tiemme (en ole häntä enää koskaan tavannut) ja se luultavasti vaikutti tilanteeseen. Projektin aikana joskus vaihdettiin ehkä hieman pidempiä katseita tai halattiin pitkän päivän päätteeksi, mutta ei mitään sen konkreettisempaa.



Olen siis nyhverö. :confused:
Miksi te halasitte? Tuosta voi jo kuvitella vaikka mitä.
 
  • Tykkää
Reactions: ....... ja Elena777
En nyt saa päähäni yhtään kertaa, että olisin halannut jotain puolituttua työkaveria, paitsi ehkä jossain eläkkeellelähtöjuhlissa.
Yhtä muistan halanneeni, mutta siinä kyllä olikin sitten takana muutakin kuin ihan vain yhteinen projekti :D
Kumminkin halusit muutakin kuin pelkkää halausta...tunnusta pois, tui tui:sneaky:
 
Miksi te halasitte? Tuosta voi jo kuvitella vaikka mitä.
Noi asiat yksistään ovat voineet antaa hänelle kuvitelman, että sinun kanssa kahville meneminen tarkoittaa sitä kuuluisaa kuumaa päiväkahvi seuraa.
En nyt saa päähäni yhtään kertaa, että olisin halannut jotain puolituttua työkaveria, paitsi ehkä jossain eläkkeellelähtöjuhlissa.
Yhtä muistan halanneeni, mutta siinä kyllä olikin sitten takana muutakin kuin ihan vain yhteinen projekti :D
Ihmeen hyytävät välit teillä työpaikoillanne. Kun viimeksi piipahdin tuonaikaisessa työpaikassani, muistaakseni 4 naista kuudesta paikalla olleesta halasi minua, kun kävin heitä työhuoneissaan tervehtimässä.

Ja kuinka teiltä sujuisi esim. Ranskassa työskentely? Siellä ollessani tervehdin aamuisin jokaista naispuolista työtoveria poskisuudelmilla - oli työpaikan etiketin mukaista. Sen teki toki mielellään, ranskalaisnaisissa on sitä jotakin...
 
vierailija
Ihmeen hyytävät välit teillä työpaikoillanne. Kun viimeksi piipahdin tuonaikaisessa työpaikassani, muistaakseni 4 naista kuudesta paikalla olleesta halasi minua, kun kävin heitä työhuoneissaan tervehtimässä.

Ja kuinka teiltä sujuisi esim. Ranskassa työskentely? Siellä ollessani tervehdin aamuisin jokaista naispuolista työtoveria poskisuudelmilla - oli työpaikan etiketin mukaista. Sen teki toki mielellään, ranskalaisnaisissa on sitä jotakin...
Halasiko myös mieskollegat sinua? Tervehdit Ranskassa vain naisia? Vai oletko aina ollut naisvaltaisissa työpaikoissa ainoana miehenä?
 

Yhteistyössä