muita n. -33kg tiputukseen Vol. 2!!!!

Ollaankos jo kaikki ruodussa :LOL:

Eilinen meni pisteiden kanssa ihan hyvin, iltasella niitä oli vielä 13 jäljellä ja söin niillä itse tehtyä kinkkupitsaa..Aamulla pomppasin innosta pinkeänä vaakalle ja ou nou |O olipahan vaan lukemat... Toivottavasti kinkun keräämä turvotus laskee todella nopeasti!! Tänään on mennyt 13 pistettä kun ostin kauppamatkalla suklaapötkön, ihan harkitusti. .. Muu ruoka on niin vähä pisteistä että oli varaa ja kamala himo :LOL:

Mua alkaa kohta huolestuttaa kun Iineksestä ja Jennanäidistä ei kuulu mitään :eek: Kohta pitää alkaa surffaamaan palstoja ja etsiä ovatko liikkuneet muualla ;)

Mulle on iskenyt joku neulevimma.. Aina olen tykännyt neulomisesta, mutta kun on ikuisesti niskat jumissa ja olematon pinna niin pitäydyn vaan pienten lasten vaatteissa ja villasukissa :D No nyt vaan surffaan neule-sivuilla ja haaveilen ihanan värisistä langoista. Sukkia olen alkanut neulomaan joululahjoiksi ja muitakin joululahjasuunnitelmia on vireillä, ei vaan meinaa tuo pikku-ukkeli oikein sulattaa että äippä neuloo eikä leiki.. outo mukula :LOL:

Mukavaa päivää..

-Anu-
 
Heipsan kaikille pitkästä aikaa!

Täällähän minä, töissä taas, joten pääsen nettiinkin. Me muutettiin uuteen kotiin viikko sitten eikä netti ole vielä käytössä. Mokkulakaan ei pelitä niinku pitäis, joten oon ollut täydessä pimennossa. Nyt saa taas surffata kun on töissä ;) .

Jatkan pahoinvointitarinaa: Kävin silloin päivystyksessä ja onneksi tällä kertaa lääkärinä oli nainen (pari päivää aikasemmin oli mies) ja sama lääkäri on mun neuvolalääkärinä. Sain heti lähetteen ja pian olinkin TYKSissä tipassa. Sain 6 litraa nestettä parissa vuorokaudessa, pahoinvointilääkettä ja Panacodin päänsärkyyn. Olo oli parempi kun lähdin kotiin, vaikka söin normaalista ruokamäärästä n. neljäsosan. Nyt jo ruoka maistuu paremmin, vaikkakin pahoinvointi vaivaa edelleen. Jos unohdan syödä/juoda niin päänsärky on tiukasti kiinni ja yökkäilen koko ajan. Oksentanut en ole sairalasta paluun jälkeen, joten jotain hyvää sentään tapahtunut. Varovainen oon ruuan suhteen ihan koko ajan ja todellakin syön mitä haluan, miten usein haluan ja niin paljon kun haluan. En hiukkaakaan murehdi painosta, sen voi tehdä tulevilla viikoilla kun huono olo jää pois.

Mä oon vähän huono aloittamaan ruodussa pysymisen mutta käyn mielelläni täällä teitä tsemppaamassa :) .

SydänAlma: Kyselit päänsärystä. Mulle annettiin sairaalassa Panacodia. Se oli jytkyä tavaraa verrattuna Panadoliin, joka on mulla niinkun karkkia popsis, eli ei vaikuta ollenkaan. Sain reseptin niihin ja mulla onkin niitä nyt kotona. Ajattelin niin, että jos kipu menee ihan sietämättömäksi, niin otan sitten sen vahvan lääkkeen, muuten koitan vaan elää jyskytyksen kanssa.

Tää oli nyt tämmöinen yleisesti kaikille suunnattu "olen kunnossa ja mukana"-viesti, mutta palaan kyllä kommentoimaan teidän juttujanne.

Hyvää ruotuviikkoa kaikille ;) !

