Mun mies tosta tyttö/poika-ketjusta: Kaikki miehet toivovat (salaa) poikaa

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mun miehelle oli ihan sama kumpaa sukupuolta meidän esikoinen oli. Toivoi vain, että kaikki olisi hyvin, kun mentiin rakenneultraa.

No poikahan sieltä sitten syntyi ja kyllä se ny kovasti juttelee 7kk ikäiselle, että sitten mennään kalaan ja mökille ja tekeen remonttia ja kunnostaan moottoripyörää yms. Sitten se multa aina leikkisästi kyselee, että kauanko vielä menee, että pääsee pojan kanssa veneelle ja retkille yms. Sitten aina polleana menee suihkuun ja ilmoittaa, että "Mepä pojat tästä lähdetään suihkuun".

Joten näyttäähän tuo olevan aika innostunut! :) Ehkei nuita asioita tuolla juttelis tytön kanssa, mutta olen aivan varma, että jos tyttö olisi ollut, niin mies olisi aivan yhtä hullaantunut, mutta jutut olisi vain sitten vain erilaisia, tytölle suunnattuja.
En kirjoittanut tätä. Terkuin oikea ap.
 
Kaikki naiset haluaa rakennekynnet, värjätyt hiukset, prinsessahäät, 200 paria kenkiä...
Ja kaikki pikkutytöt haluaa isona ballerinaksi tai hevosenhoitajaksi.

(Tottakai mä voin sanoa tän ihan faktana koko sukupuolen puolesta, koska olen nainen, ja joskus ollut pikkutyttö :whistle: :xmas: )
 
höh
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin se äijä väittää.
höh. onpas ikävää. meillä ei ole poikaa eikä tule. mies ei ole koskaan myöntänyt haluavansa poikaa. Miten sen saa myöntämään?

minä toivoin joskus poikaa, mutta jälkikätee ajateltuna on kiva että ovat samaa sukupuolta molemmat. Ja jälkikäteen ajateltuna en olisi osannut kasvattaa pojasta sellaista joka sopeutuu joukkoon. Suurin osa suomalaisista pojista on aivottomia riehujia, laiskoja ja tyhmiä, jotka kuluttavat koulussa aikansa aukomalla päätänäs ja riehumalla kuin vammaiset.
 
sareiv
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin se äijä väittää.
Voivat toivoa, jos ei ole ennestään poikaa. Mutta ei se kuitenkaan voi KAIKKIEN miesten ajatuksia tietää. Esim. tutun ystävämiehen suvussa on lähestulkoon pelkästään poikalapsia, ja mies toivoi ihan hinkuna tyttöä. Isovanhemmatkin olivat ääneen sanoneet, että tyttöä odotetaan. Poika tuli, mutta sen kanssa on elettävä :)
 
siis
Alkuperäinen kirjoittaja henna:
No meillä ainakin toivoi ja ihan avoimestikin. Toivoi esikoisesta joka on tyttö ja toivoi tästä tulevasta joka nyt ultran mukaan pistäis poika ollakin. Mutta eihän se tarkoita, ettei rakastaisi lapsiaan oli ne tyttöjä tai poikia. Pojilla vaan on niin erit jutut isien kanssa ja siitä ne isit tykkää ku saa touhutA poikien kanssa :)
Hm. Omat veljeni eivät koskaan innostuneet siitä mitä heidän isänsä heiltä odotti. ne metsästykset jne. eivät kiinnostaneet. Ja saivat tietää olevansa pettymyksiä isälleen.

Sen sijaan tytöt olivat ok. Reippaita ja menestyivät koulussa ja kävivät jopa metsällä.

Ja meillä myös tytöt ovat kalakavereita isälleen.

Kuka sanoo, että se poika lähtee sinne kalaaan isänsä kanssa. miksi isä ei tykkäisi kun saa touhuta tyttöjen kanssa/tytön kanssa?
 
hm
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mun miehelle oli ihan sama kumpaa sukupuolta meidän esikoinen oli. Toivoi vain, että kaikki olisi hyvin, kun mentiin rakenneultraa.

No poikahan sieltä sitten syntyi ja kyllä se ny kovasti juttelee 7kk ikäiselle, että sitten mennään kalaan ja mökille ja tekeen remonttia ja kunnostaan moottoripyörää yms. Sitten se multa aina leikkisästi kyselee, että kauanko vielä menee, että pääsee pojan kanssa veneelle ja retkille yms. Sitten aina polleana menee suihkuun ja ilmoittaa, että "Mepä pojat tästä lähdetään suihkuun".

Joten näyttäähän tuo olevan aika innostunut! :) Ehkei nuita asioita tuolla juttelis tytön kanssa, mutta olen aivan varma, että jos tyttö olisi ollut, niin mies olisi aivan yhtä hullaantunut, mutta jutut olisi vain sitten vain erilaisia, tytölle suunnattuja.
kaikki eivät oel yhtä juntteja. jotkut kasvattavat lapsensa ihan samalla tavalla sukupuolesta riipumatta. kaikki eivät kasvata ikuisia poikia jotka ovat vielä 35v pentuja... vai on sull apoika miehenä?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mun miehelle oli ihan sama kumpaa sukupuolta meidän esikoinen oli. Toivoi vain, että kaikki olisi hyvin, kun mentiin rakenneultraa.