-Iines ja sintti rv 9+2

muoks. Sairaalassa pikkuinen ultrattiin ja katottiin jos mun oireet olis viitaanut ongelmiin mutta siellä se sintti köllötteli juuri oikeassa paikassa ja sydän sykki vimmatusti :heart: :heart: :heart: . Diagnoosi oli hyperremesis (suomeksi erittäin voimakas raskauspahoinvointi).
 
aaah,anu;säkin tykkäät kutoa ?! :D
Mä kans!!!!

Eilen aloin tehdä aivan ihananvärisestä langasta meidän pienimmälle lapasia,saa kädet tekemistä enkä syö :LOL:
Lupasin tehdä noille kaikille lapaset,vaikka mummokin niitä tekee..Meidän 7v vaan kommentoi että "kiva saada äitin tekemät lapaset,kun mummo tekee rumanvärisiä.."
hmm :D

sitten mä aattelin tehdä niitä lapasia ja sukkia huopanen-langasta..tulee AIVAN ihania!!!!
parit koeversiot tein viime vuonna hyvällä vastaanotolla :D
 
Hei tytöt :wave: Mie olen vähän aikaa pitänyt tahattomasti taukoa tästä pinosta, kun on aina unohtunu nuo viikkopunnitukset ilmottaa. Pääsi vähän repsahtamaankin :ashamed: mutta nyt olen ruodussa taas :D Viime torstaina punnitsin 121,2kg eli olen nyt takasin siinä pienimmässä painossani. Tästä taas jatketaan :)

Kuukauden päästä olis tarkotus ruveta yrittämään pikkukakkosta niin mahollisimman paljon pitäs saada painoa pois. Jos 118kg:aan saisi ennen raskautumista, toivottavasti enemmänkin, jos ei tule repsahtamisia, niin olisin tyytyväinen =) Meillä on ne hoidot taustalla, mutta halutaan taas näin aluksi yrittää luomuna, kun niin paljon ollaan kuultu onnellisia tarinoita siitä miten toka lapsi onnistuukin ihan itestään.

anuaanua Puhutko äidistäsi? :snotty: Hitto, meiän äiti on ihan samanlainen, vaikka iteki on kun eskimoheimon kuningatar |O (=todella ylipainoinen) ja sairastaa läskiensä takia diabetesta. Niin kauan kun jaksan muistaa, se on nalkuttanu meille lapsille syömisistä ja heti jos jossain näkyi jotain merkkejä ruoan tarttumisesta niin kauhea saarna siitä, että pitää kattoa mitä napaansa laittaa :kieh: Ja auttoko se jatkuva piikittely yhtään?? EI |O Neljästä tytöstä 2 on reilusti ylipainoisia, 1 normaalipainoinen ja 1 niin laiha, että pahaa tekee. Ainoa, jonka ulkomuoto miellyttää meiän äiti on miun sisko, joka on se laihin :/ Normaalipainosta (asuu vielä kotona) siskoa se ruoskii kokoajan syömään vähemmän ja kevyemmin. Ja arvatkaa mitä se sano kerran miulle?? :eek: Mie kehuin siskoani äidillä käydessäni, että onpa siulla maha litistyny, ootko laihtunu? (siis maha ihan litteä) niin äiti huutaa vaatehuoneesta "Lihonu se on!" :(
Lopulta miulla, ja varsinkin miun miehellä, jonka mielestä meiän äiti käyttäytyy tuon painoasian suhteen tosi törkeesti tyttäriään kohtaan, meni hermo :kieh: Mie sanoin ihan suoraan, että nyt loppu tuo T....n painon vahtaaminen, tuo on ihan sairasta! :eek: Mieskin sai suunsa auki ja sanoi, että on jo pidempään miettiny, että miten teiän perheessä tuo painoasia on saanut niin isot mittasuhteet. Äiti yritti siinä puolustella, että ei tää nyt ole sellasta, kun tää on vaan tämmönen meiän perheen vitsi. Mie olin ihan että :eek: :eek: :eek: Minnuu kun ei naurata yhtään ja nuorin siskokin on itkeny monta kertaa, kun äiti on sitä loukannu. Nyt se sättiminen on onneks vähän vähentyny, kun mie joka kerta huomautan siitä, jos kuulen äitin jotain vihjailevan siskolle. Miulle se ei enää uskalla sanoa muuta kun "ootko laihtunu?" :LOL: kun se tietää, että mies tulee heti väliin, jos se käypi arvostelemaan miun muotoja =)
Huh, tulipahan vuodatus, mutta helpotti :flower:

ellapuu Mie olen kans intohimonen kutoja :wave: Viime jouluna tein melkein kaikille perheenjäsenille + kahdelle kaverille joululahjat ite ja tottakai kutomalla :D
Nyt on tekeillä villahaalari pojalle talveksi :) Kissa rakastaa tota keskenerästä työtä :heart: Nukkuu sen päällä miun kudinkorissa, vaikka yritin sitä moneen kertaan hätistellä pois karvastamasta. On vissiin niin lämmin ja ihanan tuoksunen kun on 100% villaa. Ostin saaristolaislampaanvillasta käsinkehrättyä lankaa meiän mökkisaaren torilta.
 
ellapuu ihan pikaisesti huopanen-langasta..

Ostin ja kudoin lapaset..ekaks jätti isot, mutta nehän laitetaan koneeseen.. Joo'o koneeseen pistin ja todellakin kutistuivat..leveydestä.. pituutta oli edelleen se puol metriä.. sinne sisälle ei mahtunut edes pieni lapsen käsi :LOL: Vein systerille ja niiden koirat oli aivan innoissaan.. edelleen lattialla pyörii välillä ne leikkilapaset jotka niikke kuulemma rakkaudella neuloin :LOL: :LOL:

Kiin Ne äidit ne äidit ;)

-Anu-
 
ihanaa iines että kaikki on kunnossa,vaikka tuo viheliäs kipu sinua vaivaakin :flower:

Kiin,tervetuloa takaisin :D

Anu,mitä ihmettä siellä pesukoneessa onkaan tapahtunut?! :LOL:
Mä en löydä mun pisteitä mistään..siis sitä vihkosta jossa on kaikkien ruokien ym pisteet?!?!
ei kukaan voisi kopioida niitä mulle :LOL:
mä en käsitä minne ne ovat kadonneet,muuton jälkeen ei ole näkynyt sitä pinkkaa enää :eek:
 
Heippa!!

Viikonloppu meni vähän miten sattui, tuli herkuteltua kun oli enon synttärit, ja sit kun mies oli reissussa niin lohduttelin itseäni vetämällä herkkuja kaksin käsin... Mutta nyt ollaan ehdottomasti ruodussa taas. Tänään olen suorastaan kurjistellut ja elänyt lähinnä vedellä ja kahvilla ja tupakalla. Töissä oli sellanen vuoro ettei just muuta ehtinyt ja nyt sit kotona piti laittaa paikat kuntoon. Ja nyt aion loppuillan laiskotella, saa tuo mies joka oli 3pv reissussa hoitaa välillä lapsia

Onko se torstai puntaripäivä edelleen? Mä kävin kyllä tänäänkin mutta tulos ei ollut ihan mieleinen... Vaan toivossa elellään että torstaina olisi parempi.

Enää 2 työvuoroa ja sitten 2 viikkoa lomaa. Sinä aikana aion myös palata ton kuntoilu harrasteeni pariin, käsi alkaa olla siinä kunnossa että voisi jo kestää.