No poikahan sieltä sitten syntyi ja kyllä se ny kovasti juttelee 7kk ikäiselle, että sitten mennään kalaan ja mökille ja tekeen remonttia ja kunnostaan moottoripyörää yms. Sitten se multa aina leikkisästi kyselee, että kauanko vielä menee, että pääsee pojan kanssa veneelle ja retkille yms. Sitten aina polleana menee suihkuun ja ilmoittaa, että "Mepä pojat tästä lähdetään suihkuun".

Joten näyttäähän tuo olevan aika innostunut! :) Ehkei nuita asioita tuolla juttelis tytön kanssa, mutta olen aivan varma, että jos tyttö olisi ollut, niin mies olisi aivan yhtä hullaantunut, mutta jutut olisi vain sitten vain erilaisia, tytölle suunnattuja.
Nämäkö ovat juttuja, joita tytön kanssa ei voi tehdä... kalaan ja mökille ja tekeen remonttia ja kunnostaan moottoripyörää yms. ? Ei kannattaisi olla noin rajoittunut, entä jos se poika haluaakin jäädä äidin kanssa kotiin leipomaam ja siivoamaan? Meillä tosin noitakin tehdään isän kanssa.
 
Yleensähän se menee just niin esikoisen kohdalla, et miehet toivoo poikaa ja naiset tyttöä. Vaikkei sillä sitten loppupeleissä ole mitään väliä kumpi syntyy ihan samalla tavalla sitä rakastaa. Toisen kohdalla toivotaan sitten eri sukupuolta, kun mikä jo on. Toki poikkeuksiakin löytyy.
 
älä kysele
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
ainako tätä jaksetaan väittää. miehet on erilaisia kuten naisetkin. mieheltä kysyin, onko hän salaa toivonut poikaa meille. sanoi että ei. olen joskus aiemminkin kysynyt. päinvastoin usein sanoo että onneksi meillä on tyttöjä...on katseltu poikalapsien menoa. on hiukan erilaista.
Mitäs se muuta voi sinulle vastata kun teillä ei poikia ole. Meillä ensin pikia, sitten tytär ja vielä poika ja onnellisia oomme.
 
vieras
naiset ovat toivoneet poikia. 2 on jopa avoimen pettyneesti tilittäneet (humalassa) että kokevat jääneensä jostain paitsi kun eivät saaneet poikaa. Myös kokevat harmitusta miestensä puolesta, koska eivät saaneet "pelikaveria" miehelle. Minusta täysin absurdia ajattelua. Itselläni useampi poikalapsi (ei tyttäriä) ja näitä avautumisia en jaksaisi kuunnella.

T. olen itse ollut äidilleni "väärää" sukupuolta ja se on traumatisoinut lapsuuttani. Isälleni olin todella tärkeä (onneksi).
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
naiset ovat toivoneet poikia. 2 on jopa avoimen pettyneesti tilittäneet (humalassa) että kokevat jääneensä jostain paitsi kun eivät saaneet poikaa. Myös kokevat harmitusta miestensä puolesta, koska eivät saaneet "pelikaveria" miehelle. Minusta täysin absurdia ajattelua. Itselläni useampi poikalapsi (ei tyttäriä) ja näitä avautumisia en jaksaisi kuunnella.

T. olen itse ollut äidilleni "väärää" sukupuolta ja se on traumatisoinut lapsuuttani. Isälleni olin todella tärkeä (onneksi).
Toi on ihan kauheeta :( Kyllähän mä ymmärrän jos on 3poikaa ja neljännestä toivoo tyttöä tai toisinpäin. Noi pitäs vaan ihan automaattisesti unohtua, kun se lapsi syntyy. Kauheeta jos lapsen sukupuoli on pettymys.
 
Alkuperäinen kirjoittaja TuKKa oNGeLMa:
Yleensähän se menee just niin esikoisen kohdalla, et miehet toivoo poikaa ja naiset tyttöä. Vaikkei sillä sitten loppupeleissä ole mitään väliä kumpi syntyy ihan samalla tavalla sitä rakastaa. Toisen kohdalla toivotaan sitten eri sukupuolta, kun mikä jo on. Toki poikkeuksiakin löytyy.
Meillä on just näin. Mie toivon poitsua odottaessani tyttöä ja mieheni poitsua. Ja nyt tästä uudesta tulokkaasta toivoo jotenkin et olis tyttö. Tosin lisään heti et jos sattuisikin poika olemaan niin ei kyllä mitenkään pettyneitä siihen oltaisi päin vastoin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja älä kysele:
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
ainako tätä jaksetaan väittää. miehet on erilaisia kuten naisetkin. mieheltä kysyin, onko hän salaa toivonut poikaa meille. sanoi että ei. olen joskus aiemminkin kysynyt. päinvastoin usein sanoo että onneksi meillä on tyttöjä...on katseltu poikalapsien menoa. on hiukan erilaista.
Mitäs se muuta voi sinulle vastata kun teillä ei poikia ole. Meillä ensin pikia, sitten tytär ja vielä poika ja onnellisia oomme.
mä toivoin kakkosesta poikaa ja hän tyttöä...miehen toive toteutui. ja itsekkin olin oikein onnellinen.
 

Yhteistyössä