Kovasti ajattelen että kun nyt syyskuussa aloitan ton työn ohessa opiskelun niin sitten mun on pakko laihtua kun ei kerta kaikkiaan ole aikaa syödä... Tai sitten käy päin vastoin kun ainakin viimeksi kun opiskelin niin tuli vedttyä aika epäterveellisiä välipaloja, suklaata ja karkkia lähinnä. No ainakin mulla on ihana vaaleanpunainen pääkallopenaali odottamassa koulun alkua :D

Kuten moni muukin täällä, myös mä tykkään kutomisesta, ja kyllä vaan harmittaa kun tuo käsi ei sitä ainakaan vielä kestä. Just koitin eilen sukkaa kutoa, mutta se aseno vaan on sellanen ettei tule mitään vaan alkaa huima särky :( . Onneksi äiti on innokas kutoja niin saa lapset sukat+lapaset talveksi.
 
Heipsankeikka :)

Eilinen meni hieman huonommin kuin olin ajatellut,sillä mä söin mehujään..twisterin :D
Ai jestas että olikin hyvää!!!
mä olen siis päättänyt olla tiukalla linjalla,koska ei tästä muuten mitään tule. Mä en vaan kykene syömään karkkia tai herkkuja kohtuudella,vaan aina pitää syödä paljon.

Eilen olin äitillä pesemässä pyykkiä (meidän pesukone siis hajos,tänään kävi korjaaja,nyt ok)niin äiti keitti kahvia ja oli jotain ihanan näköisiä suklaakeksejä tarjolla. lapset tietty söi ja mä sitten vaan otin sitä kahvia. Sit äiti täräyttää että " taaaasko sä yrität laihduttaa,ei nyt pari keksiä haittaa" Meidän äiti on oikeasti yleensä aika tahdikas ;) ja meillä on tosi hyvät välit,enkä mä oikein tajunnut tuota kommenttia. Mä sanoin vaan jotain "eikun ei mun tee nyt mieli yhtään kun just söin kotona"
Se jäi kuitenkin vaivaamaan ihan hirveästi.Onko se aina seurannut tätä mun laihdutusta -niitä lukemattomia epäonnistuneita kertoja? Onko se tullut siihen tulokseen,että se ei tule onnistumaan?

Mun sisko on siis laihduttanut tosi onnistuneesti lyhyessä ajassa,ja näyttää oikeasti tosi upealta. Mä olen kateellinen,oikeasti,myönnän sen. Mä kun tuskailin sille just viikonloppuna
että ei tästä perkule tule mitään,niin kertoi miten oli onnistunut. Söi vaan appelsiinia, ryyppäsi ja liikkui,välillä ei pysynyt edes pystyssä kun oli heikko olo..Onko tuo nyt hienoa?
Siskon mielestä oli sen arvoista..mäkin melkein toivon että voisin vaan syödä appelsiinia ja liikkua ja laihtua. Mutta,mulla on perhe ja koti ja työ hoidettavana,eli ei onnistu.Sitten mua kyllä ahdistaa vähän kun moni (sukulaisia mm,jopa anoppi) on kehunut miten upealta mun sisko näyttää,ja kylläpä sillä oli itsekuria että on saanut tuollaiset tulokset aikaan..Äh,mä vaan tunnen itseni tosi surkeaksi kun en saa itseäni laihtumaan :(

Lenkkeily on edelleen unta vaan,mä en oikeasti pääse koskaan lenkille. Eilen oli puhetta että menen kun tullaan lasten kans mummilasta,mutta miespä lähti sitten töihin.prkl.

En tosiaan löydä niitä pointseja mistään :(:(:(
joten täytyy varmaan koittaa muistella..blääh.

niin,ja sitäpaitsi mua ärsyttää se,että sanotaan että ota vaan ei se yksi haittaa. Mutta kun haittaa,varsinkin kun tietää että ei osaa lopettaa!!!
 
ellapuu: Toi on muuten niin totta, että on inhottavaa, kun sanotaan ettei yksi keksi haittaa. Ei varmaan, jos tosiaan pystyy syömään sen ainoan yhden keksin. Mutta kun on varustettu mun kaltaisella erittäin heikolla itsehillinnällä, niin se yks keksi saattoi saada aikaan viikon kestävän mässäilyputken. Eli siis ihan niinku alkoholistilla, yksi ryyppy saattaa aiheuttaa pahan repsahdusputken :/ .

Mulla tuli kesäkuun juhlissa serkkuni puolesta oikein paha mieli, kun sen äiti (itse täysi riuku) aloitti ruokapöydässä paasauksen, että joko sä aloitit laihdutuksen, joko sä oot ruvennut dieetille ja liikkumaan. Serkkuni siis on ollut aiemmin lähes alipainoinen ja omien sanojensa mukaan on viimeisessä vuodessa lihonut 15 kg, jotka lähinnä pyöristivät muotoja ja saivat hänet näyttämään terveen naiselliselta. Serkkuni olikin ihan nolona ja kiukkuisena, kun äitinsä muiden aikana alkoi arvostella hänen kilojaan ja painosti laihduttamaan. Muakin oikein ärsytti! Mikä ihme siinä oikein on, että ihmisen pitää olla anorektisen laiha, eikös se normaalipainokin ole jo oikein hyvä juttu?

Mä oon miettinyt, että mä en ala tämän raskauden jälkeen asettamaan itselleni mitään ajallisia tavoitteita, että mihin päivään mennessä olen laihduttanut minkäkin verran. Se ei mulla toimi. Mä asetan tavoitteeksi terveemmän elämän, pidemmän eliniän ja otan sen asenteen, että muutan koko loppuelämäksi elämäntapoja. Selkeästi mun virhe on ollut joka laiharikerralla se, että mä oikein yrittämällä yritän laihduttaa enkä ajattele asiaa juuri elämän muutoksena.

Se filosofoinnista, nyt tämä mamma juoksee TAAS pissalle. Siitäkin on tullut mun elämäntehtävä :eek: .

Iines ja Sintti 9+3
 
Mukavaa kuulla että Iineskin on jo tolpillaan ja muidenkin vauvelit voivat hyvin =)

Tervetuloa Aria joukkoon mukaan. Ihan mieletön pudotus, onnea!! Mistähän sais mulle tuollaisen vauhdin ja tahdonvoiman päälle.. Ajatukset harhailevat vaan jatkuvasti laihduttamisesta vauvan tekoon.. Mulla on siis ihan silmiin pistävä ja suorastaan käsin kosketeltava vauvakuume :LOL:
Oletko ollut kaikinpuolin tyytyväinen tuohon reductiliin? Onko ollut mitään ikäviä sivuvaikutuksia? Mulla on vähän alustavia suunnitelmia että kunhan tämä kakkonen on kunnialla saatu maailmaan ja imetys lopetettu niin hakisin itselleni jonkun kuurin, on nyt tullut kokeiltua kaikki mahdolliset laiharit ja minä kun en saa pidettyä itseäni poissa herkkujen luota.. Tuo vois olla mun viimeinen toivo =) Sitäpaitsi, kun olen väsynyt ja stressaantunut niin syön ja syön, edellisen kanssa pulloa lämmittelin pitkin yötä ja söin muutamassa kuukaudessa takaisin kaikki pudotetut raskauskilot.tyhmä, tyhmä..niitä tässä nyt sulattelen ja entisiäkin olis ihan riittämiin |O

ellapuuuuu Parit yv:t olen laitellut ja jatkoa seuraa, kunhan saan tuon natisevan ja kitisevän kaverin paremmalle fiilikselle :LOL: ...karsittu versio, muokkaa siitä itselles sopiva... poinseista, ei meidän poitsusta :D


Aurinkoista päivää kaikille

-Anu-
 
Jaahas, meinas punnitus unohtua, täytyi riisua kaikki vaatteet aamulla ja valkoinen paitakin meni ihan meikkivoiteeseen kun oli pakko mennä vaakaan oikeanlaisessa varustuksessa :saint:

HattiWatti78....172cm/117,7kg......107,9kg/?.......tasapainoilu

Hirvitys kun tuntui kamalalta tuo paino. Oikeesti, mulla oli alimmillaan 103,9kg |O
Mutta vedeltiin vähän sipsiä ja dippiä eilen, olisko vähän nesteitä... Mulla on taas parin viikon päästä neuvola, tavoitteena on kyllä ihan selkeesti 1-1,5kg pudotus tosta siihen mennessä. Ei pitäis olla vaikeeta, kun nyt olen elänyt vaan niin hövelisti.
Palaan myöh. katsomaan teidän muidenkin pudotukset.

Iines, vieläkö jaksat päivitellä listaa??? Mites muuten vointisi?

terkuin,

HW78 ja pikkukolmonen 17+1
 
Huomenia kaikille!

Unohdin totaalisesti käydä vaa'alla tänään mutta laitettakoon pari päivää sitten punnitsemani tulos:

Iines79...........169cm/116 kg..........110kg/+/-0kg.........tasapainoilu

Joo'o, edes pahoinvointi ei ole saanut tota painoa laskemaan (okei, oli se kilon - puoltoista enemmän ihan alussa). Mulla on myös kestoturvotus, jos ei housut olisi olleet aikaisemmin vyötäröltä liian isoja, niin mun olis pakko ollut jo siirtyä äitiysvaatteisiin. Mä oon niitä joilla masu pullahtaa eteen, ei sivuille, ja niin se on jo tehnytkin. Vaikka turvotusta se vielä on.

HattiWatti: Mikäs tässä ollessa ja pahoinvoidessa :x . Päänsäryn sain pois syömällä ja juomalla säännöllisesti, ts. töihin paluu auttoi siinä asiassa. On paljon säännöllisempi rytmi. Mutta muuten, ei tarvi olla kun ihan pieni pieni juttu, niin mä oon jo valmis ryntäämään vessaan halaamaan posliiniluuria. Toivottavasti menis jo pian ohi. Alkaa oleen jo niin rasittavaa tsekata joka paikasta veski valmiiksi ja kulkea vesipullon kanssa vaikka menis vaan lähikauppaan.

Iines ja Sintti 9+5
 
Aria...........169cm/175 kg..........120kg/80kg........

Tulin kaapista laitoin tuon lähtöpainon ja näin katsottuna se on kamala, miten sitä on voinut päästää itsensä tuohon kuntoon. Vuosi sitten en pystynyt kunnolla kävellä, sinnittelin kuitenkin marraskuulle ennenkuin tilasin lekuri ajan, redut aloitin 17.11.2007, maaliskuussa olin jo töissä =) =) Kamalaa kun menee liikuntakyky, nyt liikun kun sähköjänis töissä sekä kotona.

Jos nyt miinuspuolia pitää hakea niin nahka roikkuu aika ikävästi tosin olen aloittelemassa kuntosalia tässä lähiaikoina.

Tsemppiä kaikille! :heart:
 
Mandi.................169cm/96,5kg........96,1kg/- .............70kg

Kilo on tullut kesän aikana painoa. Ei hyvä, ei hyvä! Turhauttavaa kun on ensin saanut painoa vaivalla putoamaan, niin sitten annan kilojen tulla takaisin. Paino on jo monta kuukautta seilannut näissä samoissa lukemissa kun jojotan edestakaisin. Mulla on enää 10 kk aikaa saada paino 20 kiloa alemmas. Ensi kesäkuussa pitäisi olla sutjakassa kunnossa. Saisi jo tulla se tilaamani ohjelma! Toivottavasti se on hyvä ja motivoiva.

Tervetuloa Aria mukaan minunkin puolestani!

Nyt torstain jatkoja!
 
ANU -KIITOS :flower: :flower:
aivan ihanaa!!!!!!!

mä olen ottanut selvää niistä reductileista,mutta mun lääkäri ei suostu määräämään niitä.
Ne nostavat verenpainetta helposti jos siihen on taipumus (mulla on) ja lisäksi niitä ei suositella jos kärsii migreenistä,varsinkaan aurallisesta kuten mä.sanoi että hän ei ota sitä riskiä että saan tosi pahan migreenin niiden takia :( :(

ellapuu.............163cm/92........93/+1kg .............70kg

en mä kyllä oikeasti enää tajua mitään..kolme viikkoa ollut 1200kcal/ pvä dietillä,enkä tasan ole huijannut itseäni. ja paino vaan nousee!!!!
MITEN se on mahdollista?!?!?!
GRR.
 
Aria;meidän kanssa sinun ei tarvitse hävetä,tai miettiä miten painava olet ollut.
Meistä jokainen varmaan tuntee noin,että lähtöpaino on kamala.Minä ainakin omasta painostani..
Mä ihastelen sun tahdonvoimaa,ja kykyä ottaa itseä niskasta kiinni. Musta se on UPEAA. :flower:
 
anuaanua .......89kg/158cm........ 86.2/ +200g..........70kg Että kiva kiva.. Tuo on eilinen paino, kun ihan totaalisesti aamulla unohdin käydä vaakalla. Turvotus on kamala, vaikka pisteet onkin syöty huolella en ole mennyyt mitenkään pahasti yli.. Jännityksellä odotan ens torstaita :ashamed:

Jos tökkii laihdutus niin tökkii myös lapsen teko.. Ikinä en enää itke että mulla on vaan 2 menkat vuodessa, sitä saa mitä tilaa.. Jo toiset menkat mallia "valtimot auki" kahden viikon sisällä.. Yritä siinä sitten vielä keretä ovuloimaan :D

Reduista Tällä hetkellä olisin valmis ottamaan sen kamalan migreeninkin.. ahistaa ihan pikkusen..

Oltiin tänään Jorvissa niissä testeissä. Lääkäri oli vakaasti sitä mieltä että ei voi olettaa että kala-allergia olis automaattisesti periytyvää.. Ja ups, mites kävikään ..ainut joka reagoi oli kala :whistle: Saatiin aika altistukseen.. Kyllä taitaa osata tällaiset lukuja vaille lääkäri-äiditkin jotain diagnooseja tehdä :kieh: Maito oli ihan ok, sain satinkutia kun en anna enää d-vitamiinia.. Jos purkissa lukee että kun maitoa menee litra voi lopettaa niin tasan lopetan sen tippojen kanssa läträämisen. Ja oikeaa maitoa vasta vuosikkaana..Joo ilman muuta , ja jatkan kyllä ihan samaa rataa kuin tähänkin asti. Eli hyla-maitoa ruuan sekaan ja jugurtteja naamariin.. Siinähän saa vielä lisää d-vitamiinia :saint:

Nyt mun uusiin kirjallisiin hommiin elikkäs auttamaan ystävää piste-hädässä :D

-Anu-
 
Löysin pistevihkon välistä muistilapun... Jossa lukee näin..
Punajuuri "sipsit"(etikkaa) 20g, 100%real snacks (punajuurenkuva) menee 1 piste... Hyvät tuntomerkit, mutta meidän kaupasta en löytänyt, oletteko maistaneet, ovatko etsimisen arvoisia??


-Anu-, jolla on aina herkut mielessä..-
 
Heippa!

nöpö80.............89,4/158cm..........73,8kg/-200g....................60kg

Olisko tuo rivi nyt tollanen, Siis paino on ihan oikea, mutta tuo pudo´tus hakusessa, kun paino pyörinyt 73,5kg:n ja 75 kg;n välissä nyt jo hyvän tovin. Mutta noista lukemista nyt sitte kohti ensi torstaita.

Mun vauva aloitti tänään koulun... Kyllä vaan oli äidillä tippa silmässä kun hänet aamulla koululle saattelin . Tänään sain myös mennä vastaan kun koulu klo 12 loppui, mutta huomenna ei kuulemma tartte saatella...

Vaan mä taidan nauttia nyt uudesta seiskapäivästä ja kahvikupposesta, ekan lomapäivän kunniaksi...
 

Yhteistyössä